Προς το περιεχόμενο

Mobilepoint.gr


dkoufo1
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το κατάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Γιασας. Έχω παράγγειλει εδω και δυο μηνες τηλεοράση μέσο mobilepoint. Πληρωσα με καρτα με τραπεζικο λογαριασμό. Μου ειπανε οτι αργουνε λογο κορονοιο και περίμενα για ενα μινα ακομα, μετα απο ενα μινα αφου τους επερνα μου ειπαν οτι δεν υπάρχει αυτο που παραγειλα και θα μου επιστρέψουν τα χρήματα μεσο λογαριασμό τραπεζών. Απο τοτε εξαφανίστηκαν. Τους περνω τηλ δεν απαντάνε. Τι γίνετε, που μπορω να τους βρώ. Τι πρεπι να κάνω. Το συγκεκριμένο μαγαζι το βρήκα μεσο best prise.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 4/6/2020 στις 10:46 ΠΜ, mary_ap0st0l είπε

Σήμερα που επισκέφθηκα την ιστοσελίδα τους, έχει αλλάξει το τηλέφωνο σε 2114112323. Καλεί κανονικά, αν και δεν το σήκωσε κανένας όταν πήρα την πρώτη φορά, ενώ τη δεύτερη άκουσα μήνυμα κατειλημένου ("Ο συνδρομητής που καλέσατε...").

Ψάχνοντας στο διαδίκτυο, βρήκα ότι αυτός ο αριθμός όντως ανήκει στην ιδιοκτήτρια του καταστήματος, αλλά με διεύθυνση Ανδρέα Παπανδρέου 22 Γλυφάδα (https://www.infobel.com/en/greece/marselou_sofia/glyfada/GR100649976-2114112323/businessdetails.aspx).

Πηγαίνοντας στο google maps, υπάρχει όντως φωτογραφία από το street view που δείχνει την πρόσοψη του καταστήματος (ενώ στη διεύθυνση που δηλώνεται παντού ως διεύθυνση του καταστήματος, δηλαδή Γούναρη 229, το street view δεν δείχνει να υπήρχε τουλάχιστον κατά τη λήψη της φωτογραφίας το κατάστημα εκεί).

Δεδομένου ότι έχω δει φωτογραφίες σε αυτό το νήμα με το κατάστημα να φαίνεται κλειστό και ερειπωμένο, θεωρώ ότι θα άξιζε τον κόπο αν κάποιος άλλος παθών που διαμένει στην περιοχή μπορέσει να διασταυρώσει αν συνεχίζει να υφίσταται το κατάστημα σε μια από τις δυο θέσεις.

Πήγα εγώ από κοντα και το φυσικό κατάστημα βρίσκεται στην Γούναρη όπως λένε στο σάιτ και στην Ανδρέα Παπανδρέου δεν υπάρχει. Το κατάστημα έχει βάλει έξω το μήνυμα ότι έχει υποπτα κρούσματα και θα μείνει κλειστό από 11/05 για 15 μέρες αλλά μέσα φαινοταν κλειστό πολυ καιρό και δεν υπήρχε τίποτα μόνο κάτι θήκες σε ράφια. Ερειπωμένο. Όποτε ο,τι μπορέσουμε από το ιντερνετ και εγώ θα ήμουν διατεθειμένη να βάλω δικηγόρο αλλά είναι πολλα τα λεφτά και σκέφτομαι ότι θα παρει χρόνο. Αν κάποιος άλλος το σκέφτεται ας επικοινωνήσει μαζί μου κάπως. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και γω θύμα της mobilepoint με τα ίδια χαρακτηριστικά που εχει γίνει η απάτη και για τους άλλους. Έστειλα τα χρήματα με ηλεκτρονική τραπεζική μεταφορά και δεν είδα ούτε το προϊόν ούτε τα λεφτά μου πίσω εδώ και 2 μήνες. Τα κλαίω τα χρήματα που έχασα αλλά πρέπει να προστατεύσουμε και τους υπόλοιπους και να αποδοθεί δικαιοσύνη. Καλύτερα με ομαδική αγωγή που θα είναι πιο οργανωμένη διαδικασία ειδάλως ο καθένας μόνος του. Έχει αρχίσει κάποιος τη διαδικασία? Παρακαλώ επικοινωνήστε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γεια σας, και εγώ παθών με αγορά από 14/4 τηλεόρασης με κατάθεση σε λογαριασμό τους, την οποία τηλεόραση δεν είδα ποτέ όπως και την επιστροφή των χρημάτων. Μιλούσα στο γνωστό κινητό με τον "Γιώργο" που έταζε μέχρι που σταμάτησε να απαντά... Επειδή και εμένα θα με ενδιέφερε μια ομαδική νομική κίνηση, αν υπάρχει κάτι που γίνεται παρακαλώ ενημερώστε και εμένα

