Προς το περιεχόμενο

Mobilepoint.gr


dkoufo1
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το κατάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, kostasyf7 είπε

Μόλις ενημερώθηκα από γνωστό μου στην Alphabank ότι οι επιστροφές στις κάρτες δεν μπορούσαν να πραγματοποιηθούν διότι δεν υπήρχαν χρήματα στο λογαριασμό (έχουν μεταφερθεί προφανώς). Το θετικό όμως είναι ότι η τράπεζα λόγω μεγάλου αριθμού αμφισβητήσεων αποφάσισε η ίδια να κάνει τις επιστροφές τις επόμενες τρεις μέρες

και το πιστεύουμε οτι θα κάνει τόσο μεγάλο ποσό επιστροφή η τράπεζα?? απίθανο μ φαίνεται αλλα μακάρι 

2 ώρες πριν, ikorolis είπε

πόσες φορές θα το πω...κάντε μια αναζήτηση Google φίλος είναι δεν είναι εχθρός μας

όταν ο πελάτης κάνει αμφισβήτηση συναλλαγής που έχει πληρώσει με την χρεωστική/πιστωτική κάρτα του

αυτή γίνεται στην τράπεζα του πελάτη

και η τράπεζα του πελάτη τον αποζημιώνει

εγω χθες ρώτησα  διευθυντη παγκρήτιας τράπεζας  που έκανα και τη συναλλαγη και μ είπε δεν ξέρω κάτι τέτοιο. δεν το ήξερε.  δεν ξέρει τι σύμβαση έχει υπογράψει η mobilepoint με την αλφα. αν έχουν υπογράψει κάτι τέτοιο μπορει να τΑ επιστρέφειει η αλφα δεν ήξερε. για την παγκρήτια δεν μ ανεφερε το παραμικρο. και ένταξη για την αλφα μπανκ πες πως δεν ξέρει στην άλλη παγκρήτια που είναι διευθυντης δ θα το ξερε οτι πρεπει να επιστραφούν τα χρηματα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Επισκέπτης
2 ώρες πριν, 29gk είπε

Δειτε ( ολοι οι ενδιαφερομενοι ) και το παρακατω

Η διαδικτυακή απάτη και το κόλπο με τα κινητά

https://www.zougla.gr/greece/article/i-diadiktiaki-apati-ke-to-kolpo-me-ta-kinita

Παραθέτεις την ίδια πηγή που μας προσέφερε τα εξής αριστουργήματα τέχνης

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, JohnGTA είπε

Παραθέτεις την ίδια πηγή που μας προσέφερε τα εξής αριστουργήματα τέχνης

Ναι οντως. Καθως καμια φορα κοιταμε το δακτυλο κι οχι το φεγγαρι.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα... ειχα ενημερωση απο την τραπεζα μου σχετικα με την αμφισβητηση της συναλλαγης. Πληρωσα με Revolut αρχικα ( ξενη τραπεζα ) και εκανα την αμφισβητηση στης 13 Μαιου και εκκρεμουσε απαντηση. Πριν 2 ωρες μου απαντησαν και μου ειπαν οτι τωρα την εστειλαν την αμφισβητηση στην τραπεζα του πωλητη (mobilepoint) λογικα στην alpha bank τους και οτι εχουν διορια 45 ημερες να απαντησουν. Τα γραφω για τα ατομα που δεν ξερουν οπως ουτε εγω ηξερα μπας και παρουμε ελπιδες οτι δεν θα χαθουν τα λεφτα μας. Η Revolut με ειπε οτι ουσιαστικα τωρα αφου εχουμε στειλει αιτημα στην τραπεζα του εμπορου περιμενουμε να το δεχτουν να μιλησουν με τον εμπορο για τον λογο που δεν εγινε η συναλλαγη και μετα να στειλουν στην revolut τα λεφτα. Αυτο σημαινει οτι μεσα στις 45 ημερες αυτες ανα πασα ωρα και στιγμη μπορει να γινει αυτη η διαδικασια... Αν λοιπον περασουν οι 45 ημερες και δεν παρουμε απαντηση τοτε κερδισαμε το claim μας για την αμφισβητηση αυτοματα και θα παρω τα λεφτα πισω οτι και να γινει. 

