Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Mobilepoint.gr


Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το καστάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πριν 10 λεπτα περίπου ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ απαντησε ο λεγόμενος κύριος με το κινητό τηλέφωνο που υπαρχει πιο πάνω. 

Μου ειπε το γνωστό οτι οσοι καναμε αγορες με καρτα θα πάρουμε πισω τα λεφτα μας και οτι κυρια αιτια αυτου του κακού ήταν το αδειασμα απο τους προμηθευτές. Επιπλεον, διαβαζει οοολα τα σχόλια που γίνονται εδώ 

Δεν ξερω εαν το τηλεφωνο αυτο ειναι σίγουρα ενας έγκυρος αριθμός οπου μπορούμε να βασιστούμε, για αυτο τον λογο ρωτω αν γνωρίζετε πως βρέθηκε και που (Δυστυχώς ολη αυτή η κατάσταση μας εκανε καχύποπτους κατι που έπρεπε να ειμαστε πριν κανουμε αγορα απο αυτο το κατάστημα)

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 1,9k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

επειδη εχουν ανοιχθει κατα καιρους πολλα τετοια θεματα απο ανθρωπους που εξαπατηθηκαν κατα τετοιο τροπο και που εν τελη υστερα απο πιεση πηραν τα χρηματα τους πισω ,εχω αρχισει να πιστευω το εξης .

Σκέφτομαι να γράψω βιβλίο με τίτλο "Πώς να γίνεις επιχειρηματίας μέσα σε έναν μήνα" Πρώτο βήμα κάνεις λίγες οικονομίες και μαζεύεις περίπου 600€ που χρειάζονται για το άνοιγμα μιας ΙΚΕ. Δεύτ

Ποιος σου είπε ότι έχουμε παραγγείλει από κατόπιν παραγγελίας όλοι? Πολλοί εδώ μέσα είναι 1-3 και 4-10 εργάσιμες. Με 200 κριτικές μαγαζί του Σκρουτζ ήταν. Είμαστε σε χώρα που πολλοί από μας κοιτάνε κα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, Konstantina1234 είπε

Πριν 10 λεπτα περίπου ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ απαντησε ο λεγόμενος κύριος με το κινητό τηλέφωνο που υπαρχει πιο πάνω. 

Μου ειπε το γνωστό οτι οσοι καναμε αγορες με καρτα θα πάρουμε πισω τα λεφτα μας και οτι κυρια αιτια αυτου του κακού ήταν το αδειασμα απο τους προμηθευτές. Επιπλεον, διαβαζει οοολα τα σχόλια που γίνονται εδώ 

Δεν ξερω εαν το τηλεφωνο αυτο ειναι σίγουρα ενας έγκυρος αριθμός οπου μπορούμε να βασιστούμε, για αυτο τον λογο ρωτω αν γνωρίζετε πως βρέθηκε και που (Δυστυχώς ολη αυτή η κατάσταση μας εκανε καχύποπτους κατι που έπρεπε να ειμαστε πριν κανουμε αγορα απο αυτο το κατάστημα)

Κυρ Λευτέρη ή όπως σε λένε, αφού είπες στην κοπέλα μας διαβάζεις..μήπως να έκανες και κανένα σχολιάκι υπεύθυνα να βοηθήσεις την κατάσταση? Μη σε παίρνουμε κι ως τη 1 τηλέφωνο...

Επεξ/σία από marg23
  • Like 4
  • Haha 9
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή εκείνος ο κύριος που θα τον καλέσω κ εγώ αύριο επειδή η ώρα είναι ακατάλληλη κ όλοι μας έχουμε τις οικογένειές μας σας είπε ότι μέχρι την Παρασκευή η θα επιστραφούν τα χρήματα η θα έρθουν οι παραγγελίες μας;;ας βγει κάποιος επίσημα από την εταιρεία να κάνει μια ανακοίνωση γιατί πλέον η κατασταση έχει ξεφύγει εντελώς

 

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
12 λεπτά πριν, Konstantina1234 είπε

Πριν 10 λεπτα περίπου ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ απαντησε ο λεγόμενος κύριος με το κινητό τηλέφωνο που υπαρχει πιο πάνω. 

