Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Mobilepoint.gr


Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το καστάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Κάντε άλλο thread που θα την λέτε στα άτομα που ψωνησαν από το mobilepoint. Καλώς ή κακώς υπάρχουν άτομα που προσπαθούν να βγάλουν άκρη και να ενημερωθούν για τα χρήματα τους , οπότε μην το γεμίζετε το συγκεκριμένο thread με τέτοια πράγματα.. Δεν θέλω ούτε τεράστιες απαντήσεις πάνω σε αυτό που είπα ούτε καμία απάντηση λίγο αλληλεγγύη μόνο για να βγει μια άκρη. 

  • Like 9
  • Haha 2
  • Confused 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 1,9k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

επειδη εχουν ανοιχθει κατα καιρους πολλα τετοια θεματα απο ανθρωπους που εξαπατηθηκαν κατα τετοιο τροπο και που εν τελη υστερα απο πιεση πηραν τα χρηματα τους πισω ,εχω αρχισει να πιστευω το εξης .

Σκέφτομαι να γράψω βιβλίο με τίτλο "Πώς να γίνεις επιχειρηματίας μέσα σε έναν μήνα" Πρώτο βήμα κάνεις λίγες οικονομίες και μαζεύεις περίπου 600€ που χρειάζονται για το άνοιγμα μιας ΙΚΕ. Δεύτ

Ποιος σου είπε ότι έχουμε παραγγείλει από κατόπιν παραγγελίας όλοι? Πολλοί εδώ μέσα είναι 1-3 και 4-10 εργάσιμες. Με 200 κριτικές μαγαζί του Σκρουτζ ήταν. Είμαστε σε χώρα που πολλοί από μας κοιτάνε κα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Απο το Insomnia θα ενημερωθουν και θα βγαλουν ακρη για να παρουν τα χρηματα τους; Μαλιστα. Οκ, θα ανοιξουμε ενα fund στηριξης.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 λεπτό πριν, N3M3SiS είπε

Απο το Insomnia θα ενημερωθουν και θα βγαλουν ακρη για να παρουν τα χρηματα τους; Μαλιστα. Οκ, θα ανοιξουμε ενα fund στηριξης

Επεξ/σία από Maria_ni
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Την ακρη θα την βγαλεις και θα ενημερωθεις για τα χρηματα σου απο το εδω θεμα στο forum και οχι απο τους αρμοδιους φορεις που ειναι υπευθυνοι για τετοιες περιπτωσεις?

Δηλαδη αντι να παει καποιος να μιλησει με την τραπεζα του ή να μιλησει με τους αρμοδιους φορεις(ΓΓΚ,συνηγορο,καταγγελιες κλπ) που ειναι και το σωστο και θα εχει και πραγματικη ενημερωση/λυση στο προβλημα του,θα προτιμησει να κατσει να ανταλλαζει αποψεις σε ενα forum με τον Σακη,τον Μακη και τον Μιχαλη.

Καθηστε να ακουτε τις κουβεντες του καθε ακυρου(ειδικα καινουργιου μελους) και να ανταλλαζετε likes που και στο διπλα θεμα ελεγαν οτι το καταστημα ειναι μια χαρα και απλα τους επεσαν πολλες παραγγελιες μαζεμενες,δεν πειραζει.

Που ειναι το αστειο @Maria_niσε αυτο που γραφω? 

 