Tl:Dr. Υπομονη οσοι καναμε αμφισβητηση, οτι και να γινει ειναι θεμα χρονου να παρουμε τα λεφτα μας πισω εφοσον δεν πηραμε ουτε προιον ουτε λεφτα πισω...

Υ.Γ. ( πληρωσα με καρτα revolut, οχι καταθεση)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η πιο απλή λύση που μπορεί να υλοποιήσει το σκρουτζ ΤΩΡΑ, είναι να βγάλει όλα τα προϊόντα που έχουν "Παράδοση έως 30 μέρες" και καθάρισες από όλη την σαβούρα.

  • Like 14
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλησπέρα, παθών και εγώ αποφάσισα μετά απο πολλές προσπαθειες επικοινωνιας τοσο στα emails οσο και στο κινητο τηλέφωνο να καταφύγω στην λύση της μύνησης μετα απο την σημερινή μου επίσκεψη στο εν λόγω εγκαταλελεμένο μαγαζι στη γλυφάδα και έπειτα απο την επίσκεψη μου στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής μου. Όποιος θέλει να ακολουθήσει την διαδικασίας της μύνησης μπορεί να μου στείλει προσωπικό μύνημα ώστε αν μαζευτούμε πολλοι να έχουμε και το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα. Δεν ξέρω για εσάς αλλα εμένα η δικηγόρος και η αστυνομία δυστηχώς μου έχει πει να μην ελπίζω και πολλά καθώς ακόμα και η αμφισβήτηση δεν μου εγγυάται την επιστροφή των χρημάτων στην περίπτωση μας. Φωτογραφία απο το κατάστημα σήμερα, δεν υπάρχει τίποτα άλλο πέρα απο σκόνη και λίγα εγκαταλελημένα αξεσουάρ στα ράφια. Προφανώς και το κλείσιμο του καταστήματος ήταν σχεδιασμένο καιρό και έχουν αποσύρει ολα τα προσωπικά αντικέιμενα και τα εμπορεύματα από μέσα.

100374778_965767990508120_4350755923287867392_n.jpg

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν λίγο είδα ότι πιστώθηκαν τα λεφτά στην κάρτα μου. Είχα πληρώσει με πιστωτική alpha bank. Και σε άλλους φαίνεται να έχουν επιστραφεί τα χρήματα, όποτε οι παθόντες ας κάνουν έναν έλεγχο 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σοκ και δέος, μπήκαν τα χρήματα.

Ελεγξτε να δείτε αν έχετε Άλφα, στην κάρτα σας. Συμψηφίζει το ποσό της επιστροφής με τα έξοδα που έχετε κάνει ως τώρα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις είδα και εγώ ότι πιστώθηκαν τα χρήματα στις κάρτες μου. Είχα κάνει 2 αγορές, η μια με πειστωτική VISA και η άλλη με χρεωστική.

Και οι 2 κάρτες της Alpha. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

51 λεπτά πριν, AgSav είπε

Μόλις είδα και εγώ ότι πιστώθηκαν τα χρήματα στις κάρτες μου. Είχα κάνει 2 αγορές, η μια με πειστωτική VISA και η άλλη με χρεωστική.

Και οι 2 κάρτες της Alpha. 

Από ποτέ είχες κάνει παραγγελία ; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, Alexandraag είπε

Από ποτέ είχες κάνει παραγγελία ; 

Έκανα τις παραγγελίες 16/4 και 9/5 έγινε η ακύρωση από το κατάστημα. Την αμφισβήτηση των συναλλαγών την έκανα 15/5.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, AgSav είπε

Έκανα τις παραγγελίες 16/4 και 9/5 έγινε η ακύρωση από το κατάστημα. Την αμφισβήτηση των συναλλαγών την έκανα 15/5.

Εγώ που έκανα 13/4 και μου εκαναν ακύρωση 12/5 δεν εχω δει ακομη κάτι στην κάρτα μου.. Βέβαια ισως φταίει το γεγονός ότι κάρτα μου είναι Πειραιώς 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...