Προς το περιεχόμενο

Πρόστιμα €330.000 σε πέντε e-shops από τη Γενική Γραμματεία Εμπορίου & Προστασίας του Καταναλωτή


dimakisk

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εξέλιξη είχαμε σε ότι αφορά σημαντικά προβλήματα που προκλήθηκαν σε συναλλαγές καταναλωτών με συγκεκριμένα ηλεκτρονικά καταστήματα, μετά από αρκετές καταγγελίες που έγιναν τους τελευταίους μήνες.

Συγκεκριμένα η Γενική Γραμματεία Εμπορίου & Προστασίας του Καταναλωτή προχώρησε στην επιβολή προστίμων συνολικού ύψους €330.000 σε 5 επιχειρήσεις κυρίως για αγορές που αφορούσαν κινητά τηλέφωνα. Τα πρόστιμα αποτελούν αποτέλεσμα της «μη παράδοσης των παραγγελθεισών συσκευών κινητής τηλεφωνίας παρά την καταβολή του τιμήματος» καθώς και «της αδυναμίας επικοινωνίας με την επιχείρηση, η οποία είτε δεν απαντούσε καθόλου ή προέβαλε, σε κάποιες περιπτώσεις, αριθμούς τηλεφώνου που δεν ανταποκρίνονταν  σε πραγματικούς τηλεφωνικούς αριθμούς της χώρας.»

Μετά από εκτεταμένη έρευνα, η Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή επέβαλε υψηλά χρηματικά πρόστιμα συνολικού ύψους 330.000 ευρώ, στις ακόλουθες ηλεκτρονικές επιχειρήσεις εμπορίας κινητών τηλεφώνων και προϊόντων τεχνολογίας αιχμής, καθώς διαπίστωσε παραβάσεις των διατάξεων για τα δικαιώματα του καταναλωτή σε συμβάσεις από απόσταση καθώς και των διατάξεων περί αθέμιτων (και ειδικότερα παραπλανητικών) εμπορικών πρακτικών:

image.png.584d7343a6905b3d09e6e09042d72308.png

Όπως αναφέρεται στο επίσημο δελτίο τύπου

Η Γενική Γραμματεία Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή διερευνά παρόμοιες υποθέσεις και εξετάζει την επιβολή διοικητικών κυρώσεων και σε άλλα ηλεκτρονικά καταστήματα εμπορίας  κινητών τηλεφώνων και προϊόντων υψηλής τεχνολογίας, για τα οποία δέχτηκε πληθώρα καταγγελιών και για τις οποίες το καταναλωτικό κοινό θα ενημερωθεί με νεώτερη ανακοίνωση. Για καταγγελίες σχετικά με φαινόμενα παράνομων και παραπλανητικών πρακτικών από ηλεκτρονικά καταστήματα εμπορίας κινητών τηλεφώνων, οι καταναλωτές μπορούν να απευθύνονται στη γραμμή καταναλωτή 1520.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από το MX Store είχα παραγγείλει κάτι που δεν ήρθε ποτέ πολύ παλαιότερα ... !! Κάτι περιέργο έπαιζε με αυτά τα μαγαζιά απο πάντα... να λοιπόν 

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί μόνο μικρές και σχεδόν άγνωστες επιχειχησεις; Σε με ρωτήσει κάποιος τι τράβηξα με την αγορά από Γερμανός  eshop όταν ατυχώς παρήγγειλα tablet.

