Προς το περιεχόμενο

Mobilepoint.gr


Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το καστάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, diamand είπε

Να ρωτήσω κ γω, όσοι στην alpha στείλατε την φόρμα αμφισβήτησης με email, είχε κάνεις από εσας καμία απάντηση; Τηλεφώνησα αφού έστειλα τη φόρμα και την αλληλογραφία και το μόνο που μου είπαν ήταν ότι "αν λάβατε την αυτοματοποιημένη απάντηση τότε έχει παραδοθεί η αίτηση σας". Από κει και πέρα σιγή ιχθύος... Ποιος ξέρει, προχωρά η διαδικασία;

εγω πάλι πήγα στο υποκατάστημα της Alpha και συμπληρώσαμε με την υπάλληλο την φόρμα. Ειπε θα την στείλει στα κεντρικά αλλά επειδή δουλεύουν οι μισοί πρέπει να περιμένω. Στο τηλέφωνο που έκανα στα κεντρικά αν το παρέλαβαν είπαν οτι αυτά παίρνουν καμια 45 μερές

Επεξ/σία από mariannaK91
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 1,9k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

επειδη εχουν ανοιχθει κατα καιρους πολλα τετοια θεματα απο ανθρωπους που εξαπατηθηκαν κατα τετοιο τροπο και που εν τελη υστερα απο πιεση πηραν τα χρηματα τους πισω ,εχω αρχισει να πιστευω το εξης .

Σκέφτομαι να γράψω βιβλίο με τίτλο "Πώς να γίνεις επιχειρηματίας μέσα σε έναν μήνα" Πρώτο βήμα κάνεις λίγες οικονομίες και μαζεύεις περίπου 600€ που χρειάζονται για το άνοιγμα μιας ΙΚΕ. Δεύτ

Ποιος σου είπε ότι έχουμε παραγγείλει από κατόπιν παραγγελίας όλοι? Πολλοί εδώ μέσα είναι 1-3 και 4-10 εργάσιμες. Με 200 κριτικές μαγαζί του Σκρουτζ ήταν. Είμαστε σε χώρα που πολλοί από μας κοιτάνε κα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Με κάρτα είχες κάνει την αγορά ή με κατάθεση;

23 λεπτά πριν, Evrita010101 είπε

Καλησπέρα.. Εγώ παιδιά πήρα τα χρήματα μου πίσω σήμερα... Έστειλα πολλά email γιατί στα τηλέφωνα δεν τους έβρισκα.. Και μου απάντησαν να στείλω το iban για να γίνει επιστροφή χρηματων 

Με κάρτα είχες κάνει την αγορά ή με κατάθεση;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Kαλησπερα.
Σήμερα το μεσημέρι έστειλα την φόρμα υπαναχωρησης στην εταιρία την οποία και κοινοποίησα στην ΕΚΠΟΙΖΩ και στη προστασία του καταναλωτή.

Πριν λίγο διαπίστωσα ότι τα χρήματα επιστρέψαν στην κάρτα. Δεν γνωρίζω αν είναι τυχαίο, αν έκανε εκκαθάριση η τράπεζα ή το έκαναν λόγω της πίεσης που δέχτηκαν. Εύχομαι σε όλους σας να πάρετε πίσω τα χρήματα σας.

Και αυτό που έμαθα είναι ποτέ online αγορά με κάρτα πλέον.

 

Επεξ/σία από HaraBug
  • Haha 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
6 λεπτά πριν, AgSav είπε

Με κάρτα είχες κάνει την αγορά ή με κατάθεση;

Με κάρτα είχες κάνει την αγορά ή με κατάθεση;

Με κατάθεση 

9 λεπτά πριν, AgSav είπε

Με κάρτα είχες κάνει την αγορά ή με κατάθεση;

Με κάρτα είχες κάνει την αγορά ή με κατάθεση;

Εγώ έκανα αίτηση παραπόνου στον Συνήγορο του πολίτη.. Και στο email τους τ ανέφερα ότι θ κάνω παράπονο... Το λέω μήπως σας βοηθήσει.. Δεν περίμενα να μου τ επιστρέψουν τόσο σύντομα γιατί δεν απαντουσαν πουθενά 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα. 

Δυστυχώς την πάτησα κι εγώ και με έκπληξη μου βρήκα και το θέμα εδώ, διαπιστωνοντας με στεναχώρια ότι είμαστε πολλοί οι παθοντες. 

