Προς το περιεχόμενο

Πρόστιμα €330.000 σε πέντε e-shops από τη Γενική Γραμματεία Εμπορίου & Προστασίας του Καταναλωτή


dimakisk

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
45 λεπτά πριν, Superuser3 είπε

Ο έλεγχος είναι υπηρεσία της ACS,την πληρώνεις. εάν το επιλέξει ο πωλητής-καταστημα μπορείς να το ανοίξεις και να το ελέγξεις πριν το πληρώσεις.Τι σχέση έχει αν είναι ιδιώτης η κατάστημα.Εχω αγοράσει από κατάστημα με δυνατότητα να το ανοίξω να το ελέγξω σε συννενόηση με το κατάστημα πριν κάνω την παραγγελία.

σύμφωνα με τα δικά σου λεγόμενα

ήρθες σε συνεννόηση με το κατάστημα πριν κάνεις την παραγγελία ότι θα ανοίξεις το δέμα/πακέτο

σε αυτό συμφώνησε και η εταιρεία ταχυμεταφορών αφού δίνει την δυνατότητα ελέγχου

άρα προχώρησες στην παραγγελία

ήρθε το προιόν

το ανοίγεις για να δεις αν είναι αυτό που έκανες παραγγελία

για κάποιο λόγο αποφασίζεις τελικά ότι δεν το θες/χρειάζεσαι/είναι υπερβολικό για σένα και δεν θες να πληρώσεις?

ποιος θα το πληρώσει στην εταιρεία ταχυμεταφορών? ή μήπως θα το πληρώσει η ίδια στο κατάστημα?

για πες μου απλά για την ιστορία...

για αυτό το υποθετικό σενάριο (το οποίο έχει συμβεί όπως και άλλα σε εταιρείες ταχυμεταφορών) δεν δέχονται να ανοίξει ο πελάτης το δέμα/πακέτο (αντικαταβολή) πριν το πληρώσει.

12 λεπτά πριν, Nickfoxjr είπε

Είχα ψωνίσει από το www.e-mobile24.gr/ τον Απρίλιο του 2019 χωρίς πρόβλημα. 
 

Μου είχε κάνει εντύπωση το site τους, που ήταν λιγάκι δυσλειτουργικό και ότι δεν απαντούσαν ποτέ στο τηλέφωνο. 
 

Πριν μερικές εβδομάδες, καταχώρισα νέα παραγγελία, χωρίς ευτυχώς να κάνω κατάθεση και περίμενα να με καλέσουν επειδή είχα εκπτωτικό κουπόνι που δεν δούλεψε.

 

Δεν με κάλεσαν ποτέ. 

 

Το περίεργο είναι ότι το site είναι ακόμα στο web και ο κόσμος μπορεί να καταθέτει χρήματα ακόμα κ τώρα.

 

η εταιρεία/κατάστημα που αναφέρεις E-MOBILE ENTERPRISE Μ ΙΚΕ www.e-mobile24.gr

είναι η εξέλιξη της κλειστής εταιρείας/κατάστημα E-MOBILE ENTERPRISE Μ. ΙΚΕ www.emobile24.gr

τα συμπεράσματα / σχόλια δικά σας.

Επεξ/σία από ikorolis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 ώρες πριν, velvetia είπε

Γιατί μόνο μικρές και σχεδόν άγνωστες επιχειχησεις; Σε με ρωτήσει κάποιος τι τράβηξα με την αγορά από Γερμανός  eshop όταν ατυχώς παρήγγειλα tablet.

Μου ήρθε με πρόβλημα και αφού το επέστρεψα και μέχρι να το παραλάβουν και να μου έρθει  η αντικατάσταση πέρασαν ημέρες και ημέρες. Προσπαθούσα να εντοπίσω τη συσκευή  τουλάχιστον αυτή που είχα στείλει πίσω. Μιλούσα σχεδόν καθημερινά με διαφορετικό πρόσωπο στο τηλέφωνο. Κανείς δεν μου έλεγε κάτι συγκεκριμένο. Όλοι μιλούσαν από τα σπίτια τους και κανείς δεν μου έλεγε ποιος είναι ο προϊστάμενος του. Δεν μου έδιναν τηλέφωνο της αποθήκης τους και δεν μπορούσα να μιλήσω με το service.  Στη πόλη που βρίσκομαι τα παιδιά του καταστήματος ΓΕΡΜΑΝΟΣ ήταν πρόθυμα να με βοηθήσουν αλλά δεν μπορούσαν γιατί το eshop  ήταν άλλος ΓΕΡΜΑΝΟΣ!!!! Ζήτησα επιστροφή χρημάτων μου ζήτησαν το iban και μου είπαν ότι θα γίνει η κατάθεση του ποσού σε 2 έως 14 ημέρες στο λογαριασμό μου στη τράπεζα. Τελικά μου στέλνουν μετά από μέρες καινούργιο tablet. Καμμία καταχώρηση των επικοινωνιών μου δεν είχε γίνει. Και αν ακόμη είχαν καταχωρισθεί κανείς δεν είχε ιδέα τι είχα πει στο προηγούμενο υπάλληλο. Σκέτο αλαλούμ. Το αστείο και τραγικό είναι ότι και το νέο tablet είχε το ίδιο πρόβλημα δεν έκανε boot για να κάνω το αρχικό setting. 

