Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Mobilepoint.gr


Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το καστάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις τώρα, Looter είπε

Η προστασία των ανθρώπων που δεν έχουν ιδιαίτερη εμπειρία και γνώση (δηλαδή των πιο αδυναμων) είναι ευθύνη της πολιτείας και των δικαστηρίων. Αν πχ υπογράψεις έναν όρο που είναι καταχρηστικός , αυτός ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ.  Έτσι λειτουργούν οι δημοκρατίες.

Για ανθρώπους που ψώνισαν από κατάστημα που ήταν  στη δεύτερη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης της χώρας μιλάμε και μάλιστα πολλοί πλήρωσαν και μέσω πιστωτικής.

Δε τα έδωσαν σε κανένα «μαύρο» στην Ομόνοια περιμένοντας κινητό. 
 

Να ΣΟΒΑΡΕΥΤΟΥΜΕ λιγάκι παρακαλώ , ειδικά όσοι μιλάμε εκ του ΑΣΦΑΛΟΥΣ..

Στην ελλαδα ειμαστε.. αντι να πουνε για το skroutz και το bestprice που βαζουν το καθε κωλομαγαζο στο site τους και παραπλανάται ο καθε καταναλωτης, μας κουνανε το δαχτυλο και απο πανω... προσπαθουμε να βρουμε μια ακρη και εχουμε τους αργοσχολους να μπαινουν και να μας κρινουν. ακριβως οπως το πες. λες και τα δωσαμε σε κανα πρεζάκι για κλεμμένο iphone.. 

  • Like 5
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 1,9k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

επειδη εχουν ανοιχθει κατα καιρους πολλα τετοια θεματα απο ανθρωπους που εξαπατηθηκαν κατα τετοιο τροπο και που εν τελη υστερα απο πιεση πηραν τα χρηματα τους πισω ,εχω αρχισει να πιστευω το εξης .

Σκέφτομαι να γράψω βιβλίο με τίτλο "Πώς να γίνεις επιχειρηματίας μέσα σε έναν μήνα" Πρώτο βήμα κάνεις λίγες οικονομίες και μαζεύεις περίπου 600€ που χρειάζονται για το άνοιγμα μιας ΙΚΕ. Δεύτ

Ποιος σου είπε ότι έχουμε παραγγείλει από κατόπιν παραγγελίας όλοι? Πολλοί εδώ μέσα είναι 1-3 και 4-10 εργάσιμες. Με 200 κριτικές μαγαζί του Σκρουτζ ήταν. Είμαστε σε χώρα που πολλοί από μας κοιτάνε κα

Δημοσιευμένες Εικόνες

6 λεπτά πριν, Looter είπε

Η προστασία των ανθρώπων που δεν έχουν ιδιαίτερη εμπειρία και γνώση (δηλαδή των πιο αδυναμων) είναι ευθύνη της πολιτείας και των δικαστηρίων. Αν πχ υπογράψεις έναν όρο που είναι καταχρηστικός , αυτός ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ.  Έτσι λειτουργούν οι δημοκρατίες.

Για ανθρώπους που ψώνισαν από κατάστημα που ήταν  στη δεύτερη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης της χώρας μιλάμε και μάλιστα πολλοί πλήρωσαν και μέσω πιστωτικής.

Δε τα έδωσαν σε κανένα «μαύρο» στην Ομόνοια περιμένοντας κινητό. 
 

Να ΣΟΒΑΡΕΥΤΟΥΜΕ λιγάκι παρακαλώ , ειδικά όσοι μιλάμε εκ του ΑΣΦΑΛΟΥΣ..

αν μου τα έλεγες αυτά αγαπητέ μου φίλε το 1980 - 1990 - 2000 θα ήμουν και εγώ μαζί σου

το 2020 όμως δεν τα δέχομαι

η μητέρα μου είναι 76+ χρονών και σε πληροφορώ όχι μόνο έχει μάθει να ψωνίζει με ασφάλεια από το διαδίκτυο (χωρίς να της μάθω εγώ κάτι) αλλά γνωρίζει πολλά περισσότερα από τους περισσότερους νέους χρήστες εδώ μέσα στα γνωστά θέματα της παρούσας ιστοσελίδας μάλιστα μου κάνει πλάκα όταν της λένε οι φίλες της για διάφορα καταστήματα από FB κτλ και μου λέει...απάτη είναι...

