Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

After Sales Support - Πολλές αρνητικές με προβληματική επικοινωνία


Tantalord

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η κριτική αφορά για αγορα gaming καρέκλας απο το εν λόγω κατάστημα. Σε επικοινωνία που είχα στις 26/04/2020 για πρόβλημα στο μηχανισμό ανύψωσης,κάλεσα αρχικά το τεχνικό τμήμα της εταιρείας. Ο υπάλληλος μου είπε να απευθυνθώ στις πωλήσεις γιατι αυτοί μπορούσαν να δουν τον αριθμό παραγγελίας, και μου είπε δεν ήταν υπεύθυνο το τμήμα. Καλώ τις πωλήσεις για το πρόβλημα και με ενημερωνει η κοπέλα ότι λανθασμένα πήρα εκεί γιατί ειναι τεχνικό το ζήτημα. Μου έδωσε το τηλ του τεχνικού τμήματος και κάλεσα δεύτερη φορά εκεί. Απορώντας ο τεχνικός μου λέει καλέσατε και πριν και οι πωλήσεις θα σας κατατοπίσουν....Μάλιστα...

Πέρνω πάλι τις πωλησεις και το σηκώνει άλλη κοπέλα, της εξηγώ ότι με την καρέκλα έχω πρόβλημα και πως θα γίνει η επισκευή καθώς είναι ογκώδης να την μεταφέρω. Κοιτάει τον αριθμό παραστατικού και μου λέει δεν έχει εγγύηση. Προιόν αγορασμενό 29 Δεκέμβρη 2019 δεν έχει εγγύηση στις 26/04/2020....Τι να πώ εξοργισμένος εγώ της λεω βασή νόμου 2 χρόνια εγγύηση έχουν όλα τα προιοντά όταν αγοράζονται καινουργια από κατάστημα. Βέβαια σχεδόν όλα τα κατάστηματα δίνουν και 1 χρόνο παράνομα καθώς η νομοθεσία της Ευρωπαικής Ένωσης δεν ορίζει κάτι τέτοιο και δεν κάνει εξαιρέσεις.

Μετά μου λέει θα ρωτήσει, αναμένω 5 λεπτά και όταν επέστρεψε μου είπε ότι λείπει ο προιστάμενος και θα με καλέσει αργότερα. Μετά από 11 μέρες δεν έλαβα κάποιο τηλεφώνημα από κανένα εκπρόσωπο του you. Στο ενδιάμεσο έστειλα email για να παραπονεθώ και ίσως βγάλω άκρη έτσι γιατί τηλεφωνικά ήταν μεγάλη αποτυχία. Ενημερώνομαι στις 28/04 ότι έχω 2 χρόνια εγγύηση και μου δίνουν το τηλέφωνο της αντιπροσωπείας για να επικοινωνήσω που είναι στην Πάτρα. Για κάποιο λόγο το τηλέφωνο δεν το σήκωνε κανείς για μέρες και τελικά στις 08/05/2020 κατάφερα και μίλησα με εκπρόσωπο της εταιρείας. Και μου είπε το εξής φυσιολόγικό και τραγικό παράλληλα, όπως του εξήγησα το θέμα. Το καταστήμα αναλαμβάνει την υποστήριξη για το προιόν και ότι σαν αντιπροσωπεία με τα μαγαζια συννενοούνται και όχι με τους πελάτες.

Συμπεράσματα για το you.gr δικά σας. Ακόμα περιμένω να επικοινωνήσει εκπρόσωπος του you μαζί μου για να μου στείλουν το ανταλλακτικό και δεν έχω λάβει καμια απάντηση τηλεφωνικά ή με email σήμερα 11/05/2020. Λογικά θα μου πουν πρέπει να την ελέγξουν και να την στείλω με δικά μου ταχυδρομικά αν θέλω, που για καρέκλα δεν θα μπω στον κόπο.

Επεξ/σία από Tantalord
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς τα ίδια τράβηξα και εγώ. Μου φέραν σκούπα με χαλασμένο μηχανισμό. Μετά από δεκάδες τηλέφωνα μπαλακι αναμεσα στο You και στην εταιρία ζητούσαν να το στείλω με δικά μου έξοδα στο service της εταιρίας (ενώ το παρελαβα χαλασμένο).

Απευθύνθηκα στο συνήγορο του Καταναλωτή ο οποίος ζήτησε εξηγήσεις από τις εταιρίες, οι οποίες απάντησαν ότι δεν είναι υποχρεωμένες να πληρώσουν για την αποστολή πίσω.