Νομίζω ότι η σύγκριση της περίπτωσής σου στον Γερμανό σε σχέση με τα " άφαντα " e-shop είναι ατυχής. Δεν είναι να δυνατόν να συγκρίνουμε το οργανωμένο σύστημα κλοπής με μία περίπτωση κακής εξυπηρέτησης που μπορεί να οφείλεται και σε λάθη εργαζομένων. Αλίμονο αν έπεφταν έτσι τα πρόστιμα. Τότε δεν θα άνοιγε κανείς μαγαζί.

16 ώρες πριν, Predatorkill είπε

Σε καποιο ποστ αναφερθηκε οτι το a mobiles ειχε φτασει τις 6.500 παραγγελιες, αν μεσο ορο παραγγελιας ειχε τα 400€, μιλαμε για ~2.5Μ αν ηταν ολα πληρωμενα με καρτα. Μιλαμε για τρελη μπαζα.

Αν είναι από κάρτα και περίπου μισό μύριο και βάλε σε φπα που πήρε το κράτος.

Επεξ/σία από alex8850
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ikorolis είπε

άλλο πράγμα είναι το πρόστιμο των 300.000 ευρώ (συνολικά) που επιβλήθηκε στις 5 εταιρείες/καταστήματα από τις αρμόδιες αρχές προστασίας καταναλωτή (όπως είπα αν δεν εμπλακούν οι αρμόδιες αστυνομικές/δικαστικές αλλά και οι φορολογικές αρχές όπως και οι τράπεζες για να προβούν σε δεσμεύσεις λογαριασμών) απλά έκαναν μια τρύπα στο νερό και η σειρά συνεχίζεται με νέα σεζόν και νέα επεισόδια...

άλλο πράγμα οι παραγγελίες / εισπράξεις το κέρδος που έβγαλε η κάθε επιχείρηση

ειδικά αν κρίνω από τις διαστάσεις που πήρε το a-mobiles.gr η μπάζα ήταν πολύ καλή και άφησε χοντρό κέρδος για τον ιδιοκτήτη/επιχειρηματία

τα 100.000 ευρώ πρόστιμο δεν είναι τίποτα μπροστά σε αυτά που κέρδισε

εγώ μάλιστα πιστεύω ότι ο συγκεκριμένος επιχειρηματίας βρίσκεται κάπου στο εξωτερικό και κάνει διακοπές (αμφιβάλλω αν ξανά έρθει στην ελλάδα)

και άλλο πράγμα αν πήραν χρήματα οι πελάτες/καταναλωτές

που όπως επίσης είπα οι μόνοι που πήραν τα χρήματα τους πίσω είναι όσοι πλήρωσαν μέσω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας και έκαναν αμφισβήτηση συναλλαγής στην τράπεζα τους

γιατί αν έκαναν κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό τρίτου για να πάρουν τα χρήματα τους πίσω από την στιγμή που δεν παρέλαβαν τίποτα θα πρέπει να κάνουν προσφυγή στις αρμόδιες αστυνομικές/δικαστικές αρχές δηλαδή με απλά ελληνικά να κινηθούν νομικά (να πληρώσουν)

οι μόνοι κερδισμένοι (αν μπορείς να το πεις) είναι όσοι επέλεξαν την αντικαταβολή

αυτοί δεν πήραν κάτι (προιόντα) ούτε έδωσαν κάτι (χρήματα)

 

 

 

Ο επιχειρηματίας φίλε είναι εδώ και στήνει το επόμενο μαγαζάκι. Ο εγγεγραμμένος ιδιοκτήτης της επιχείρησης στην εφορία  είναι πιθανότατα κάποιος "αυτοφοράκιας" από τους πολλούς που δυστυχώς εξυπηρετούν αυτές τις καταστάσεις και με περιουσία για κατάσχεση μηδέν . Έτσι στήνονται αυτές οι κομπίνες. Δυστυχώς αυτή η νομική τρύπα με τους "αυτοφοράκιδες" είναι κάτι που για κάποιους νομικούς λόγους είναι αδύνατον να κλείσει.  Αυτό σημαίνει ότι αυτού του είδους τα μαγαζιά θα υπάρχουν πάντοτε και ότι πρέπει οι καταναλωτές να εκπαιδευτούν ώστε να αποφεύγουν τις παγίδες. Τα πάντα είναι θέμα παιδείας στην τελική. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, chris_g92 είπε

Δηλαδή με αντικαταβολή είσαι οκ ? Μπορεί να σου στείλει ωραίοτατες πετρουλες.

