Προς το περιεχόμενο

Mobilepoint.gr


dkoufo1
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το κατάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, HaraBug είπε

Kαλησπερα.
Σήμερα το μεσημέρι έστειλα την φόρμα υπαναχωρησης στην εταιρία την οποία και κοινοποίησα στην ΕΚΠΟΙΖΩ και στη προστασία του καταναλωτή.

Πριν λίγο διαπίστωσα ότι τα χρήματα επιστρέψαν στην κάρτα. Δεν γνωρίζω αν είναι τυχαίο, αν έκανε εκκαθάριση η τράπεζα ή το έκαναν λόγω της πίεσης που δέχτηκαν. Εύχομαι σε όλους σας να πάρετε πίσω τα χρήματα σας.

Και αυτό που έμαθα είναι ποτέ online αγορά με κάρτα πλέον.

αν από 101 σελίδες αυτού του θέματος που λέγεται Mobilepoint.gr και δεν θυμάμαι πόσες άλλες ήταν το a-mobiles.gr , mxstore.gr κτλ καταστήματα που έχουν φιλοξενηθεί στο insomnia.gr

λες ότι ποτέ δεν θα ξανά κάνεις αγορά μέσω διαδικτύου και θα πληρώσεις με κάρτα (χρεωστική/πιστωτική)

εγώ απλά λέω μπράβο (δεν το λέω ειρωνικά) γιατί θα είσαι το επόμενο θύμα στο επόμενο κατάστημα για το οποίο θα ανοίξει θέμα στο insomnia.gr πριν βαρέσει κανόνι/λουκέτο/πτώχευση και φύγει ο ιδιοκτήτης/επιχειρηματίας σε τροπικά μέρη για διακοπές.

πότε θα καταλάβετε αυτό που λένε άνθρωποι που ξέρουν περισσότερα από εσάς

ότι η ασφαλέστερη μέθοδος αγοράς από το διαδίκτυο είναι μέσω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας ή μέσω PayPal καθώς αν κάτι δεν πάει καλά συμπληρώνετε μια φόρμα που λέγεται αμφισβήτηση συναλλαγής στην τράπεζα σας και τα χρήματα θα σας τα επιστρέψει η τράπεζα σας αφού εξετάσει αυτά που συμπληρώσατε στην φόρμα και είναι αληθή (τα ίδια ισχύουν και στο PayPal)

μετά είναι η αντικαταβολή (πληρώνεις αφού παραλάβεις το δέμα/πακέτο και εφόσον σου επιτρέψει η εταιρεία ταχυμεταφορών κάνεις τον απαραίτητο έλεγχο ότι είναι αυτό που έχεις παραγγείλει πριν το πληρώσεις.

ποτέ όμως δεν κάνεις κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό "τρίτου" είτε σε φυσικό τραπεζικό κατάστημα είτε σε ηλεκτρονικό γιατί για να πάρεις τα χρήματα σου πίσω θα πρέπει ο "τρίτος" να δώσει εντολή για ακύρωση και επιστροφή αλλιώς μόνο δικαστικά μπορείς να τα πάρεις και αν..

ελπίζω όπως λέει ένας καλός φίλος που απέκτησα εδώ (ξέρει αυτός ποιος είναι) μετά από 100 - 1000 - 10000 - 100000 - 1000000 Θέματα που θα αφορούν καταστήματα στο insomnia.gr ή και αλλού

να μάθετε να ψωνίζετε από το διαδίκτυο.

Ελπίζω τα καλύτερα για όλους/ες

Καλή Τύχη

Να πάρετε όλοι/ες τα χρήματα σας πίσω (μην ελπίζετε σε πρόστιμο ή τιμωρία) καθώς αυτό δεν θα συμβεί όπως δεν συνέβηκε στα προηγούμενα και ούτε θα συμβεί στα επόμενα...

