Προς το περιεχόμενο

Mobilepoint.gr


dkoufo1
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το κατάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σας. Η δικηγόρος μου με ενημέρωσε πως η μήνυση σε αστυνομικό τμήμα είναι απλά μια καταγραφή του συμβάντος. Αύριο θα στείλω εξώδικο στη διεύθυνση κατοικίας της νόμιμης εκπροσώπου κι από και πέρα με προέτρεψε και η ίδια όπως προείπαν κάποια μέλη του forum να προβούμε σε μαζική μήνυση. Το κόστος μιας τέτοιας κίνησης ανέρχεται στα 170€ περίπου για κάποια παράβολα. Θα μου στείλει μια αναλυτική περιγραφή το απόγευμα.

Το κακό είναι πως το δικαστήριο θα γίνει πιθανότατα μετά από ενάμιση χρόνο όπου εκεί φυσικά θα υπάρξει ένα νέο παράβολο.

Όσοι ενδιαφέρονται η θέλουν να αντιπροτείνουν κάτι, ας μου στείλουν ένα μνμ.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Υπάρχουν 2 τύποι μήνυσης που μπορούμε να κάνουμε. Ποινικό και αστικό.

Το πρώτο αφορά καταδίκη και το δεύτερο χρηματική αποζημίωση.

Το κόστος του δεύτερου ανέρχεται πολύ χονδρικά στα 500€ τα οποία θα διεκδικηθούν αργότερα σε πολλαπλάσιο μάλιστα βαθμό στο δικαστήριο, εκτός κι αν μας επιστρέψει τα χρήματα μας πριν από αυτό.

Αν μαζευτούμε περίπου 10 άτομα τότε το κόστος δεν είναι απαγορευτικό. Παρακαλώ στείλτε μου ένα μνμ όσοι ενδιαφέρεστε για να το προχωρήσουμε.

Επεξ/σία από Solistas_tech
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Συνεχίζω την επιχειρηματολογία προς προτροπή και των υπόλοιπων εξαπατηθέντων σε ενέργεια. 

Καταρχάς να σημειώσω ότι όλοι είμαστε στην ίδια πλευρά, πρέπει όλοι να αξιοποιήσουμε τους γνωστούς/φίλους, πληροφορίες μας, σκέψεις, ιδέες, και κάποιοι ίσως, αν έχουν υψηλά ιστάμενα πρόωσπα και τις γνωριμίες αυτές.  

Όσον αφορά την Μήνυση για το Ποινικό σκέλος, θεωρώ ότι είναι το σημαντικότερο απόλα καθώς ο νομοθέτης βάζει το όριο των 120.000 από τα οποία και πάνω είναι κακούργημα οπότε πάει μέχρι 10 έτη φυλάκιση. Όταν έρθει η ώρα του ποινικού δικαστηρίου νομίζω θα έρθει σιγά σιγά και η ώρα της υποχώρησης εφόσον υπάρχουν τα χρήματα, αν οχι τότε η δικαιοσύνη θα κρίνει. 

Τώρα για να έρθει αυτή η στιγμή πρέπει σιγά σιγά να πάμε στα Τμήματα Ασφαλείας να κάνουμε ότι προβλέπει ο νόμος. Όσο πιο κοντά φτάνουμε στο ποσό τόσο πιο σοβαρά θα το αντιμετωπίσει ο εισαγγελέας.

 

Επεξ/σία από theoagapitos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένας φίλος που είχε πληρώσει με κάρτα στο συγκεριμένο μαγαζί του επιστράφηκαν τα χρήματα μετά από πολύ καιρό (κοντά μήνα νομίζω). Είχε κάνει και αμφισβήτηση!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, Solistas_tech είπε

Υπάρχουν 2 τύποι μήνυσης που μπορούμε να κάνουμε. Ποινικό και αστικό.

Το πρώτο αφορά καταδίκη και το δεύτερο χρηματική αποζημίωση.