Επεξ/σία από Fulgore
  • Like 2
  • Thanks 1
  • Haha 3
  • Sad 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε πάτε καλά; Είμαστε 50 παθοντες εδώ μέσα. Προφανώς και με ενδιαφέρει να ενημερωθω για την κατάσταση των υπολοίπων. Αν αρχίσουν και μπαίνουν τα λεφτά στους υπόλοιπους θα ξέρω ότι λογικά θα μπουν και σε εμένα. Μαζεύτηκαν όλοι οι ειδικοί να κράξουν και να μας κουνησουν το δάχτυλο. Ο ένας κάθεται και μας την λέει γιατί ψωνίσαμε από κατόπιν παραγγελίας που εδώ μέσα το 90% παρήγγειλε με "4-10" μέρες, ο άλλος μας την λέει γιατί ψωνίσαμε από το a-mobiles ενώ ψωνησαμε από το mobilepoint. Αντε λοιπόν συνεχίστε να μας την λέτε βοηθάει πολύ. Είμαι σίγουρος ότι οοολοι εσείς είστε πανέξυπνοι και για να μην αρχίσω να μαντεύω από που έρχεται το κόμπλεξ σας που έχετε φουσκώσει σαν τα κοκόρια και κράζετε επειδή εσείς "ξέρατε", θα σταματήσω εδώ. 

  • Like 9
  • Thanks 1
  • Confused 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
8 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Την ακρη θα την βγαλεις και θα ενημερωθεις για τα χρηματα σου απο το εδω θεμα στο forum και οχι απο τους αρμοδιους φορεις που ειναι υπευθυνοι για τετοιες περιπτωσεις?

Δηλαδη αντι να παει καποιος να μιλησει με την τραπεζα του ή να μιλησει με τους αρμοδιους φορεις(ΓΓΚ,συνηγορο,καταγγελιες κλπ) που ειναι και το σωστο και θα εχει και πραγματικη ενημερωση/λυση στο προβλημα του,θα προτιμησει να κατσει να ανταλλαζει αποψεις σε ενα forum με τον Σακη,τον Μακη και τον Μιχαλη.

Καθηστε να ακουτε τις κουβεντες του καθε ακυρου(ειδικα καινουργιου μελους) και να ανταλλαζετε likes που και στο διπλα θεμα ελεγαν οτι το καταστημα ειναι μια χαρα και απλα τους επεσαν πολλες παραγγελιες μαζεμενες,δεν πειραζει.

Που ειναι το αστειο @Maria_niσε αυτο που γραφω? 

φιλος δλδ το insomnia ειναι σελιδα που μαζευεστε παλια μελη και κραζετε τους νεους?ουτε στρατο αυτα.οπωςβλεπεις εχουμε μιλησει με τους κυριους που αναφερεις πιο πανω οι περισσοτεροι.ειμαστε δω για να ενημερωθουμε για οποιαδηποτε εξελιξη.αλλα βλεπουμε και τους παλιους να το παιζουν ιστορια...απλα ευχομαι εσεις να μην ρθειτε στην θεση..αλλα εσεις εννοειτε δεν προκειται να συμβει ποτε αυτο σε σας!!! 😁😁😁

  • Like 9
  • Confused 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

16 λεπτά πριν, nikmav94 είπε

οπωςβλεπεις εχουμε μιλησει με τους κυριους που αναφερεις πιο πανω οι περισσοτεροι.

Οχι αγαπητε δεν ισχυει αυτο που λες στην πραξη.

Θες να σου πω τι ισχυει στην πραξη?

Οι περισσοτεροι δεν εχουν κανει τιποτα απολυτως(πολλοι παιζει να περιμενουν ακομα μηπως και τους ερθει παραγγελια που δεν συμμετεχουν στο forum)και απλα περιμενουν να δουν τι ακρη θα βγαλουν οι λιγοι που θα το κυνηγησουν,μηπως τους καλυψουν και αυτους.

Εγω οταν ο συμφορουμιτης πιο διπλα αναφερθηκε σε καταγγελιες,δεν ειδα απο κατω αναλογο ενδιαφερον,ειδικα μιας και μιλαμε για πολλους παθοντες.

Ας ερθει να μας πει ποσοι ειναι αυτοι που του εστειλαν για να κανουν ομαδικη καταγγελια για να δουμε στην πραξη,τι εχουν και τι δεν εχουν κανει οι περισσοτεροι.

Εγω προσωπικα και πολλοι αλλοι φωναζουμε εδω και καιρο και για την ανοχη του κοσμου που δειχνει σε τετοια μαγαζια με τα κατοπιν παραγγελιας που μπορει να φτασουν και τον 1+μηνα.