λυπάμαι θα πρέπει να αποκτήσεις εμπειρία / γνώση , θα πρέπει να μάθεις να ψωνίζεις με ασφάλεια από το διαδίκτυο , θα πρέπει να αναγνωρίζεις την "απάτη" από τις δημοφιλέστερες μηχανές αγορών (ειδικά όταν αυτές δεν έχουν δικλείδες ασφαλείας που να προστατεύουν τον πιθανό αγοραστή και αυστηρούς ελέγχους για τα καταστήματα/επιχειρήσεις που συνεργάζονται)

κανείς δεν μιλάει εκ του ασφαλούς (είμαστε άνθρωποι άρα κάνουμε λάθη απλά φροντίζουμε να μαθαίνουμε από αυτά και να μην τα ξανά κάνουμε) πράγμα που με λύπη δεν βλέπω να συμβαίνει

8 λεπτά πριν, Big Sak είπε

Στην ελλαδα ειμαστε.. αντι να πουνε για το skroutz και το bestprice που βαζουν το καθε κωλομαγαζο στο site τους και παραπλανάται ο καθε καταναλωτης, μας κουνανε το δαχτυλο και απο πανω... προσπαθουμε να βρουμε μια ακρη και εχουμε τους αργοσχολους να μπαινουν και να μας κρινουν. ακριβως οπως το πες. λες και τα δωσαμε σε κανα πρεζάκι για κλεμμένο iphone.. 

αγαπητέ μου

το skroutz ή το bestprice ή οποιαδήποτε μηχανή αγορών η μόνη ευθύνη που έχουν είναι ότι δεν έχουν αυστηρά κριτήρια συνεργασίας ώστε για να συμμετέχει ένα κατάστημα/επιχείρηση θα πρέπει να τηρεί κάποιες προυποθέσεις και φυσικά δεν γίνονται αυστηροί έλεγχοι όπως θα έπρεπε.

όπως λειτουργούν τώρα οι μηχανές αγορών αν διαπιστωθεί κάτι απλά βγάζουν έξω τα καταστήματα/επιχειρήσεις (τα οποία συνήθως αν είναι απάτη κλείνουν) και η συνέχεια παίζει με τις αρμόδιες αρχές προστασίας καταναλωτή και πιθανόν με τις αρμόδιες αστυνομικές/δικαστικές/φορολογικές/τραπεζικές αρχές οι οποίες θα κυνηγήσουν τον απατεώνα (αν...)

οι χαρακτηρισμοί "αργόσχολος" παρακαλώ να λείπουν μπορείς να μου απαντήσεις με επιχειρήματα και όχι με χαρακτηρισμούς αν κάνω κάπου λάθος.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα είναι ότι η Μαρσέλου και οι απατεώνες του Mobilepoint έχουν υπεξαιρέσει  εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ και εμείς καθομαστε και τσακωνόμαστε αν φταίμε οι καταναλωτές που δεν υποψιαστήκαμε την απάτη ή το καθε Σκρουτζ που δε μας προστάτεψε. 

  • Like 8
  • Sad 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κράτος - μηχανές σύγκρισης τιμών - καταστήματα τύπου mobilepoint - τελικός καταναλωτής. Η σειρά με την οποία μπορούμε να πούμε ότι φέρει ευθύνη ο καθένας ξεχωριστά από το περισσότερο στο λιγότερο. 

  • Like 1
  • Haha 1
  • Confused 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα και απο μένα. Είμαι και εγώ ενας απο εσάς που δε ξέρει τι γινεται με τη παραγγελία του και άν του επιστρέψουν τα χρήματα. Είδα έναν αριθμό ο οποίος λήγει σε 440 που είχε στείλει κάποιος σε ένα προηγούμενο μήνυμα και τον καλεσα μεσω βαιμπερ (αφου δε το σηκωνε ή μαλλον ηταν κατειλλημενο ) και μου εμφανίστηκε ενας Γιώργος φερόμενος ως υπάλληλος στην εταιρεία και μου δεσμεύτηκε οτι μεχρι Παρασκευή θα εχω λάβει τα χρήματα μου πίσω και οτι θα πραγματοποιηθούν ελαχιστες παραγγελιες που ειναι διαθεσιμες. Σε κάθε περιπτωση αυριο θα παω και στη τράπεζα για αμφισβητηση συναλλαγης . Επίσης μίλησα με ενα παιδι το οποίο εχει λάβει ηδη τα χρηματα του πισω. Ευχομαι σε ολους να πανε ολα καλα...