Μου ειπε το γνωστό οτι οσοι καναμε αγορες με καρτα θα πάρουμε πισω τα λεφτα μας και οτι κυρια αιτια αυτου του κακού ήταν το αδειασμα απο τους προμηθευτές. Επιπλεον, διαβαζει οοολα τα σχόλια που γίνονται εδώ 

Δεν ξερω εαν το τηλεφωνο αυτο ειναι σίγουρα ενας έγκυρος αριθμός οπου μπορούμε να βασιστούμε, για αυτο τον λογο ρωτω αν γνωρίζετε πως βρέθηκε και που (Δυστυχώς ολη αυτή η κατάσταση μας εκανε καχύποπτους κατι που έπρεπε να ειμαστε πριν κανουμε αγορα απο αυτο το κατάστημα)

Αυτοι που εκαναν με καταθεση δεν θα τα παρουν;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 λεπτά πριν, Tasos79 είπε

Δηλαδή εκείνος ο κύριος που θα τον καλέσω κ εγώ αύριο επειδή η ώρα είναι ακατάλληλη κ όλοι μας έχουμε τις οικογένειές μας σας είπε ότι μέχρι την Παρασκευή η θα επιστραφούν τα χρήματα η θα έρθουν οι παραγγελίες μας;;ας βγει κάποιος επίσημα από την εταιρεία να κάνει μια ανακοίνωση γιατί πλέον η κατασταση έχει ξεφύγει εντελώς

Ή θα έρθουν τα προϊόντα ή θα επιστραφούν χρήματα εως και την Παρασκευή..Για καταθέσεις δυστυχώς δεν ανεφερε κάτι. Πλέον δεν ξερω κι εγω τι να πιστέψω πραγματικά ευελπιστώ να έχει αίσιο τέλος ολο αυτό. 

Γνωρίζει μηπως καποιος πως γινεται η διαδικασία για αναφορά στον Συνήγορο του Καταναλωτή; Σας παρακαλώ απαντήστε μου 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 λεπτά πριν, Konstantina1234 είπε

Ή θα έρθουν τα προϊόντα ή θα επιστραφούν χρήματα εως και την Παρασκευή..Για καταθέσεις δυστυχώς δεν ανεφερε κάτι. Πλέον δεν ξερω κι εγω τι να πιστέψω πραγματικά ευελπιστώ να έχει αίσιο τέλος ολο αυτό. 

Γνωρίζει μηπως καποιος πως γινεται η διαδικασία για αναφορά στον Συνήγορο του Καταναλωτή; Σας παρακαλώ απαντήστε μου 

Πάρε τηλέφωνο στο 1520 ή ακόμα και ηλεκτρονικά μπορείς μέσω του σάιτ!εχει αναλυτικά τα βήματα που κανείς, για να μη στα γράψω τώρα ένα ένα, οποτε και μέσω μειλ μπορείς!

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με βάση όσα έχω διαβάσει, θέλω να πιστεύω ότι πρόκειται για κακή διαχείριση. Εδώ το plaisio διαφημίζει με περηφάνια ότι κάλυψε ίσα με το 90% των παραγγελιών... Ένα μαγαζάκι δικαιολογείται... Ωστόσο, η συμπεριφορά τους είναι ανεύθυνη, αφού δεν ενημερώνουν για την εξέλιξη της παραγγελίας, και για αυτό έχω ενημερώσει σχετικά τη δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος. Η νομοθεσία καλύπτει τους πάντες (επειδή διάβασα τις αγωνίες πολλών). Κανείς υπεράνω νόμου, ειδικά στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Όλα καταγράφονται, όλα αποδεικνύονται. Αν κάνουν πονηρές σκέψεις, θα το πληρώσουν παραδειγματικά!

