Προς το περιεχόμενο

Πρόστιμα €330.000 σε πέντε e-shops από τη Γενική Γραμματεία Εμπορίου & Προστασίας του Καταναλωτή


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης

ε, ας πω και εγω την δικη ιστορια.

τα τελεταια χρονια σχεδον ολες οι αγορες μου γινονται online.

εχω κανει paypal και τελος.

αν ο πωλητης δεν προσφερει το paypal σαν τροπο πληρωμης πολυ απλα δεν παιρνει τιποτα..

δοξα τον μεγαλοδυναμο η αγορα ειναι μεγαλη και βρισκεις τα παντα παντου...

paypal παιδια και τελος...

ολα τα αλλα ειναι ημιμετρα***...

 

εκτος απο αγορα επιτοπου στο καταστημα και αμεσως στην κατοχη σου.

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 209
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Δευτέρα πρωί πρωί θα πάνε να τα πληρώσουν   

Μπράβο που τα βγάζετε στη φόρα, να ενημερωθεί ο κόσμος. Έχουμε γεμίσει υπονοούμενα και μισές ειδήσεις.

Κλείσιμο και να μην έχουν δυνατότητα να ξανανοίξουν κατάστημα.

  • Super Moderators
8 hours ago, cp5120 said:

Όταν βλέπεις πάνω πάνω στο insomnia banner με διαφήμιση της Cosmote, τι καταλαβαίνεις?

@cp5120 Γνωρίζεις φανταζομαι πως το banner στο πάνω μέρος στο εμφανίζει αυτόματα η google και το περιεχόμενο εξαρτάται από το προφίλ και τα γούστα του κάθε χρήστη σύμφωνα με τα cookies που υπάρχουν στο pc του? 😊

  • Like 2
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
14 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Πόσες φορές θα ανοίξει το ίδιο θέμα;

 

13 ώρες πριν, Antilogos1975 είπε

εγω παντως πρωτη φορα βλεπω θεμα εδω μεσα με ονοματα διευθυνσεις και προστιμα...

θα βοηθουσε να δειξεις ποσες φορες ανοιξε το εν λογω θεμα.

3 πριν 

και μία εδώ σύνολο 4

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης
Μόλις τώρα, ritchie77 είπε

3 πριν 

και μία εδώ σύνολο 4

τωρα ναι...εχουμε πλεον σφαιρικη αποψη.

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, velvetia είπε

Γιατί μόνο μικρές και σχεδόν άγνωστες επιχειχησεις; Σε με ρωτήσει κάποιος τι τράβηξα με την αγορά από Γερμανός  eshop όταν ατυχώς παρήγγειλα tablet.

Μου ήρθε με πρόβλημα και αφού το επέστρεψα και μέχρι να το παραλάβουν και να μου έρθει  η αντικατάσταση πέρασαν ημέρες και ημέρες. Προσπαθούσα να εντοπίσω τη συσκευή  τουλάχιστον αυτή που είχα στείλει πίσω. Μιλούσα σχεδόν καθημερινά με διαφορετικό πρόσωπο στο τηλέφωνο. Κανείς δεν μου έλεγε κάτι συγκεκριμένο. Όλοι μιλούσαν από τα σπίτια τους και κανείς δεν μου έλεγε ποιος είναι ο προϊστάμενος του. Δεν μου έδιναν τηλέφωνο της αποθήκης τους και δεν μπορούσα να μιλήσω με το service.  Στη πόλη που βρίσκομαι τα παιδιά του καταστήματος ΓΕΡΜΑΝΟΣ ήταν πρόθυμα να με βοηθήσουν αλλά δεν μπορούσαν γιατί το eshop  ήταν άλλος ΓΕΡΜΑΝΟΣ!!!! Ζήτησα επιστροφή χρημάτων μου ζήτησαν το iban και μου είπαν ότι θα γίνει η κατάθεση του ποσού σε 2 έως 14 ημέρες στο λογαριασμό μου στη τράπεζα. Τελικά μου στέλνουν μετά από μέρες καινούργιο tablet. Καμμία καταχώρηση των επικοινωνιών μου δεν είχε γίνει. Και αν ακόμη είχαν καταχωρισθεί κανείς δεν είχε ιδέα τι είχα πει στο προηγούμενο υπάλληλο. Σκέτο αλαλούμ. Το αστείο και τραγικό είναι ότι και το νέο tablet είχε το ίδιο πρόβλημα δεν έκανε boot για να κάνω το αρχικό setting. 


