Προς το περιεχόμενο
ballin95

Crocs 2 ζευγάρια 40€ ( δωρεάν μεταφορικά )

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης

Παρελαβα και εγώ 4 ζευγάρια που είχα παραγγείλει χωρίς καμμία ειδοποίηση από την τραγική ACS.

Δεν έχω καταλάβει όμως το κόλλημα σας με την χώρα παραγωγής τους;

Βιετνάμ,Βοσνία,Κίνα;

Δηλαδή τα ακριβά παπούτσια που φοράτε, τύπου NIKE,Adidas κτλ στις τιμές των 100 και 200 ευρώ ,που κατασκευάζονται;Στο εργοστάσιο της Mercedes στη Γερμανία;

Ο εργάτης του ενός ευρώ ημερομίσθιο κάνει την ίδια δουλειά με τον εργάτη των 50 ευρώ ημερομίσθιο -και φυσικά προτιμάται.

Είστε οι ίδιοι που προτιμάτε το "designed in USA - assembled in CHINA"

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το καινούργιο που κάνει η acs είναι να σου στέλνει μήνυμα ότι πέρασε και δεν σε βρήκε και έχει αφήσει χαρτάκι. Εννοείται ότι δεν πέρασε ποτέ. Στο ίδιο μήνυμα σου έχει link για να ζητήσεις να τα αφήσουν σε ένα κατάστημα και να πας να τα πάρεις.

Έτσι μειώνονται τα κοστοι κύριοι 😛

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σε όλους! Αποστολή 15 Μαΐου και παρέλαβα σήμερα 27 σε επαρχία και συγκεκριμένα Μυτιλήνη. Για το ιστορικό ειναι made in Vietnam. Η ACS για πρώτη φορά μου τα έφερε στο σπίτι, μετα απο ειδοποιήση στο Viber με έναν αγνωστο αριθμό αποστολής, ο οποίος ξεκίνησε απο Θεσσαλονίκη κ μέσω Αθήνας έφτασε σε μένα. Άψογο το προϊόν.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
6 ώρες πριν, Bourdoulas είπε

Το καινούργιο που κάνει η acs είναι να σου στέλνει μήνυμα ότι πέρασε και δεν σε βρήκε και έχει αφήσει χαρτάκι. Εννοείται ότι δεν πέρασε ποτέ. Στο ίδιο μήνυμα σου έχει link για να ζητήσεις να τα αφήσουν σε ένα κατάστημα και να πας να τα πάρεις.

Έτσι μειώνονται τα κοστοι κύριοι 😛

Δεν είναι καινούργιο.;)

Πάγια τακτική.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
6 ώρες πριν, Bourdoulas είπε

Το καινούργιο που κάνει η acs είναι να σου στέλνει μήνυμα ότι πέρασε και δεν σε βρήκε και έχει αφήσει χαρτάκι. Εννοείται ότι δεν πέρασε ποτέ. Στο ίδιο μήνυμα σου έχει link για να ζητήσεις να τα αφήσουν σε ένα κατάστημα και να πας να τα πάρεις.

Έτσι μειώνονται τα κοστοι κύριοι 😛

 

5 λεπτά πριν, DownUNDERground είπε

Δεν είναι καινούργιο.;)

Πάγια τακτική.

Αυτό που βλέπω τελικά είναι πως σε κάθε περιοχή η κάθε διοίκηση είναι διαφορετική.

Στην δική μου ποτέ καμία καθυστέρηση από ACS :) 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
7 λεπτά πριν, kormos είπε

Αυτό που βλέπω τελικά είναι πως σε κάθε περιοχή η κάθε διοίκηση είναι διαφορετική.

