Προς το περιεχόμενο

Πρόστιμα €330.000 σε πέντε e-shops από τη Γενική Γραμματεία Εμπορίου & Προστασίας του Καταναλωτή


dimakisk

Προτεινόμενες αναρτήσεις

19 λεπτά πριν, Superuser3 είπε

Κλείσιμο και να μην έχουν δυνατότητα να ξανανοίξουν κατάστημα.

Δεν γίνεται αυτό. Και άμα γίνεται βάζουν αδέρφια ξαδέρφια κλπ.  Άσε που ξέρω άτομο με πλαστά αφμ έγραφα κλπ από ξένη χώρα που δεν αποδίδουν το ΦΠΑ και οταν είναι λίγο πρίν το λουκέτο ξανά αλλάζουν.. 

Ένα μπ*:"(€ο όλη η χώρα είναι. Και στο τέλος όλα τα πληρώνει το μικρό ψάρι με τον έναν ή τον άλλο τρόπο..

  • Like 16
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 209
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε τέτοιες περιπτώσεις, εφόσον έχουν εξαπατηθεί τόσα άτομα, παίρνεις ΟΠΟΙΑ περιουσία έχει ο πρόεδρος της εταιρείας, και την επιστέφεις σε χρήματα στους καταναλωτές.

Ύστερα, τον αφήνεις έτσι. Δεν χρειάζεται καν φυλακή

Στο παγκάκι, να παρακαλεί για ένα ψιχουλο ψωμι

Επεξ/σία από panossar95
  • Like 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, afantos είπε

Μπράβο που τα βγάζετε στη φόρα, να ενημερωθεί ο κόσμος. Έχουμε γεμίσει υπονοούμενα και μισές ειδήσεις.

Αντε να παρουν σειρα και οσοι πουλανε σπασμενα κλειδια windows 

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε καποιο ποστ αναφερθηκε οτι το a mobiles ειχε φτασει τις 6.500 παραγγελιες, αν μεσο ορο παραγγελιας ειχε τα 400€, μιλαμε για ~2.5Μ αν ηταν ολα πληρωμενα με καρτα. Μιλαμε για τρελη μπαζα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το 1 λειτουργεί ακόμα ίσως και να μη ειναι τοσο μουφα.

Και πείτε και στην Γενική Γραμματεία Εμπορίου & Προστασίας του Καταναλωτή να ρίξει και κανα προστιμο σε καμια αλυσίδα, τις καταγγελίες τις εχει. Τελευταία έχει παρατηρηθεί δραστηριότητα από μούφα προσφορές για να μαζεψουν κοσμο στο site τους. 

Μονο στα lidl θα ριχνουν προστιμα επειδή δεν είχε αρνακια το Πάσχα σε επαρκεια; (Με παραμβαση πρωινών εκπομπων αν θυμάμαι καλά) 😜 

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Superuser3 είπε

Το σχέση έχει το προβληματικο τάμπλετ με το θέμα? εδώ λέει για καταστήματα που πλήρωνες και δεν σου έστελναν τη συσκευή και δεν μπορούσες να τους πάρεις τηλέφωνο.Για απατεώνες δηλαδή.

Αν διαβασες το κουραστικο οφειλω να ομολογησω κειμενακι το κυριο θεμα δεν ηταν το χακασμενο tablet αλλα οτι ημουν ως πελατης ξεκρεμαστος, απληροφορητος και ανημπορος να παρω τα χρηματα μου πισω. Παραπαιοντας απο υπαλληλο σε υπαλληλο σαν το παληο καλο Δημοσιο. Και αν θελεις ακομη μπορω να σου πω οτι το πρωτο tablet και το δευτερο υης ανυικαταστασης δεν ειχε τελικα προβλημα. Αν ενδιαφερεσαι μπορω να σου πω τι ειχε και να εκτεθει ακομη περισσοτερο και το συγκεκριμενο  eshop αλλα και η samsung συην οποια απευθυνθηκα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
17 λεπτά πριν, bahamut_zero είπε

Αντε να παρουν σειρα και οσοι πουλανε σπασμενα κλειδια windows 

Αυτοί που τα αγοράζουν δεν είναι άμοιροι ευθυνών

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οσο υπαρχουν αφελεις που αγοραζουν απο καταστηματα που δεν τα ξερει η μανα τους, τοσο αυτα τα καταστηματα θα φυτρωνουν σαν μανιταρια. Ασχετως αν επιβληθει προστιμο ή οχι.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, bahamut_zero είπε

Αντε να παρουν σειρα και οσοι πουλανε σπασμενα κλειδια windows 

O καθένας με τον πόνο του....