Επεξ/σία από proteus82
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από νομικές κινήσεις δεν έχω κάνει κάτι ακόμα προσωπικα, γιατί κι εγώ έψαχνα κάποιον τρόπο για να γίνει ομαδικά.. Από εκεί και περα όσοι ενδιαφερομαστε πρεπει κάπως να επικοινωνήσουμε μεταξυ μας. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι εγώ έχω πληρώσει για ψυγειο απο τις 22/4.....Η Τράπεζα δεν μπορεί να κάνει τίποτα,έκανα μεταφορά σε λογαριασμο..Μου είπαν να κάνω καταγγελία στην Αστυνομία..Αν γίνει κάτι ομαδικά ίσως κάτι να κάνουμε...Μ'εμένα δεν επικοινώνησαν ΠΟΤΕ!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχω στείλει προσωπικό μήνυμα σε κάποιους που έχω δει εδώ που έχουν κάνει κατάθεση και αυτοί. Και εγω μόλις γύρισα από την Πειραιώς όπου μου είπαν πως δε γίνεται τίποτα. Αν είναι να επικοινωνήσουμε κάπως ίσως μέσω skype ή μέσω μηνυμάτων εδώ

Επεξ/σία από proteus82
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να ξεκινήσουμε από κάπου και να μπορέσουμε να βρούμε μια άκρη, θα χρειαστούμε την επωνυμία (δεν αναφέρομαι στον διακριτικό τίτλο mobilepoint) η το ΑΦΜ της εταιρίας ώστε να το ψάξουμε στο ΓΕΜΗ.

Αν κάποιος έχει αυτή την πληροφορία ας τη μοιραστεί μαζί μας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Solistas_tech είπε

Για να ξεκινήσουμε από κάπου και να μπορέσουμε να βρούμε μια άκρη, θα χρειαστούμε την επωνυμία (δεν αναφέρομαι στον διακριτικό τίτλο mobilepoint) η το ΑΦΜ της εταιρίας ώστε να το ψάξουμε στο ΓΕΜΗ.

Αν κάποιος έχει αυτή την πληροφορία ας τη μοιραστεί μαζί μας.

Εχιυν αναφερθεί τα παραπάνω αλλά πρέπει να πας πολύ πισω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά καλησπέρα!

Είχα παραγγείλει την 01/04 ένα iPad mini αξίας 590€. Περίμενα ενάμιση μήνα κ τους καλούσα σχεδόν κάθε εβδομάδα. Μου έλεγαν κάθε φορά πως θα είναι στην επόμενη παραλαβή. Στο τέλος εξοργίστηκα κ τους είπα πως αν δεν έρθει μέχρι την επόμενη Δευτέρα που μου έταξαν, 11/05 δηλαδή, να ακυρώσουν την παραγγελία κ να μου επιστρέψουν τα χρήματά μου πίσω. 
Όντως τις 11/05 έλαβα email ακύρωσης παραγγελίας κ εγγύηση επιστροφής χρημάτων... δύο εβδομάδες μετά λαμβάνω νέο email εκ μέρους τους πως η Eurobank κ η δεν ξέρω ‘γώ ποια εταιρεία διαμεσολαβητής διακίνησης πλαστικού χρήματος (cardlink νομίζω) δεν προβαίνουν στην επιστροφή, καθώς είχαν πολλαπλές,αποτυχίες αποστολών κ ζητούν να επιστραφούν χρήματα σε πολύ κόσμο κ πως για να βρω άκρη κ να πάρω τα χρήματά μου πίσω, πρέπει να αποτανθώ στην τράπεζα μέσω της οποίας έκανα τη συναλλαγή κ να κάνω αίτηση αμφισβήτησης συναλλαγής. 
Για να μη σας τα πολυλογώ, το έκανα τελικά πριν από δέκα μέρες περίπου (είχα χρησιμοποιήσει prepaid κάρτα της Εθνικής visa). Έστειλα email με συνημμένα όλα τα δικά τους κ τα αποδεικτικά πληρωμής κλπ κ μου έστειλαν επιβεβαίωση έναρξης διαδικασίας...
Πριν από λίγο έλαβα μήνυμα από την τράπεζα πως έχω μήνυμα στη θυρίδα μου και μπήκα κ διαπίστωσα επιστροφή στην κάρτα μου πλην 10€ που είναι τα έξοδα της διαδικασίας. 
Ελπίζω να βοηθηθείτε όσοι χρειάζεται να κάνετε κάτι,

Όποιος θέλει περισσότερες πληροφορίες στη διάθεσή του! 
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χαίρετε και από εμένα,

Είμαι ακόμη ένα άτομο το οποίο προχώρησε σε αγορά από το εν λόγω κατάστημα. Τραπεζική κατάθεση την 6/5 ο μήνας παράδοσης έληγε την 5/6 η οποία και παρήλθε. Από 20/5 μου έχουν στείλει email που μου λένε για επιστροφή και παίρνω κάθε μέρα  στο γνωστό τηλ (κος Γιώργος) αλλά η απάντηση είναι η ίδια. Δεν θα μπω σε κάμία αξιολόγηση των όσων γράφονται, αν είναι αλήθεια ή ψέμματα, αν όντως επιστρέφονται τα χρήματα κλπ., ποιος είναι ο Γιώργος και τι κάνει η κα Μαρσέλου. 