Στην δική μου ποτέ καμία καθυστέρηση από ACS :) 

Καλά πολλές φορές μπορεί να μην είναι καν θέμα μαγαζιού, αλλά υπαλλήλου. Αν κάποιος που βγαίνει δεν προλάβει να τα παραδώσει όλα ή δε θέλει να κάνει υπερωρίες, ποιός θα διασταυρώσει ότι όντως πήγε σε μερικά σπίτια και δεν απάντησαν; Δε βγαίνει άκρη, γι' αυτό και προφανώς χρησιμοποιούν την τακτική.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, DownUNDERground είπε

Καλά πολλές φορές μπορεί να μην είναι καν θέμα μαγαζιού, αλλά υπαλλήλου. Αν κάποιος που βγαίνει δεν προλάβει να τα παραδώσει όλα ή δε θέλει να κάνει υπερωρίες, ποιός θα διασταυρώσει ότι όντως πήγε σε μερικά σπίτια και δεν απάντησαν; Δε βγαίνει άκρη, γι' αυτό και προφανώς χρησιμοποιούν την τακτική.

Αυτο που λες ομως δεν ειναι θεμα υπαλληλου αλλα βασικο θεμα εταιριας. 
Η εταιρια πρεπει να δινει δρομολογιο που να μπορει να βγει κανονικα απο τον οδηγο (που κανει και τον αχθοφορο, τον οδηγο και τον κυνηγο πελατων για να τους ξετρυπωσει).
Δεν ειναι δυνατον να του δινει δουλεια που για να βγει θα πρεπει να παραβιασει ολα τα κοκκινα, να μπει αναποδα σε μονοδρομους, να πατησει κανα παιδακι με ποδηλατο, μια γιαγια και καποιον που τρεχει και παλι να μαιμουδεψει με καποια "δεν εντοπιστηκε ο πελατης" ενω δεν περασε καν.
Στις εταιριες υπαρχει οργανωτικη δομη με προισταμενους που εντοπιζουν και διρθωνουν τα προβληματα, και η λυση δεν ειναι να φωναξεις λιγο περισσοτερο "γιατι ξερω εγω, ολη ημερα για καφε εισαι και κανεις δικα σου ψωνια" αλλα με το να εχουν περισσοτερους οδηγους και οχηματα.
Που να ξερω ομως εγω απο αυτα;

Στα δικα μου δεν κοιταξα στα υπολοιπα χωρα κατασκευης αλλα μου εκανε μεγαλη εντυπωση οτι τα σανδαλια τα δικα μου Swiftwater™ River Sandal στο 42-43 ειναι πιο μικρα απο του γιου μου Swiftwater™ River Sandal στο 39-40. Ειχα παρει πριν απο καιρο απο sports direct τα κλασια crocs στο 41 που ειναι το νουμερο μου και μου ειναι στενα.
Ποσο πολυ δυσκολευονται να στειλουν ενα ιδιο δειγμα παπουτσιου σε ολα τα εργοστασια και σε ολες τις γραμμες παραγωγης; 
Δεν μιλαω για φορμα παπουτσιου, οπως φαδρυ, στενο, με κουτουπιε κλπ, αλλα για διαφορα στο μεγεθος και μαλιστα μεγαλη διαφορα.


 

Επεξ/σία από safridia

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, DownUNDERground είπε

Καλά πολλές φορές μπορεί να μην είναι καν θέμα μαγαζιού, αλλά υπαλλήλου. Αν κάποιος που βγαίνει δεν προλάβει να τα παραδώσει όλα ή δε θέλει να κάνει υπερωρίες, ποιός θα διασταυρώσει ότι όντως πήγε σε μερικά σπίτια και δεν απάντησαν; Δε βγαίνει άκρη, γι' αυτό και προφανώς χρησιμοποιούν την τακτική.