  • Like 12
  • Thanks 4
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπερδευόμαστε όταν συγκρίνουμε τα συγκεκριμένα καταστήματα με επώνυμες (αλλά ανοργάνωτες αλυσίδες πχ Γερμανός κλπ).

Μιλάμε για καταστήματα που είχαν σύστημα να διαφημίζουν προϊόντα κράχτες σε τιμές εκτός ανταγωνισμού με μόνο σκοπό να αποσπάσουν προσωπικά δεδομένα των υποψηφίων πελατών τους για να τα εμπορευόμουν. Και αλίμονο στον υποψήφιο πελάτη που ήθελε να είναι σωστός και τυπικός, προκαταβάλλοντας το ποσό από το να περιμένει να το χρεώσει σε αντικαταβολή. Με αποτέλεσμα να δεσμεύει και τα χρήματά του για να τα τζιράρουν οι εν λόγω θεωρητικά εμπορικές οντότητες.
Προφανώς και καλά έκαναν και ελπίζουμε να αρχίσει να μπαίνει τάξη σε αυτό το χάος που λέγεται Ελλάδα....

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
1 ώρα πριν, Ukforthemoment είπε

Πόσες φορές θα ανοίξει το ίδιο θέμα;

εγω παντως πρωτη φορα βλεπω θεμα εδω μεσα με ονοματα διευθυνσεις και προστιμα...

θα βοηθουσε να δειξεις ποσες φορες ανοιξε το εν λογω θεμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν εχω καταλαβει ακομα μερικοι γιατι πληρωνουν ολο το ποσο αν δεν παρεις με τιμολογιο κτλ  !!!υπαρχει λογος για 3 euro παραπανο να μπλεξεις ηρθε πας στο κουριερ και το πληρωνεις. τοσο απλα! 

Επεξ/σία από kundi
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, velvetia είπε

Γιατί μόνο μικρές και σχεδόν άγνωστες επιχειχησεις; Σε με ρωτήσει κάποιος τι τράβηξα με την αγορά από Γερμανός  eshop όταν ατυχώς παρήγγειλα tablet.

Μου ήρθε με πρόβλημα και αφού το επέστρεψα και μέχρι να το παραλάβουν και να μου έρθει  η αντικατάσταση πέρασαν ημέρες και ημέρες. Προσπαθούσα να εντοπίσω τη συσκευή  τουλάχιστον αυτή που είχα στείλει πίσω. Μιλούσα σχεδόν καθημερινά με διαφορετικό πρόσωπο στο τηλέφωνο. Κανείς δεν μου έλεγε κάτι συγκεκριμένο. Όλοι μιλούσαν από τα σπίτια τους και κανείς δεν μου έλεγε ποιος είναι ο προϊστάμενος του. Δεν μου έδιναν τηλέφωνο της αποθήκης τους και δεν μπορούσα να μιλήσω με το service.  Στη πόλη που βρίσκομαι τα παιδιά του καταστήματος ΓΕΡΜΑΝΟΣ ήταν πρόθυμα να με βοηθήσουν αλλά δεν μπορούσαν γιατί το eshop  ήταν άλλος ΓΕΡΜΑΝΟΣ!!!! Ζήτησα επιστροφή χρημάτων μου ζήτησαν το iban και μου είπαν ότι θα γίνει η κατάθεση του ποσού σε 2 έως 14 ημέρες στο λογαριασμό μου στη τράπεζα. Τελικά μου στέλνουν μετά από μέρες καινούργιο tablet. Καμμία καταχώρηση των επικοινωνιών μου δεν είχε γίνει. Και αν ακόμη είχαν καταχωρισθεί κανείς δεν είχε ιδέα τι είχα πει στο προηγούμενο υπάλληλο. Σκέτο αλαλούμ. Το αστείο και τραγικό είναι ότι και το νέο tablet είχε το ίδιο πρόβλημα δεν έκανε boot για να κάνω το αρχικό setting. 


πες και τι ταμπλετ ήταν 

 

επισης να ρωτήσω. Το γεγονός πως είναι ΙΚΕ δείχνει και την ευκολία με την οποία γίνονται τέτοιες συναλλαγές;

Επεξ/σία από kabamaru80
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...