Το κόστος του δεύτερου ανέρχεται πολύ χονδρικά στα 500€ τα οποία θα διεκδικηθούν αργότερα σε πολλαπλάσιο μάλιστα βαθμό στο δικαστήριο, εκτός κι αν μας επιστρέψει τα χρήματα μας πριν από αυτό.

Αν μαζευτούμε περίπου 10 άτομα τότε το κόστος δεν είναι απαγορευτικό. Παρακαλώ στείλτε μου ένα μνμ όσοι ενδιαφέρεστε για να το προχωρήσουμε.

Όσοι κάναμε την βλακεία να πληρώσουμε με κατάθεση δεν το βλέπω πολύ πιθανό να μας επιστραφούν τα χρήματα. Σίγουρα όχι άμεσα. Σκεφτείτε ότι είναι χρήματα για τα οποία εργαστήκατε, δεν σας τα χάρισε κανένας! Σας κλέψανε τους κόπους σας. Ας Προστατέψουμε τους μελλοντικούς αγοραστές από τέτοιες απάτες με το να  καταγγείλουμε τους απατεώνες! Ομαδική μήνυση χθες!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 ώρες πριν, Solistas_tech είπε

Υπάρχουν 2 τύποι μήνυσης που μπορούμε να κάνουμε. Ποινικό και αστικό.

Το πρώτο αφορά καταδίκη και το δεύτερο χρηματική αποζημίωση.

Το κόστος του δεύτερου ανέρχεται πολύ χονδρικά στα 500€ τα οποία θα διεκδικηθούν αργότερα σε πολλαπλάσιο μάλιστα βαθμό στο δικαστήριο, εκτός κι αν μας επιστρέψει τα χρήματα μας πριν από αυτό.

Αν μαζευτούμε περίπου 10 άτομα τότε το κόστος δεν είναι απαγορευτικό. Παρακαλώ στείλτε μου ένα μνμ όσοι ενδιαφέρεστε για να το προχωρήσουμε.

Καλησπέρα. Ενδιαφέρομαι εγώ και νομίζω πολλοί άλλοι για ομαδική κίνηση. ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να το αφήσουμε έτσι. Είμαστε πολλοί και θα τα καταφέρουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πραγματοποίησα την παραγγελία στις 26/3, πλήρωσα με κάρτα Alpha Bank, υπέβαλα αίτηση αμφισβήτησης της συναλλαγής στις 14/5 και ακόμη περιμένω την επιστροφή των χρημάτων. Άτοκο δάνειο τριών μηνών...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 30/5/2020 στις 8:41 ΜΜ, Carvelis είπε

Η Mobilepoint δεν θα αποπληρώσει κανέναν "θιγόμενο". Οι επιστροφές των χρημάτων, σε όσους είχαν πληρώσει με κάρτα,  έγιναν από τις εταιρείες των καρτών (Visa, Mastercard,American Express κτλ) επειδή οι αμφισβητήσεις επιλύθηκαν -προφανώς- υπέρ των καταναλωτών και όχι από την Mobilepoint!!

Αυτο,δεν σας τα στελνει το καταστημα τα λεφτα σας ,σας τα στελνει η τραπεζα και λογικα αυτοι θα πραξουν τα αναλογα να τα παρουν απο το καταστημα .

 Εχω μεινει πραγματικα μαλακας με το τι εχουν φτιαξει,ο κυρ Γιωργος να μιλαει για να καθυστερηση τον πελατη για περιπτωση αμφισβητησης και μετα εξαφανιζεται,μετα 2 διευθυνσεις με 2 διαφορετικα μαγαζια, αλλου το ενα αλλου το αλλο,μετα αλλο ονομα ιδιωκτητη,καρτελ εχουμε γινει ...Αν και ελεγα οτι το best price kai το skoutz δεν φερουν ευθυνη,μαλλον καποιος πρεπει να τους χτυπησει και την πορτα σε αυτους γιατι εχει καταντησει γελοιο,δεν υπαρχει καμια νομιμοτητα πλεον...Στο best price εχουν βαλει καταστηματα μεχρι και βουλγαρια μεχρι και το αγγλικο Asos.Πλεον με απλα ενα αφμ που ανοιγει ενα 18 χρονο παιδακι κανει ηλεκτρονικο καταστημα και μπαινει να πουλησει κανονικα στο σκρουτζ χωρις ουτε καν 1 χρονο λειτουργιας ...Ελλαδισταν,εφοσον βγαζω λεφτα και τηρω τα μικρα γραμματα στους νομους ειμαστε ενταξει 