Το μόνο που θα πώ είναι ότι κατα την γνώμη μου είναι παράνομο να παρακρατούνται τα χρήματα μας για οποιονδήποτε λόγο. Από εκεί και πέρα τον νόμο τον εφαρμόζει η Αστυνομία, ο Εισαγγελέας, και εν τέλει το Δικαστήριο αποφασίζει. 

Ο μοναδικός τρόπος για να έρθουν τα χρήματα πίσω σε εμάς είναι μία δέσμη ενεργειών προς όλους τους κρατικούς και ιδιωτικούς φορείς ως μέτρο πίεσης με προεξάρχουσα ενέργεια την Μήνυση για Απάτη. Για να έχει αποτέλεσμα αυτό, θα πρέπει να είναι μαζικό. Το μαζικό είναι καθοριστικό επειδή όσο μεγαλύτερο είναι το χρηματικό ποσό που παρανόμως παρακρατείται τόσο πιο πιθανό είναι να ασκηθούν σοβαρές ποινικές διώξεις βλ. Άρθρο 386 - Ποινικός Κώδικας (Νόμος 4619/2019). Όποιος χρειάζεται επεξήγηση για το ανωτέρο είμαι στην διάθεσή του. 

Έχοντας υπόψη τα ανωτέρω εγω προχώρησα σε Μήνυση για Απάτη σύμφωνα με το Άρθρο 386 - Ποινικός Κώδικας (Νόμος 4619/2019). Η εν λόγω ενέργεια είναι σύντομη 15 λεπτά διάρκεια, στο κοντινότερο Α.Τ., ανέξοδη καθώς είναι δωρεάν και επιπλέον δεν χρειάζεται απαραίτητα δικηγόρο. Στη συνέχεια έχω και άλλες ενεργειες που θα προχωρήσω, είναι περίπου 5-6 αναφορές/καταγγελίες/αιτήματα. Όποιος ενδιαφέρεται με χαρά να του αποστείλω την λίστα με τα email των υπηρεσιών που θα απευθυνθώ. 

Η εκτίμηση μου είναι ότι αυτή την στιγμή ελάχιστος αριθμός εξαπατηθέντων έχουν προχωρήσει σε Μήνυση, θέλω να παρακαλέσω όλο τον κόσμο να το κάνει. Είναι ο μοναδικός τρόπος να πάρουμε πίσω τα χρήματα.

Ευχαριστώ, είμαι στην διάθεση οποιουδήποτε.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω εξαπατηθεί κι εγώ όπως και πολλοί άλλοι.

Έκανα την αγορά ενός κινητού αξίας 140 € στις 24/04 με κατάθεση σε λογαριασμό τρίτου της Εθνικής.   Στις 27/05, αφού είχα στείλει αρκετά email χωρίς απάντηση και μετά από επικοινωνία μου με την ΕΚΠΟΙΖΩ, έκανα ακύρωση της παραγγελίας, όπου έλαβα αμέσως απάντηση για να αποστείλω το iban και τα στοιχεία μου, για την επιστροφή των χρημάτων εντός τεσσάρων εργάσιμων ημερών, όπως αναφέρανε στο mail τους. Φυσικά και δεν έλαβα καμιά επιστροφή ούτε και απάντηση στα άπειρα email που τους έστειλα.  Κάποιοι έχουνε λάβει  τα χρήματά τους πίσω. Έχει να κάνει με τον τρόπο πληρωμής ή είναι τυχαίο?  

Καλό θα ήταν να κινηθούμε συλλογικά.

ΕΚΠΟΙΖΩ

 

Legal Dpt. <[email protected]>

Τετ, 27 Μαΐ, 12:09 μ.μ.
 
 
cleardot.gif
cleardot.gif
προς εγώ
 
 
Καλησπέρα σας,

ευχαριστούμε για την επικοινωνία. Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε, ότι
λόγω πληθώρας καταγγελιών σχετικά με την εταιρία Mobilepoint, που έλαβε
η ΕΚΠΟΙΖΩ, παρενέβη με επιστολή της στη Γενική Γραμματεία Προστασίας
Καταναλωτή (Υπουργείο Ανάπτυξης), για την ανάδειξη κι επίλυση του
προβλήματος που προκλήθηκε από την εν λόγω εταιρία σε πολλούς
καταναλωτές. Ειδικότερα, εισηγήθηκε τον έλεγχο της επιχείρησης από τις
αρμόδιες αρχές, με συνακόλουθη επιβολή κυρώσεων και την επιστροφή των
χρημάτων στους καταναλωτές, από τις ακυρωμένες παραγγελίες. Επίσης, στην
ιστοσελίδα της ΕΚΠΟΙΖΩ αναρτήθηκε σχετικό δελτίο τύπου, για την
ενημέρωση των καταναλωτών. Περαιτέρω, μπορείτε να απευθυνθείτε με
καταγγελία σας στη Γενική Γραμματεία Προστασίας Καταναλωτή
([email protected]), με αναφορά στο Συνήγορο του Καταναλωτή και με
αίτηση/επιστολή στη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος.

Με εκτίμηση,

Γραφείο Νομικής Προστασίας ΕΚΠΟΙΖΩ
 

 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
cleardot.gif
 
 
 

   

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...