Προς το περιεχόμενο

Mobilepoint.gr


dkoufo1
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το κατάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δεν υπάρχει περίπτωση να πιστωθούν από το μαγαζί σε κανέναν μας. Ό,τι διαφορετικό ακούγεται όλες αυτές τις ημέρες μόνο για αποπροσανατολισμό είναι. Καλά κάνατε και προβήκατε σε αμφισβήτηση, είναι η μόνη περίπτωση να πάρουμε τα λεφτά μας. Όσοι δεν έχουν κάνει, να κάνουν. Κάντε και μια  καταγγελία στην Προστασία του Καταναλωτή. 

Για  την ομαδική συνομιλία στο messenger όποιος θέλει να μπει, ας μου στείλει μήνυμα με το όνομα του στο fb να τον προσθέσω (αν και δεν βοηθάει καθόλου).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, theavenger2 είπε

Παιδιά το ξαναγράφω και εδώ μια και το είχα ξαναγράψει και σε άλλο νήμα όπου ξεκίνησε η συζήτηση. Για όσους έχουν πληρώσει με κάρτα (πιστωτική η χρεωστική) άσχετα αν σας έχει στείλει αποδεικτικό για την επιστροφή της συναλλαγής , το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να πάτε στην εκδότρια τράπεζα της κάρτας σας και να ζητήσετε αμφισβήτηση της συναλλαγής σας λόγω μη παράδωσης σε εσάς του προϊόντος. Επειδή καμιά φορά οι υπάλληλοι δίχνουν υπερβάλον ζήλο υπέρ της τράπεζας και σας λένε διάφορα παραμύθια για αγρίους για να σας αποτρέψουν αν αμφισβητήσετε την συναλλαγή, πχ οτι εχετε όριο 30 μέρες και διάφορες άλλες ασυναρτησίες, η τοποθέτηση σας σε τέτοιες περιπτώσεις είναι , δεν με απασχολεί τι λέτε. εγώ θέλω να αμφισβητήσω τώρα αυτή την συναλλαγή μια και δεν παρέλαβα τίποτε και ποτέ. Αν δεν προχωρήσετε σε αμφισβήτηση ΤΩΡΑ φεύγοντας από εδώ πάω να καταθέσω μήνυση στην αστυνομία περιλαμβάνοντας σε αυτήν και την άρνηση αμφισβήτησης από πλευράς σας (πείτε μου και το ονοματάκι σας) και γυρνώντας σπίτι θα στείλω μια επιστολή προς ενημέρωση , στην VISA, Mastercard, American Express κλπ (ότι είναι η κάρτα σας) να τους ενημερώσω ότι αρνηθήκατε την αμφισβήτηση. 

Οποιαδήποτε παπάτζα τραπεζικού υπαλλήλου μετά από αυτό τον διάλογο τελειώνει και προχωράει η αμφισβήτηση. Έχει αποδειχθεί πολλές φορές στο παρελθόν.

Τώρα γιατί να κάνετε αμφισβήτηση αφού σας έχει στείλει αποδεικτικό για επιστροφή; Πολύ απλά γιατί βάση της σύμβασης που έχουν τα καταστήματα με τις τράπεζες για την εκκαθάριση των συναλλαγών η επιστροφή (refund) θα εκτελεστεί από την τράπεζα μέσω της οποίας έγινε η χρέωση στην κάρτα σας, (την τράπεζα που συνεργαζόταν το κατάστημα για να χρεώνει τις κάρτες νομίζω είναι η Alphabank) MONO εφόσον στο λογαριασμό του εμπόρου υπάρχει το διαθέσιμο υπόλοιπο για να εκτελεστούν οι επιστροφές. Αν δεν υπάρχει υπόλοιπο καμία επιστροφή δεν γίνεται σε καμία κάρτα από την τράπεζα , παρά μόνο αν αυτή γίνει λόγω αμφισβήτησης. Σε περίπτωση λοιπόν που αμφισβητήσετε την συναλλαγή και με δεδομένο ότι δεν υπάρχει κανένα αποδεικτικό που να πιστοποιεί ότι παραλάβατε την παραγγελία σας εντός περίπου 60 ημερών θα λάβετε επιστροφή στην κάρτα σας.

Τώρα για να γινει και κατανοητό ποιος θα πληρώσει το μαρούλι. Σε περίπτωση που λοιπόν γίνει η αμφισβήτηση και προχωρήσει μια και δεν έχετε παραλάβει ποτέ, ακόμα και να μην εχει χρήματα ο τραπεζικός λογαριασμός του εμπόρου , η επιστροφή γίνεται κανονικά σε εσάς , και το ποσό προστίθεται ώς αρνητικό υπόλοιπο στο λογαριασμό του εμπόρου. Τη επιστροφή σε εσάς την χρηματοδοτεί η τράπεζα που συνεργαζόταν μαζί του. Στην συνέχεια η τράπεζα  κυνηγάει το αρνητικό υπόλοιπο νομικά από την επιχείρηση.

Τέλος και κλείνω το σεντονάκι μου, με δεδομένο ότι η επιχείρηση αυτή είναι ατομική και βλέποντας εδώ κάποια νούμερα παραγγελιών φαίνεται το χρωστούμενο ποσό σε χρήστες και σε τράπεζες μάλλον να ειναι μεγάλο, όπως προ είπε ο συμφουρομίτης επειδή δεν ειναι ΙΚΕ, ΕΠΕ ,ΑΕ είναι μία ατομική επιχείρηση και επειδή το ποσό όπως ξανα είπα φαίνεται να ειναι μεγάλο, μπορεί να θεωρηθεί εύκολα ΑΠΑΤΗ  από τις αρμόδεις αρχές. Εκτός από αστικές ευθύνες που θα προκύψουν προς τον επιχειρηματία, διεκδικίσεις χρωστούμενων κλπ , προκύπτουν και ποινικές, οπότε αν δεν επιστραφούν τα χρήματα είτε σε εσάς , είτε στις τράπεζες που επέστρεψαν χρήματα σε εσάς μετά απο αμφισβητήσεις ο επιχειρηματιάς αντιμετοπίζει και ποινές φυλάκισης.