Επεξ/σία από ikorolis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, zeyno είπε

Είσαι ο πρώτος που πήρε επιστροφή με κάρτα. Τι τράπεζα έχεις; ελπίζω να μην είσαι κι εσύ τρολ

Όχι δεν είμαι τρολ. Μπες στο κόπο να διαβάσεις τα μηνύματα μου. Περιληπτικά, η δική μου περίπτωση ήταν διαφορετική. Έκανα την συναλλαγή στις 09.05 με χρεωστική κάρτα eurobank αλλά η συναλλαγή δεν είχε οριστικοποιηθεί. Το ποσό ήταν δέσμευμενο. Πιστεύω ότι η alpha μπλόκαρε τις συναλλαγές πριν να λάβει τα χρήματα μου. Εφόσον η συναλλαγή δεν είχε οριστικοποιηθεί, δεν μπορούσα να κάνω αμφισβήτηση.

Δεν γνωρίζω αν έλαβα τα χρήματα από εκκαθάριση της τράπεζας ανάμεσα στο διαθέσιμο και στο λογιστικό υπόλοιπο ή αν η εταιρία ακύρωσε την συναλλαγή μετά από την αίτηση υπαναχωρησης που έκανα σε αυτήν με κοινοποίηση στο εκποιζω και στην προστασία του καταναλωτή. Αυτό που ξέρω είναι τα χρήματα απόδεσμεύτηκαν και πιστώθηκαν στο λογαριασμό μου .

Επεξ/σία από HaraBug
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε τσακάλια τι έγινε με το θέμα αυτό και την έχουν πέσει όλα τα νέα μέλη με εγγραφή λιγότερο του ενός μήνα; 

Τσέκαρα καμία 10αρια προφίλ και βλέπω ότι τα περισσότερα δημιουργήθηκαν μέσα στο Μάιο. 

*** Προσοχή ! ***

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, DimosMcLaren είπε

Ρε τσακάλια τι έγινε με το θέμα αυτό και την έχουν πέσει όλα τα νέα μέλη με εγγραφή λιγότερο του ενός μήνα; 

Τσέκαρα καμία 10αρια προφίλ και βλέπω ότι τα περισσότερα δημιουργήθηκαν μέσα στο Μάιο. 

*** Προσοχή ! ***

Ξέρεις κανείς την διεύθυνση τους στο Χολαργό;;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εχουν βγει και πουλανε κινητα απο αυτο το μαγαζι με αποδειξη σε τιμη πολυ χαμηλα γιατι ετσι? θα ισχυει η εγγυηση η μαπα το καρπουζι?.......................

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, fast05 είπε

εχουν βγει και πουλανε κινητα απο αυτο το μαγαζι με αποδειξη σε τιμη πολυ χαμηλα γιατι ετσι? θα ισχυει η εγγυηση η μαπα το καρπουζι?.......................

Αν είναι ευρωπαϊκής προέλευσης και όχι xiaomi ( δεν καλύπτονται στην Ελλάδα), ισχύει η εγγύηση μέσω imei δεν χρειάζεται καν η απόδειξη!

26 λεπτά πριν, DimosMcLaren είπε

Ρε τσακάλια τι έγινε με το θέμα αυτό και την έχουν πέσει όλα τα νέα μέλη με εγγραφή λιγότερο του ενός μήνα; 

Τσέκαρα καμία 10αρια προφίλ και βλέπω ότι τα περισσότερα δημιουργήθηκαν μέσα στο Μάιο. 

*** Προσοχή ! ***

Λογικό αυτό , κάνοντας αναζήτηση στο Google, σχετικά με το μαγαζί,  βγάζει insomnia!

Μην βλέπουμε παντού δράκους ...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
10 ώρες πριν, Stavros156 είπε

Καλησπέρα κι από μένα.Ημουν μεχρι το πρωι παθών κι έκανα εγγραφή μόνο και μόνο να δείξω ότι το πρόβλημα μου λύθηκε.Ξερω για την καχυποψία στις νέες εγγραφές που λένε ότι πήραν τα χρήματα. Ε λοιπόν μενω μακρυά από Αθήνα και τα είχα δει ΟΛΑ αφού η παραγγελία μου είναι από Απρίλιο και φαίνεται από το συνημμένο πόσο παλιά είναι.ξεκινησα πριν λίγες βραδυες με ανώνυμη καταγγελία στο ΚΕΠΚΑ ,ενώ όταν ξημέρωσε κάνω ξανα επώνυμη.Καπακι στον συνήγορο του Πολίτη και τηλέφωνο στην ΔΗΕ (ήξεραν την φάση) όπου με.παρεπεμψαν σε αστυνομία.μεχρι χτες δεν είχα ούτε απαντήσεις σε μαιλ και τηλεφωνα αλλά ούτε και επιστροφή  και έχω τα απαραίτητα να πάω αστυνομία σήμερα. Τελικά μου λένε από την τράπεζα τα χρηματα μπήκαν στις 9.45 . Είχα κάνει κατάθεση. Παραθέτω την πληρωμή μου και την επιστροφή τους.Παιδια κυνηγήστε το με ΚΑΘΕ τρόπο για να δικαιωθείτε