Επεξ/σία από Fulgore
  • Like 3
  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
6 ώρες πριν, Carvelis είπε

Οι χαρακτηρισμοί ειναι αυτοί που ανταποκρίνονται -τουλάχιστον μέχρι στιγμής- στην πραγματικότητα και επίτρεψέ μου να γνωρίζω καλύτερα. Σιγά μη μας ζητήσει και αποζημίωση για ηθική βλάβη η Μαρσέλου. Για την ευθύνη του κράτους και των ιστοσελίδων σύγκρισης τιμών δεν διαφωνώ ούτε εγώ. 

Σε αυτό που σίγουρα διαφωνώ είναι στην εξαγνισμό των "επιχειρήσεων" που επιχειρείς, με το σκεπτικό "σκοπος τους ειναι να μαζέψουν χρήματα". Φίλε μου, σκοπός της επιχείρησης είναι το νόμιμο κέρδος. Το παράνομο περιουσιακό όφελος, εξαπατώντας τον καταναλωτή, ΔΕΝ είναι σκοπός της επιχείρησης και διώκεται ποινικά, ακόμα και σε βαθμό κακουργήματος!  Ας έχουμε λοιπόν καθαρό μυαλό και ας πράξει ο καθένας ό,τι νομίζει και πρέπει για την διασφάλιση και αποκατάστασή του. Οι νουθεσίες και κριτικές περιττεύουν.  

δεν επιχειρώ κανέναν εξαγνισμό αλλά να με συγχωρείς όταν βλέπω όλα αυτά τα χρόνια ως επισκέπτης και ως μέλος της παρούσας ιστοσελίδας την ίδια ιστορία...

ο σκοπός της υγιής επιχείρησης ναι είναι το νόμιμο κέρδος και οι ευχαριστημένοι πελάτες

  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημερα για όποιον ενδιαφέρεται επικοινώνησα με τον κύριο Γιώργο στον αρ που τελειώνει σε 400 και μου είπε ότι μέχρι Παρασκευή ότι δεν εκτελεστεί ως παραγγελία θα επιστραφούν τα χρήματα ...μια υπομονή ως Παρασκευή . Οποίος έχει κάνει κατάθεση λέει να στείλει σε μαιλ το iban ....οποίος λάβει χρήματα ας το πει να ξέρουμε ότι υπάρχει ελπίδα κ για τους υπόλοιπους .....

Ως αναφορά τις καταγγελίες έχω στείλει μαιλ σε συνήγορο καταναλωτή κ δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος ... μακάρι να επιστραφούν τα χρήματα κ να λυθεί το όλο θέμα 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Α, ετσι λεει ο Κυρ Γιωργος;

Υπομονη λοιπον μεχρι την Παρασκευη παιδια! Ο κυρ Γιωργης θα τα μοιρασει τα λεφτα.

Και αν δεν τα μοιρασει, υπομονη λιγο ακομα, λογικα στο Περου που θα ειναι με τα € σας, θα την περναει καλα.

Υ.Γ. Μην ξεχασετε να στειλετε το IBAN να σας κανει καταθεση.

Επεξ/σία από N3M3SiS
  • Haha 1
  • Sad 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
17 λεπτά πριν, iliasmR είπε