  • Confused 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
7 λεπτά πριν, Lancastidisp είπε

Κράτος - μηχανές σύγκρισης τιμών - καταστήματα τύπου mobilepoint - τελικός καταναλωτής. Η σειρά με την οποία μπορούμε να πούμε ότι φέρει ευθύνη ο καθένας ξεχωριστά από το περισσότερο στο λιγότερο. 

λυπάμαι αλλά θα σε στεναχωρήσω στον απλό συλλογισμό που έχεις και δίνεις την μικρότερη ευθύνη στον καταναλωτή.

το κράτος δεν φταίει ...

το κράτος θα κινηθεί εφόσον υπάρξουν καταγγελίες (αντί π.χ να γράφετε σε ιστοσελίδες πιο χρήσιμο θα ήταν να κάνατε καταγγελίες) αυτά έλεγα και στο θέμα του a-mobiles.gr αλλά με γράφατε στα @@ σας και εμένα και τους υπόλοιπους...γιατί αν έφταναν εγκαίρως οι 100 - 1000 - 10000 - 100000 - 1000000 καταγγελίες ίσως το πρόστιμο να ήταν μεγαλύτερο ... ίσως ο επιχειρηματίας να μην το είχε σκάσει....κτλ...

το κράτος έχει αρμόδιες αρχές προστασίας του καταναλωτή για να επιβάλει τα ανάλογα πρόστιμα στις επιχειρήσεις ... έχει τις αρμόδιες αστυνομικές/δικαστικές/φορολογικές/τραπεζικές αρχές για να προχωρήσει ένα βήμα παραπάνω...

οι μηχανές αγορών ή σύγκρισης τιμών έχουν την ευθύνη ότι δεν έχουν αυστηρότερα κριτήρια και ελέγχους για τις επιχειρήσεις που συμμετέχουν σε αυτές

τα καταστήματα/επιχειρήσεις γιατί έχουν ευθύνη ο σκοπός τους είναι να μαζέψουν χρήματα εφόσον τους τα δίνετε τόσο εύκολα...

και φτάνουμε στον πελάτη/καταναλωτή που για εμένα προσωπικά έχει το μεγαλύτερο μέρος της ευθύνης

γιατί δεν ξέρει να ψωνίζει με ασφαλή τρόπο από το διαδίκτυο

γιατί δεν ξέρει ότι οι αγορές μέσω χρεωστικών/πιστωτικών καρτών ή το PayPal τον προστατεύουν 100% και του δίνουν σίγουρα τα χρήματα του πίσω στις περισσότερες περιπτώσεις

γιατί δεν ξέρει ότι για αγορές δεν πρέπει να χρησιμοποιεί για κανένα λόγο κατάθεση χρημάτων σε τραπεζικό λογαριασμό τρίτου καθώς για να του επιστραφούν τα χρήματα θα πρέπει να δώσει εντολή ο τρίτος που του ανήκει ο λογαριασμός αλλιώς μόνο μέσω δικαστικής οδού και πάλι είναι αμφίβολο αν θα τα πάρει...

 

22 λεπτά πριν, Carvelis είπε

Το θέμα είναι ότι η Μαρσέλου και οι απατεώνες του Mobilepoint έχουν υπεξαιρέσει  εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ και εμείς καθομαστε και τσακωνόμαστε αν φταίμε οι καταναλωτές που δεν υποψιαστήκαμε την απάτη ή το καθε Σκρουτζ που δε μας προστάτεψε. 

Οι χαρακτηρισμοί είναι καλό να λείπουν γιατί μπορεί να προκαλέσουν πρόβλημα στην παρούσα ιστοσελίδα/κοινότητα και σε εσάς τους ίδιους

υπάρχουν αρμόδιες αρχές να κάνετε τις καταγγελίες σας όπως η Γενική Γραμματεία Προστασίας Καταναλωτή (1520) και φυσικά ο Συνήγορος του Καταναλωτή (ΣτΚ)

όπως και οι αρμόδιες αστυνομικές/δικαστικές/φορολογικές/τραπεζικές αρχές που μπορείτε να απευθυνθείτε.