Επειδη είναι λίγο δύσκολο να κάτσω να ψάξω τόσες σελίδες, ήθελα να κάνω κάποιες ερωτήσεις; 

Την αμφισβήτηση της παραγγελίας την κάνατε από το σαιτ της τράπεζας με την οποία πληρώσατε, όπως συμβούλευαν σε ένα από τα μαιλ τους; Γιατί έχω στείλει δύο φορές την φόρμα που είχαν ετοιμάσει συμπληρωμένη, αλλά απάντηση και, φυσικά, χρήματα δεν είδα ακόμα. 

Αν τους στείλω το Iban υπάρχει πιθανότητα να πετύχω κάτι; (έχω πληρώσει μέσω χρεωστικής) 

Σχετικά με συνήγορο του καταναλωτή, έχει κάνει κανείς καταγγελία; 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
43 λεπτά πριν, HaraBug είπε

Kαλησπερα.
Σήμερα το μεσημέρι έστειλα την φόρμα υπαναχωρησης στην εταιρία την οποία και κοινοποίησα στην ΕΚΠΟΙΖΩ και στη προστασία του καταναλωτή.

Πριν λίγο διαπίστωσα ότι τα χρήματα επιστρέψαν στην κάρτα. Δεν γνωρίζω αν είναι τυχαίο, αν έκανε εκκαθάριση η τράπεζα ή το έκαναν λόγω της πίεσης που δέχτηκαν. Εύχομαι σε όλους σας να πάρετε πίσω τα χρήματα σας.

Και αυτό που έμαθα είναι ποτέ online αγορά με κάρτα πλέον.

Είσαι ο πρώτος που πήρε επιστροφή με κάρτα. Τι τράπεζα έχεις; ελπίζω να μην είσαι κι εσύ τρολ

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
42 λεπτά πριν, paylos21R είπε

Καλησπέρα. 

Δυστυχώς την πάτησα κι εγώ και με έκπληξη μου βρήκα και το θέμα εδώ, διαπιστωνοντας με στεναχώρια ότι είμαστε πολλοί οι παθοντες. 

Επειδη είναι λίγο δύσκολο να κάτσω να ψάξω τόσες σελίδες, ήθελα να κάνω κάποιες ερωτήσεις; 

Την αμφισβήτηση της παραγγελίας την κάνατε από το σαιτ της τράπεζας με την οποία πληρώσατε, όπως συμβούλευαν σε ένα από τα μαιλ τους; Γιατί έχω στείλει δύο φορές την φόρμα που είχαν ετοιμάσει συμπληρωμένη, αλλά απάντηση και, φυσικά, χρήματα δεν είδα ακόμα. 

Αν τους στείλω το Iban υπάρχει πιθανότητα να πετύχω κάτι; (έχω πληρώσει μέσω χρεωστικής) 

Σχετικά με συνήγορο του καταναλωτή, έχει κάνει κανείς καταγγελία; 

Γειά σου έχω κάνει εγώ στον Συνήγορο του πολίτη.. Εγώ βέβαια έκανα κατάθεση μέσο του iban μου.. Μετά από πολλά email που έστειλα στα τελευταία τους είπα ότι θα κάνω παράπονα στην συνήγορο πολίτη και στην δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος.. Μου ζήτησαν τον τραπεζικό λογαριασμό και τα στοιχεία μου για να κάνουν κατάθεση χρημάτων.. Και ύστερα ήρθε άλλο ένα email που μου είπαν να στείλω τα στοιχεία μου στο λογιστήριο τους και προς μεγάλη μου έκπληξη έγινε άμεσα η κατάθεση στον λογαριασμό μου.. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα κι από μένα.Ημουν μεχρι το πρωι παθών κι έκανα εγγραφή μόνο και μόνο να δείξω ότι το πρόβλημα μου λύθηκε.Ξερω για την καχυποψία στις νέες εγγραφές που λένε ότι πήραν τα χρήματα. Ε λοιπόν μενω μακρυά από Αθήνα και τα είχα δει ΟΛΑ αφού η παραγγελία μου είναι από Απρίλιο και φαίνεται από το συνημμένο πόσο παλιά είναι.ξεκινησα πριν λίγες βραδυες με ανώνυμη καταγγελία στο ΚΕΠΚΑ ,ενώ όταν ξημέρωσε κάνω ξανα επώνυμη.Καπακι στον συνήγορο του Πολίτη και τηλέφωνο στην ΔΗΕ (ήξεραν την φάση) όπου με.παρεπεμψαν σε αστυνομία.μεχρι χτες δεν είχα ούτε απαντήσεις σε μαιλ και τηλεφωνα αλλά ούτε και επιστροφή  και έχω τα απαραίτητα να πάω αστυνομία σήμερα. Τελικά μου λένε από την τράπεζα τα χρηματα μπήκαν στις 9.45 . Είχα κάνει κατάθεση. Παραθέτω την πληρωμή μου και την επιστροφή τους.Παιδια κυνηγήστε το με ΚΑΘΕ τρόπο για να δικαιωθείτε