Όπως καταλαβαίνετε δεν αγόρασα από το συγκεκριμένο eshop ποτέ ξανά.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κανονικα δεν εχει καμια σχεση το καταστημα με την αντιπροσωπεια, αγοραζεις κατι απο εκει, μπορεις εντος καποιων ημερων (DOA) να το επιστρεψεις στο καταστημα αλλα μετα εχει ευθυνη η αντιπροσωπεια. Σαν εξυπηρετηση ναι μπορει καποιο καταστημα να κανει τον μεσολαβητη αλλα αφενος δεν ειναι υποχρεωμενο και αφετερου παιρνει περισσοτερο χρονο.

Εγω οποτε ειχα θεμα με τηλεορασεις πχ (Philips και SONY) παντα με εξυπηρετουσαν αντιπροσωπειες, οχι τα καταστηματα. Το ιδιο και με λευκες συσκευες. Και ναι το ιδιο και με πραγματα που ειχαν να κανουν με υπολογιστες (ειχα περασει αμετρητες ωρες στα "σοκακια" της Info-Quest προ 15ετιας).

Ξαναπαρε την αντιπροσωπεια και αν σου πουν μα και μου στειλε μηνυμα στην εταιρεια που αγορασες την καρεκλα και πεστους οτι δεν σε εξυπηρετουν. Δεν θα ηταν κακο να τους μιλησεις και για καταγγελια (στην αντιπροσωπεια εννοω).

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απλά δεν ενημέρωνουν ποτέ. Τελικά είδαν το email και επικοινώνησα με την αντιπροσωπεια. Μου είπε ο πωλητής θα στείλουν το ανταλλακτικό στο you.gr.
Με παρακάλεσαν να αφαιρέσω την κριτική, αλλά θα γράψω νέα συνολική στο skroutz. Οι αξιολογήσεις τους σε θέματα επικοινωνίας είναι παρεμφερείς με τις δικές μου....

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παρατήρησα τις 3 πιο πρόσφατες κριτικές,οι οποίες είναι χειρότερες από την δικιά μου εμπειρία. Όλες 28-29 Απριλίου. Περιμένω τις επόμενες μέρες και άλλες.

https://www.skroutz.gr/m/336/You

 

image.png

image.png

image.png

Επεξ/σία από Tantalord
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ολα ωραια και καλα πλυν του οτι ο δισκος του πρωτου ατομου χαλασε στον 1μιση χρονο λογο φθορας κατα την μεταφορα.

Αυτο βγαζει ματι και φυσικα η πιθανοτητα να φταιει αυτο ειναι απειροελαχιστη (καποιος πρεπει να ενημερωσει το εν λογο ατομο πως δισκοι χαλανε και μεσα σε 10 μερες, κληρος ειναι οχι επιστημη).

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
16 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Ολα ωραια και καλα πλυν του οτι ο δισκος του πρωτου ατομου χαλασε στον 1μιση χρονο λογο φθορας κατα την μεταφορα.

Αυτο βγαζει ματι και φυσικα η πιθανοτητα να φταιει αυτο ειναι απειροελαχιστη (καποιος πρεπει να ενημερωσει το εν λογο ατομο πως δισκοι χαλανε και μεσα σε 10 μερες, κληρος ειναι οχι επιστημη).

Καλά αυτος με το δίσκος ναι,το ψήρισε πολύ και δεν του φταίει το you που του χάλασε.

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εννοείται να το κυνηγήσεις εφ όσον είναι σε εγγύηση, αλλά ρε φίλε πραγματικά κοίτα μόνο τη φωτογραφία και πες μου αν περίμενες κάτι καλύτερο απ το να βγάλει πρόβλημα. Έχει και αξιολογήσεις που βοηθάνε προς την ίδια κατεύθυνση.. 

Επεξ/σία από SakafliaC
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμπιστεύτικα τις κριτικές του reevoο για την καρέκλα που έχει στην σελίδα του καταστήματος και δεν μπήκα καθόλου τον κόπο να κοιτάξω το skroutz πριν την παραγγείλω.
Δεν περίμενα να χαλασει παντως τόσο γρήγορα καθώς είχα μια του 50€ , 10ετιας και μόνο το πανι είχε ξεφτύσει....Είπα να πάρω gaming αλλά αν δεν δωσεις 150+ για τέτοιου είδους δεν υπάρχει περιπτωση να βγεί καλή

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.