πρεπει να εισαι και λιγο κιασμας για να ανοιξεις πετρες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, chrisSerres είπε

αυτό συμβαίνει επίσης όταν δίνεις 1000€ για μια συσκευή και τρέμεις το 2€ του κόστους αντικαταβολής 🤣

Μηπως δεν υπαρχει η επιλογη να αγορασεις μια συσκευη που κοστιζει 1000€ με αντικαταβολη? λεω εγω...

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, mixos23 είπε

Μηπως δεν υπαρχει η επιλογη να αγορασεις μια συσκευη που κοστιζει 1000€ με αντικαταβολη? λεω εγω...

για ποσά άνω των 499€ πληρώνεις με κάρτα, σε ενημερώνει για αυτό και το κατάστημα αλλά και η ίδια η μεταφορική :)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, chrisSerres είπε

για ποσά άνω των 499€ πληρώνεις με κάρτα, σε ενημερώνει για αυτό και το κατάστημα αλλά και η ίδια η μεταφορική :)

ωραια γιατι καπου μπερδευτηκα..μπορεις να μου εξηγησεις τοτε πως θα "λυπηθεις τα 2 ευρω της αντικαταβολης για μια συσκευη που κοστιζει 1000 ευρω" αφου δεν μπορεις να πληρωσεις μεσω αντικαταβολης?

Επεξ/σία από mixos23
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, vasilissouvlaki είπε

Και τι το έκανες τελικά?

Εχω ηδη αναφερει τι εκανζ σε ερωτηδη αλλου μελους. Αλλα ςν ταχει σου αναφερω οτι αφου ξαναεπικοινωνησα με ΓΕΡΜΑΝΟ καταστημα στη επαρχιακη  πολη που ζω, αφου επικοινωνησα αλλες δυο φορεςμε ασχετο υπαλληλο του eshop Γερμανος και αφου επικοινωνησα με τη samsung, το tablet ηταν το tab s6 lte, τονιζοντας σε ολους οτι ειμαι ΑΜΕΑ με 95% αναπηρια και δεν μπορω να πηγαινοερχομαι και να ταλαιπωρουμαι και επισης αφου εστειλα μηνυμα απελπισμενο στο email του client service του Γερμανου ΚΑΝΕΙΣ δεν με βοηθησε. Μου ζητησαν να ξαναστειλω τo tablet πισω να υ

Το ελεγξουν και να μου στειλουν τριτη αντικατασταση. Νεα ταλαιπωρια λοιπον και πιθανοτατα το τριτο tablet να ειχε το ιδιο προβλημα στκ αρχικο booting.

Αυτο που εκανα ηταν να το ψαξω μονος μου και να πεοδπαθησω να επιδιορθωσω, αν ηταν δθνατον, το προβλημα. Θεωρησα οτι μαλλον το bootloader δεν ειχε κατσει καλα. Αναζητησα στο google το τροπο να κανω hard reset με πιθανοτητα να κανω καποιο κακο χειτισμο στη διαδικασια.

Τελικα εκανα hard reset επρλεξα wipe cache/factory reset. Οταν τελειωσε η διαδικασια εκανα εκκινηση και ολα κυλησαν ομαλοτατα. Το tablet τωρα, μετα απο ολη τη ταλαιπωρια, την ανικανοτητα ολων αυτων που επικοινωνησα, την αρνηση τους να μου δωσουν στο τηλεφωνο καποιο τεχνικο να μου ανοιξει τα ματια, το tablet πεταει κυριολεκτικα. Δυστυχως αναγκοζομαι τωρα να τκ πουλησω μιας  και ηδη αγορασα για τη κορη μου το laptop d14.

  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, chrisSerres είπε

πρεπει να εισαι και λιγο κιασμας για να ανοιξεις πετρες

Άμα δεν αναφέρει ο αποστολέας να ανοιχτεί καμία ταχυμεταφορικη δεν θα σε αφήσει να το ανοίξεις πριν το παραλαβεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, ikorolis είπε

επιμένω γιατί κάτι τέτοιο δεν ισχύει για τους λόγους που εξήγησα

καμία εταιρεία ταχυμεταφορών δεν θα δεχτεί να ανοίξει ο πελάτης/αγοραστής το δέμα/πακέτο που έχει στείλει μια εταιρεία (πωλητής)

η συμφωνία που αναφέρει ο φίλος μας μεταξύ αγοραστή/πωλητή πιθανόν να είναι μεταξύ ιδιωτών

δεν υπάρχει περίπτωση ούτε μια στο ...μύριο να το κάνει κατάστημα/επιχείρηση.