Υ.Γ έριξα ξενύχτι και τελικά έφτασα ως την70 σελίδα του θέματος

Screenshot_2020-05-19-02-11-11.jpg.a85d88121da7bfd47e09cee82d992321.jpg

Screenshot_2020-05-22-13-01-52.jpg

Έριξε 1.450€ σε ένα κατάστημα αμφίβολης προέλευσης με κατάθεση σε λογαριασμό τρίτου.

Ε, μετά μην περιμένετε να σας λυπηθούμε που γίνεστε θύματα.
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, ikorolis είπε

αν από 101 σελίδες αυτού του θέματος που λέγεται Mobilepoint.gr και δεν θυμάμαι πόσες άλλες ήταν το a-mobiles.gr , mxstore.gr κτλ καταστήματα που έχουν φιλοξενηθεί στο insomnia.gr

Διαβάζω τις εριστικές αναρτήσεις σου από την 1η στιγμή και είχα αποφασίσει να αγνοήσω τα μηνύματα σου αλλά επειδή παρέθεσες το δικό μου μήνυμα...

 

1. Αν διάβαζες προσεκτικά και όχι στο φτερό θα είχες διαβάσει οτι η αγορά είχε γίνει με χρεωστική κάρτα

2. Συγχαρητήρια που εσύ είσαι πιο έξυπνος από όλους εμάς και δεν βρέθηκες στην θέση μας να ψάχνεις τα χρήματα σου.

3. Έκανα έρευνα πριν αγοράσω και είχε 300+ θετικές κριτικές στο skroutz και 4,9 αστεράκια στο google. Την επόμενη φορά θα ρίξω τα χαρτιά πριν να κάνω αγορά.

4. Εφόσον δεν σε αφορά το θέμα δεν βλέπω το λόγο να σχολιάζεις τις αναρτήσεις των παθόντων και να υποτιμάς την νοημοσύνη τους. Λίγος σεβασμός στους ανθρώπους που περνάνε μια δυσκολία είναι το ελάχιστο που μπορείς να κάνεις.

5. Αν κάνεις μια αναζήτηση mobile point , αυτό το θέμα είναι 1ο στην αναζήτηση και έκανα εγγραφή για αυτό το λόγο. Λυπάμαι που σε απογοήτευσα και δεν ήξερα εδώ και ένα εξάμήνο οτι θα παραπλανηθώ από ηλεκτρονικό κατάστημα και να κάνω λογαριασμό τότε για να με πιστεύσεις εσύ τώρα.

6. Έγραψα την εξέλιξη του θέματος μου ώστε να βοηθήσω τους υπόλοιπους. Ουδέποτε απευθύνθηκα σε εσένα

 

Τέλος μια παράκληση προς τους διαχειριστές :
Να παραμείνει το θέμα ανοιχτό ώστε να βοηθηθούν όλοι όσοι έμπλεξαν.

Αν υπάρχουν κάποια άτομα που δημιουργούν προβλήματα, ας τιμωρηθούν. Είναι κρίμα όμως να κλείσει ένα θέμα επειδή κάποιοι εδώ είναι εριστικοί και μονίμως αμφισβητούν τους υπόλοιπους. 

 

 

 

Επεξ/σία από HaraBug
  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, HaraBug είπε

Διαβάζω τις εριστικές αναρτήσεις σου από την 1η στιγμή και είχα αποφασίσει να αγνοήσω τα μηνύματα σου αλλά επειδή παρέθεσες το δικό μου μήνυμα...