Εταιρίες τέτοιου μεγέθους και πάνω σχεδόν πάντα δυστυχώς έχουν όλες αυτές τις υπηρεσίες τους outsourced σε τηλεφωνικά κέντρα κλπ. Τα άτομα με τα οποία μίλαγες ενδεχομένως δεν είχαν καμία σχέση με το Γερμανό, είχαν περιορισμένη πρόσβαση στα συστήματα του Γερμανού και αυστηρές πολιτικές και οδηγίες να ακολουθούν αν δεν ήθελαν να χάσουν τη δουλειά τους. Κοινώς, για να γλιτώσουν 2 φράγκα, απλά εσύ ως πελάτης καταλήγεις με μια πολύ κατώτερη εμπειρία εξυπηρέτησης...

Επεξ/σία από Adrastus
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 ώρες πριν, Litost είπε

Στην πορεία των ετών που ασχολούμαι με τα του διαδικτύου, έχω σταθεί αρωγός σε προσπάθειες που ανοικτά και τίμια ζητούν μια συνεισφορά για να συνεχίσουν να υπάρχουν. Το πως έχω διαμορφώσει τη δική μου εμπειρία χρήσης, ώστε να την καταστήσω τουλάχιστον ανεκτή (υπάρχουν.σελίδες που το ubo κόβει το 70% του "περιεχομένου" και καμμιά 30αρια.scripts) είναι απόλυτα δική μου υπόθεση. Αλλιώς θα έβλεπα τηλεόραση. Αυτά όσον αφορά το ηθικό κομμάτι.

Δεν χωρίζω το blocking ανάλογα την αξιοπιστία του γραφόντος. Προτιμώ να μην ενημερώνομαι από μη αξιόπιστες.πηγές. Δεν τους δίνω ούτε μισό κλικ. Άλλος ένας λόγος λοιπόν να συμφωνήσεις, αν και δεν αναφέρθηκες καθόλου σ αυτό, πως η είδηση πέρι της στρεβλής αγοράς της κινητής, θα έπρεπε να ανέβει.

Σε ευχαριστώ με κάλυψε η απάντηση σου

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καταστήματα φαντάσματα....καταστήματα με κωλυσιεργίες σε απόδοση προϊόντων χωρίς φπα....καταστήματα χωρίς προϊόντα,κατόπιν παραγγελίας....καταστήματα με αποκλεισμό αντικαταβολής....γενικά υπάρχει ασυδοσία.

και φταίμε κι εμείς.

κάπου πρέπει να μπει φρένο....το σκρουτζ πρέπει να απαγορεύσει ανακοίνωση προϊόντος αν δεν υπάρχει διαθεσιμότητα.

να δουλέψει αυτός που ρίσκαρε και στοκάρισε τα προϊόντα...οι υπόλοιποι στον καιάδα.

δεν μπορεί να συνεχιστεί η ρουλέτα με τα χρήματα του κόσμου. 

...κι ένα σχόλιο για αγορά με τιμολόγιο.

2 αγορές από ίδιο κατάστημα....ανέβασα φώτο από taxis με ενεργό φπα,πήρα άμεση έγκριση και σε 2 εργάσιμες ικανοποιήθηκα με τα προϊόντα στα χέρια μου....άρα όλοι οι υπόλοιποι μας δουλεύουν....μποϊκοτάζ να τελειώνουμε με δαύτους.....και ναι,δεν ήταν η φθηνότερη επιλογή μου αλλά ήταν η πιο σίγουρη,με επιβάρυνση από τον φθηνότερο,σχεδόν το μισό φπα.