Υ.Γ έριξα ξενύχτι και τελικά έφτασα ως την70 σελίδα του θέματος

Screenshot_2020-05-19-02-11-11.jpg.a85d88121da7bfd47e09cee82d992321.jpg

Screenshot_2020-05-22-13-01-52.jpg

  • Like 1
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ δεν έχω αγοράσει κάτι από το συγκεκριμένο κατάστημα (ευτυχώς γιατί σκεφτόμουν για αγορά ενός MacBook Air αλλά τελικά δεν προχώρησα γιατί μου φάνηκαν πολύ περίεργες οι τρομερά χαμηλές τιμές από τον ανταγωνισμό) αλλά θα ήθελα να ρωτήσω γιατί τόσος κόσμος κάνει αγορές με τρόπο πληρωμής κατάθεση σε λογαριασμό ειδικά σε τέτοια καταστήματα; Εννοώ ότι η κατάθεση δεν σε διασφαλίζει ούτε στο ελάχιστο σε μια πιθανή απάτη και δεν περίμενα εν έτη 2020 τόσος κόσμος να κάνει συναλλαγές μέσω κατάθεσης και όχι με την χρήση πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας οι οποίες προσφέρουν μια κάποια ασφάλεια.

  • Like 4
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν έχω αγοράσει κάτι από εκεί και φυσικά δεν θα πλήρωνα ποτέ χωρίς paypal. από εκεί και πέρα το θέμα μυρίζει απάτη από μακριά, με έναν ιδιοκτήτη που μάλλον διαβάζει insomnia και βάζει ψεύτικους λογαριασμούς να δηλώνουν ότι παρέλαβαν.

Από ότι λένε οι ειδικοί του insomnia, όσοι πλήρωσαν με κάρτα θα πάρουν τα χρήματα τους πίσω και ότι χαμένη θα βγει η τράπεζα κυνηγώντας νομικά τον ιδιοκτήτη.

Φαντάζομαι για να κάνει αυτή την κίνηση ο ιδιοκτήτης ήξερε τι θα επακολουθήσει οπότε η λογική λέει να έχει βγάλει τα λεφτά έξω και ίσως να έχει φύγει και ο ίδιος έξω. Δεύτερο σενάριο είναι να μην έχει κρατήσει τίποτα στο όνομα του και να τα έχει κρυμμένα...

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!! ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΓΩ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ  ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΙΣΑ. ΕΧΩ  ΚΑΝΕΙ ΑΜΦΙΣΒΉΤΗΣΗ ΣΥΑΛΛΑΓΗΣ ΑΛΛΑ ΛΕΦΤΑ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ. ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΠΩΝΥΜΕΣ ΣΤΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ,   ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΣΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ,  ΑΙΤΗΣΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ ΣΤΟ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ  ΑΛΛΑ ΤΙΠΟΤΑ. ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΚΟΙΝΩΠΟΙΗΣΩ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΦΩΣ 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με προβληματίζει τοσες μερες η τακτικη τους. Εχουμε:

Καταστημα φαινομενικα εν λειτουργια αφου υποτιθεται δεχεται παραγγελιες

Σαιτ με καποια δραστηριοτητα  οπως π.χ τιμες και χρονοι παραδοσης που αλλαζουν, τηλ κεντρο υπαρκτό (ασχετα αν δεν απαντούν) μαιλ αυτοματοποιημενα που καααποτε στελνουν

 Πιστευω το σκεπτικό τους ειναι (αν βεβαια ειναι κακοπροαιρετο ολο αυτο το συμβαν κι οχι αναποδιά) το εξής:

-Ασε το σαιτ ενεργο να παιρνει παραγγελιες και να πουλαει οτι μπορει οπως οπως  να κλεισουμε καμια τρυπα παλιων παραγγελιων και να τους εχουμε καπως καθησυχασμενους

-Κατσε να τακτοποιουμε τις καταθέσεις ωστε να μην εχουμε δικαστικα μετωπα με τον "οχλο" (φαντασου απο εναν καταθετη να εχει και απο μια μηνυση)

-Κι οσο για τις επιστροφες σε καρτες? Ασε να πληρωσουν οι τραπεζες και να εχουμε να κανουμε Deal με τις 3-4 τραπεζες.

