Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Mobilepoint.gr


Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το καστάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Απο ότι φαινεται εχουν αρχισει διαδιακασιες και τα  ενδιαμεσα bestprice skroutz

και τουλαχιστον το bestprice πο ενδιαφερει εμενα δειχνει εναν επαγγελματισμο


Το κατάστημα MobilePoint εμφανιζόταν τους τελευταίες μήνες στα αποτελέσματα αναζήτησης του BestPrice.gr. Το χρονικό διάστημα αυτό δεν είχαμε λάβει καμία αρνητική αξιολόγηση από τους χρήστες μας, μέχρι τις 11/05 που ενημερωθήκαμε για δυσκολίες στην τηλεφωνική επικοινωνία, οπότε και αφαιρέσαμε το κατάστημα από τα αποτελέσμα αναζήτησης του BestPrice.gr.


Παράλληλα, θα σας προτείναμε να προσπαθήσετε εκ νέου να έρθετε σε επικοινωνία με το κατάστημα και να ελέγξετε και τον φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας για τυχόν απάντηση του καταστήματος. Ενδεχομένως, η αναμονή στο τηλεφωνικό κέντρο να οφείλεται σε αυξημένο φόρτο εργασίας.

Το κατάστημα έχει δημοσιεύσει στη σελίδα του την ακόλουθη ανακοίνωση:
"Σας ενημερώνουμε ότι το φυσικό μας κατάστημα θα παραμείνει κλειστό λόγω αρκετών υπόπτων κρουσμάτων. Το υγείες προσωπικό μας εργάζεται κανονικά απομακρυσμένα και οι παραγγελίες είτε θα εκτελεστούν είτε θα γίνει πλήρη επιστροφή των χρημάτων. Το τηλεφωνικό μας κέντρο δεν λειτουργεί όποτε η επικοινωνία γίνεται μέσω email. Σας τονίζουμε ότι δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας και καταληκτικά έως την Παρασκευή 15/05/2020 όλες οι εκκρεμείς παραγγελίες θα έχουν εκτελεστεί και εάν αυτό δεν καταστεί εφικτό θα γίνει πλήρη επιστροφή των χρημάτων. Σας ζητούμε συγνώμη για την ταλαιπωρία και την αναστάτωση και σας διαβεβαιώνουμε για μια ακόμη φορά ότi δεν συντρέχει κανένας λόγος ανησυχίας"

Προσπαθούμε και εμείς να επικοινωνήσουμε με το κατάστημα αλλά μέχρι στιγμής δεν είναι εφικτό. Θα σας προτείναμε, εάν δεν έχει διευθετηθεί το ζήτημα έως την Τετάρτη 20/05, να μας στείλετε ξανά μήνυμα αναφέροντας κωδικό παραγγελίας, όνομα και τηλέφωνο για να προσπαθήσουμε εκ νέου.

Στο μεταξύ, εάν εξακολουθείτε να έχετε πρόβλημα στην επικοινωνία με το κατάστημα θα σας προτείναμε να συμβουλευτείτε τους αρμόδιους φορείς, τους οποίους σαφώς και δεν είμαστε σε θέση να υποκαταστήσουμε:
Εάν έχετε πληρώσει την παραγγελία σας, επικοινωνήστε με την Τράπεζά σας για να ενημερωθείτε για τη διαδικασία άρνησης συναλλαγής
Ο αρμόδιος φορέας για θέματα καταναλωτικών διαφορών είναι ο Συνήγορος του Καταναλωτή. Στοιχεία επικοινωνίας θα βρείτε εδώ http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_contact.html
Εάν το κρίνετε απαραίτητο, μπορείτε να υποβάλλετε καταγγελία στην Γραμμή Καταναλωτή καλώντας στο 1520 ή στη σελίδα της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος http://portal.astynomia.gr

Να σημειώσουμε ότι πριν εμφανιστεί ένα κατάστημα στο BestPrice.gr, ζητάμε τα επίσημα έγγραφα νόμιμης λειτουργίας τα οποία και επιβεβαιώνουμε στο αρμόδιο Υπουργείο. Με την εμφάνιση του καταστήματος στο BestPrice.gr, οι χρήστες μας έχουν τη δυνατότητα να αξιολογήσουν το κατάστημα με βάση την εμπειρία από την αγορά τους. Όπως αντιλαμβάνεστε πραγματοποιούμε κάθε δυνατή ενέργεια στο πλαίσιο της λειτουργίας και του ρόλου μας.

Τα στοιχεία του καταστήματος που έχουμε στη διάθεσή σας είναι τα ακόλουθα:
MobilePoint
Αρ.ΓΕΜΗ 14666930xxxx
Τηλ. 2114112xxx
[email protected]
ΑΦΜ 148854xxx
ΔΟΥ Γλυφάδας
ΜΑΡΣΕΛΟΥ ΣΟΦΙΑ ΙΩΑΝΝΗΣ
Δημητρίου Γούναρη & Ποσειδώνος, Γλυφάδα 1xxxxx

Παρακαλούμε κρατήστε μας ενήμερους για την εξέλιξη της υπόθεσης.

