Προς το περιεχόμενο

Mobilepoint.gr


dkoufo1
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το κατάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 λεπτά πριν, Pikoutsi είπε

Εσείς πότε στείλατε εντολή ακύρωσης; Αν βοηθάει, εμένα ο κωδικός παραγγελίας μου ήταν 16300.

Εγω έστειλα την Παρασκευή 8/5!δεν νομίζω ότι έχει σημασία ο αριθμός παραγγελίας, αλλα η ημερομηνία ακύρωσης!δυστυχως το χρονικό όριο που θα επρεπε να εχω τα χρήματά μου παρήλθε!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

6 λεπτά πριν, sexymwro7 είπε

Πειτε μου οτι τα νουμερα των παραγγελιων δεν πανε αυξητικα και απλα ειναι τυχαια :P Γιατι αν ο τυπος εχει μαζεψει λεφτα απο 4 και 5 χιλιαδες παραγγελιες, τοτε μιλαμε για εκατονταδες χιλιαδες ευρω...

Από ότι καταλαβαίνεις κάποιος πίνει στην υγειά των κορόιδων!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όποιος έχει πληρώσει με κάρτα και περιμένει να δει τι θα γίνει μάλλον δεν έχει καταλάβει ότι όσο καθυστερεί να καταγγείλει την συναλλαγή υπάρχει πολύ μεγάλη πιθανότητα να του απορρίψουν την ένσταση. Γιατί καθόσαστε και διαβάζετε τι λέει ο καθένας στον ίντερνετ ότι συνέβει στην δική του περίπτωση και δεν πάτε στην τράπεζα για τα δέοντα;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Λοιπόν το είπα και χθες αλλά ας το ξαναπώ....Τη Δευτέρα δεν εβρισκα τους τυπους και αρχισα να αγχωνομαι και έτσι βρήκα αυτό το forum το βραδυ και γραφτηκα για να ενημερωθω και να βγάλω και γω ακρη...δε μου ειχαν απαντήσει σε 2 emails που ειχα στείλει μέχρι που καποιος εδώ ανέβασε ενα κινητό και το κάλεσα...μίλησα με τον τυπο και μου ειπε να στειλω ακυρωτικό με το iban μου και έτσι έκανα και τα υπολοιπα σας τα είπα. Αν βοηθάει εγω δεν ημουν πολυ Σουηδία στα emails μου αλλά ανέφερε ότι έχω ξεκινήσει διαδικασία με δικηγόρο κλπ. ΑΛλη ερωτηση?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω παιδια θα περιμενω μεχρι αυριο να δω κινηση στον λογαριασμο μου.

Αν δεν δω θα κινηθω νομικα κ οσοι θελουν να με ακολουθησουν για να βγει ακρη απο αυτο το θεμα κ να μπορεσουμε να παρουμε τα λεφτα μας πισω ας επικοινωνησουν μαζι μου προσωπικα με μηνυμα.

Υ.Γ Οσο περισσοτεροι ειμαστε τοσο το καλυτερο.

2 ώρες πριν, giorgoskotsalos είπε

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, sexymwro7 είπε

Φιλε, γιατι νομιζεις οτι τοσος κοσμος επελεξε αυτο το μαγαζι? Οι περισσοτεροι, πρωτη φορα το ακουμε τωρα. Λογω τιμων. Ειχε τις φτηνοτερες τιμες, οποτε λογικο ειναι ο μεσος καταναλωτης να πει, θα παραγγειλω απο κει να γλυτωσω 10-20-30-50 ευρω και ας περιμενω και ενα μηνα. Γι αυτο περιμενε και ο κοσμος τοσο. Λογω της καλης τιμης. Οποτε δεν ειναι οτι το ηξεραν και δεν ειδοποιουσαν τους υπολοιπους. Ειναι οτι περιμεναν οντως να παραλαβουν, μπας και γλυτωσουν χρηματα.

 Απ οτι φαινεται παντως οι "καλες" τιμες ηταν απλα το δολωμα και πολυς κοσμος τσιμπησε...

Μάγος είσαι ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά μόλις μου έκαναν την μεταφορά...ενημέρωσα κ την ομάδα στο. facebook...πιστεύω να μπουν κ σε εσάς κ να ηρεμήσουμε όλοι μας..

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, JohnGTA είπε

Ρε κούκλε, λίγη λογική θέλει. Είσαι ο μόνος από τόσα άτομα που πήρε πίσω τα λεφτά του.
Δλδ ή φουλ κωλόφαρδος ή βαλτός. Διάλεξε και πες με.