Ρε πάτε καλά; Είμαστε 50 παθοντες εδώ μέσα. Προφανώς και με ενδιαφέρει να ενημερωθω για την κατάσταση των υπολοίπων. Αν αρχίσουν και μπαίνουν τα λεφτά στους υπόλοιπους θα ξέρω ότι λογικά θα μπουν και σε εμένα. Μαζεύτηκαν όλοι οι ειδικοί να κράξουν και να μας κουνησουν το δάχτυλο. Ο ένας κάθεται και μας την λέει γιατί ψωνίσαμε από κατόπιν παραγγελίας που εδώ μέσα το 90% παρήγγειλε με "4-10" μέρες, ο άλλος μας την λέει γιατί ψωνίσαμε από το a-mobiles ενώ ψωνησαμε από το mobilepoint. Αντε λοιπόν συνεχίστε να μας την λέτε βοηθάει πολύ. Είμαι σίγουρος ότι οοολοι εσείς είστε πανέξυπνοι και για να μην αρχίσω να μαντεύω από που έρχεται το κόμπλεξ σας που έχετε φουσκώσει σαν τα κοκόρια και κράζετε επειδή εσείς "ξέρατε", θα σταματήσω εδώ. 

αγαπητέ που έχουμε το ίδιο όνομα

όταν έχεις δει άπειρα θέματα στην παρούσα ιστοσελίδα που αφορούν καταστήματα και πάντα υπάρχει η ίδια κατάληξη...

τι συμπέρασμα θα έβγαζες?

κανείς δεν το παίζει ανώτερος του άλλου

κανείς δεν το παίζει αλάθητος

ούτε έχουμε κόμπλεξ

αλλά αυτό που είναι σίγουρο ότι την άκρη δεν θα την βρείτε σε μια δημόσια ιστοσελίδα/κοινότητα

αλλά όταν απευθυνθείτε στις αρμόδιες αρχές (μιας και μερικοί αναρωτιέστε που είναι το κράτος) και κάνετε τις καταγγελίες που πρέπει

αλλά όπως λέει και ο άλλος φίλος σε καταγγελίες προβαίνουν τα 10-100 άτομα και όλοι οι υπόλοιποι....

  • Like 1
  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα παιδιά μίλησα κ εγώ μόλις σε αυτό το τηλ με κάποιον Γιώργο Αλεξόπουλο.Μου είπε ότι μέχρι την Παρασκευή όπως γράφει το site είτε θα έρθει το προϊόν είτε θα επιστραφούν τα χρήματα..δεν μπορούμε να αποδείξουμε αν όντως είναι εκείνος η αν είναι από το κατάστημα αλλά εκτός από καταγγελία προς το παρόν δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο..σε όποιον μπουν τα χρήματα η έρθει το προϊόν ας ενημερώσει..κατά τα άλλα το τι θα έπρεπε κ τι το τι δε θα έπρεπε ας το αναλύσουν οι ειδικοί σε άλλο site γιατί εδώ μας ενδιαφέρει πλέον να μην χάσουμε τα χρήματα μας.καλημερα σε ολους

 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, Tasos79 είπε

Καλημέρα παιδιά μίλησα κ εγώ μόλις σε αυτό το τηλ με κάποιον Γιώργο Αλεξόπουλο.Μου είπε ότι μέχρι την Παρασκευή όπως γράφει το site είτε θα έρθει το προϊόν είτε θα επιστραφούν τα χρήματα..δεν μπορούμε να αποδείξουμε αν όντως είναι εκείνος η αν είναι από το κατάστημα αλλά εκτός από καταγγελία προς το παρόν δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο..σε όποιον μπουν τα χρήματα η έρθει το προϊόν ας ενημερώσει..κατά τα άλλα το τι θα έπρεπε κ τι το τι δε θα έπρεπε ας το αναλύσουν οι ειδικοί σε άλλο site γιατί εδώ μας ενδιαφέρει πλέον να μην χάσουμε τα χρήματα μας.καλημερα σε ολους

;ένα άλλο που μου αρέσει που αναφέρετε δημόσια ονόματα / επώνυμα και φυσικά τηλέφωνα (Χωρίς τεκμηρίωση και σίγουρα χωρίς την γραπτή άδεια/συγκατάθεση τους) ελπίζω να γνωρίζετε ότι παραβιάζετε τα προσωπικά δεδομένα ή αλλιώς το GDPR.