  • Like 4
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
16 λεπτά πριν, Antilogos1975 είπε

τωρα ναι...εχουμε πλεον σφαιρικη αποψη.

Το μεθεπόμενο απο εκείνο το ποστ μου που έκανες quote είχε λινκ προς ίδιο  θέμα που είχε και λινκ προς κλειδωμένο θέμα (μπαμπούσκα  lol ) 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης
18 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Το μεθεπόμενο απο εκείνο το ποστ μου που έκανες quote είχε λινκ προς ίδιο  θέμα που είχε και λινκ προς κλειδωμένο θέμα (μπαμπούσκα  lol ) 

ηθελα να στο πω εχτες οτι με εβγαζε παλι στο ιδιο θεμα..αλλ οκ, ολα καλα.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αλλού διαβάζω για 300.000 χιλιάρικα και μιλάμε για το σύνολο των εταιρειών,το θέμα είναι ότι μου βάλανε και 100.000 χιλιάρικα πρόστιμο εγώ μήπως τσεπωσα τα διπλά ,δεν ξέρω τα λεφτά επιστράφηκαν στους καταναλωτές ?? Ή πήγαν ακλαφτα .

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
51 λεπτά πριν, ikorolis είπε

επιμένω γιατί κάτι τέτοιο δεν ισχύει για τους λόγους που εξήγησα

καμία εταιρεία ταχυμεταφορών δεν θα δεχτεί να ανοίξει ο πελάτης/αγοραστής το δέμα/πακέτο που έχει στείλει μια εταιρεία (πωλητής)

η συμφωνία που αναφέρει ο φίλος μας μεταξύ αγοραστή/πωλητή πιθανόν να είναι μεταξύ ιδιωτών

δεν υπάρχει περίπτωση ούτε μια στο ...μύριο να το κάνει κατάστημα/επιχείρηση.

Ο έλεγχος είναι υπηρεσία της ACS,την πληρώνεις. εάν το επιλέξει ο πωλητής-καταστημα μπορείς να το ανοίξεις και να το ελέγξεις πριν το πληρώσεις.Τι σχέση έχει αν είναι ιδιώτης η κατάστημα.Εχω αγοράσει από κατάστημα με δυνατότητα να το ανοίξω να το ελέγξω σε συννενόηση με το κατάστημα πριν κάνω την παραγγελία.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
17 λεπτά πριν, Antilogos1975 είπε

ηθελα να στο πω εχτες οτι με εβγαζε παλι στο ιδιο θεμα..αλλ οκ, ολα καλα.

Κάτι είχε κολλήσει γιατί έπρεπε να σε βγάζει στο 

 οπως κάνει τώρα.Μου πέταξε και ένα 503(νομίζω)  error την ώρα που το πόσταρα.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, velvetia είπε

Αν διαβασες το κουραστικο οφειλω να ομολογησω κειμενακι το κυριο θεμα δεν ηταν το χακασμενο tablet αλλα οτι ημουν ως πελατης ξεκρεμαστος, απληροφορητος και ανημπορος να παρω τα χρηματα μου πισω. Παραπαιοντας απο υπαλληλο σε υπαλληλο σαν το παληο καλο Δημοσιο. Και αν θελεις ακομη μπορω να σου πω οτι το πρωτο tablet και το δευτερο υης ανυικαταστασης δεν ειχε τελικα προβλημα. Αν ενδιαφερεσαι μπορω να σου πω τι ειχε και να εκτεθει ακομη περισσοτερο και το συγκεκριμενο  eshop αλλα και η samsung συην οποια απευθυνθηκα.