Να που οι μαντικές σας ικανότητες χωλαίνουν. Από που κι ως που βγήκε το συμπέρασμα ότι είμαι -ος; 

Επίσης δεν είμαι μόνο εγώ που ισχυρίστηκε ότι πήρε λεφτά πίσω. Καταλαβαίνω την καχυποψία αλλά ας χαλαρώσουμε λίγο. Δεν χρειάζεται να γίνονται αναίτιες επιθέσεις. Πας να ενημερώσεις τον κόσμο που βρίσκεται στην ίδια θέση με εσένα και πέφτουν να σε φάνε. Άλλο σκέφτομαι κριτικά, άλλο είμαι επιθετικός. Αλλά όπως είπε και ένας χρήστης πιο πάνω, εγώ τα πήρα τα λεφτά μου, και προχώρησα και στην παραγγελία του προϊόντος που θέλω, από αλλού.

Ο καθένας ας κάνει ο, τι νομίζει. Και ελπίζω να αρχίσει ο κόσμος να βλέπει τα λεφτά του πίσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν λίγο μου ήρθε αυτο το mail. To tracking number ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ αυτή τη στιγμή στη speedex. O υπεύθυνος στη SPEEDEX μου είπε ότι επειδή παίρνουν πακέτα με αυτοκόλλητα με κωδικούς tracking μπορεί να τα έχουν κολλήσει στο δέμα και να μην έχουν περαστεί στο σύστημα της μέχρι το βράδυ της ίδιας μέρας ή και μέχρι τις 11-12 της επομένης. Μου είπε ότι αν μέχρι αύριο το μεσημέρι δεν φαίνεται στο σύστημα τότε είναι μαιμού νούμερο και πρόκειται περί απάτης. 
Εγώ πάντως αν δεν το δω μέχρι αύριο το μεσημέρι θα υποβάλλω μήνυση για απάτη (και για τα πλαστά στοιχεία του mail).
Αν έχω νεώτερα θα ενημερώσω.
 
 
Mobilepoint.gr

Γεια σας ΣΤΕΦΑΝΟΣ,

Η παραγγελία σας με αριθμό #25756 έχει ενημερωθεί στην ακόλουθει κατάσταση: Complete

 

Τα σχόλια της παραγγελίας είναι:

SPEEDEX 010885133424

 

Για να δείτε την παραγγελία κάντε κλικ παρακάτω:

 

Η παραγγελία μου

 

Ευχαριστούμε για την προτίμηση σας,
Ομάδα Mobilepoint.gr

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαβάζω τα posts συνεχώς εδώ και 2 μέρες και αποφάσισα τώρα που έχω κάποιο νεότερο να ενημερώσω.

Καταρχάς δε χρειάζεται να πω οτί είμαι παθούσα, εννοείται αυτό. Έλαβα το σχετικό email τη δευτέρα κι εγώ και με έλουσε και ο σχετικός ιδρώτας (παρ'ολο που το ποσό που είχα δώσει ήταν σχετικά μικρό). Για όσους ενδιαφέρονται, είχα πληρώσει με κάρτα. Πήρα την δευτέρα την τράπεζα τηλέφωνο και μου είπε οτι δεν φαίνεται κάποια εισερχόμενη ροή. ΣΤο μεταξύ σπάμμαρα τα email του μαγαζιού (εννοείται χωρίς αποτέλεσμα). Σήμερα μετά από καμιά 10άρα email που έστελνα συνεχώς, μου απαντήσανε πως αυτοί έχουν κάνει ο,τι κίνηση χρειάζεται για να επιστραφούν τα λεφτά μου. Μετά από ανταλλαγή 2-3 email μου είπανε να παρω την τράπεζα λέγοντας τους το TXID που έχει η συναλλαγή. Πήρα (παλι) την τράπεζα και μου είπανε οτι όντως φαίνεται κάποια κίνηση από μεριάς του καταστήματος (δε ξερω γιατί δε φάνηκε χτες) αλλά ωστόσο τέτοιου είδους διαδικασίες καθυστερούν αρκετά. Τη ρώτησα ποιό είναι το μέγιστο που μπορεί να καθυστερήσει αυτή η διαδικασία και μου είπε οτι εξαρτάται από την τράπεζα και μπορεί να φανεί το ποσό έως και 10 μέρες μετά την αίτηση επιστροφής.
Εννοείται δεν θα εφησυχαστώ αν δε δω λεφτά, αλλά τουλάχιστον φάνηκε το refund στο σύστημα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χαιρετώ την υπέροχη παρέα!!! Άλλο ένα θύμα του mobilepoint εδώ!!! 🤪

Να ζητήσω προκαταβολικά συγγνώμη από τους παλιούς του φόρουμ για την ηλίθια πράξη μου, να παραγγείλω από το μαγαζί αυτό. Αλλά δυστυχώς υπάρχουμε κι εμείς οι "βλάκες" που δουλεύουμε 14 ώρες τη μέρα, έχουμε γυναίκα και παιδιά, και δεν μπορούμε να διαβάζουμε όλη μέρα φόρουμ για να είμαστε ενημερωμένοι. Συγνώμη και πάλι...

