dimakisk Δημοσ. 9 Μαΐου 2020 Share Δημοσ. 9 Μαΐου 2020 Εξέλιξη είχαμε σε ότι αφορά σημαντικά προβλήματα που προκλήθηκαν σε συναλλαγές καταναλωτών με συγκεκριμένα ηλεκτρονικά καταστήματα, μετά από αρκετές καταγγελίες που έγιναν τους τελευταίους μήνες. Συγκεκριμένα η Γενική Γραμματεία Εμπορίου & Προστασίας του Καταναλωτή προχώρησε στην επιβολή προστίμων συνολικού ύψους €330.000 σε 5 επιχειρήσεις κυρίως για αγορές που αφορούσαν κινητά τηλέφωνα. Τα πρόστιμα αποτελούν αποτέλεσμα της «μη παράδοσης των παραγγελθεισών συσκευών κινητής τηλεφωνίας παρά την καταβολή του τιμήματος» καθώς και «της αδυναμίας επικοινωνίας με την επιχείρηση, η οποία είτε δεν απαντούσε καθόλου ή προέβαλε, σε κάποιες περιπτώσεις, αριθμούς τηλεφώνου που δεν ανταποκρίνονταν σε πραγματικούς τηλεφωνικούς αριθμούς της χώρας.» Μετά από εκτεταμένη έρευνα, η Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή επέβαλε υψηλά χρηματικά πρόστιμα συνολικού ύψους 330.000 ευρώ, στις ακόλουθες ηλεκτρονικές επιχειρήσεις εμπορίας κινητών τηλεφώνων και προϊόντων τεχνολογίας αιχμής, καθώς διαπίστωσε παραβάσεις των διατάξεων για τα δικαιώματα του καταναλωτή σε συμβάσεις από απόσταση καθώς και των διατάξεων περί αθέμιτων (και ειδικότερα παραπλανητικών) εμπορικών πρακτικών: Όπως αναφέρεται στο επίσημο δελτίο τύπου, Η Γενική Γραμματεία Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή διερευνά παρόμοιες υποθέσεις και εξετάζει την επιβολή διοικητικών κυρώσεων και σε άλλα ηλεκτρονικά καταστήματα εμπορίας κινητών τηλεφώνων και προϊόντων υψηλής τεχνολογίας, για τα οποία δέχτηκε πληθώρα καταγγελιών και για τις οποίες το καταναλωτικό κοινό θα ενημερωθεί με νεώτερη ανακοίνωση. Για καταγγελίες σχετικά με φαινόμενα παράνομων και παραπλανητικών πρακτικών από ηλεκτρονικά καταστήματα εμπορίας κινητών τηλεφώνων, οι καταναλωτές μπορούν να απευθύνονται στη γραμμή καταναλωτή 1520. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Δημοφιλής ανάρτηση thodoris20s Δημοσ. 9 Μαΐου 2020 Δημοφιλής ανάρτηση Share Δημοσ. 9 Μαΐου 2020 Επιτέλους 34 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vnem Δημοσ. 9 Μαΐου 2020 Share Δημοσ. 9 Μαΐου 2020 Από το MX Store είχα παραγγείλει κάτι που δεν ήρθε ποτέ πολύ παλαιότερα ... !! Κάτι περιέργο έπαιζε με αυτά τα μαγαζιά απο πάντα... να λοιπόν 8 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Δημοφιλής ανάρτηση Superuser3 Δημοσ. 9 Μαΐου 2020 Δημοφιλής ανάρτηση Share Δημοσ. 9 Μαΐου 2020 Κλείσιμο και να μην έχουν δυνατότητα να ξανανοίξουν κατάστημα. 36 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ukforthemoment Δημοσ. 9 Μαΐου 2020 Share Δημοσ. 9 Μαΐου 2020 Πόσες φορές θα ανοίξει το ίδιο θέμα; 18 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Δημοφιλής ανάρτηση afantos Δημοσ. 9 Μαΐου 2020 Δημοφιλής ανάρτηση Share Δημοσ. 9 Μαΐου 2020 Μπράβο που τα βγάζετε στη φόρα, να ενημερωθεί ο κόσμος. Έχουμε γεμίσει υπονοούμενα και μισές ειδήσεις. 32 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ukforthemoment Δημοσ. 9 Μαΐου 2020 Share Δημοσ. 9 Μαΐου 2020 1 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Superuser3 Δημοσ. 9 Μαΐου 2020 Share Δημοσ. 9 Μαΐου 2020 (επεξεργασμένο) Πληρωμή μόνο με αντικαταβολή και δυνατότητα ελέγχου πριν πληρώσεις. Επεξ/σία 9 Μαΐου 2020 από Superuser3 18 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
manwlis77 Δημοσ. 9 Μαΐου 2020 Share Δημοσ. 9 Μαΐου 2020 Δευτέρα πρωί πρωί θα πάνε να τα πληρώσουν 12 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
