Προς το περιεχόμενο

Mobilepoint.gr


dkoufo1
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το κατάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σήμερα πήγα στο ΑΤ Γλυφάδας. Όσοι θέλουν να κάνουν μηνυτήρια αναφορά να ξέρουν ότι πρέπει να έχει παρέλθει η ημερομηνία παράδοσης διαφορετικά δεν υπάρχει αδίκημα. Φαντάζομαι πως το ίδιο θα ισχύει και για την αμφισβήτηση συναλλαγής.ο αξιωματικός μου είπε ότι φθάνουν πολλές καταγγελίες κυρίως απο την επαρχεία και οτι γενικά θα πάρει αρκετό καιρό μέχρι να προχωρήσει  η διαδικασία. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

ούτε για ζωγραφική στα windows δεν περνάει αυτό.ποσο κακο edit πια;

ΕΝΑΣ σας δεν ξέρει έναν υπαλληλο στην άλφα μπάνκα,να δει λογαριασμό;Ή να ενημερώσει τι γίνεται;

Screenshot_20200526-004356.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 12/5/2020 στις 2:58 ΜΜ, Maria_ni είπε

Εγώ έστειλα και στο skroutz μήνυμα, μήπως γνωρίζουν τι μπορώ να κάνω. Η απάντηση ήταν αυτή:

Καλημέρα σας από το Skroutz,

Λυπούμαστε ειλικρινά για τη εξέλιξη της παραγγελίας σας και την ταλαιπωρία που έχετε υποστεί στην αγορά σας. Αρχικά θα προτείναμε να επικοινωνήσετε με το κατάστημα στα τηλέφωνα: 2152153800 & 2114112323 αλλά και στο mail: [email protected] , ζητώντας ενημέρωση για την εξέλιξη του αιτήματός σας.

Εφόσον, το κατάστημα δεν ανταποκριθεί στο μήνυμά σας μπορείτε να επικοινωνήσετε με την τράπεζά σας, ζητώντας ακύρωση της εν λόγω συναλλαγής.

Όπως σίγουρα γνωρίζετε, η ιστοσελίδα www.skroutz.gr είναι ιστοσελίδα αμιγώς πληροφοριακού περιεχομένου και έχει ως σκοπό την ενημέρωση των χρηστών της για τα καταναλωτικά προϊόντα που διατίθενται στην ελληνική αγορά καθώς και τις τιμές αυτών. Οι χρήστες της ιστοσελίδας μας ενημερώνονται για την χαμηλότερη τιμή του καταναλωτικού αγαθού που ψάχνουν από την ιστοσελίδα και στη συνέχεια, ακολουθώντας τους σχετικούς συνδέσμους (links), μεταβαίνουν στην ηλεκτρονική σελίδα του καταστήματος, το οποίο και προβαίνει στη σύμβαση πώλησης των όποιων προϊόντων επιλέγει ο καταναλωτής. Η εταιρεία μας δεν διαμεσολαβεί στις αγορές μεταξύ του καταναλωτή και του ηλεκτρονικού καταστήματος, δεν εκπροσωπεί ούτε υποκαθιστά οποιοδήποτε εμπορικό κατάστημα. Είναι δε χαρακτηριστικό ότι το παραστατικό της αγοραπωλησίας εκδίδεται από το κατάστημα που συμβάλλεται με τον καταναλωτή/αγοραστή. Στο σημείο αυτό αξίζει να αναφερθεί, πως για την περίοδο που αναφέρετε το εν λόγω κατάστημα προβαλλόταν και σε άλλες πλατφόρμες/μηχανές αναζήτησης.

Για να διασφαλιστεί η ομαλή λειτουργία της υπηρεσίας που προσφέρει η ιστοσελίδα www.skroutz.gr αλλά και για την προάσπιση των δικαιωμάτων των καταναλωτών που χρησιμοποιούν την μηχανή αναζήτησης της εν λόγω ιστοσελίδας, η εταιρεία μας έχει θεσπίσει συγκεκριμένους όρους χρήσης για τα καταστήματα που συμμετέχουν στην μηχανή αναζήτησης, όροι οι οποίοι είναι απόλυτα εναρμονισμένοι και με την κείμενη νομοθεσία για την προστασία του καταναλωτή και το ηλεκτρονικό εμπόριο. Επιπλέον πραγματοποιούμε συνεχείς και καθημερινούς ελέγχους, εντός του υφιστάμενου νομοθετικού πλαισίου και των δυνατοτήτων που αυτό αφήνει σε μια ιδιωτική εταιρεία όπως η δική μας. Σε αυτό το πλαίσιο διεκόπη η προβολή του εν λόγω καταστήματος στην πλατφόρμα μας αμέσως μόλις υπήρξαν αναφορές για αδυναμία στην διαχείριση των παραγγελιών και στην επικοινωνία του με τους καταναλωτές.