1. Αν διάβαζες προσεκτικά και όχι στο φτερό θα είχες διαβάσει οτι η αγορά είχε γίνει με χρεωστική κάρτα

2. Συγχαρητήρια που εσύ είσαι πιο έξυπνος από όλους εμάς και δεν βρέθηκες στην θέση μας να ψάχνεις τα χρήματα σου.

3. Έκανα έρευνα πριν αγοράσω και είχε 300+ θετικές κριτικές στο skroutz και 4,9 αστεράκια στο google. Την επόμενη φορά θα ρίξω τα χαρτιά πριν να κάνω αγορά.

4. Εφόσον δεν σε αφορά το θέμα δεν βλέπω το λόγο να σχολιάζεις τις αναρτήσεις των παθόντων και να υποτιμάς την νοημοσύνη τους. Λίγος σεβασμός στους ανθρώπους που περνάνε μια δυσκολία είναι το ελάχιστο που μπορείς να κάνεις.

5. Αν κάνεις μια αναζήτηση mobile point , αυτό το θέμα είναι 1ο στην αναζήτηση και έκανα εγγραφή για αυτό το λόγο. Λυπάμαι που σε απογοήτευσα και δεν ήξερα εδώ και ένα εξάμήνο οτι θα παραπλανηθώ από ηλεκτρονικό κατάστημα και να κάνω λογαριασμό τότε για να με πιστεύσεις εσύ τώρα.

6. Έγραψα την εξέλιξη του θέματος μου ώστε να βοηθήσω τους υπόλοιπους. Ουδέποτε απευθύνθηκα σε εσένα

Τέλος μια παράκληση προς τους διαχειριστές :
Να παραμείνει το θέμα ανοιχτό ώστε να βοηθηθούν όλοι όσοι έμπλεξαν.

Αν υπάρχουν κάποια άτομα που δημιουργούν προβλήματα, ας τιμωρηθούν. Είναι κρίμα όμως να κλείσει ένα θέμα επειδή κάποιοι εδώ είναι εριστικοί και μονίμως αμφισβητούν τους υπόλοιπους. 

Ειναι αληθεια οτι τετοια ποσα μεγαλα σε μαγαζιά ιντερνετικα δεν ειναι λογικό να τα βαζεις με καταθεση ακομη κι αν εχει καλη προϊστορια το καταστημα.

Η αντικαταβολή ειναι η δικαιότερη επιλογή.

Εαν το καταστημα δεν εχει αποθεματικό για να υποστηρίζει συναλλαγές που ολοκληρώνονται εντός μερικών ημερών και θέλει τα μετρητά σου για να το παίξει έμπορος, τότε και εγώ την κάνω αυτή την δουλειά χωρίς προβλημα. Τι σοι καταστημα εμπιστοσύνης ειναι αυτο? Και γιατι η εμπιστοσυνη να πρεπει να ειναι μονοπλευρη?

Σε καθε αλλη περιπτωση προκαταβολής ποσων μόνο με paypal. Απλα και δικαια.

Εαν παλι ο "εμπορος" ειναι τοσο χυμα που δεν εχει κανει τις σχετικες προετοιμασιες για paypal και ζηταει μονο μετρητο σε καταθεση απλα πας παρακατω.

 

Οκ. Σχεδον ολοι μας την εχουμε πατησει λιγο ή πολυ κατα περιπτωση. Δεν ειναι αναγκη να ξυνουμε πληγες στους παθοντες.

Σαφεστατα ομως δεν μπορουμε να δωσουμε συγχωροχαρτι στον "εμπορο" επειδη σε καποιους που τον πιεσαν δινει πισω τα χρηματα τους μετα απο κοπο, χρονο, προσπαθεια, απειλες και οτι αλλο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, HaraBug είπε

Διαβάζω τις εριστικές αναρτήσεις σου από την 1η στιγμή και είχα αποφασίσει να αγνοήσω τα μηνύματα σου αλλά επειδή παρέθεσες το δικό μου μήνυμα...