Άρα οι καταγγελίες και οι μηνύσεις στο τμήμα, στη προκειμένη περίπτωση είναι ένα επιπλέον εργαλείο για να πιεστεί ο έμπορος να λήσει το θέμα άμεσα (αν πάντα εχει την δυνατότητα οικονομικά).

Δεν ισχύει αυτό ... απαίτησε το να γίνει τώρα.. Δεν παρέλαβες ποτέ τίποτε ... Αλλιώς απείλησε με ενημέρωση του σήματος της κάρτας σου. Alphabank  είναι ηα κάρτα σου

Οχι Εθνική είναι. Θα πάω τώρα να απαιτησω την αμφισβήτηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Carvelis είπε

Δεν υπάρχει περίπτωση να πιστωθούν από το μαγαζί σε κανέναν μας. Ό,τι διαφορετικό ακούγεται όλες αυτές τις ημέρες μόνο για αποπροσανατολισμό είναι. Καλά κάνατε και προβήκατε σε αμφισβήτηση, είναι η μόνη περίπτωση να πάρουμε τα λεφτά μας. Όσοι δεν έχουν κάνει, να κάνουν. Κάντε και μια  καταγγελία στην Προστασία του Καταναλωτή. 

Για  την ομαδική συνομιλία στο messenger όποιος θέλει να μπει, ας μου στείλει μήνυμα με το όνομα του στο fb να τον προσθέσω (αν και δεν βοηθάει καθόλου).

Πώς είσαι σίγουρος ότι δεν θα πιστωθούν φίλε; Έχουμε κανένα νέο; Ένα παιδί έγραψε πως η επιστροφή από την cardlink ισχύει.. επίσης στο Google υπάρχουν αξιολογήσεις με 1 αστέρι που λένε ότι στη τελική μπήκαν λεφτά... Προσπαθώ να βλέπω το ποτήρι μισογεμάτο..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παιδια πειτε μας εσεις που λετε οτι δε θα πιστωθούν τα λεφτα πως το ξερετε; Δλδ τοσο μεγαλη απάτη κ να στελνουν κ αποδεικτικό οτι επέστρεψαν λεφτα και να απαντανε κ τηλεφωνα; Καποιοι ισχυρίζονται οτι πηραν τα λεφτα πισω 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταλαβαίνω ότι όλοι μας θέλουμε να ελπίζουμε ότι δεν είναι τόσο μεγάλη απάτη και ότι δεν είμαστε τόσο θύματα, αλλά είναι. Μας έχει από την προηγούμενη εβδομάδα και μας λέει σε 3 μέρες θα παραλάβετε (για παραγγελίες που έπρεπε να παραδοθούν τον Απρίλιο) μετά λέει σε 3 ημέρες θα επιστραφούν τα χρήματα, μετά σε άλλες 3 θα τα δείτε στο λογαριασμό σας κι εμείς ακόμα ελπίζουμε και περιμένουμε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι εγώ έχω μια μικρή ελπίδα ότι θα μπούνε, δεδομένης και της επικοινωνίας μου χτες με το Customer service της τράπεζας. Αλλά όπως και να έχει η συμπεριφορά της εταιρίας είναι για καταγγελία... Ενημέρωση μόνο με το email ακύρωσης... καθυστερήσεις...λάθος προϊόντα...λεφτά που κάνουν μια δεκαετία να εμφανιστούν(αν εμφανιστούν)...επικοινωνία σκ@τα.... 
Εγώ σκέφτομαι να περιμένω έως και αύριο και μετά να κάνω τις ενέργειες που αναφέρατε πιό πάνω

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλού κακού πήρα κι εγώ alpha για αμφισβήτηση συναλλαγής με καρτα, θα μου στείλουν σε 2 εργάσιμες τη φόρμα για να συμπληρώσω τα στοιχεία και να τα στείλω πίσω με email. Δεν κοστίζει τίποτα, αν μπουν μέχρι τότε τα χρήματα δεν την κάνουμε κι αν μπουν αργότερα κανουμε ακύρωση της αμφισβήτησης...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, dimitriskamp είπε

χτες που μιλησα με εναν κυριο του καταστηματος μου ειπε οτι θα επιστραφουν το αργοτερο σημερα το μεσημερι

Άλλο το θα επιστραφούν άλλο το πότε θα φανούν ωστόσο 😒

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θεμα κουρασε παρα πολυ! Τους κατήγγειλα στο συνήγορο κ αν δε δω λεφτα τη δευτερα παω στην αστυνομια! Ειλικρινα απογοητευτηκα πολυ, τα λεφτα για αγορα κινητού τα μάζευα αρκετο καιρο 

  • Like 1
  • Sad 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Carvelis είπε

Παιδιά δείξτε λίγο κοινή λογική. Και απο την Βραζιλία έμβασμα να μας είχε κάνει ΘΑ ΕΙΧΕ ΦΑΝΕΙ!!

Η πίστωση έχει αργήσει να φανεί αλλά  μπορεί να πάρει και 15 μέρες. Το θέμα είναι ότι η τράπεζα δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν μας λέει αν υπάρχει αυτή η συναλλαγή και αν είναι έγκυρη. 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...