  • Like 3
  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω πως στη προκειμένη φάση δεν έχει κανένα απολύτως νόημα το ποιος προσπαθεί να μας καθησυχάσει και ποιος όχι.Ο καθένας από εμάς ξέρει τι πρέπει να κάνει και πως να προστατεύσει τον εαυτό του, άλλωστε και τα περιθώρια στενεύουν, καθώς σε 1-2 μέρες θα έχει διαφανεί η αλήθεια. Πολλοί από εμάς έχουν ηδη προβεί σε καταγγελίες, έχουν συνομιλήσει με τράπεζες και αναμένουν. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά έβλεπα και εγώ το συγκεκριμένο site να εμφανίζεται πρώτο πρώτο στο bestprice από το πουθενά αλλά θεώρησα ότι είναι επιχείρηση με έδρα καμία Ελευσίνα με μειωμένα έξοδα. 
 

Δεν την πάτησα καθαρά λόγω του ότι έχω σταματήσει να προπληρώνω σε μαγαζιά που δεν έχω πάει από κοντά.

Εύχομαι να πάνε όλα καλά και να μη χάσει κανεις ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΥΡΩ καθώς αυτές τις μέρες κάθε ευρώ μετράει δίπλα.

Και λίγη περισσότερη προστασία από τις αρμόδιες αρχές ΔΕ ΘΑ ΕΒΛΑΠΤΕ ΠΑΝΤΩΣ.

Δεν είναι υποχρεωμένος ο πελάτης που βλέπει ένα μαγαζί να φιγουράρει στις μεγαλύτερες μηχανές αναζήτησης να κάνει τον Ντετέκτιβ..

Επεξ/σία από Looter
  • Like 8
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
59 λεπτά πριν, Chrysatsap είπε

Αυτοι που εκαναν με καταθεση δεν θα τα παρουν;

όταν κάνεις τραπεζική κατάθεση σε λογαριασμού τρίτου

επιστροφή χρημάτων γίνεται μόνο κατόπιν εντολής του τρίτου στην τράπεζα του

αλλιώς μόνο μέσω δικαστικής οδού...

  • Like 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης
9 ώρες πριν, Nikos3512 είπε

ΘΕΡΜΗ ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ

 Το thread υπάρχει εδώ και 7 μέρες. Έχουν γραφτεί τα πάντα . Δεν έχει νόημα να μπαίνετε να γράφετε ο καθένας το σύντομο ιστορικό του και να ρωτάει πράγματα που έχουν απαντηθεί 20 φόρες.  Για ερωτήσεις, 1) δεν μου έχει έρθει email ακύρωσης, 2) πως ακυρώνω 3) γιατί δεν έχουν μπει τα χρήματα , 4) Πρέπει να κάνω αμφισβήτηση παραγγελίας ή να πάω την υπόθεση στην Χάγη κάντε μια έρευνα σε προηγούμενες αναρτήσεις. Υπάρχει το thread "κινητά απο Σκρουτζ" που έχει εξελιχθεί μεγάλο μέρος της συζήτησης και έχουν ειπωθεί όλα. Η εικόνα που έχουμε μέχρι τώρα είναι πως το κατάστημα ακυρώνει το σύνολο των παραγγελιών που του έχουν κάνει και με σειρά προτεραιότητας επιστρέφει χρήματα που θα φανούν σε 2-3  μέρες. Ας κρατήσουμε το thead για ενημερώσεις ανθρώπων που έχουν να πουν κάτι καινούργιο και θα μας βοηθήσει όλους.

Υ.γ Γράφουμε πάντα ελληνικά 

Νίκο επειδή βλέπω είσαι σχετικά γνωστής τι γίνεται που βρισκόμαστε? Κάτι νεότερο? 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
42 λεπτά πριν, Looter είπε

Παιδιά έβλεπα και εγώ το συγκεκριμένο site να εμφανίζεται πρώτο πρώτο στο bestprice από το πουθενά αλλά θεώρησα ότι είναι επιχείρηση με έδρα καμία Ελευσίνα με μειωμένα έξοδα. 
 