1. Αν διάβαζες προσεκτικά και όχι στο φτερό θα είχες διαβάσει οτι η αγορά είχε γίνει με χρεωστική κάρτα

2. Συγχαρητήρια που εσύ είσαι πιο έξυπνος από όλους εμάς και δεν βρέθηκες στην θέση μας να ψάχνεις τα χρήματα σου.

3. Έκανα έρευνα πριν αγοράσω και είχε 300+ θετικές κριτικές στο skroutz και 4,9 αστεράκια στο google. Την επόμενη φορά θα ρίξω τα χαρτιά πριν να κάνω αγορά.

4. Εφόσον δεν σε αφορά το θέμα δεν βλέπω το λόγο να σχολιάζεις τις αναρτήσεις των παθόντων και να υποτιμάς την νοημοσύνη τους. Λίγος σεβασμός στους ανθρώπους που περνάνε μια δυσκολία είναι το ελάχιστο που μπορείς να κάνεις.

5. Αν κάνεις μια αναζήτηση mobile point , αυτό το θέμα είναι 1ο στην αναζήτηση και έκανα εγγραφή για αυτό το λόγο. Λυπάμαι που σε απογοήτευσα και δεν ήξερα εδώ και ένα εξάμήνο οτι θα παραπλανηθώ από ηλεκτρονικό κατάστημα και να κάνω λογαριασμό τότε για να με πιστεύσεις εσύ τώρα.

6. Έγραψα την εξέλιξη του θέματος μου ώστε να βοηθήσω τους υπόλοιπους. Ουδέποτε απευθύνθηκα σε εσένα

Τέλος μια παράκληση προς τους διαχειριστές :
Να παραμείνει το θέμα ανοιχτό ώστε να βοηθηθούν όλοι όσοι έμπλεξαν.

Αν υπάρχουν κάποια άτομα που δημιουργούν προβλήματα, ας τιμωρηθούν. Είναι κρίμα όμως να κλείσει ένα θέμα επειδή κάποιοι εδώ είναι εριστικοί και μονίμως αμφισβητούν τους υπόλοιπους. 

Το ποιος κάνει εριστικές - ειρωνικές - προσβλητικές αναρτήσεις με χαρακτηρισμούς ξέρεις φαίνεται από τον γραπτό λόγο του καθενός (όσο και να ψάξεις τα δικά μου μηνύματα δεν θα βρεις τίποτα από τα παραπάνω)

πάμε τώρα στις απαντήσεις

1. η αγορά με χρεωστική/πιστωτική κάρτα ή μέσω PayPal είναι ο ασφαλέστερος τρόπος και μπορείς να πάρεις τα χρήματα σου πίσω αρκεί να συμπληρώσεις μια φόρμα που θα εξηγείς στην τράπεζα σου το γιατί μετά εκείνη είναι υποχρεωμένη να σου τα επιστρέψει (αυτό προυποθέτει ένα χρονικό διάστημα) το λέω καθώς έχω πάρει τα χρήματα μου πίσω με αμφισβήτηση συναλλαγής και από δική μου τράπεζα και από το PayPal

2. ποτέ μου δεν το έχω παίξει έξυπνος - ξερόλας - παντογνώστης απλά φρόντισα το όποιο λάθος έκανα ή κάνω να μην το ξανά επαναλάβω έτσι πλέον έχω ελαχιστοποιήσει τις πιθανότητες να πέσω θύμα και αν πέσω ξέρω τι να κάνω , αλλά το κυριότερο ψωνίζω με τους δικούς μου κανόνες από ελλάδα και εξωτερικό όχι με τους δικούς τους κανόνες : 2α. άμεση παραλαβή ή το πολύ σε 1-3 ημέρες αλλιώς ακύρωση παραγγελίας/αμφισβήτηση συναλλαγής . 2β. πληρωμή με κάρτα ή με PayPal και λόγω της δουλειάς μου αν είναι συνεργάτης θα έχει επίπτωση και στην επαγγελματική του σχέση αν δεν φερθεί ως επαγγελματίας και όπως πρέπει) έτσι το μήνυμα έχει ληφθεί από τους περισσότερους με τους οποίους συνεργάζομαι και ως ιδιώτης και ως επιχείρηση.