Δυστυχώς το ίδιο συμβαίνει στις περισσότερες μεγάλες εταιρείες π.χ Πλαίσιο. Gree που είχα προσωπικές εμπειρίες. Αλλά πάλι έχουμε συνηθίσει να σκύβουμε το κεφάλι όπως βλέπεις. 

 

Επεξ/σία από halastar
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
31 λεπτά πριν, makis269 είπε

Αλλού διαβάζω για 300.000 χιλιάρικα και μιλάμε για το σύνολο των εταιρειών,το θέμα είναι ότι μου βάλανε και 100.000 χιλιάρικα πρόστιμο εγώ μήπως τσεπωσα τα διπλά ,δεν ξέρω τα λεφτά επιστράφηκαν στους καταναλωτές ?? Ή πήγαν ακλαφτα .

άλλο πράγμα είναι το πρόστιμο των 300.000 ευρώ (συνολικά) που επιβλήθηκε στις 5 εταιρείες/καταστήματα από τις αρμόδιες αρχές προστασίας καταναλωτή (όπως είπα αν δεν εμπλακούν οι αρμόδιες αστυνομικές/δικαστικές αλλά και οι φορολογικές αρχές όπως και οι τράπεζες για να προβούν σε δεσμεύσεις λογαριασμών) απλά έκαναν μια τρύπα στο νερό και η σειρά συνεχίζεται με νέα σεζόν και νέα επεισόδια...

άλλο πράγμα οι παραγγελίες / εισπράξεις το κέρδος που έβγαλε η κάθε επιχείρηση

ειδικά αν κρίνω από τις διαστάσεις που πήρε το a-mobiles.gr η μπάζα ήταν πολύ καλή και άφησε χοντρό κέρδος για τον ιδιοκτήτη/επιχειρηματία

τα 100.000 ευρώ πρόστιμο δεν είναι τίποτα μπροστά σε αυτά που κέρδισε

εγώ μάλιστα πιστεύω ότι ο συγκεκριμένος επιχειρηματίας βρίσκεται κάπου στο εξωτερικό και κάνει διακοπές (αμφιβάλλω αν ξανά έρθει στην ελλάδα)

και άλλο πράγμα αν πήραν χρήματα οι πελάτες/καταναλωτές

που όπως επίσης είπα οι μόνοι που πήραν τα χρήματα τους πίσω είναι όσοι πλήρωσαν μέσω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας και έκαναν αμφισβήτηση συναλλαγής στην τράπεζα τους

γιατί αν έκαναν κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό τρίτου για να πάρουν τα χρήματα τους πίσω από την στιγμή που δεν παρέλαβαν τίποτα θα πρέπει να κάνουν προσφυγή στις αρμόδιες αστυνομικές/δικαστικές αρχές δηλαδή με απλά ελληνικά να κινηθούν νομικά (να πληρώσουν)

οι μόνοι κερδισμένοι (αν μπορείς να το πεις) είναι όσοι επέλεξαν την αντικαταβολή

αυτοί δεν πήραν κάτι (προιόντα) ούτε έδωσαν κάτι (χρήματα)

 

 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχα ψωνίσει από το www.e-mobile24.gr/ τον Απρίλιο του 2019 χωρίς πρόβλημα. 
 

Μου είχε κάνει εντύπωση το site τους, που ήταν λιγάκι δυσλειτουργικό και ότι δεν απαντούσαν ποτέ στο τηλέφωνο. 
 

Πριν μερικές εβδομάδες, καταχώρισα νέα παραγγελία, χωρίς ευτυχώς να κάνω κατάθεση και περίμενα να με καλέσουν επειδή είχα εκπτωτικό κουπόνι που δεν δούλεψε.

 

Δεν με κάλεσαν ποτέ. 

 

Το περίεργο είναι ότι το site είναι ακόμα στο web και ο κόσμος μπορεί να καταθέτει χρήματα ακόμα κ τώρα.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.