Προς το περιεχόμενο

Mobilepoint.gr


dkoufo1
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το κατάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

33 λεπτά πριν, ikorolis είπε

Αφού δεν είναι ΙΚΕ αλλά ατομική επιχείρηση πιστεύω ότι θα δουν φως στο τούνελ όσοι το κυνηγήσουν και δεν αναλώνονται σε μηνύματα εδώ και στο Facebook κτλ.

Πάντως η κυρα Σοφία έχει και μια ΙΚΕ από τον Γενάρη. Και το όνομα αυτής MOBILEPOINT 

https://www.businessregistry.gr/publicity/show/153414203000

  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δυστυχως οπως φαινεται ειναι σαν τα αλλα 5 τα μαγαζακια

Εχει κατεβει και απο σκρουτζ

Μαλλον τα κλαιτε τα λεφτα 

Ο σκορυτζ το μονο που πρεπει να κανει ειναι τα κατασττηματα που βαζει παντα να εχουν σαν μεθοδο πληρωμης αντικαταβολη η paypal.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα σας, να ρωτησω και εγω κατι...Απο τα λιγα μηνυματα που διαβαζω αν ισχυει υπαρχουν ατομα που τους εχει γινει επιστροφη με καταθεση...Υπαρχει καποιος που εχει πληρωσει με καρτα και του εχει γινει επισης;Αν ναι σε ποσες μερες φανηκε μετα το "e- mail" τους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

A mobile 2 πελάτες μας δεν πήραν φράγκο πίσω. 

Με τις αξιολογήσεις στην google απορώ τι κάνουν. Και εμείς που έχουμε σαν επιχείρηση αξιολογήσεις και είμαστε διαχειριστές, δεν μπορούμε να τις σβήσουμε. Τι γίνεται δεν μπορώ να καταλάβω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά καλησπέρα , Παθών κι εγώ από την εταιρία στις 2 Μαΐου έκανα παραγγελία ένα λαπτοπ lenovo στα 680 ευρώ. Μέχρι τις 7 Μαΐου είχα κανονική επικοινωνία και από εκεί και μετά σκοτάδι. Παρακολουθούσα τα ποστ εδώ και αρκετές μέρες. Έστειλα στις 13/05 δηλαδή χθες το πρωϊ (11:20) ένα μέιλ όπου τους δήλωσα ότι απαιτώ να γίνει ακύρωση της παραγγελίας καθώς και επιστροφή χρημάτων .   Στις 3 περίπου το μεσημέρι έλαβα το μνμ που μου ζητούσαν να στείλω το iban και τα λοιπά στοιχεία . Σήμερα 14/05 στις 6 περίπου το απόγευμα τα χρήματα επέστρεψαν στον λογαριασμό μου . Ελπίζω να λήξει ομαλά η συγκεκριμένη κατάσταση. Σε περίπτωση που κάποιος θέλει να του δώσω περισσότερες πληροφορίες screenshot από mails και e-banking μπορεί να μου στείλει μνμ στο φβ με όνομα Γρηγόρης Παπ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, notist είπε

A mobile 2 πελάτες μας δεν πήραν φράγκο πίσω. 

Με τις αξιολογήσεις στην google απορώ τι κάνουν. Και εμείς που έχουμε σαν επιχείρηση αξιολογήσεις και είμαστε διαχειριστές, δεν μπορούμε να τις σβήσουμε. Τι γίνεται δεν μπορώ να καταλάβω. 

Από αμφισβητηση δεν πήραν οι 2 αυτοί?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Big Sak είπε

Από αμφισβητηση δεν πήραν οι 2 αυτοί?