44 λεπτά πριν, iliasmR είπε

Κάντε άλλο thread που θα την λέτε στα άτομα που ψωνησαν από το mobilepoint. Καλώς ή κακώς υπάρχουν άτομα που προσπαθούν να βγάλουν άκρη και να ενημερωθούν για τα χρήματα τους , οπότε μην το γεμίζετε το συγκεκριμένο thread με τέτοια πράγματα.. Δεν θέλω ούτε τεράστιες απαντήσεις πάνω σε αυτό που είπα ούτε καμία απάντηση λίγο αλληλεγγύη μόνο για να βγει μια άκρη. 

άκρη φίλε που έχουμε το ίδιο όνομα

δεν βγάζεις σε μια δημόσια ιστοσελίδα/κοινότητα

βγάζεις άκρη αν απευθυνθείς στις αρμόδιες αρχές και κάνεις την καταγγελία που πρέπει.

Επεξ/σία από ikorolis
  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
6 ώρες πριν, nikmav94 είπε

καλησπερα.σε αυτο το σαιτ λοιπον για ποιον λογο μπηκατε?απλη ενημερωση?η να βγαζετε το οποιδηποτε αχτι εχετε σε ανθρωπους που ενδεχομενως εχουν πεσει θυματα?δεν νομιζω οτι το αξιζουν.κυριε ικορολι,καλο θα ηταν αφου φαινεται πως εχετε γνωσεις επι του θεματος και ειστε ειδικος στο να διαλεγετε μαγαζια να κανετε μια λιστα απο αυτα και να τα δημοσιευσετε μαζι με τον λογο που θεωρειτε πως ειναι εγκυρα και ασφαλη.θα ηταν σαφως πιο δημιουργικο.επισης καλα τα λετε τωρα αλλα δεν σας ειδα να λετε τιποτα 3-4 ευδομαδες πριν που ολοι ρωταγαν γνωμες για το μαγαζι.ισως ειναι πιο διασκεδαστικο για σας βεβαια να επικρινεται τον κοσμο παρα να του δωσετε συμβουλες.

Καλημέρα αγαπητέ μου φίλε

λίστα με επωνυμίες καταστημάτων κανείς δεν μπορεί να δημοσιεύσει καθώς θα θεωρηθεί διαφήμιση (ξέρεις δεν αναφέρουμε τόσο εύκολα ονόματα/επώνυμα/τηλέφωνα στο διαδίκτυο όπως δυστυχώς κάνετε εσείς (δεν μιλάω προσωπικά για εσάς) ενώ γνωρίζετε ότι αποτελεί παραβίαση προσωπικών δεδομένων ή αλλιώς GDPR

η μοναδική συμβουλή που μπορώ να δώσω έχει ειπωθεί ήδη από άλλους

επικοινωνία με την τράπεζα σας ανάλογα πως έχετε πληρώσει για να πάρετε τα χρήματα σας πίσω

επικοινωνία με τις αρμόδιες αρχές για να κάνετε τις καταγγελίες που πρέπει.

1 ώρα πριν, Maria_ni είπε

Δεν με ξερεις ούτε μπορεις να ξερεις γιατί έφτασα να κάνω αυτή την αγορά και να την πατήσω ούτε τίποτα. Το ότι είμαι νέο μέλος δεν σημαίνει ότι πρέπει να ανέχομαι εσένα τον παλιό να μιλας πραγματικά λες και είσαι μικρό παιδάκι και θα δείξει στους φίλους του πως να φέρονται. Το τι ξέρω εγώ η όχι και ποσό καιρό διαβάζω το φόρουμ χωρίς να είμαι μέλος αν χρειαστώ κάτι επίσης δεν το γνωρίζεις. Δεν είμαστε εδώ για να τσακωνόμαστε. 

αυτό μάλλον θα πρέπει να το κάνεις ερώτημα στον εαυτό σου (εσύ και κάποιοι άλλοι)

εννοείται δεν σε ξέρω ούτε σε γνωρίζω ούτε με ενδιαφέρει

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Το θέμα έχει κλειδωθεί
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.