δεν καταλαβαίνω φίλε μου γιατί να σε προστατέψει μια μηχανή αναζήτησης αγορών (τιμών) αν εσύ είσαι διατεθειμένος να πληρώσεις με κατάθεση χρημάτων σε τραπεζικό λογαριασμό τρίτου για να πάρεις το APPLE IPHONE XXX ή το SAMSUNG S XX κάτω από την τιμή κόστους

η μηχανή αναζήτησης αγορών (τιμών) σου φταίει ...???

να μου έλεγες ότι φταίει γιατί δεν έχει αυστηρά κριτήρια συνεργασίας ή ελέγχου θα συμφωνούσα μαζί σου

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 λεπτά πριν, ikorolis είπε

λυπάμαι αλλά θα σε στεναχωρήσω στον απλό συλλογισμό που έχεις και δίνεις την μικρότερη ευθύνη στον καταναλωτή.

το κράτος δεν φταίει ...

το κράτος θα κινηθεί εφόσον υπάρξουν καταγγελίες (αντί π.χ να γράφετε σε ιστοσελίδες πιο χρήσιμο θα ήταν να κάνατε καταγγελίες) αυτά έλεγα και στο θέμα του a-mobiles.gr αλλά με γράφατε στα @@ σας και εμένα και τους υπόλοιπους...γιατί αν έφταναν εγκαίρως οι 100 - 1000 - 10000 - 100000 - 1000000 καταγγελίες ίσως το πρόστιμο να ήταν μεγαλύτερο ... ίσως ο επιχειρηματίας να μην το είχε σκάσει....κτλ...

το κράτος έχει αρμόδιες αρχές προστασίας του καταναλωτή για να επιβάλει τα ανάλογα πρόστιμα στις επιχειρήσεις ... έχει τις αρμόδιες αστυνομικές/δικαστικές/φορολογικές/τραπεζικές αρχές για να προχωρήσει ένα βήμα παραπάνω...

οι μηχανές αγορών ή σύγκρισης τιμών έχουν την ευθύνη ότι δεν έχουν αυστηρότερα κριτήρια και ελέγχους για τις επιχειρήσεις που συμμετέχουν σε αυτές

τα καταστήματα/επιχειρήσεις γιατί έχουν ευθύνη ο σκοπός τους είναι να μαζέψουν χρήματα εφόσον τους τα δίνετε τόσο εύκολα...

και φτάνουμε στον πελάτη/καταναλωτή που για εμένα προσωπικά έχει το μεγαλύτερο μέρος της ευθύνης

γιατί δεν ξέρει να ψωνίζει με ασφαλή τρόπο από το διαδίκτυο

γιατί δεν ξέρει ότι οι αγορές μέσω χρεωστικών/πιστωτικών καρτών ή το PayPal τον προστατεύουν 100% και του δίνουν σίγουρα τα χρήματα του πίσω στις περισσότερες περιπτώσεις

γιατί δεν ξέρει ότι για αγορές δεν πρέπει να χρησιμοποιεί για κανένα λόγο κατάθεση χρημάτων σε τραπεζικό λογαριασμό τρίτου καθώς για να του επιστραφούν τα χρήματα θα πρέπει να δώσει εντολή ο τρίτος που του ανήκει ο λογαριασμός αλλιώς μόνο μέσω δικαστικής οδού και πάλι είναι αμφίβολο αν θα τα πάρει...

Αν το κράτος ήλεγχε τις  συγκεκριμένες επιχειρήσεις (αφού όπως λες κι εσυ φαίνονται από χιλιόμετρα )και ήλεγχε τις μηχανές σύγκρισης τιμών ώστε να μην βάζουν τις συγκεκριμένες επιχειρήσεις αφού βάζουν στην πλατφόρμα τους χωρίς αυστηρά κριτήρια  επιχειρήσεις δεν θα υπήρχαν τέτοια θέματα . Αν η συγκεκριμένη επιχείρηση δεν ήταν σε αυτές τις πλατφόρμες δεν θα μιλούσαμε καθόλου για αυτό τώρα . 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα αν είναι εύκολο προωθήστε ξανά το τηλέφωνο του υπαλλήλου που καλέσατε με το όνομα Γιώργος θέλω να καλέσω κ εγώ . Ψάχνω στις αναρτήσεις κ δεν μπορώ να το βρω ... μόνο της μαρσελου βρήκα 

  • Confused 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, Lancastidisp είπε

Αν το κράτος ήλεγχε τις  συγκεκριμένες επιχειρήσεις (αφού όπως λες κι εσυ φαίνονται από χιλιόμετρα )και ήλεγχε τις μηχανές σύγκρισης τιμών ώστε να μην βάζουν τις συγκεκριμένες επιχειρήσεις αφού βάζουν στην πλατφόρμα τους χωρίς αυστηρά κριτήρια  επιχειρήσεις δεν θα υπήρχαν τέτοια θέματα . Αν η συγκεκριμένη επιχείρηση δεν ήταν σε αυτές τις πλατφόρμες δεν θα μιλούσαμε καθόλου για αυτό τώρα . 