 

 

 

Κι επειδη καποια στιγμη η βρυση μπορει να κλεισει ξαφνικα, μην καθυστερειτε και κυνηγηστε το

 

Επεξ/σία από Stavros156
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχω παραγγείλει κινητό από τις 30/3 μέχρι τέλη Απριλίου είχα τηλεφωνήσει ήδη 2 φορές και κατάφερα να μιλήσω με κάποιους εκπροσώπους όπου μου είπαν ότι το περιμένουν αρχές Μαΐου.  Τον τελευταίο καιρό δεν σηκώνουν τηλέφωνα και δεν απαντάνε στα μειλ επίσης. Ποια είναι η καλύτερη λύση υπάρχει κάποιος εδω μέσα Που να έχει λάβει παραγγελία είτε τα λεφτά του πίσω;

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Stavros156 είπε

Με προβληματίζει τοσες μερες η τακτικη τους. Εχουμε:

Καταστημα φαινομενικα εν λειτουργια αφου υποτιθεται δεχεται παραγγελιες

Σαιτ με καποια δραστηριοτητα  οπως π.χ τιμες και χρονοι παραδοσης που αλλαζουν, τηλ κεντρο υπαρκτό (ασχετα αν δεν απαντούν) μαιλ αυτοματοποιημενα που καααποτε στελνουν

 Πιστευω το σκεπτικό τους ειναι (αν βεβαια ειναι κακοπροαιρετο ολο αυτο το συμβαν κι οχι αναποδιά) το εξής:

-Ασε το σαιτ ενεργο να παιρνει παραγγελιες και να πουλαει οτι μπορει οπως οπως  να κλεισουμε καμια τρυπα παλιων παραγγελιων και να τους εχουμε καπως καθησυχασμενους

-Κατσε να τακτοποιουμε τις καταθέσεις ωστε να μην εχουμε δικαστικα μετωπα με τον "οχλο" (φαντασου απο εναν καταθετη να εχει και απο μια μηνυση)

-Κι οσο για τις επιστροφες σε καρτες? Ασε να πληρωσουν οι τραπεζες και να εχουμε να κανουμε Deal με τις 3-4 τραπεζες.

Κι επειδη καποια στιγμη η βρυση μπορει να κλεισει ξαφνικα, μην καθυστερειτε και κυνηγηστε το

 

Και επίσης να συμπληρώσω την δική μου σκέψη. Όσοι μπουν σε forums που αναφέρεται το πρόβλημα, όπως το insomnia, και βγάλουν άκρη για τις κινήσεις που πρέπει να κάνουν, τα χρήματα θα τους επιστραφούν για να κατευνάσει το μαγαζί το δημόσιο κράξιμο. Θα υπάρχουν όμως άλλοι τόσοι που δεν θα ξέρουν τι να κάνουν και το κατάστημα θα αποκομίσει τεράστιο κέρδος από αυτούς.

Παιδιά επειδή έψαχνα για τηλεόραση τον καιρό του κλεισίματος των φυσικών καταστημάτων λόγω του κορωνοϊού, είχαν βάλει όλες τις τηλεοράσεις πρώτες στο skroutz, 100-120 ευρώ φθηνότερα από το επόμενο μαγαζί, σε στρογγυλές τιμές (π.χ 400,00 ή 430,00 ευρώ) κάτι που έδειχνε ότι δεν προέκυπτε από καμία μελέτη ή δεδομένο η τιμή αυτή, παρά  ήταν εντελώς πρόχειρη και προσπαθούσαν να κερδίσουν όσο περισσότερους πελάτες μπορούσαν. Ευτυχώς κάτι με προβλημάτισε και δεν τσίμπησα, αλλά απ' ότι φαίνεται την πάτησε πολύς κόσμος.

Αυτό είναι το δικό συμπέρασμα, καλή τύχη σε όλους.

Επεξ/σία από Nikolas-
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Το θέμα έχει κλειδωθεί
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.