3. η έρευνα που έκανες μάλλον δεν είχε έγκυρα αποτελέσματα ή φίλτρα γιατί αν βάζεις π.χ κριτήρια 40% φτηνό ή κάτω από την τιμή του κόστους (π.χ Apple Iphone 11 μιας και βλέπω ότι αυτό αγοράσατε οι περισσότεροι) σαφώς και θα σου δείξει τα γνωστά καταστήματα που κατά καιρούς έχουν αναφερθεί τα οποία από μακριά λένε μην ψωνίσεις από μας

επίσης κριτικές/σχόλια έχω μάθει να τα φιλτράρω και να μην τα πιστεύω

4. δεν υποτιμάω κανενός την νοημοσύνη δίνω τον απαραίτητο σεβασμό σε αυτούς που τον αξίζουν σε αυτούς που δεν αξίζουν τον σεβασμό μου για την συμπεριφορά τους δεν τον δίνω

5. εφόσον ξέρεις να κάνεις αναζήτηση στον google θα έπρεπε να την είχες χρησιμοποιήσει από την πρώτη στιγμή που έψαχνες για να αγοράσεις το οτιδήποτε , επίσης θα πρέπει να μάθεις να κρίνεις και να φιλτράρεις την οποιαδήποτε κριτική ή σχόλιο γιατί μπορεί να μην είναι αληθινή καθώς όπως σε αυτή την ιστοσελίδα έτσι και σε άλλες δεν γνωρίζεις με ποιον μιλάς έτσι μπορεί να υπάρχουν μέλη που μπορεί να μην είναι τόσο αθώα τα κίνητρα τους  , το ίδιο ισχύει και για τις μηχανές αναζήτησης προιόντων και τιμών ειδικά από την στιγμή που δεν γίνεται με αυστηρά κριτήρια η συνεργασία των καταστημάτων και φυσικά οι απαραίτητοι έλεγχοι ώστε καταστήματα σαν όλα αυτά που έχουν αναφερθεί κατά καιρούς να μην ήταν ποτέ μέλη.

6. ούτε εγώ αναφέρθηκα σε εσένα

το ποιος λέει την αλήθεια και ποιος λέει ψέμματα και άλλα πολλά θα το κρίνουν οι αρμόδιες αρχές που κάνουν έρευνα (είναι ήδη σε εξέλιξη) όχι μόνο στην παρούσα ιστοσελίδα αλλά και σε άλλες.

εννοείται ότι δεν έχω κάτι το προσωπικό μαζί σου ούτε με κανέναν και εύχομαι πάντα τα καλύτερα για όλους/ες (ποτέ στην ζωή μου δεν έχω ευχηθεί κάτι κακό για συνάνθρωπο μου) καθώς έχω την άποψη ότι στην "ζωή όλα πληρώνονται με το ίδιο νόμισμα"

ελπίζω το πάθημα να έγινε μάθημα στους περισσότερους ώστε να εξαλειφθεί αυτό το φαινόμενο και να σταματήσετε να κάνετε πλούσιους με τα δικά σας χρήματα διάφορους απατεώνες που κυκλοφορούν και μένουν ατιμώρητοι και να σταματήσει αυτή η μόδα με τα θέματα που αφορούν καταστήματα είτε εδώ στο insomnia.gr είτε αλλού.

 

Επεξ/σία από ikorolis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, Evita08 είπε

ένα από τα πολλά links

το θέμα δεν είναι τα πρόστιμα ή οι καταγγελίες (οι αρμόδιες αρχές προστασίας του καταναλωτή κινούνται μια χαρά και ρίχνουν πρόστιμα κάνουν έρευνες για τις καταγγελίες) το πρόβλημα υπάρχει στις αρμόδιες αστυνομικές/δικαστικές/φορολογικές και τραπεζικές αρχές τις χώρας που κάθονται και κοιτούν όλους αυτούς τους ιδιοκτήτες καταστημάτων να χαίρονται τα χρήματα που παράνομα έχουν παρακρατήσει/αποκτήσει και δεν τους πειράζει κανείς αλήθεια έχει σκεφτεί κανείς από τους αρμόδιους αν την πατήσει κανένας πελάτης/καταναλωτής που μάζευε τόσα χρόνια από το υστέρημα του τα χρήματα που παράνομα παρακράτησαν/απόκτησαν αυτοί οι κύριοι και τρελαθεί σε σημείο που να φτάσει να πάρει τον νόμο στα χέρια του και αρχίσει πυροβολεί και να σκοτώνει τους ενόχους τι θα γίνει τότε με τι κριτήρια θα δικάσουν αυτόν τον άνθρωπο που θα έχει κάθε δίκιο (παρά το γεγονός ότι με βρίσκει αντίθετο η πράξη να αφαιρείς ανθρώπινη ζωή).