velvetia Δημοσ. 9 Μαΐου 2020 Share Δημοσ. 9 Μαΐου 2020 Γιατί μόνο μικρές και σχεδόν άγνωστες επιχειχησεις; Σε με ρωτήσει κάποιος τι τράβηξα με την αγορά από Γερμανός eshop όταν ατυχώς παρήγγειλα tablet. Μου ήρθε με πρόβλημα και αφού το επέστρεψα και μέχρι να το παραλάβουν και να μου έρθει η αντικατάσταση πέρασαν ημέρες και ημέρες. Προσπαθούσα να εντοπίσω τη συσκευή τουλάχιστον αυτή που είχα στείλει πίσω. Μιλούσα σχεδόν καθημερινά με διαφορετικό πρόσωπο στο τηλέφωνο. Κανείς δεν μου έλεγε κάτι συγκεκριμένο. Όλοι μιλούσαν από τα σπίτια τους και κανείς δεν μου έλεγε ποιος είναι ο προϊστάμενος του. Δεν μου έδιναν τηλέφωνο της αποθήκης τους και δεν μπορούσα να μιλήσω με το service. Στη πόλη που βρίσκομαι τα παιδιά του καταστήματος ΓΕΡΜΑΝΟΣ ήταν πρόθυμα να με βοηθήσουν αλλά δεν μπορούσαν γιατί το eshop ήταν άλλος ΓΕΡΜΑΝΟΣ!!!! Ζήτησα επιστροφή χρημάτων μου ζήτησαν το iban και μου είπαν ότι θα γίνει η κατάθεση του ποσού σε 2 έως 14 ημέρες στο λογαριασμό μου στη τράπεζα. Τελικά μου στέλνουν μετά από μέρες καινούργιο tablet. Καμμία καταχώρηση των επικοινωνιών μου δεν είχε γίνει. Και αν ακόμη είχαν καταχωρισθεί κανείς δεν είχε ιδέα τι είχα πει στο προηγούμενο υπάλληλο. Σκέτο αλαλούμ. Το αστείο και τραγικό είναι ότι και το νέο tablet είχε το ίδιο πρόβλημα δεν έκανε boot για να κάνω το αρχικό setting. 9 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ulb Δημοσ. 9 Μαΐου 2020 Share Δημοσ. 9 Μαΐου 2020 Μόνο το ένα από τα πέντε είναι προσβάσιμα πλέον. Άντε να αρχίζει να καθαρίζει η αγορά σιγά σιγά. Καλός ο ανταγωνισμός αλλά όχι όταν γίνεται από επιχειρήσεις που δεν σέβονται τον καταναλωτή, αυτόν δηλαδή που τους συντηρεί με τα χρήματα του. 3 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
hristos1975psi Δημοσ. 9 Μαΐου 2020 Share Δημοσ. 9 Μαΐου 2020 300.000€ συνολικά. Οκ πάμε παρακάτω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
georgepppo Δημοσ. 9 Μαΐου 2020 Share Δημοσ. 9 Μαΐου 2020 Για αυτο προσωπικα επιλεγω μονο αντικαταβολη εκτος αν μιλαμε για μεγαλο καταστημα 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Δημοφιλής ανάρτηση Thresh Δημοσ. 9 Μαΐου 2020 Super Moderators Δημοφιλής ανάρτηση Share Δημοσ. 9 Μαΐου 2020 21 minutes ago, Ukforthemoment said: Πόσες φορές θα ανοίξει το ίδιο θέμα; 16 minutes ago, Ukforthemoment said: Έχει διαφορά το να μπει στις ειδήσεις (main page) από το να μπει στο Μπλα Μπλα. 25 7 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Superuser3 Δημοσ. 9 Μαΐου 2020 Share Δημοσ. 9 Μαΐου 2020 7 λεπτά πριν, velvetia είπε Γιατί μόνο μικρές και σχεδόν άγνωστες επιχειχησεις; Σε με ρωτήσει κάποιος τι τράβηξα με την αγορά από Γερμανός eshop όταν ατυχώς παρήγγειλα tablet. Μου ήρθε με πρόβλημα και αφού το επέστρεψα και μέχρι να το παραλάβουν και να μου έρθει η αντικατάσταση πέρασαν ημέρες και ημέρες. Προσπαθούσα να εντοπίσω τη συσκευή τουλάχιστον αυτή που είχα στείλει πίσω. Μιλούσα σχεδόν καθημερινά με διαφορετικό πρόσωπο στο τηλέφωνο. Κανείς δεν μου έλεγε κάτι συγκεκριμένο. Όλοι μιλούσαν από τα σπίτια τους και κανείς δεν μου έλεγε ποιος είναι ο προϊστάμενος του. Δεν μου έδιναν τηλέφωνο της αποθήκης τους και δεν μπορούσα να μιλήσω με το service. Στη πόλη που βρίσκομαι τα παιδιά του καταστήματος ΓΕΡΜΑΝΟΣ ήταν πρόθυμα να με βοηθήσουν αλλά δεν μπορούσαν γιατί το eshop ήταν άλλος ΓΕΡΜΑΝΟΣ!!!! Ζήτησα επιστροφή χρημάτων μου ζήτησαν το iban και μου είπαν ότι θα γίνει η κατάθεση του ποσού σε 2 έως 14 ημέρες στο λογαριασμό μου στη τράπεζα. Τελικά μου στέλνουν μετά από μέρες καινούργιο tablet. Καμμία καταχώρηση των επικοινωνιών μου δεν είχε γίνει. Και αν ακόμη είχαν καταχωρισθεί κανείς δεν είχε ιδέα τι είχα πει στο προηγούμενο υπάλληλο. Σκέτο αλαλούμ. Το αστείο και τραγικό είναι ότι και το νέο tablet είχε το ίδιο πρόβλημα δεν έκανε boot για να κάνω το αρχικό setting. Το σχέση έχει το προβληματικο τάμπλετ με το θέμα? εδώ λέει για καταστήματα που πλήρωνες και δεν σου έστελναν τη συσκευή και δεν μπορούσες να τους πάρεις τηλέφωνο.Για απατεώνες δηλαδή. 24 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα