Προς το περιεχόμενο

Mobilepoint.gr


dkoufo1
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το κατάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Καλημέρα και από μένα.

Πειραιώς χρεωστική επιστράφηκαν κανονικά τα χρήματα σήμερα ξημερώματα. Καλό τέλος και για τους υπόλοιπους. Όσο καλό μπορεί να θεωρείται αφού πάλι χαμένοι είμαστε από χρόνο, παραγγελίες και άγχος. Ελπίζω να μην χρειαστεί να τα ξαναπούμε σε παρόμοιο θέμα. 

Σας ευχαριστώ όλους για την συνεχή ενημέρωση και ελπίζω την επόμενη φορά οι "νέοι" του φόρουμ να τύχουμε καλύτερης μεταχείρισης. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, dancer είπε

αφου δεν ειναι απατεωνες ησυχασα τωρα και παω να παραγγειλω απο mobilepoint

Δεν έχει αναφέρει κανείς ότι δεν είναι απατεώνες.Θα πρέπει το κράτος να τους τιμωρήσει, αυτό εξυπακούεται.Θα πρέπει όμως και εδώ,κάποια nicknames που αποκαλούσαν εμάς ψεύτες και βαλτους από το μαγαζί,να χαιρετήσουν άμεσα από το φόρουμ.Ανεβασαμε τιμολόγια, αποδεικτικά επιστροφής χρημάτων,με μόνο σκοπό να ηρεμήσουμε τον κόσμο που την πάτησε σαν εμάς,και κάποια άτομα εδώ μέσα μας αμφισβητήσουν,μας μιλάγανε για Photoshop και άλλα τέτοια ωραία.Νομιζω ότι δεν έχουν καν τα φρύδια να μπούνε να ζητήσουν συγνώμη από τον καθέναν που είτε αμφισβητούσαν τα γραφόμενά του,είτε στα άτομα που πίστευαν τις μπούρδες τους.Αν εμείς ήμασταν ύποπτοι, αυτοί είναι περισσότερο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

καταρχήν για να ξεκαθαρίσω μερικά πράγματα...

όταν κάνεις αγορές και πληρώσεις μέσω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας αν κάτι δεν πάει καλά στην συναλλαγή ή δεν συμφωνείς με την επιχείρηση/κατάστημα γιατί π.χ σου έλεγε άμεση παραλαβή ή 1-3 ημέρες και τελικά είναι 4-10 ή 30 ημέρες έχεις το δικαίωμα να κάνεις αμφισβήτηση της συναλλαγής στην δική σου τράπεζα και εκείνη με την σειρά της είναι υποχρεωμένη να την δεχτεί και να προχωρήσει στην επιστροφή των χρημάτων (αυτό εννοείται ότι θέλει κάποιο χρόνο ανάλογα την τράπεζα)

όταν κάνεις αγορές και πληρώνεις μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό τρίτου τότε για να πάρεις τα χρήματα σου πίσω θα πρέπει ο τρίτος να δώσει εντολή ακύρωσης και επιστροφής των χρημάτων στην δική του τράπεζα ώστε να τα πάρει ο πελάτης αλλιώς θα πρέπει να κάνεις προσφυγή στα δικαστήρια.

όταν κάνεις αγορές και πληρώνεις μέσω αντικαταβολής ναι είναι κατά 50% ασφαλής ο τρόπος αλλά δεν σου εξασφαλίζει ότι αυτό που έκανες παραγγελία είναι και το δέμα/πακέτο που σου ήρθε καθώς για να κάνεις έλεγχο και να το ανοίξεις θα πρέπει να έχει συμφωνήσει ο πωλητής και η εταιρεία ταχυμεταφορών συνήθως πρέπει να πληρώσεις πρώτα και μετά να το ανοίξεις.

ένας από αυτούς που δεν πιστεύει ότι έχετε παραλάβει προιόντα ή ότι σας έχουν επιστραφεί τα χρήματα είμαι εγώ

εννοείται ότι συγνώμη δεν υπάρχει λόγος να ζητήσω

όπως φυσικά κανείς από εσάς που παραλάβατε κινητά ή τηλεοράσεις ή υπολογιστές δεν ανέβασε το αυτονόητο "ακλόνητο" στοιχείο μου μετράει ως απόδειξη την "ταμπέλα" που αναγράφει μάρκα/μοντέλο/σειριακό αριθμό είτε από το κουτί της συσκευασίας είτε από το ίδιο το προίον.

οι φωτογραφίες από προιόντα ή από παραστατικά που ανεβάζετε για εμένα προσωπικά δεν μετράνε ως απόδειξη καθώς εύκολα μπορεί να παραποιηθούν/πλαστογραφηθούν

τέλος πάντων εγώ είμαι τρελός - άσχετος - ηλίθιος δεν ξέρω τι μου γίνεται μην μου δίνετε σημασία ποιος είμαι άλλωστε για να σας κρίνω

για το παρών θέμα αλλά και για άλλα θέματα που αφορούν καταστήματα τα οποία φιλοξενεί η παρούσα ιστοσελίδα αλλά και άλλες ιστοσελίδες είναι σε εξέλιξη ερεύνα από τις αρμόδιες αρχές.

Καλή συνέχεια

Ισχύει αυτό που έχω πει ότι εύχομαι να πάρετε όλοι/ες τα χρήματα σας πίσω , να σας γίνει μάθημα το πάθημα και να μάθετε να κάνετε ασφαλείς αγορές.