Δεν την πάτησα καθαρά λόγω του ότι έχω σταματήσει να προπληρώνω σε μαγαζιά που δεν έχω πάει από κοντά.

Εύχομαι να πάνε όλα καλά και να μη χάσει κανεις ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΥΡΩ καθώς αυτές τις μέρες κάθε ευρώ μετράει δίπλα.

Και λίγη περισσότερη προστασία από τις αρμόδιες αρχές ΔΕ ΘΑ ΕΒΛΑΠΤΕ ΠΑΝΤΩΣ.

Δεν είναι υποχρεωμένος ο πελάτης που βλέπει ένα μαγαζί να φιγουράρει στις μεγαλύτερες μηχανές αναζήτησης να κάνει τον Ντετέκτιβ..

δεν πρέπει να κάνεις τον "Ντετέκτιβ" αλλά πρέπει να ξέρεις να ψωνίζεις ηλεκτρονικά (από το διαδίκτυο) δηλαδή θα πρέπει να καταλαβαίνεις ότι αν κάποιο μαγαζί πουλάει κάτι κάτω από την τιμή του κόστους .... βρωμάει

όταν λέω να ξέρεις να ψωνίζεις ... ξεκινάς από το βασικό πληρώνεις μόνο μέσω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας ή PayPal άντε να βάλω και την αντικαταβολή (αν γίνεται βέβαια λόγω χρημάτων)

αν κάνεις τραπεζικές καταθέσεις σε λογαριασμό τρίτων τότε λυπάμαι είσαι άξιος της μοίρας σου...(ώρες ώρες σκέφτομαι αφού δίνετε έτσι εύκολα τα χρήματα σας να ανοίξω και εγώ ένα κατάστημα τύπου a-moblies να βάλω μόνο "τραπεζική κατάθεση" και όταν μαζέψω το χρήμα (αντί να περιμένω να μου κάτσει το τζόκερ) να φύγω για τις βερμούδες ή όπου αλλού με βγάλει ο δρόμος.

οι αρμόδιες αρχές προστασίας του καταναλωτή το μόνο που κάνουν είναι να επιβάλουν πρόστιμα (αμφίβολο αν θα εισπραχθούν) αν δεν κινηθούν οι αρμόδιες αστυνομικές/δικαστικές/φορολογικές/τραπεζικές αρχές

οι μηχανές αγορών (αν και ξεφυτρώνουν συνέχεια καινούργιες δεν έχουμε πλέον μόνο το skroutz ή το bestprice αλλά υπάρχουν και άλλες...) σίγουρα θα έπρεπε να έχουν αυστηρά κριτήρια για τα καταστήματα/επιχειρήσεις που θέλουν να συνεργαστούν μαζί τους και αυστηρότερους ελέγχους

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
6 λεπτά πριν, ikorolis είπε

δεν πρέπει να κάνεις τον "Ντετέκτιβ" αλλά πρέπει να ξέρεις να ψωνίζεις ηλεκτρονικά (από το διαδίκτυο) δηλαδή θα πρέπει να καταλαβαίνεις ότι αν κάποιο μαγαζί πουλάει κάτι κάτω από την τιμή του κόστους .... βρωμάει

όταν λέω να ξέρεις να ψωνίζεις ... ξεκινάς από το βασικό πληρώνεις μόνο μέσω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας ή PayPal άντε να βάλω και την αντικαταβολή (αν γίνεται βέβαια λόγω χρημάτων)

αν κάνεις τραπεζικές καταθέσεις σε λογαριασμό τρίτων τότε λυπάμαι είσαι άξιος της μοίρας σου...(ώρες ώρες σκέφτομαι αφού δίνετε έτσι εύκολα τα χρήματα σας να ανοίξω και εγώ ένα κατάστημα τύπου a-moblies να βάλω μόνο "τραπεζική κατάθεση" και όταν μαζέψω το χρήμα (αντί να περιμένω να μου κάτσει το τζόκερ) να φύγω για τις βερμούδες ή όπου αλλού με βγάλει ο δρόμος.

