Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Mobilepoint.gr


Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το καστάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

34 λεπτά πριν, Xarakeys είπε

Αυτό που μου φαίνεται λίγο κουλό,ειναι ότι επιμένουν για την επιστροφή των χρημάτων, την οποία αν τελικα δε καταθέσουν, θα φανεί σε 4-5 ημέρες το πολυ σε όλους μας,οποτε τι κερδίζουν από αυτό;;

Tα οποία μεχρι σημερα δεν εχουν επιστραφεί σε κανεναν!!

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 1,9k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

επειδη εχουν ανοιχθει κατα καιρους πολλα τετοια θεματα απο ανθρωπους που εξαπατηθηκαν κατα τετοιο τροπο και που εν τελη υστερα απο πιεση πηραν τα χρηματα τους πισω ,εχω αρχισει να πιστευω το εξης .

Σκέφτομαι να γράψω βιβλίο με τίτλο "Πώς να γίνεις επιχειρηματίας μέσα σε έναν μήνα" Πρώτο βήμα κάνεις λίγες οικονομίες και μαζεύεις περίπου 600€ που χρειάζονται για το άνοιγμα μιας ΙΚΕ. Δεύτ

Ποιος σου είπε ότι έχουμε παραγγείλει από κατόπιν παραγγελίας όλοι? Πολλοί εδώ μέσα είναι 1-3 και 4-10 εργάσιμες. Με 200 κριτικές μαγαζί του Σκρουτζ ήταν. Είμαστε σε χώρα που πολλοί από μας κοιτάνε κα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Μόλις τώρα, iliasmR είπε

Mια ερώτηση! Σε όσους απάντησαν στο μειλ για την ακυρωση στελνοντας και το word ηταν σε reply απο το δικό σας;  Ή ηταν σε νεο μηνυμα; Γιατι εγω ενω ζητησα ακυρωση χθες το word ελεγε και εμενα 9/05 και το μειλ που μου ηρθε δεν ηταν reply στο δικο μου μειλ που ζητουσα ακυρωση αλλα ηταν καινουργιο μειλ. Ρωταω γιατι ισως δεν μου εκαναν ακυρωση επειδη το ζητησα αλλα ισως εκαναν καποια ομαδικη ακυρωση το Σαββατο.

Ήταν νέο mail με θέμα "επιστροφή". Ψάξε και στα junk ή σε διάφορες καρτέλες τύπου "promotion" κτλ αν έχεις gmail. Εγώ τυχαία το βρήκα...

  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, iliasmR είπε

Mια ερώτηση! Σε όσους απάντησαν στο μειλ για την ακυρωση στελνοντας και το word ηταν σε reply απο το δικό σας;  Ή ηταν σε νεο μηνυμα; Γιατι εγω ενω ζητησα ακυρωση χθες το word ελεγε και εμενα 9/05 και το μειλ που μου ηρθε δεν ηταν reply στο δικο μου μειλ που ζητουσα ακυρωση αλλα ηταν καινουργιο μειλ. Ρωταω γιατι ισως δεν μου εκαναν ακυρωση επειδη το ζητησα αλλα ισως εκαναν καποια ομαδικη ακυρωση το Σαββατο.

Νέο μειλ και σε μένα με το word σαν attachment και ημ/νια 9/5.. Ενώ αρχικά είχαν κάνει απάντηση στο μειλ που ζητούσα ακύρωση, με το ίδιο κείμενο αλλά χωρίς κάποιο αποδεικτικό..

  • Like 1
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 λεπτά πριν, Carvelis είπε

Tα οποία μεχρι σημερα δεν εχουν επιστραφεί σε κανεναν!!