Στο δια ταύτα...Παρήγγειλα 29/4 ένα P30 pro αρχική 505€ με απαλλαγή ΦΠΑ...την ίδια στιγμή  και άλλα μαγαζιά στο best είχαν το κινητό στα 515-535, οπότε η τιμή δεν μου φάνηκε υπερβολικά χαμηλή σε σχέση με άλλους. Απλά επέλεξα το κατάστημα αυτό επειδή δεχόταν να πουλήσει με απαλλαγή ΦΠΑ και μου έδωσε τιμή 407€... Οι μεγάλες αλυσίδες έχουν το κινητό στα 900€ οπότε δεν νομίζω να ρίσκαρα  τα λεφτά μου για 20,30 ή 50€ που κοροϊδεύουν κάποιοι "παλιοί" εδώ μέσα...Επίσης παράδοση 4-10 μέρες...

Έστειλα και εγώ μέιλ για ακύρωση την Τρίτη 12/5 και δεν μου έχουν απαντήσει ακόμα, επίσης πήρα τηλ και τον μπαρμπαΓιώργο χθες, αλλά δεν απάντησε...Σήμερα του έστειλα και στο viber αλλά δεν απάντησε ακόμα...

Ευτυχώς πλήρωσα με κάρτα, οπότε αύριο θα πάρω τηλέφωνο στην τράπεζα για ακύρωση.

Επεξ/σία από kostasSC
  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κοπελιά μίλησα με τον υπεύθυνο του καταστήματος σήμερα αφού έλαβα την αντικατάσταση της τηλεόρασης.Τα λεφτά θα τα πάρουν όλοι με διαβεβαίωσε και ήδη έχουν επιστραφεί σε πολλούς.Και εγώ νόμιζα ότι έφαγα πιστόλι όταν πήγα τη Δευτέρα να τους βρω για το doa αλλά τελικά όλα καλά.

 

ΥΓ.Προς tartaki

Επεξ/σία από Spawn13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα.φαίνεται να έχω μια επιστροφή στην πιστωτική μου καρτα.για να μην υπάρχουν αμφιβολίες είμαι πιλότος στην ΠΑ και επειδή νιώθω την αγωνία όλων όποιος θέλει μπορεί να με κάνει add giannis filippakopoulos και να του δείξω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, tartaki είπε

Διαβάζω τα posts συνεχώς εδώ και 2 μέρες και αποφάσισα τώρα που έχω κάποιο νεότερο να ενημερώσω.

Καταρχάς δε χρειάζεται να πω οτί είμαι παθούσα, εννοείται αυτό. Έλαβα το σχετικό email τη δευτέρα κι εγώ και με έλουσε και ο σχετικός ιδρώτας (παρ'ολο που το ποσό που είχα δώσει ήταν σχετικά μικρό). Για όσους ενδιαφέρονται, είχα πληρώσει με κάρτα. Πήρα την δευτέρα την τράπεζα τηλέφωνο και μου είπε οτι δεν φαίνεται κάποια εισερχόμενη ροή. ΣΤο μεταξύ σπάμμαρα τα email του μαγαζιού (εννοείται χωρίς αποτέλεσμα). Σήμερα μετά από καμιά 10άρα email που έστελνα συνεχώς, μου απαντήσανε πως αυτοί έχουν κάνει ο,τι κίνηση χρειάζεται για να επιστραφούν τα λεφτά μου. Μετά από ανταλλαγή 2-3 email μου είπανε να παρω την τράπεζα λέγοντας τους το TXID που έχει η συναλλαγή. Πήρα (παλι) την τράπεζα και μου είπανε οτι όντως φαίνεται κάποια κίνηση από μεριάς του καταστήματος (δε ξερω γιατί δε φάνηκε χτες) αλλά ωστόσο τέτοιου είδους διαδικασίες καθυστερούν αρκετά. Τη ρώτησα ποιό είναι το μέγιστο που μπορεί να καθυστερήσει αυτή η διαδικασία και μου είπε οτι εξαρτάται από την τράπεζα και μπορεί να φανεί το ποσό έως και 10 μέρες μετά την αίτηση επιστροφής.
Εννοείται δεν θα εφησυχαστώ αν δε δω λεφτά, αλλά τουλάχιστον φάνηκε το refund στο σύστημα. 

Σε ποια τράπεζα τηλεφώνησες και στο είπαν αυτό;γιατί Εγω μετά από επανειλλημένα τηλεφωνήματα στη δίκη μου, απλα μου είπαν δεν μπορούν να δουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...