Επεξ/σία από ikorolis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα. ΚΑΛΑ ΝΕΑ!! Επιστροφή χρημάτων (1.000€) μέσω πιστωτικής κάρτας Eurobank. Αγορά 13/4 και αμφισβήτηση συναλλαγής μέσω email τράπεζας (δεν πήγα σε κατάστημα) στις 12/5. Επιστροφή χρημάτων 27/5. Στο γνωστό αρχείο Word που είχαν στείλει σε όλους, μού ανέφεραν ημερομηνία εντολής επιστροφής χρημάτων μου στις 9/5. Εννοείται δεν το πίστεψα. Όντως όμως, η ημερομηνία επιστροφής της εταιρείας που έγραφε η Eurobank ηταν 9/5. Οι 18 μέρες που μεσολάβησαν ήταν αργοπορία των τραπεζών και μάλλον της Alpha Bank.
Προφανώς το σύστημα κινείται. Υπομονή, ηρεμία γιατί υπάρχει πολύ άγχος και θα πάθουμε τίποτα, και λογικά θα λάβετε πίσω τα χρήματα. Δεν ξέρω τι συνέβη ακριβώς στην mobile point αλλά απ ότι φαινεται κάνει το σωστό και ελπίζω να συνεχίσει. - Μπράβο στο φορουμ και σε όλα τα παιδιά για την ενημέρωση και το μοίρασμα των εμπειριών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα παιδιά. Μπήκαν και σε μένα τα χρήματα από χρεωστική Πειραιώς, με αντιλογισμό. Άσχημη εμπειρία που με δίδαξε, ΠΟΤΕ ΑΓΟΡΑ ΑΚΡΙΒΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ. Γρήγορη επιστροφή και στους υπόλοιπους!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα .Έγινε και σε μένα επιστροφή από Πειραιώς χρεωστική .Τραυματική και διδακτική εμπειρία .Ευχαριστώ τους πιο «έμπειρους» εδώ μέσα για τις συμβουλές και το χρόνο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, dzav είπε

Καλημέρα. ΚΑΛΑ ΝΕΑ!! Επιστροφή χρημάτων (1.000€) μέσω πιστωτικής κάρτας Eurobank. Αγορά 13/4 και αμφισβήτηση συναλλαγής μέσω email τράπεζας (δεν πήγα σε κατάστημα) στις 12/5. Επιστροφή χρημάτων 27/5. Στο γνωστό αρχείο Word που είχαν στείλει σε όλους, μού ανέφεραν ημερομηνία εντολής επιστροφής χρημάτων μου στις 9/5. Εννοείται δεν το πίστεψα. Όντως όμως, η ημερομηνία επιστροφής της εταιρείας που έγραφε η Eurobank ηταν 9/5. Οι 18 μέρες που μεσολάβησαν ήταν αργοπορία των τραπεζών και μάλλον της Alpha Bank.
Προφανώς το σύστημα κινείται. Υπομονή, ηρεμία γιατί υπάρχει πολύ άγχος και θα πάθουμε τίποτα, και λογικά θα λάβετε πίσω τα χρήματα. Δεν ξέρω τι συνέβη ακριβώς στην mobile point αλλά απ ότι φαινεται κάνει το σωστό και ελπίζω να συνεχίσει. - Μπράβο στο φορουμ και σε όλα τα παιδιά για την ενημέρωση και το μοίρασμα των εμπειριών.

Το οτι πήραμε εμείς τα χρήματα δεν σημαίνει οτι το Mobilepoint κάνει το σωστό. Πιστεύω ότι μας χρησιμοποίησαν και την έχουν φέρει στην τράπεζα, χρεώνοντας τους εκαντοντάδες χιλιάδες ευρώ.. Εγω τουλάχιστον είμαι πολύ εκνευρισμένος μαζί τους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και σε εμένα πρωί πρωί φάνηκαν τα λεφτά στο λογαριασμό μου στην Πειραιώς. Ξέρετε αν αυτό έγινε λόγω της αμφισβήτησης ή από το μαγαζί;.. Ρωτάω για να ξέρω αν πρέπει να πάρω την τράπεζα να ακυρώσω την αμφισβήτηση ή όλα γίνονται αυτόματα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Sissy95 είπε

Και σε εμένα πρωί πρωί φάνηκαν τα λεφτά στο λογαριασμό μου στην Πειραιώς. Ξέρετε αν αυτό έγινε λόγω της αμφισβήτησης ή από το μαγαζί;.. Ρωτάω για να ξέρω αν πρέπει να πάρω την τράπεζα να ακυρώσω την αμφισβήτηση ή όλα γίνονται αυτόματα 

Δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΙ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ?? ΚΑΛΎΤΕΡΗ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΎΣΕ ΜΩΛΗΣ ΜΠΗΚΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΊΔΑ ΤΑ ΧΡΉΜΑΤΑ ΕΓΩ ΉΜΟΥΝ ΠΑΓΚΡΗΤΙΑ  ΤΡΑΠΕΖΑ.. ΠΟΟΟ ΑΠΙΣΤΕΦΤΩ Μ ΦΑΊΝΕΤΑΙ. ΕΓΩ ΠΆΝΤΩς ΟΥΤΕ ΤΣΙΧΛΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑ ΑΓΟΡΑΖΩ ΑΠΟ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ. ΝΑ Μ ΓΙΝΕΙ ΜΑΘΗΜΑ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...