πολλά αν...

το κράτος δεν μπορεί να πάρει από μόνο του πρωτοβουλία και να βάλει τις αρμόδιες αρχές να κάνει ελέγχους γιατί τότε ξέρεις πολύ καλά τι θα συμβεί...αν αρχίσει τους ελέγχους στις επιχειρήσεις ... αμφιβάλλω αν θα μείνει καμία ανοικτή...

η βασική του αρχή για να κάνει ελέγχους είναι να υπάρχουν καταγγελίες

για τις μηχανές αναζήτησης αγορών (τιμών) όπως είπα εξ αρχής ναι πρέπει να κάνουν πιο αυστηρά τα κριτήρια συνεργασίας και τους ελέγχους

επειδή όμως δεν ζούμε σε έναν "ονειρικά αγγελικά πλασμένο κόσμο" πρέπει πρώτα να μάθουμε να προστατεύουμε μόνοι μας τον εαυτό μας και μετά να ξέρουμε τι πρέπει να κάνουμε αν μας τύχει μια τέτοια περίπτωση που δεν έχουμε υπολογίσει.

είμαι 48 χρονών και πρόσφατο μέλος στο insomnia.gr και το έχω πάρει απόφαση ότι θα δω πολλά θέματα/μηνύματα που θα αφορούν καταστήματα (όπως είχα δει τον καιρό που δεν ήμουν μέλος και ήμουν απλώς επισκέπτης/αναγνώστης) θυμάμαι όλα τα καταστήματα που κατά καιρούς έχουν δημοσιευτεί στο διαδίκτυο

μακάρι να κάνω λάθος και να είναι το τελευταίο μήνυμα (αλλά όπως είπαν κάποια πιο παλιά και πιο έμπειρα μέλη της ιστοσελίδας (μην τρέφω ελπίδες)

Επεξ/σία από ikorolis
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

6931187440 .Καλεσε τον αυριο και πες μας αν σου ειπε τα ιδια τουλαχιστον να δουμε αν αυτος υπαρχει οντως...

Επεξ/σία από chrislel
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, ikorolis είπε

λυπάμαι αλλά θα σε στεναχωρήσω στον απλό συλλογισμό που έχεις και δίνεις την μικρότερη ευθύνη στον καταναλωτή.

το κράτος δεν φταίει ...

το κράτος θα κινηθεί εφόσον υπάρξουν καταγγελίες (αντί π.χ να γράφετε σε ιστοσελίδες πιο χρήσιμο θα ήταν να κάνατε καταγγελίες) αυτά έλεγα και στο θέμα του a-mobiles.gr αλλά με γράφατε στα @@ σας και εμένα και τους υπόλοιπους...γιατί αν έφταναν εγκαίρως οι 100 - 1000 - 10000 - 100000 - 1000000 καταγγελίες ίσως το πρόστιμο να ήταν μεγαλύτερο ... ίσως ο επιχειρηματίας να μην το είχε σκάσει....κτλ...

το κράτος έχει αρμόδιες αρχές προστασίας του καταναλωτή για να επιβάλει τα ανάλογα πρόστιμα στις επιχειρήσεις ... έχει τις αρμόδιες αστυνομικές/δικαστικές/φορολογικές/τραπεζικές αρχές για να προχωρήσει ένα βήμα παραπάνω...

οι μηχανές αγορών ή σύγκρισης τιμών έχουν την ευθύνη ότι δεν έχουν αυστηρότερα κριτήρια και ελέγχους για τις επιχειρήσεις που συμμετέχουν σε αυτές

τα καταστήματα/επιχειρήσεις γιατί έχουν ευθύνη ο σκοπός τους είναι να μαζέψουν χρήματα εφόσον τους τα δίνετε τόσο εύκολα...