Όχι δυστυχώς φίλε μου. Αλλά αυτοί γίναν λουηδες. Τουλάχιστον εδώ είναι ο Κυρ Γιώργος χωρίς να κάνω πλάκα. Είναι σοβαρό το θέμα. Και μακάρι να βγω ψεύτης αλλά θα ξανασυμβεί. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
19 λεπτά πριν, Polyurethanos είπε

Πάντως η κυρα Σοφία έχει και μια ΙΚΕ από τον Γενάρη. Και το όνομα αυτής MOBILEPOINT 

https://www.businessregistry.gr/publicity/show/153414203000

Αυτό δεν είναι καλό 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα και από μένα. Εγώ είχα κάνει παραγγελία ένα κινητό στις 28/4. Χθες τελικά μου απάντησαν  στο mail που τους είχα στειλει να στείλω ΙΒΑΝ για να μου επιστραφούν τα λεφτά και μετά από λίγο μου έστειλαν το tracking της speedex. Σήμερα παρέλαβα το κινητό αλλά είναι άλλο χρώμα από αυτό που είχα παραγγείλει αλλά η απόδειξη γραφει το σωστό. Αν το κρατήσω θα ισχύει η εγγύηση, ξερει κανεις?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά μου φάγανε 2.200 οι αλήτες. Μου είπαν ότι έχει γίνει επιστροφή χρημάτων από τις 8/5/20 και δεν έχω δει τίποτα στο λογαριασμό μου προφανώς. Πέρα από αυτό σε επικοινωνία μαζί τους μου στείλανε ένα αποδεικτικό τάχα μου τάχα μου το οποίο μόνο αποδεικτικό δεν είναι ότι μου επιστρέψαν χρήματα. Έχω κάνει ήδη αμφισβήτηση συναλλαγής αλλά μου είπαν στη τράπεζα ότι αυτό μπορεί να πάρει και ένα μήνα μέχρι να λάβω κάποια απάντηση αλλιώς μετά θα πρέπει να πάω στη δικαστική οδό. Περίμενα 30 ημερολογιακές μέρες και 5 μέρες πριν ολοκληρωθούν μου είπαν ότι όλα πάνε καλά με την παραγγελία μου και μετά μου είπαν ότι δεν είναι δυνατόν και θα μου στείλουν τα λεφτά μου πίσω. Επισυνάπτω το μήνυμα που μου στείλανε καθώς και την τάχα απόδειξη ότι βάλανε τα λεφτά στο λογαριασμό μου. 

image0.png

image1.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, chrisathens1 είπε

καλησπερα παιδια εφτιαξα ομαδα στο messenger στην οποια θα μιλησουμε ολοι οι παθον να κινηθουμε νομικα και με χαμηλα εξοδα μηπως και κανουμε κατι τοπροφιλ μου ειναι αυτο για να σας βαλω στην ομαδα http://prntscr.com/sgpw1u  η ομαδα θα λεγετε mobilepointapati

Ωραοααα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Anastasia_aki είπε

Παιδιά μου φάγανε 2.200 οι αλήτες. Μου είπαν ότι έχει γίνει επιστροφή χρημάτων από τις 8/5/20 και δεν έχω δει τίποτα στο λογαριασμό μου προφανώς. Πέρα από αυτό σε επικοινωνία μαζί τους μου στείλανε ένα αποδεικτικό τάχα μου τάχα μου το οποίο μόνο αποδεικτικό δεν είναι ότι μου επιστρέψαν χρήματα. Έχω κάνει ήδη αμφισβήτηση συναλλαγής αλλά μου είπαν στη τράπεζα ότι αυτό μπορεί να πάρει και ένα μήνα μέχρι να λάβω κάποια απάντηση αλλιώς μετά θα πρέπει να πάω στη δικαστική οδό. Περίμενα 30 ημερολογιακές μέρες και 5 μέρες πριν ολοκληρωθούν μου είπαν ότι όλα πάνε καλά με την παραγγελία μου και μετά μου είπαν ότι δεν είναι δυνατόν και θα μου στείλουν τα λεφτά μου πίσω. Επισυνάπτω το μήνυμα που μου στείλανε καθώς και την τάχα απόδειξη ότι βάλανε τα λεφτά στο λογαριασμό μου. 

image0.png

image1.png

Λαζαρος Σιωζος θα κανουμε ομαδικη να κινηθουμε νομικαα μπειτε καντε αιτηση μεσω fb

1 λεπτό πριν, Anastasia_aki είπε

Να εξηγήσω τι ακριβώς?

Πραγαμτικα ειμαστε στην ιδια μοιρααα πηρα τηλεφωνο τον κ.Γιωργοο και δεν ηξερε τι να μου πει αν και ειναι αυτος ο ιδιος 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...