το θέμα είναι ότι δεν έχουν γίνει αυστηρότερα τα κριτήρια στις μηχανές αναζήτησης προιόντων και τιμών όπως και οι απαραίτητοι ελέγχοι

το θέμα είναι ότι οι αρμόδιες αρχές δεν προβαίνουν σε καμία δήμευση περιουσιακών στοιχείων - κατάσχεση ακόμα και φυλάκιση

το θέμα είναι ότι οι αρμόδιες αρχές επιτρέπουν σε κάθε έναν από αυτούς που έχουν φάει τα πρόστιμα να ανοίξει νέα επιχείρηση με νέα επωνυμία και ΑΦΜ ώστε να συνεχίσει.

είναι δυστυχώς πολλά τα θέματα και πάρα πολλά τα παραθυράκια στην ισχύουσα νομοθεσία που προστατεύουν αυτούς που κάνουν αυτή την δουλειά παρά τους πελάτες/καταναλωτές.

Επεξ/σία από ikorolis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, Evita08 είπε

Σε λίγο καιρό ένα άλλο άρθρο θα λέει ότι τους επιβλήθηκε πρόστιμο,δεν θα πληρωθεί το πρόστιμο λόγω ΙΚΕ,κάποιοι θα χάσουν τα λεφτά τους κάποιοι όχι, θα κλείσει το θέμα και η ζωή συνεχίζεται ,μέχρι να βγει το επόμενο μαγαζί στην δημοσιότητα κλπ...Αν δεν αλλάξει ο νόμος δεν θα αλλάξει τίποτα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
9 λεπτά πριν, mpampisaloniki είπε

Σε λίγο καιρό ένα άλλο άρθρο θα λέει ότι τους επιβλήθηκε πρόστιμο,δεν θα πληρωθεί το πρόστιμο λόγω ΙΚΕ,κάποιοι θα χάσουν τα λεφτά τους κάποιοι όχι, θα κλείσει το θέμα και η ζωή συνεχίζεται ,μέχρι να βγει το επόμενο μαγαζί στην δημοσιότητα κλπ...Αν δεν αλλάξει ο νόμος δεν θα αλλάξει τίποτα.

Όχι φίλε μου.

Αν δεν αλλάξουν τα μυαλά δεν θα αλλάξει τίποτα. Το μέσο μυαλό αντικατοπτρίζει ο νόμος, όχι το αντίστροφο.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, JohnGTA είπε

Όχι φίλε μου.

Αν δεν αλλάξουν τα μυαλά δεν θα αλλάξει τίποτα. Το μέσο μυαλό αντικατοπτρίζει ο νόμος, όχι το αντίστροφο.

Διαφωνώ φιλε και εξηγώ.

Επειδή δεν γίνεται να αλλάξουν όλα τα "μυαλά"και να σκέφτονται με τον ίδιο τρόπο,η να είναι όλοι έμπειροι,σωστοί,"νοικοκυρηδες" κλπ,κατά κύριο λόγω πρέπει να αλλάξει ο νόμος,καταρχήν για να προστατεύει όλους πιο πολύ και κατά δεύτερο να μην δίνει τουλάχιστον εύκολα την δυνατότητα σε οποιοδήποτε απατεώνα,να κάνει εύκολα την "δουλειά" του.Για αυτόν τον λόγο βγήκε το paypal ,για αυτόν τον λόγω έχεις και σπίτι σου πόρτα ασφαλείας,για αυτό υπάρχουν οι νομοι,γιατί πολύ απλά δεν μπορεί να εφαρμοστεί αυτό που λες,"να αλλάξουν μυαλά".

Επεξ/σία από mpampisaloniki
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...