Δεν εχω δει ημερομηνίες για όλους, και το ειπα αυτό με βάση τα παιδιά που τους είχαν σταλεί τα αποδεικτικά που η επιστροφή τους «έγινε» 8/05-9/05, οπότε από Τετάρτη-Πέμπτη θα φαινόταν η απάτη ξεκαθαρα!οχι τώρα δε φαίνεται,αλλα σου αφήνουν και μια ελπίδα.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις συνηδειτοποισα οτι το αρχειο που έστειλαν έχειημερομηνία 8/5 γυρω στις 9.30 το βράδυ και την επόμενη μερα Σάββατο 9/5 που επικοινώνησα μαζι τους μου ειπαν οτι Τετάρτη αναμένουν παραλαβές και θα μου στείλουν το κινητό. 

Ωστοσο το μαιλ μου ήρθε χθες . Δεν ειναι πολυ υποπτο ; 

  • Like 1
  • Sad 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω αυτο που βλεπω ειναι οτι δεκαδες απο δω μεσα εχουν παραγγειλει. Και αυτο ειναι μονο η κορυφη του παγοβουνου, καθως εχουν παραγγειλει σιγουρα και αλλοι οι οποιοι δε μπαινουν καν στο insomnia. Βαλτε αυτες τις παραγγελειες, επι μεσο ορο ενα ποσο πχ 500 ευρω ο καθενας (καθως διαβαζω σχολια οτι εδωσα πχ 300, 400, καποιος εγραφε οτι εδωσε και 2400 ευρω για παραγγελια κινητου και λαπτοπ). Ο ανθρωπος αυτος δηλαδη εχει μαζεψει πιστευω σιγουρα 50 χιλιαδες ευρω (μπορει και παραπανω)...Η υποθεση μυριζει απο μακρια. Ας ελπισουμε οτι σκοπος του στη χειροτερη ηταν να παρει ενα ατοκο δανειο 50 χιλιαδων ευρω για 30-40 μερες και επειτα να τα επιστρεψει και να μη μαζεψε λεφτα για να ριξει κανονι και χαθει απο προσωπου γης.

  • Like 7
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, Konstantina1234 είπε

Μόλις συνηδειτοποισα οτι το αρχειο που έστειλαν έχειημερομηνία 8/5 γυρω στις 9.30 το βράδυ και την επόμενη μερα Σάββατο 9/5 που επικοινώνησα μαζι τους μου ειπαν οτι Τετάρτη αναμένουν παραλαβές και θα μου στείλουν το κινητό. 

Ωστοσο το μαιλ μου ήρθε χθες . Δεν ειναι πολυ υποπτο ; 

Και εμενα το ιδιο , απλα επικοινωνησα Παρασκευή και μου ειπαν να περιμενω αν θελω μεχρι Δευτέρα αλλιως να κανω ακύρωση

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ έστειλα και στο skroutz μήνυμα, μήπως γνωρίζουν τι μπορώ να κάνω. Η απάντηση ήταν αυτή:

Καλημέρα σας από το Skroutz,

Λυπούμαστε ειλικρινά για τη εξέλιξη της παραγγελίας σας και την ταλαιπωρία που έχετε υποστεί στην αγορά σας. Αρχικά θα προτείναμε να επικοινωνήσετε με το κατάστημα στα τηλέφωνα: 2152153800 & 2114112323 αλλά και στο mail: [email protected] , ζητώντας ενημέρωση για την εξέλιξη του αιτήματός σας.

Εφόσον, το κατάστημα δεν ανταποκριθεί στο μήνυμά σας μπορείτε να επικοινωνήσετε με την τράπεζά σας, ζητώντας ακύρωση της εν λόγω συναλλαγής.