και φτάνουμε στον πελάτη/καταναλωτή που για εμένα προσωπικά έχει το μεγαλύτερο μέρος της ευθύνης

γιατί δεν ξέρει να ψωνίζει με ασφαλή τρόπο από το διαδίκτυο

γιατί δεν ξέρει ότι οι αγορές μέσω χρεωστικών/πιστωτικών καρτών ή το PayPal τον προστατεύουν 100% και του δίνουν σίγουρα τα χρήματα του πίσω στις περισσότερες περιπτώσεις

γιατί δεν ξέρει ότι για αγορές δεν πρέπει να χρησιμοποιεί για κανένα λόγο κατάθεση χρημάτων σε τραπεζικό λογαριασμό τρίτου καθώς για να του επιστραφούν τα χρήματα θα πρέπει να δώσει εντολή ο τρίτος που του ανήκει ο λογαριασμός αλλιώς μόνο μέσω δικαστικής οδού και πάλι είναι αμφίβολο αν θα τα πάρει...

Οι χαρακτηρισμοί είναι καλό να λείπουν γιατί μπορεί να προκαλέσουν πρόβλημα στην παρούσα ιστοσελίδα/κοινότητα και σε εσάς τους ίδιους

υπάρχουν αρμόδιες αρχές να κάνετε τις καταγγελίες σας όπως η Γενική Γραμματεία Προστασίας Καταναλωτή (1520) και φυσικά ο Συνήγορος του Καταναλωτή (ΣτΚ)

όπως και οι αρμόδιες αστυνομικές/δικαστικές/φορολογικές/τραπεζικές αρχές που μπορείτε να απευθυνθείτε.

δεν καταλαβαίνω φίλε μου γιατί να σε προστατέψει μια μηχανή αναζήτησης αγορών (τιμών) αν εσύ είσαι διατεθειμένος να πληρώσεις με κατάθεση χρημάτων σε τραπεζικό λογαριασμό τρίτου για να πάρεις το APPLE IPHONE XXX ή το SAMSUNG S XX κάτω από την τιμή κόστους

η μηχανή αναζήτησης αγορών (τιμών) σου φταίει ...???

να μου έλεγες ότι φταίει γιατί δεν έχει αυστηρά κριτήρια συνεργασίας ή ελέγχου θα συμφωνούσα μαζί σου

Οι χαρακτηρισμοί ειναι αυτοί που ανταποκρίνονται -τουλάχιστον μέχρι στιγμής- στην πραγματικότητα και επίτρεψέ μου να γνωρίζω καλύτερα. Σιγά μη μας ζητήσει και αποζημίωση για ηθική βλάβη η Μαρσέλου. Για την ευθύνη του κράτους και των ιστοσελίδων σύγκρισης τιμών δεν διαφωνώ ούτε εγώ. 

Σε αυτό που σίγουρα διαφωνώ είναι στην εξαγνισμό των "επιχειρήσεων" που επιχειρείς, με το σκεπτικό "σκοπος τους ειναι να μαζέψουν χρήματα". Φίλε μου, σκοπός της επιχείρησης είναι το νόμιμο κέρδος. Το παράνομο περιουσιακό όφελος, εξαπατώντας τον καταναλωτή, ΔΕΝ είναι σκοπός της επιχείρησης και διώκεται ποινικά, ακόμα και σε βαθμό κακουργήματος!  Ας έχουμε λοιπόν καθαρό μυαλό και ας πράξει ο καθένας ό,τι νομίζει και πρέπει για την διασφάλιση και αποκατάστασή του. Οι νουθεσίες και κριτικές περιττεύουν.  

Επεξ/σία από Carvelis
  • Like 2
  • Confused 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
32 λεπτά πριν, ikorolis είπε

πολλά αν...

το κράτος δεν μπορεί να πάρει από μόνο του πρωτοβουλία και να βάλει τις αρμόδιες αρχές να κάνει ελέγχους γιατί τότε ξέρεις πολύ καλά τι θα συμβεί...αν αρχίσει τους ελέγχους στις επιχειρήσεις ... αμφιβάλλω αν θα μείνει καμία ανοικτή...