Για οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνιση θα προτείναμε να απευθυνθείτε και στις αρμόδιες αρχές. Στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής σας ή σε οποιαδήποτε δικαστική αρχή καταθέτοντας μηνυτήρια αναφορά.
Με τη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους ακόλουθους τρόπους: - Μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας υποβολής Καταγγελιών στο portal της υπηρεσίας http://www.mindev.gov.gr/%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%B5%CE%BB%CE%AF%CE%B5%CF%82-%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CF%84%CF%8E%CE%BD/ - Μέσω email στο [email protected] - Μέσω Τηλεφώνου στο 1520

Tα στοιχεία του καταστήματος είναι τα εξής (τα οποία μπορείτε να βρείτε στο παρακάτω link) :

Επωνυμία: Μαρσέλου Σοφία Ιωάννης
Δραστηριότητα: Λιανικό εμπόριο συσκευών κινητής τηλεφωνίας και εξαρτημάτων
Διεύθυνση: Γούναρη 229, Τ.Κ. 16674, Γλυφάδα, Αττική
ΑΦΜ: 148854403
ΔΟΥ: Γλυφάδας
Αριθμός ΓΕΜΗ: 146669303000
https://www.businessregistry.gr/publicity/show/146669303000
https://mobilepoint.gr/terms

Με εκτίμηση,
 

Skroutz Support Team

Aν το Skroutz ενδιαφέρονταν να βοηθήσει τους χρήστες του να αποφύγουν τέτοια φαινόμενα θα έβαζε δυνατότητα στα φίλτρα να επιλέγουμε μεθόδους πληρωμής στα καταστήματα που εμφανίζονται (πχ αντικαταβολή ή paypal) και να μην εμφανίζονται τα υπόλοιπα. Προσωπικά θεωρώ ότι απλά νίπτουν τας χείρας τους, καλύπτουν το τομάρι τους, και δεν δίνουν δεκάρα. Και αν επιμείνουν να κερδίζουν (έμμεσα) από αυτή την θολή κατάσταση, να ετοιμαστούν το skroutz να καταλήξει στο τέλος ... ύψους δημοφιλίας σκρουτζ food.

Επεξ/σία από taris
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Ακόμα συνεχίζετε εσείς;; Δεν θα μάθετε ποτέ βλέπω. Μακράν το πιο θλιβερό thread. Η καλύτερη ψυχογραφία του έλληνα. Και μιλάτε και ανοιχτά για απειλές κτλ

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

15 ώρες πριν, Nantiakarel είπε

Και για μας το iPhone είναι εργαλείο, το χρησιμοποιεί η κόρη μου για υπολογιστή και γι αυτό το παραγγείλαμε 1 σε 2 που λένε, έχει απίστευτη ταχύτητα, και επειδή διαβαζει κερδίζει χρονο

ναι οπως είπα, καποιοι σίγουρα τα χρειάζονται αλλα η πλειοψηφια οχι. δν μιλαω τωρα για τα 100 iphone που τα 90 εινια για μοστρα και τα 10 για οντως δουλεια, εννοειτε. Ξερω τις δυνατοτητες του iphone γιατι έχω δουλέψει για 7-8  χρονια iphone τελος παντων. 

Τωρα να κανω τον δικηγορο του διαβολου και τον Μ@@@κα εαν χρειαζεται κάποιος 800-1200 ευρω κινητο για δουλεια προφανως εχει μια υπευθυνη - καλοπληρωμενη δουλεια οποτε δν χρειαζεται να ρισκαρει απο τετοια μαγαζια μικρα για 40-60-200 ευρω  .. οποτε σε καθε επιχειρημα υπαρχει και το αντι επιχειρημα ..

για να μην παρεξηγηθω δεν προσπαθω να στην πω, ο καθενας αγοραζει οτι θελει και απο οπου θελει αλλα λιγο αυτα π απανταμε να εχουν μια λογικη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις ενημερώθηκα από γνωστό μου στην Alphabank ότι οι επιστροφές στις κάρτες δεν μπορούσαν να πραγματοποιηθούν διότι δεν υπήρχαν χρήματα στο λογαριασμό (έχουν μεταφερθεί προφανώς). Το θετικό όμως είναι ότι η τράπεζα λόγω μεγάλου αριθμού αμφισβητήσεων αποφάσισε η ίδια να κάνει τις επιστροφές τις επόμενες τρεις μέρες