Μου ήρθε με πρόβλημα και αφού το επέστρεψα και μέχρι να το παραλάβουν και να μου έρθει  η αντικατάσταση πέρασαν ημέρες και ημέρες. Προσπαθούσα να εντοπίσω τη συσκευή  τουλάχιστον αυτή που είχα στείλει πίσω. Μιλούσα σχεδόν καθημερινά με διαφορετικό πρόσωπο στο τηλέφωνο. Κανείς δεν μου έλεγε κάτι συγκεκριμένο. Όλοι μιλούσαν από τα σπίτια τους και κανείς δεν μου έλεγε ποιος είναι ο προϊστάμενος του. Δεν μου έδιναν τηλέφωνο της αποθήκης τους και δεν μπορούσα να μιλήσω με το service.  Στη πόλη που βρίσκομαι τα παιδιά του καταστήματος ΓΕΡΜΑΝΟΣ ήταν πρόθυμα να με βοηθήσουν αλλά δεν μπορούσαν γιατί το eshop  ήταν άλλος ΓΕΡΜΑΝΟΣ!!!! Ζήτησα επιστροφή χρημάτων μου ζήτησαν το iban και μου είπαν ότι θα γίνει η κατάθεση του ποσού σε 2 έως 14 ημέρες στο λογαριασμό μου στη τράπεζα. Τελικά μου στέλνουν μετά από μέρες καινούργιο tablet. Καμμία καταχώρηση των επικοινωνιών μου δεν είχε γίνει. Και αν ακόμη είχαν καταχωρισθεί κανείς δεν είχε ιδέα τι είχα πει στο προηγούμενο υπάλληλο. Σκέτο αλαλούμ. Το αστείο και τραγικό είναι ότι και το νέο tablet είχε το ίδιο πρόβλημα δεν έκανε boot για να κάνω το αρχικό setting. 

 

  • Like 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόνο το ένα από τα πέντε είναι προσβάσιμα πλέον. 
Άντε να αρχίζει να καθαρίζει η αγορά σιγά σιγά. Καλός ο ανταγωνισμός αλλά όχι όταν γίνεται από επιχειρήσεις που δεν σέβονται τον καταναλωτή, αυτόν δηλαδή που τους συντηρεί με τα χρήματα του.

  • Like 3
  • Thanks 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, velvetia είπε

Γιατί μόνο μικρές και σχεδόν άγνωστες επιχειχησεις; Σε με ρωτήσει κάποιος τι τράβηξα με την αγορά από Γερμανός  eshop όταν ατυχώς παρήγγειλα tablet.

Μου ήρθε με πρόβλημα και αφού το επέστρεψα και μέχρι να το παραλάβουν και να μου έρθει  η αντικατάσταση πέρασαν ημέρες και ημέρες. Προσπαθούσα να εντοπίσω τη συσκευή  τουλάχιστον αυτή που είχα στείλει πίσω. Μιλούσα σχεδόν καθημερινά με διαφορετικό πρόσωπο στο τηλέφωνο. Κανείς δεν μου έλεγε κάτι συγκεκριμένο. Όλοι μιλούσαν από τα σπίτια τους και κανείς δεν μου έλεγε ποιος είναι ο προϊστάμενος του. Δεν μου έδιναν τηλέφωνο της αποθήκης τους και δεν μπορούσα να μιλήσω με το service.  Στη πόλη που βρίσκομαι τα παιδιά του καταστήματος ΓΕΡΜΑΝΟΣ ήταν πρόθυμα να με βοηθήσουν αλλά δεν μπορούσαν γιατί το eshop  ήταν άλλος ΓΕΡΜΑΝΟΣ!!!! Ζήτησα επιστροφή χρημάτων μου ζήτησαν το iban και μου είπαν ότι θα γίνει η κατάθεση του ποσού σε 2 έως 14 ημέρες στο λογαριασμό μου στη τράπεζα. Τελικά μου στέλνουν μετά από μέρες καινούργιο tablet. Καμμία καταχώρηση των επικοινωνιών μου δεν είχε γίνει. Και αν ακόμη είχαν καταχωρισθεί κανείς δεν είχε ιδέα τι είχα πει στο προηγούμενο υπάλληλο. Σκέτο αλαλούμ. Το αστείο και τραγικό είναι ότι και το νέο tablet είχε το ίδιο πρόβλημα δεν έκανε boot για να κάνω το αρχικό setting. 

Το σχέση έχει το προβληματικο τάμπλετ με το θέμα? εδώ λέει για καταστήματα που πλήρωνες και δεν σου έστελναν τη συσκευή και δεν μπορούσες να τους πάρεις τηλέφωνο.Για απατεώνες δηλαδή.

  • Like 24
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...