Επεξ/σία από SOCRATIS1000
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, Solistas_tech είπε

Με κάρτα λογικά όσοι έχουν πληρώσει θα τα πάρουν πίσω. Οι υπόλοιποι την έχουμε πατήσει.

Μόλις με πήραν τηλέφωνο από Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και ήταν ξεκάθαροι πως όσοι κάναμε κατάθεση μόνο με νομική κίνηση από μέρους μας θα βρούμε το δίκιο μας, ότι πρόστιμο και να βάλλουν αυτοί στο μαγαζί αυτό. Επομένως η ΜΑΖΙΚΗ αγωγή είναι μονόδρομος!

Επεξ/σία από proteus82
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και μετά λέμε για τα κινέζικα μαγαζιά. 

Εκεί αν αργήσει και δεν υπάρχει tracking ανοίγεις ένα dispute,  δεν τρέχεις πουθενά και  έχεις πίσω τα λεφτά σου. 

Τελικά άλλοι έχουν τονομα και άλλοι τη χάρη. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

 

Κάντε ένα κλειδωμένο γκρουπ στο FB ή οπουδήποτε αλλού. Βρίσκεστε σε ένα δημόσιο forum και ο καθένας μπορεί να διαβάσει ότι λέτε και να συμμετάσχει. Δεν είναι και ότι καλύτερο 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Σύμφωνα με κάποιους συνομιλητές του παρόντος θέματος υπάρχει γκρουπ στο FACEBOOK και ομάδα στο MESSENGER που ασχολείται με το θέμα Mobilepoint.gr

όπου ανεβάζουν τις αποδείξεις ότι παρέλαβαν τα προιόντα ή ότι τους επιστράφηκαν τα χρήματα

εγώ από το a-moblies.gr (θέμα επίσης του insomnia.gr) όπου η απάτη πήγε σε άλλο επίπεδο...

και μετά τα διάφορα θέματα που άνοιξαν λόγω ότι οι αρμόδιες αρχές προστασίας καταναλωτή έριξαν σε κάμποσα καταστήματα τέτοιου τύπου χρηματικά πρόστιμα

δεν πιστεύω τίποτα απολύτως είμαι πολύ επιφυλακτικός...

βέβαια το mobilepoint.gr δεν είναι το τελευταίο...

θα υπάρξουν πολλά ακόμα παραδείγματα προς αποφυγή μέχρι να μάθουν οι περισσότεροι πως να ψωνίζουν με ασφάλεια μέσω του διαδικτύου και να αποφεύγουν τέτοια καταστήματα που "μυρίζει" απάτη από χλμ μακριά...

όσοι κάνατε συναλλαγή μέσω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας και κάνατε αμφισβήτηση συναλλαγής στην τράπεζα σας θα πάρετε τα χρήματα σας πίσω

Η συμβουλή μου είναι όσοι κάνατε κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό τρίτου αν θέλετε να πάρετε τα χρήματα σας πίσω αν δεν σας τα επιστρέψει ο "τρίτος" είναι μόνο αν κάνετε τις απαραίτητες ενέργειες μέσω της αστυνομίας και της δικαιοσύνης

πιθανόν να συμφέρει να πάτε σε ομαδική κίνηση (δεν ξέρω περισσότερα) ζητήστε την συμβουλή δικηγόρου

πάντως αξίζει να κυνηγήσετε το πρόβλημα και ποινικά και αστικά

καθώς ποινικά επειδή περνάει το χρηματικό όριο γίνεται κακούργημα

και αστικά για να πάρετε τα χρήματα σας πίσω + αποζημίωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...