  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, kostasyf7 είπε

Μόλις ενημερώθηκα από γνωστό μου στην Alphabank ότι οι επιστροφές στις κάρτες δεν μπορούσαν να πραγματοποιηθούν διότι δεν υπήρχαν χρήματα στο λογαριασμό (έχουν μεταφερθεί προφανώς). Το θετικό όμως είναι ότι η τράπεζα λόγω μεγάλου αριθμού αμφισβητήσεων αποφάσισε η ίδια να κάνει τις επιστροφές τις επόμενες τρεις μέρες

Αυτό αφορά μόνο καρτες alphbank ή και καρτες απο τις υπολοιπες τραπεζες αραγε?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
12 λεπτά πριν, kostasyf7 είπε

Μόλις ενημερώθηκα από γνωστό μου στην Alphabank ότι οι επιστροφές στις κάρτες δεν μπορούσαν να πραγματοποιηθούν διότι δεν υπήρχαν χρήματα στο λογαριασμό (έχουν μεταφερθεί προφανώς). Το θετικό όμως είναι ότι η τράπεζα λόγω μεγάλου αριθμού αμφισβητήσεων αποφάσισε η ίδια να κάνει τις επιστροφές τις επόμενες τρεις μέρες

πόσες φορές θα το πω...κάντε μια αναζήτηση Google φίλος είναι δεν είναι εχθρός μας

όταν ο πελάτης κάνει αμφισβήτηση συναλλαγής που έχει πληρώσει με την χρεωστική/πιστωτική κάρτα του

αυτή γίνεται στην τράπεζα του πελάτη

και η τράπεζα του πελάτη τον αποζημιώνει

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, greymarmita είπε

Αυτό αφορά μόνο καρτες alphbank ή και καρτες απο τις υπολοιπες τραπεζες αραγε?

Αφορά όλες τις κάρτες , η δική μου είναι εθνικής

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, kostasyf7 είπε

Μόλις ενημερώθηκα από γνωστό μου στην Alphabank ότι οι επιστροφές στις κάρτες δεν μπορούσαν να πραγματοποιηθούν διότι δεν υπήρχαν χρήματα στο λογαριασμό (έχουν μεταφερθεί προφανώς). Το θετικό όμως είναι ότι η τράπεζα λόγω μεγάλου αριθμού αμφισβητήσεων αποφάσισε η ίδια να κάνει τις επιστροφές τις επόμενες τρεις μέρες

Μια χαζή ερώτηση..κάτοχος εθνικής ειμαι,έχω κανει αμφισβήτηση ηλεκτρονικά όμως(δε με εχει ενημερώσει ακομα η τράπεζα για την αίτηση που έστειλα),μήπως πρέπει να παω κ στο κατάστημα της εθνικής να τη κάνω κ απο κοντά ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, paralogos07 είπε

Μια χαζή ερώτηση..κάτοχος εθνικής ειμαι,έχω κανει αμφισβήτηση ηλεκτρονικά όμως(δε με εχει ενημερώσει ακομα η τράπεζα για την αίτηση που έστειλα),μήπως πρέπει να παω κ στο κατάστημα της εθνικής να τη κάνω κ απο κοντά ;

Εθνική πως έκανες ηλεκτρονικά εμένα μου είπαν ότι δεν γίνεται ηλεκτρονικά και αναγκάστηκα να πάω σε κατάστημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, kostasyf7 είπε

Εθνική πως έκανες ηλεκτρονικά εμένα μου είπαν ότι δεν γίνεται ηλεκτρονικά και αναγκάστηκα να πάω σε κατάστημα.

Οταν μου είχαν ακυρώσει τη παραγγελία μου είχαν στείλει σε email την ηλεκτρονική πλατφόρμα της εθνικής για να κάνω αμφισβήτηση συναλλαγής για να μου μπουν άμεσα τα χρήματα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ikorolis είπε

πόσες φορές θα το πω...κάντε μια αναζήτηση Google φίλος είναι δεν είναι εχθρός μας

όταν ο πελάτης κάνει αμφισβήτηση συναλλαγής που έχει πληρώσει με την χρεωστική/πιστωτική κάρτα του

αυτή γίνεται στην τράπεζα του πελάτη

και η τράπεζα του πελάτη τον αποζημιώνει

Εάν υπάρξει μαζική εκτέλεση επιστροφών όπως αναφέρει ο άνθρωπος είναι προφανέστατο ότι γίνεται από την τράπεζα με την οποία συνεργάζεται το κατάστημα και όχι από την τράπεζα του καθενός. Στο βαθμό που η παραπάνω πληροφορία επιβεβαιωθεί υποθέτω ότι όλοι πια καταλαβαίνουμε τι πραγματικά έχει συμβεί. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...