η βασική του αρχή για να κάνει ελέγχους είναι να υπάρχουν καταγγελίες

για τις μηχανές αναζήτησης αγορών (τιμών) όπως είπα εξ αρχής ναι πρέπει να κάνουν πιο αυστηρά τα κριτήρια συνεργασίας και τους ελέγχους

επειδή όμως δεν ζούμε σε έναν "ονειρικά αγγελικά πλασμένο κόσμο" πρέπει πρώτα να μάθουμε να προστατεύουμε μόνοι μας τον εαυτό μας και μετά να ξέρουμε τι πρέπει να κάνουμε αν μας τύχει μια τέτοια περίπτωση που δεν έχουμε υπολογίσει.

είμαι 48 χρονών και πρόσφατο μέλος στο insomnia.gr και το έχω πάρει απόφαση ότι θα δω πολλά θέματα/μηνύματα που θα αφορούν καταστήματα (όπως είχα δει τον καιρό που δεν ήμουν μέλος και ήμουν απλώς επισκέπτης/αναγνώστης) θυμάμαι όλα τα καταστήματα που κατά καιρούς έχουν δημοσιευτεί στο διαδίκτυο

μακάρι να κάνω λάθος και να είναι το τελευταίο μήνυμα (αλλά όπως είπαν κάποια πιο παλιά και πιο έμπειρα μέλη της ιστοσελίδας (μην τρέφω ελπίδες)

καλησπερα.σε αυτο το σαιτ λοιπον για ποιον λογο μπηκατε?απλη ενημερωση?η να βγαζετε το οποιδηποτε αχτι εχετε σε ανθρωπους που ενδεχομενως εχουν πεσει θυματα?δεν νομιζω οτι το αξιζουν.κυριε ικορολι,καλο θα ηταν αφου φαινεται πως εχετε γνωσεις επι του θεματος και ειστε ειδικος στο να διαλεγετε μαγαζια να κανετε μια λιστα απο αυτα και να τα δημοσιευσετε μαζι με τον λογο που θεωρειτε πως ειναι εγκυρα και ασφαλη.θα ηταν σαφως πιο δημιουργικο.επισης καλα τα λετε τωρα αλλα δεν σας ειδα να λετε τιποτα 3-4 ευδομαδες πριν που ολοι ρωταγαν γνωμες για το μαγαζι.ισως ειναι πιο διασκεδαστικο για σας βεβαια να επικρινεται τον κοσμο παρα να του δωσετε συμβουλες.

  • Like 4
  • Confused 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
6 ώρες πριν, Carvelis είπε

Το θέμα είναι ότι η Μαρσέλου και οι απατεώνες του Mobilepoint έχουν υπεξαιρέσει  εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ και εμείς καθομαστε και τσακωνόμαστε αν φταίμε οι καταναλωτές που δεν υποψιαστήκαμε την απάτη ή το καθε Σκρουτζ που δε μας προστάτεψε. 

Η παιδική νοοτροπία του Έλληνα είναι αυτή που ψάχνει συνεχώς να βρει ποιος φταίει εκτός από τον εαυτό του.

5 ώρες πριν, Lancastidisp είπε

Αν το κράτος ήλεγχε τις  συγκεκριμένες επιχειρήσεις (αφού όπως λες κι εσυ φαίνονται από χιλιόμετρα )και ήλεγχε τις μηχανές σύγκρισης τιμών ώστε να μην βάζουν τις συγκεκριμένες επιχειρήσεις αφού βάζουν στην πλατφόρμα τους χωρίς αυστηρά κριτήρια  επιχειρήσεις δεν θα υπήρχαν τέτοια θέματα . Αν η συγκεκριμένη επιχείρηση δεν ήταν σε αυτές τις πλατφόρμες δεν θα μιλούσαμε καθόλου για αυτό τώρα . 

Το κράτος αγαπητέ δεν είναι για να ελέγχει ποιος μπορεί να γίνει απατεώνας η το πώς θα χρησιμοποιήσει το μαχαίρι ο καθένας μας πριν κάνει ένα έγκλημα ψάξτε αλλού να βρείτε ευθύνες υπάρχει ένας καθρέφτης θα καταλάβετε

4 ώρες πριν, nikmav94 είπε

καλησπερα.σε αυτο το σαιτ λοιπον για ποιον λογο μπηκατε?απλη ενημερωση?η να βγαζετε το οποιδηποτε αχτι εχετε σε ανθρωπους που ενδεχομενως εχουν πεσει θυματα?δεν νομιζω οτι το αξιζουν.κυριε ικορολι,καλο θα ηταν αφου φαινεται πως εχετε γνωσεις επι του θεματος και ειστε ειδικος στο να διαλεγετε μαγαζια να κανετε μια λιστα απο αυτα και να τα δημοσιευσετε μαζι με τον λογο που θεωρειτε πως ειναι εγκυρα και ασφαλη.θα ηταν σαφως πιο δημιουργικο.επισης καλα τα λετε τωρα αλλα δεν σας ειδα να λετε τιποτα 3-4 ευδομαδες πριν που ολοι ρωταγαν γνωμες για το μαγαζι.ισως ειναι πιο διασκεδαστικο για σας βεβαια να επικρινεται τον κοσμο παρα να του δωσετε συμβουλες.