 

38 λεπτά πριν, safridia είπε

Αυτο που λες ομως δεν ειναι θεμα υπαλληλου αλλα βασικο θεμα εταιριας. 
Η εταιρια πρεπει να δινει δρομολογιο που να μπορει να βγει κανονικα απο τον οδηγο (που κανει και τον αχθοφορο, τον οδηγο και τον κυνηγο πελατων για να τους ξετρυπωσει).
Δεν ειναι δυνατον να του δινει δουλεια που για να βγει θα πρεπει να παραβιασει ολα τα κοκκινα, να μπει αναποδα σε μονοδρομους, να πατησει κανα παιδακι με ποδηλατο, μια γιαγια και καποιον που τρεχει και παλι να μαιμουδεψει με καποια "δεν εντοπιστηκε ο πελατης" ενω δεν περασε καν.
Στις εταιριες υπαρχει οργανωτικη δομη με προισταμενους που εντοπιζουν και διρθωνουν τα προβληματα, και η λυση δεν ειναι να φωναξεις λιγο περισσοτερο "γιατι ξερω εγω, ολη ημερα για καφε εισαι και κανεις δικα σου ψωνια" αλλα με το να εχουν περισσοτερους οδηγους και οχηματα.
Που να ξερω ομως εγω απο αυτα;

Στα δικα μου δεν κοιταξα στα υπολοιπα χωρα κατασκευης αλλα μου εκανε μεγαλη εντυπωση οτι τα σανδαλια τα δικα μου Swiftwater™ River Sandal στο 42-43 ειναι πιο μικρα απο του γιου μου Swiftwater™ River Sandal στο 39-40. Ειχα παρει πριν απο καιρο απο sports direct τα κλασια crocs στο 41 που ειναι το νουμερο μου και μου ειναι στενα.
Ποσο πολυ δυσκολευονται να στειλουν ενα ιδιο δειγμα παπουτσιου σε ολα τα εργοστασια και σε ολες τις γραμμες παραγωγης; 
Δεν μιλαω για φορμα παπουτσιου, οπως φαδρυ, στενο, με κουτουπιε κλπ, αλλα για διαφορα στο μεγεθος και μαλιστα μεγαλη διαφορα.


 

Θα απαντήσω ως τελευταία ενημέρωση πάνω στο κομμάτι αυτό γιατί το γνωρίζω εκ των έσω :) (όχι δεν είμαι υπάλληλος της ACS)

Οι συσκευές που κρατάνε στα χέρια τους και σκανάρουν τα προιόντα που παραδίδουν έχουν ενσωματομένο κινητό και GPS για να ελεγχόνται κυρίως τα δέματα που βρίσκονται...(υποθέτω και τη διαδρομή του υπαλλήλου)

Επί του βασικού θέματος τώρα, τα όπως διαβάζω δύο προελεύσεις "παίζουν"...

Πάντως συγκριτικά και η υπόλοιπη φαμίλια αλλά ακόμα και ο μπόμπιρας που τα φοράει, ομοίως και τα δικά μου μπορώ να πω πως είναι πολύ ξεκούραστα, μαλακά και δεν ιδρώνει το πόδι... (είχα κάποια άλλα τύπου Crocs όπου ήταν μαρτύριο...)

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 ώρες πριν, safridia είπε

Αυτο που λες ομως δεν ειναι θεμα υπαλληλου αλλα βασικο θεμα εταιριας.
Η εταιρια πρεπει να δινει δρομολογιο που να μπορει να βγει κανονικα απο τον οδηγο (που κανει και τον αχθοφορο, τον οδηγο και τον κυνηγο πελατων για να τους ξετρυπωσει).
Δεν ειναι δυνατον να του δινει δουλεια που για να βγει θα πρεπει να παραβιασει ολα τα κοκκινα, να μπει αναποδα σε μονοδρομους, να πατησει κανα παιδακι με ποδηλατο, μια γιαγια και καποιον που τρεχει και παλι να μαιμουδεψει με καποια "δεν εντοπιστηκε ο πελατης" ενω δεν περασε καν.
Στις εταιριες υπαρχει οργανωτικη δομη με προισταμενους που εντοπιζουν και διρθωνουν τα προβληματα, και η λυση δεν ειναι να φωναξεις λιγο περισσοτερο "γιατι ξερω εγω, ολη ημερα για καφε εισαι και κανεις δικα σου ψωνια" αλλα με το να εχουν περισσοτερους οδηγους και οχηματα.
Που να ξερω ομως εγω απο αυτα;
 