Όπως σίγουρα γνωρίζετε, η ιστοσελίδα www.skroutz.gr είναι ιστοσελίδα αμιγώς πληροφοριακού περιεχομένου και έχει ως σκοπό την ενημέρωση των χρηστών της για τα καταναλωτικά προϊόντα που διατίθενται στην ελληνική αγορά καθώς και τις τιμές αυτών. Οι χρήστες της ιστοσελίδας μας ενημερώνονται για την χαμηλότερη τιμή του καταναλωτικού αγαθού που ψάχνουν από την ιστοσελίδα και στη συνέχεια, ακολουθώντας τους σχετικούς συνδέσμους (links), μεταβαίνουν στην ηλεκτρονική σελίδα του καταστήματος, το οποίο και προβαίνει στη σύμβαση πώλησης των όποιων προϊόντων επιλέγει ο καταναλωτής. Η εταιρεία μας δεν διαμεσολαβεί στις αγορές μεταξύ του καταναλωτή και του ηλεκτρονικού καταστήματος, δεν εκπροσωπεί ούτε υποκαθιστά οποιοδήποτε εμπορικό κατάστημα. Είναι δε χαρακτηριστικό ότι το παραστατικό της αγοραπωλησίας εκδίδεται από το κατάστημα που συμβάλλεται με τον καταναλωτή/αγοραστή. Στο σημείο αυτό αξίζει να αναφερθεί, πως για την περίοδο που αναφέρετε το εν λόγω κατάστημα προβαλλόταν και σε άλλες πλατφόρμες/μηχανές αναζήτησης.

Για να διασφαλιστεί η ομαλή λειτουργία της υπηρεσίας που προσφέρει η ιστοσελίδα www.skroutz.gr αλλά και για την προάσπιση των δικαιωμάτων των καταναλωτών που χρησιμοποιούν την μηχανή αναζήτησης της εν λόγω ιστοσελίδας, η εταιρεία μας έχει θεσπίσει συγκεκριμένους όρους χρήσης για τα καταστήματα που συμμετέχουν στην μηχανή αναζήτησης, όροι οι οποίοι είναι απόλυτα εναρμονισμένοι και με την κείμενη νομοθεσία για την προστασία του καταναλωτή και το ηλεκτρονικό εμπόριο. Επιπλέον πραγματοποιούμε συνεχείς και καθημερινούς ελέγχους, εντός του υφιστάμενου νομοθετικού πλαισίου και των δυνατοτήτων που αυτό αφήνει σε μια ιδιωτική εταιρεία όπως η δική μας. Σε αυτό το πλαίσιο διεκόπη η προβολή του εν λόγω καταστήματος στην πλατφόρμα μας αμέσως μόλις υπήρξαν αναφορές για αδυναμία στην διαχείριση των παραγγελιών και στην επικοινωνία του με τους καταναλωτές.

Για οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνιση θα προτείναμε να απευθυνθείτε και στις αρμόδιες αρχές. Στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής σας ή σε οποιαδήποτε δικαστική αρχή καταθέτοντας μηνυτήρια αναφορά.
Με τη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους ακόλουθους τρόπους: - Μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας υποβολής Καταγγελιών στο portal της υπηρεσίας http://www.mindev.gov.gr/%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%B5%CE%BB%CE%AF%CE%B5%CF%82-%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CF%84%CF%8E%CE%BD/ - Μέσω email στο [email protected] - Μέσω Τηλεφώνου στο 1520

Tα στοιχεία του καταστήματος είναι τα εξής (τα οποία μπορείτε να βρείτε στο παρακάτω link) :

Επωνυμία: Μαρσέλου Σοφία Ιωάννης
Δραστηριότητα: Λιανικό εμπόριο συσκευών κινητής τηλεφωνίας και εξαρτημάτων
Διεύθυνση: Γούναρη 229, Τ.Κ. 16674, Γλυφάδα, Αττική
ΑΦΜ: 148854403
ΔΟΥ: Γλυφάδας
Αριθμός ΓΕΜΗ: 146669303000
https://www.businessregistry.gr/publicity/show/146669303000
https://mobilepoint.gr/terms

Με εκτίμηση,
 

Skroutz Support Team
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα παιδιά μου έστειλαν αυτό χωρίς αρχείο word    Η παραγγελια σας εχει ακυρωθει.