Ρε φίλε έχει 1 βδομάδα που έστειλα δέμα με έλεγχο πακέτου στην ACS τι δεν ισχύει λες πάλι;;;; Θα μας βγάλεις όλους ψεύτες;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

 

2 ώρες πριν, anax111 είπε

Ο επιχειρηματίας φίλε είναι εδώ και στήνει το επόμενο μαγαζάκι. Ο εγγεγραμμένος ιδιοκτήτης της επιχείρησης στην εφορία  είναι πιθανότατα κάποιος "αυτοφοράκιας" από τους πολλούς που δυστυχώς εξυπηρετούν αυτές τις καταστάσεις και με περιουσία για κατάσχεση μηδέν . Έτσι στήνονται αυτές οι κομπίνες. Δυστυχώς αυτή η νομική τρύπα με τους "αυτοφοράκιδες" είναι κάτι που για κάποιους νομικούς λόγους είναι αδύνατον να κλείσει.  Αυτό σημαίνει ότι αυτού του είδους τα μαγαζιά θα υπάρχουν πάντοτε και ότι πρέπει οι καταναλωτές να εκπαιδευτούν ώστε να αποφεύγουν τις παγίδες. Τα πάντα είναι θέμα παιδείας στην τελική. 

μπορεί να έχεις δίκιο σε αυτό που λες και να έχω εγώ άδικο

μπορεί και να μην έχεις δίκιο σε αυτό που λες και να έχω εγώ δίκιο

δυστυχώς δεν θα το μάθουμε ποτέ

καθώς εδώ στο Insomnia.gr ως μέλος αλλά και πριν ως απλός επισκέπτης/αναγνώστης

έχουμε διαβάσει αρκετά θέματα που αφορούν καταστήματα και θα συνεχίσουμε να διαβάζουμε παρόμοια θέματα

31 λεπτά πριν, mikeparr είπε

Ρε φίλε έχει 1 βδομάδα που έστειλα δέμα με έλεγχο πακέτου στην ACS τι δεν ισχύει λες πάλι;;;; Θα μας βγάλεις όλους ψεύτες;;

καταρχήν δεν λέω ότι είσαι ή είστε ψεύτες

λέω ένα πράγμα που ισχύει 100% και το γιατί επίσης το έχω πει αρκετές φορές

όσοι συνεργάζεστε με εταιρείες ταχυμεταφορών μιλήστε τους για να μάθετε περισσότερα

είσαι ιδιώτης (αγγελία) ή είσαι κατάστημα

επίσης για να μην γράφω τα ίδια συνέχεια

δες προηγούμενο μήνυμα τι αναφέρω ως παράδειγμα

και μετά πες μου την απάντηση σου ποιος θα πληρώσει το δέμα/πακέτο αν ο αγοραστής παρά τον έλεγχο και παρά το γεγονός ότι είναι αυτό που έχει κάνει παραγγελία από εσένα τον πωλητή

αρνηθεί να πληρώσει την αντικαταβολή του δέματος/πακέτου ποιος θα σου πληρώσει την αξία του δέματος/πακέτου η εταιρεία ταχυμεταφορών ACS Courrier ...

ευχαριστώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, mixos23 είπε

ωραια γιατι καπου μπερδευτηκα..μπορεις να μου εξηγησεις τοτε πως θα "λυπηθεις τα 2 ευρω της αντικαταβολης για μια συσκευη που κοστιζει 1000 ευρω" αφου δεν μπορεις να πληρωσεις μεσω αντικαταβολης?

Μπορεις να πληρωσεις αντικαταβολη ανω των 499€ στην εταιρια κουριερ μονο με καρτα ομως και στο καταστημα. Δεν σου ερχεται στο σπιτι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
41 λεπτά πριν, polteris είπε

Μπορεις να πληρωσεις αντικαταβολη ανω των 499€ στην εταιρια κουριερ μονο με καρτα ομως και στο καταστημα. Δεν σου ερχεται στο σπιτι.

άκυρο πήγαινε αλλου

Επεξ/σία από mpampisaloniki
λάθος παραλήπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με αυτούς που έχουν κάνει παραγγελία και έχουν χάσει τα χρήματα τους, τι θα γίνει;
Καλώς μας αναφέρει το άρθρο πως τιμώρησαν τις εταιρίες (αν και νομίζω πως δε θα τους βρουν ποτέ για να εισπράξουν τα πρόστιμα)
αλλά θα ήθελα και γω να «κλέψω» απ τους υποψήφιους αγοραστές 2.5εκ € και να πληρώσω 30χιλ πρόστιμο και να τη βγάλω καθαρή....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...