Είμαστε χρόνια σε αυτό το σάιτ και έχουμε κάθε δικαίωμα.να σχολιάζουμε πράγματα χιλιοειπωμενα. Οκ μνήμες είναι νωπές και τα πρόστιμα πρόσφατα επομένως δεν βγάζουμε κανένα αχτι και ούτε είμαστε εδώ για να απαντάμε στον κάθε Χ ψ ζ και να κάνουμε τη δικιά του έρευνα, σε λίγο θα μας πεις ότι φταίμε που δε κάνουμε αγορές από τυχάρπαστο μαγαζιά για να την πατήσουμε και εμεις, επίσης κάτι πιο εύκολο είναι να ανατρεξεται στα ποστ μου για να δείτε το ποια είναι η γνώμη μου για τα σκρουτζομαγαζα. Λίγο τσιμπά να έχετε πάνω σας και να μην ψάχνετε να φορτωσετε αλλού τις ευθύνες. 

  • Like 2
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
19 ώρες πριν, ikorolis είπε

 

δεν προσπαθώ ούτε εγώ να το παίξω ανώτερος

ούτε κανείς άλλος από τους υπόλοιπους χρήστες παλιούς ή νέους

το μόνο που προσπαθώ και εγώ αλλά και άλλοι χρήστες (αλλά μάταια...) είναι να σας μάθουμε να ψωνίζετε με ασφάλεια μέσω του διαδικτύου

αλλά όπως λένε και άλλοι πιο παλιοί από μένα μάταιος κόπος...

ραντεβού στο επόμενο θέμα που θα αφορά κάποιο κατάστημα...κάποτε στο προσεχές μέλλον (ελπίζω σύντομα) και μην φτάσουμε να έχουμε 1 ...μύριο θέματα που να αφορούν καταστήματα όπως το a-moblies.gr (τυχαίο παράδειγμα) να μάθετε να ψωνίζετε με ασφάλεια μέσω του διαδικτύου.

άρα αντί να πεις την εξυπνάδα σου (αγαπητό νέο μέλος) φρόντιζες να διαβάσεις αρκετά θέματα από αυτή την ιστοσελίδα/κοινότητα κάτι θα είχες μάθει ώστε να ψωνίζεις με ασφάλεια μέσω διαδικτύου

και δεν θα σε έπιαναν κορόιδο καταστήματα (επιχειρηματίες) όπως το a-mobiles.gr (τυχαίο παράδειγμα)

Δεν με ξερεις ούτε μπορεις να ξερεις γιατί έφτασα να κάνω αυτή την αγορά και να την πατήσω ούτε τίποτα. Το ότι είμαι νέο μέλος δεν σημαίνει ότι πρέπει να ανέχομαι εσένα τον παλιό να μιλας πραγματικά λες και είσαι μικρό παιδάκι και θα δείξει στους φίλους του πως να φέρονται. Το τι ξέρω εγώ η όχι και ποσό καιρό διαβάζω το φόρουμ χωρίς να είμαι μέλος αν χρειαστώ κάτι επίσης δεν το γνωρίζεις. Δεν είμαστε εδώ για να τσακωνόμαστε. 

  • Like 2
  • Confused 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ηθελα πραγματικα να ηξερα, τι ειδους τυποι ειναι αυτοι που πληρωνουν 700€ για κινητο με αναμονη 4-10-30 εργασιμες και καταθεση σε λογαριασμο και οχι ας πουμε 750 για να το παρουν απο καταστημα με αμεση παραδοση. Ενημερωτικα, οσοι εχετε κανει αγορες με απευθειας καταθεση σε λογ/μο, ξεχαστε τα χρηματα σας. Καμμια τραπεζα δεν θα σας τα δωσει πισω.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Το θέμα έχει κλειδωθεί
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.