 Η τραπεζα χρειαζεται απο 1-3 εργασιμες για την επεξεργασια και την τελικη επιστροφη.

 Η παραγγελια σας εχει ακυρωθει.
 Η τραπεζα χρειαζεται απο 1-3 εργασιμες για την επεξεργασια και την τελικη επιστροφη. Ευχαριστουμε,
 Mobilepoint

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, Gwgoulini1991 είπε

Εμένα παιδιά μου έστειλαν αυτό χωρίς αρχείο word    Η παραγγελια σας εχει ακυρωθει.

 Η τραπεζα χρειαζεται απο 1-3 εργασιμες για την επεξεργασια και την τελικη επιστροφη.

 Η παραγγελια σας εχει ακυρωθει.
 Η τραπεζα χρειαζεται απο 1-3 εργασιμες για την επεξεργασια και την τελικη επιστροφη. Ευχαριστουμε,
 Mobilepoint

τι αριθμο παραγγελιας είχες? γιατι εμενα ακομα δεν μου εχουν απαντησει

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο skroutz:

Tα στοιχεία του καταστήματος (mobilepoint.gr) είναι τα εξής (τα οποία μπορείτε να βρείτε στο παρακάτω link) :

Επωνυμία: Μαρσέλου Σοφία Ιωάννης

Δραστηριότητα: Λιανικό εμπόριο συσκευών κινητής τηλεφωνίας και εξαρτημάτων

Διεύθυνση: Γούναρη 229, Τ.Κ. 16674, Γλυφάδα, Αττική

ΑΦΜ: 148854403 ΔΟΥ: Γλυφάδας

Αριθμός ΓΕΜΗ: 146669303000 https://www.businessregistry.gr/publicity/show/146669303000 https://mobilepoint.gr/terms

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης
4 λεπτά πριν, mikaaa είπε

τι αριθμο παραγγελιας είχες? γιατι εμενα ακομα δεν μου εχουν απαντησει

 

6 λεπτά πριν, Gwgoulini1991 είπε

Εμένα παιδιά μου έστειλαν αυτό χωρίς αρχείο word    Η παραγγελια σας εχει ακυρωθει.

 Η τραπεζα χρειαζεται απο 1-3 εργασιμες για την επεξεργασια και την τελικη επιστροφη.

 Η παραγγελια σας εχει ακυρωθει.
 Η τραπεζα χρειαζεται απο 1-3 εργασιμες για την επεξεργασια και την τελικη επιστροφη. Ευχαριστουμε,
 Mobilepoint

Και μένα αυτό μου έστειλαν μόλις. Βεβαια τυπικά εγω που είχα κάνει κατάθεση θα μπορούσαν να φανούν αμέσως.Αντε να δουμε μέχρι Παρασκευή

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παρεμπιπτόντως, είχα παραγγείλει την συγκεκριμένη τηλεόραση (https://mobilepoint.gr/index.php?route=product/product&product_id=1831) στα 1220ε με 4-10 μέρες χρόνο παραλαβής και μολις σήμερα άλλαξε στα 1320 (+100) με χρόνο παραλαβής κατόπιν παραγγελίας. Και γω έκανα ακύρωση χτες το πρωί (και μου ήρθε το κλασικό αποδεικτικό έγγραφο με ημερομηνία 9/5) και περιμένω τα χρήματα αλλά ότι ανανεώνουν τις τιμές στα προϊόντα τους σαν θετικό το βλέπω. Σε 1-2 μέρες θα ξέρουμε αν θα γίνει η επιστροφή  ή όχι.

Επεξ/σία από >-Nosakos<-
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια ερευνα αγορας για αυτο το καταστημα δεν βλαπτει. Επισης, ποιος λεει οτι ΟΛΑ τα καταστηματα στο Σκρουτζ ειναι αξιοπιστα; 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης

Παιδιά τι κανουμε τελικά ξέρει κανείς? Το ίδιο και σε μένα από 23 Απριλίου. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.