Ναι, προφανώς στο τέλος ευθύνεται η κάθε εταιρεία. Αλλά την επιλογή τελικά μπορεί να την παίρνει ο ίδιος ο υπάλληλος την τελευταία στιγμή. Από εκεί και πέρα δεν μπήκα στην ανάλυση του ποιος φταίει.

 

1 ώρα πριν, kormos είπε

Οι συσκευές που κρατάνε στα χέρια τους και σκανάρουν τα προιόντα που παραδίδουν έχουν ενσωματομένο κινητό και GPS για να ελεγχόνται κυρίως τα δέματα που βρίσκονται...(υποθέτω και τη διαδρομή του υπαλλήλου)

Ωραία, αφού τα ξέρεις από μέσα όπως λες και απ' όσο καταλαβαίνω μας λες ότι δεν μπορεί ο υπάλληλος να τα σημειώσει ως "δε βρέθηκε ο παραλήπτης", πού ακριβώς χωλαίνει το σύστημα; Γιατί το ότι μερικές φορές σου λένε χτύπησα και δε σε βρήκα, ενώ δεν το έχουν κάνει, είναι δεδομένο. Έχει γίνει σε πάρα πολύ κόσμο και πολλές φορές. Και νομίζω δεν το κάνει μόνο η ACS.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω απλά πήγα και παρέλαβα απο acs. Ούτε τρακινγκ είχα απο την crocs ούτε καμία ειδοποίηση απο κανέναν.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 ώρες πριν, DownUNDERground είπε

Ναι, προφανώς στο τέλος ευθύνεται η κάθε εταιρεία. Αλλά την επιλογή τελικά μπορεί να την παίρνει ο ίδιος ο υπάλληλος την τελευταία στιγμή. Από εκεί και πέρα δεν μπήκα στην ανάλυση του ποιος φταίει.

Ωραία, αφού τα ξέρεις από μέσα όπως λες και απ' όσο καταλαβαίνω μας λες ότι δεν μπορεί ο υπάλληλος να τα σημειώσει ως "δε βρέθηκε ο παραλήπτης", πού ακριβώς χωλαίνει το σύστημα; Γιατί το ότι μερικές φορές σου λένε χτύπησα και δε σε βρήκα, ενώ δεν το έχουν κάνει, είναι δεδομένο. Έχει γίνει σε πάρα πολύ κόσμο και πολλές φορές. Και νομίζω δεν το κάνει μόνο η ACS.

Όχι δεν μπορεί να το κάνει!

1 ώρα πριν, xgol είπε

Εγω απλά πήγα και παρέλαβα απο acs. Ούτε τρακινγκ είχα απο την crocs ούτε καμία ειδοποίηση απο κανέναν.

Δε νομίζω να είχε κάποιος Voucher, έως τώρα...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 ώρες πριν, xgol είπε

Εγω απλά πήγα και παρέλαβα απο acs. Ούτε τρακινγκ είχα απο την crocs ούτε καμία ειδοποίηση απο κανέναν.

Τι εννοείς; πήγες και είπες το όνομα σου;

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
6 ώρες πριν, kormos είπε

Όχι δεν μπορεί να το κάνει!

Ναι, αλλά γίνεται! Άρα τί είναι; Άγραφη πολιτική της εταιρείας/τοπικού υποκαταστήματος ή επιλογή του υπαλλήλου γιατί τον φορτώνουν με άπειρη δουλειά; Τρίτο ενδεχόμενο δε νομίζω ότι υπάρχει, οπότε θεωρώ ότι γίνεται το 2ο.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.