Ευχαριστούμε,
Η ομάδα του BestPrice.gr

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 1,9k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

επειδη εχουν ανοιχθει κατα καιρους πολλα τετοια θεματα απο ανθρωπους που εξαπατηθηκαν κατα τετοιο τροπο και που εν τελη υστερα απο πιεση πηραν τα χρηματα τους πισω ,εχω αρχισει να πιστευω το εξης .

Σκέφτομαι να γράψω βιβλίο με τίτλο "Πώς να γίνεις επιχειρηματίας μέσα σε έναν μήνα" Πρώτο βήμα κάνεις λίγες οικονομίες και μαζεύεις περίπου 600€ που χρειάζονται για το άνοιγμα μιας ΙΚΕ. Δεύτ

Ποιος σου είπε ότι έχουμε παραγγείλει από κατόπιν παραγγελίας όλοι? Πολλοί εδώ μέσα είναι 1-3 και 4-10 εργάσιμες. Με 200 κριτικές μαγαζί του Σκρουτζ ήταν. Είμαστε σε χώρα που πολλοί από μας κοιτάνε κα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Οτι δε ειναι απατεωνες φαινοταν σκασμενος και αγχωμενος και οτι θα επιστραφουν τα χρηματα εως το τελευταιο σεντσ και οτι εχασαν τη μπαλα με τις παρα πολλες παραγγελιες! 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, ika1 είπε

Αληθεια θα παρω και εγω αλλα απο απορια τι σας ειπε ;;

οτι εχει καταθεσει τα λεφτα απο τη παρασκευη μου ειπε, να μιλησω με τη τραπεζα. στη τραπεζα μου δε βλεπουν τιποτα. και οτι ετυχε μια στραβη και τιποτα αλλο, δε μπορω να πω οτι με καθησυχασε παντως

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
8 λεπτά πριν, vasilistaxo είπε

Απο ότι φαινεται εχουν αρχισει διαδιακασιες και τα  ενδιαμεσα bestprice skroutz

και τουλαχιστον το bestprice πο ενδιαφερει εμενα δειχνει εναν επαγγελματισμο


Το κατάστημα MobilePoint εμφανιζόταν τους τελευταίες μήνες στα αποτελέσματα αναζήτησης του BestPrice.gr. Το χρονικό διάστημα αυτό δεν είχαμε λάβει καμία αρνητική αξιολόγηση από τους χρήστες μας, μέχρι τις 11/05 που ενημερωθήκαμε για δυσκολίες στην τηλεφωνική επικοινωνία, οπότε και αφαιρέσαμε το κατάστημα από τα αποτελέσμα αναζήτησης του BestPrice.gr.


Παράλληλα, θα σας προτείναμε να προσπαθήσετε εκ νέου να έρθετε σε επικοινωνία με το κατάστημα και να ελέγξετε και τον φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας για τυχόν απάντηση του καταστήματος. Ενδεχομένως, η αναμονή στο τηλεφωνικό κέντρο να οφείλεται σε αυξημένο φόρτο εργασίας.

Το κατάστημα έχει δημοσιεύσει στη σελίδα του την ακόλουθη ανακοίνωση:
"Σας ενημερώνουμε ότι το φυσικό μας κατάστημα θα παραμείνει κλειστό λόγω αρκετών υπόπτων κρουσμάτων. Το υγείες προσωπικό μας εργάζεται κανονικά απομακρυσμένα και οι παραγγελίες είτε θα εκτελεστούν είτε θα γίνει πλήρη επιστροφή των χρημάτων. Το τηλεφωνικό μας κέντρο δεν λειτουργεί όποτε η επικοινωνία γίνεται μέσω email. Σας τονίζουμε ότι δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας και καταληκτικά έως την Παρασκευή 15/05/2020 όλες οι εκκρεμείς παραγγελίες θα έχουν εκτελεστεί και εάν αυτό δεν καταστεί εφικτό θα γίνει πλήρη επιστροφή των χρημάτων. Σας ζητούμε συγνώμη για την ταλαιπωρία και την αναστάτωση και σας διαβεβαιώνουμε για μια ακόμη φορά ότi δεν συντρέχει κανένας λόγος ανησυχίας"

Προσπαθούμε και εμείς να επικοινωνήσουμε με το κατάστημα αλλά μέχρι στιγμής δεν είναι εφικτό. Θα σας προτείναμε, εάν δεν έχει διευθετηθεί το ζήτημα έως την Τετάρτη 20/05, να μας στείλετε ξανά μήνυμα αναφέροντας κωδικό παραγγελίας, όνομα και τηλέφωνο για να προσπαθήσουμε εκ νέου.