οι αρμόδιες αρχές προστασίας του καταναλωτή το μόνο που κάνουν είναι να επιβάλουν πρόστιμα (αμφίβολο αν θα εισπραχθούν) αν δεν κινηθούν οι αρμόδιες αστυνομικές/δικαστικές/φορολογικές/τραπεζικές αρχές

οι μηχανές αγορών (αν και ξεφυτρώνουν συνέχεια καινούργιες δεν έχουμε πλέον μόνο το skroutz ή το bestprice αλλά υπάρχουν και άλλες...) σίγουρα θα έπρεπε να έχουν αυστηρά κριτήρια για τα καταστήματα/επιχειρήσεις που θέλουν να συνεργαστούν μαζί τους και αυστηρότερους ελέγχους

Με το να προσπαθείς να το παίξεις ανώτερος και ότι είσαστε όλοι χαζοί εδώ μέσα, μπορείς απλά να μην πεις τίποτα γιατί πολύ απλά δεν προσφέρεις κάτι με αυτό που κάνεις. 

  • Like 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

19 ώρες πριν, Maria_ni είπε

Με το να προσπαθείς να το παίξεις ανώτερος και ότι είσαστε όλοι χαζοί εδώ μέσα, μπορείς απλά να μην πεις τίποτα γιατί πολύ απλά δεν προσφέρεις κάτι με αυτό που κάνεις. 

δεν προσπαθώ ούτε εγώ να το παίξω ανώτερος

ούτε κανείς άλλος από τους υπόλοιπους χρήστες παλιούς ή νέους

το μόνο που προσπαθώ και εγώ αλλά και άλλοι χρήστες (αλλά μάταια...) είναι να σας μάθουμε να ψωνίζετε με ασφάλεια μέσω του διαδικτύου

αλλά όπως λένε και άλλοι πιο παλιοί από μένα μάταιος κόπος...

ραντεβού στο επόμενο θέμα που θα αφορά κάποιο κατάστημα...κάποτε στο προσεχές μέλλον (ελπίζω σύντομα) και μην φτάσουμε να έχουμε 1 ...μύριο θέματα που να αφορούν καταστήματα όπως το a-moblies.gr (τυχαίο παράδειγμα) να μάθετε να ψωνίζετε με ασφάλεια μέσω του διαδικτύου.

άρα αντί να πεις την εξυπνάδα σου (αγαπητό νέο μέλος) φρόντιζες να διαβάσεις αρκετά θέματα από αυτή την ιστοσελίδα/κοινότητα κάτι θα είχες μάθει ώστε να ψωνίζεις με ασφάλεια μέσω διαδικτύου

και δεν θα σε έπιαναν κορόιδο καταστήματα (επιχειρηματίες) όπως το a-mobiles.gr (τυχαίο παράδειγμα)

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η προστασία των ανθρώπων που δεν έχουν ιδιαίτερη εμπειρία και γνώση (δηλαδή των πιο αδυναμων) είναι ευθύνη της πολιτείας και των δικαστηρίων. Αν πχ υπογράψεις έναν όρο που είναι καταχρηστικός , αυτός ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ.  Έτσι λειτουργούν οι δημοκρατίες.

Για ανθρώπους που ψώνισαν από κατάστημα που ήταν  στη δεύτερη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης της χώρας μιλάμε και μάλιστα πολλοί πλήρωσαν και μέσω πιστωτικής.

Δε τα έδωσαν σε κανένα «μαύρο» στην Ομόνοια περιμένοντας κινητό. 
 

Να ΣΟΒΑΡΕΥΤΟΥΜΕ λιγάκι παρακαλώ , ειδικά όσοι μιλάμε εκ του ΑΣΦΑΛΟΥΣ..

  • Like 7
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Το θέμα έχει κλειδωθεί
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.