Στο μεταξύ, εάν εξακολουθείτε να έχετε πρόβλημα στην επικοινωνία με το κατάστημα θα σας προτείναμε να συμβουλευτείτε τους αρμόδιους φορείς, τους οποίους σαφώς και δεν είμαστε σε θέση να υποκαταστήσουμε:
Εάν έχετε πληρώσει την παραγγελία σας, επικοινωνήστε με την Τράπεζά σας για να ενημερωθείτε για τη διαδικασία άρνησης συναλλαγής
Ο αρμόδιος φορέας για θέματα καταναλωτικών διαφορών είναι ο Συνήγορος του Καταναλωτή. Στοιχεία επικοινωνίας θα βρείτε εδώ http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_contact.html
Εάν το κρίνετε απαραίτητο, μπορείτε να υποβάλλετε καταγγελία στην Γραμμή Καταναλωτή καλώντας στο 1520 ή στη σελίδα της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος http://portal.astynomia.gr

Να σημειώσουμε ότι πριν εμφανιστεί ένα κατάστημα στο BestPrice.gr, ζητάμε τα επίσημα έγγραφα νόμιμης λειτουργίας τα οποία και επιβεβαιώνουμε στο αρμόδιο Υπουργείο. Με την εμφάνιση του καταστήματος στο BestPrice.gr, οι χρήστες μας έχουν τη δυνατότητα να αξιολογήσουν το κατάστημα με βάση την εμπειρία από την αγορά τους. Όπως αντιλαμβάνεστε πραγματοποιούμε κάθε δυνατή ενέργεια στο πλαίσιο της λειτουργίας και του ρόλου μας.

Τα στοιχεία του καταστήματος που έχουμε στη διάθεσή σας είναι τα ακόλουθα:
MobilePoint
Αρ.ΓΕΜΗ 14666930xxxx
Τηλ. 2114112xxx
[email protected]
ΑΦΜ 148854xxx
ΔΟΥ Γλυφάδας
ΜΑΡΣΕΛΟΥ ΣΟΦΙΑ ΙΩΑΝΝΗΣ
Δημητρίου Γούναρη & Ποσειδώνος, Γλυφάδα 1xxxxx

Παρακαλούμε κρατήστε μας ενήμερους για την εξέλιξη της υπόθεσης.

Ευχαριστούμε,
Η ομάδα του BestPrice.gr

Παιδια ευχαριστουμεε για ολα πραγματικααα

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, AnastasiouD1982 είπε

Εμενα δεν μου το σηκωνει κ πηρα 7 φορες επανειλημμενα

Εγω πηρα χθες προχθες και σημερα πηρα απο σταθερο και το σηκωσε

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραια παιδια ειναι απλα πηγαιντε καντε μια αμφισβητησης συνναλαγης στην τραπεζα και θα περιμενουμε ενημερωση

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, Chrysatsap είπε

Οτι δε ειναι απατεωνες φαινοταν σκασμενος και αγχωμενος και οτι θα επιστραφουν τα χρηματα εως το τελευταιο σεντσ και οτι εχασαν τη μπαλα με τις παρα πολλες παραγγελιες! 

Κ εσυ τα πιστευεις αυτα που λεει?

  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, Chrysatsap είπε

Εγω πηρα χθες προχθες και σημερα πηρα απο σταθερο και το σηκωσε

Τι σου ειπε φιλε μου ;;; ειναι δυνατον η αποδειξη να ισχυει μεσο ward??

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, ika1 είπε

Ωραια παιδια ειναι απλα πηγαιντε καντε μια αμφισβητησης συνναλαγης στην τραπεζα και θα περιμενουμε ενημερωση

Συμφωνω απολυτα ολοι αυτο πρεπει να κανουμε τωρα οσο ειναι νωρις ακομα

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, AnastasiouD1982 είπε

Συμφωνω απολυτα ολοι αυτο πρεπει να κανουμε τωρα οσο ειναι νωρις ακομα

Εγω σημερα πηγα και εκαναα απλα θελω να δω και αυριο τι θα γινει 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, AnastasiouD1982 είπε

Κ εσυ τα πιστευεις αυτα που λεει?

Δεν ξερωτι να πιστεψω. Αν δεν δω χρήματα στον λογαριασμο μου δεν πιστευω τιποτα! Που ξερω εγω εαν αυριο δεν υπαρχει καν ο αριθμος ή αν αυτος ειναι οντως καποιος υπευθυνος! Αλλα απο την αλλη προσπαθω να ειμαι λιγο αισιοδοξη εως αυριο εαν αυριο δεν εχει τηρηθει η υποσχεση πολυ δυσκολα τα πραγματα! Επρεπε να εχουν μιλησει υπευθυνα καθως ομα φαινονται πολυ περιεργα 

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, aekr21thenew είπε

παιδια ερωτηση. γιατι εχουν εξαφανηστει τοσα σχολια απο τις κριτικες στο google?

Πολυ πιθανον να τα σβηνουν αναλογος τωρααα...

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Το θέμα έχει κλειδωθεί
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.