Προς το περιεχόμενο

Mobilepoint.gr


dkoufo1
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το κατάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Άρα μέχρι στιγμής έχουμε
α) οι περισσότεροι από εμάς αν όχι όλοι όσοι είχαμε πληρώσει με κάρτα δεν έχουμε λάβει τα χρήματα πίσω 

β) κάποιοι (η μειοψηφία δηλαδή) δήλωσαν (αλήθεια, ψέμα δεν είμαι σε θέση να το κρίνω ούτε και θέλω)  πως παρέλαβαν την παραγγελία τους κανονικά είτε με τα προϊόντα που όντως ζήτησαν είτε με άκυρα 

γ) κάποιοι παρέλαβαν τα χρήματά τους πίσω αφού είχαν κάνει κατάθεση και επικοινώνησαν με το κατάστημα (το ότι να ναι κατάστημα για την ακρίβεια) και αφού τους έστειλαν τα απαραίτητα στοιχεία παρέλαβαν τα χρήματα πίσω (πάλι δεν είμαι σε θέση να τους βγάλω ψεύτες η όχι και ούτε θέλω) 

Γενικά ένα μπάχαλο και έχω και την υποψία πως το μαγαζί αν ήδη δεν έχει ρίξει πιστόλι πως θα περιμένουν μέχρι αύριο σαν την τελευταία μέρα προσθεσμίας και μετά θα κλείσουν και το ηλεκτρονικό κατάστημα. Εμένα προσωπικά το πάθημα μου έγινε μάθημα και ελπίζω να έχουμε όλοι αίσιο τέλος. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Ότι κι αν γίνεται χρειάζεται μια αμφισβήτηση συναλλαγής οπωσδήποτε, αν κάνετε και καταγγελίες στο συνήγορο του καταναλωτή ακόμα καλύτερα, και καταγγελία στην αστυνομία. Με τις λίγες γνώσεις που έχω θεωρώ δύσκολη την εξαπάτηση σε τέτοιο βαθμό και μέσω τραπέζης ειδικά. Ας ελπίσουμε για το καλύτερο 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, ElenaKont είπε

Άρα μέχρι στιγμής έχουμε
α) οι περισσότεροι από εμάς αν όχι όλοι όσοι είχαμε πληρώσει με κάρτα δεν έχουμε λάβει τα χρήματα πίσω 

β) κάποιοι (η μειοψηφία δηλαδή) δήλωσαν (αλήθεια, ψέμα δεν είμαι σε θέση να το κρίνω ούτε και θέλω)  πως παρέλαβαν την παραγγελία τους κανονικά είτε με τα προϊόντα που όντως ζήτησαν είτε με άκυρα 

γ) κάποιοι παρέλαβαν τα χρήματά τους πίσω αφού είχαν κάνει κατάθεση και επικοινώνησαν με το κατάστημα (το ότι να ναι κατάστημα για την ακρίβεια) και αφού τους έστειλαν τα απαραίτητα στοιχεία παρέλαβαν τα χρήματα πίσω (πάλι δεν είμαι σε θέση να τους βγάλω ψεύτες η όχι και ούτε θέλω) 

Γενικά ένα μπάχαλο και έχω και την υποψία πως το μαγαζί αν ήδη δεν έχει ρίξει πιστόλι πως θα περιμένουν μέχρι αύριο σαν την τελευταία μέρα προσθεσμίας και μετά θα κλείσουν και το ηλεκτρονικό κατάστημα. Εμένα προσωπικά το πάθημα μου έγινε μάθημα και ελπίζω να έχουμε όλοι αίσιο τέλος. 

Σκοπος ειναι να γινουν μαζικες καταγγελιες στις αρμοδιες αρχες για να καταφερουμε να μην χασουμε τα λεφτα μας.

Πρεπει να κινηθουμε ολοι ομως κ να κανουμε ακριβως το ιδιο.

Εγω ηδη εχω μαζεψει ολα τα δικαιολογητικα που εχω κ θα παω για καταγγελια κ μηνυση στην αστυνομια τις περιοχης μου.

Καντε ολοι το ιδιο δεν εχει κανενα κοστος μου ειπαν απο την διωξη ηλεκτρονικου εγκληματος κ οτι ειναι δωρεαν.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, ElenaKont είπε

Άρα μέχρι στιγμής έχουμε
α) οι περισσότεροι από εμάς αν όχι όλοι όσοι είχαμε πληρώσει με κάρτα δεν έχουμε λάβει τα χρήματα πίσω 

β) κάποιοι (η μειοψηφία δηλαδή) δήλωσαν (αλήθεια, ψέμα δεν είμαι σε θέση να το κρίνω ούτε και θέλω)  πως παρέλαβαν την παραγγελία τους κανονικά είτε με τα προϊόντα που όντως ζήτησαν είτε με άκυρα 

γ) κάποιοι παρέλαβαν τα χρήματά τους πίσω αφού είχαν κάνει κατάθεση και επικοινώνησαν με το κατάστημα (το ότι να ναι κατάστημα για την ακρίβεια) και αφού τους έστειλαν τα απαραίτητα στοιχεία παρέλαβαν τα χρήματα πίσω (πάλι δεν είμαι σε θέση να τους βγάλω ψεύτες η όχι και ούτε θέλω) 

Γενικά ένα μπάχαλο και έχω και την υποψία πως το μαγαζί αν ήδη δεν έχει ρίξει πιστόλι πως θα περιμένουν μέχρι αύριο σαν την τελευταία μέρα προσθεσμίας και μετά θα κλείσουν και το ηλεκτρονικό κατάστημα. Εμένα προσωπικά το πάθημα μου έγινε μάθημα και ελπίζω να έχουμε όλοι αίσιο τέλος. 

Είναι και 3-4 που άλλο είχαν παραγγείλει και άλλο τους έστειλαν,αλλά αυτό είναι λεπτομέρεια. Έστω το πήραν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά εχω κανει καταγγελια συνήγορο καταναλωτή κ στη δίωξη κ θα παω κ στην αστυνομια τη δευτερα! Μηπως καποιος απο εσας ξανα επικοινώνησε με αυτον τον κυριο; Σηκωνει ακομα το τηλεφωνο; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Pinelopilag είπε

Παιδιά εχω κανει καταγγελια συνήγορο καταναλωτή κ στη δίωξη κ θα παω κ στην αστυνομια τη δευτερα! Μηπως καποιος απο εσας ξανα επικοινώνησε με αυτον τον κυριο; Σηκωνει ακομα το τηλεφωνο; 

Μιλησα εγω μαζι του πριν μιση ωρα.

Οταν του ειπα οτι η συζητηση μας ηχογραφειτε εκανες λες κ χαθηκε η γη κατω απο τα ποδια του.

Κατι μου βρωμαει με τον κυρ Γιωργη κ με ολο το θεμα.

Εγω παω για καταγγελια κ μηνυση στην αστυνομια πραξτε ολοι το ιδιο για να τους δωσουμε την αφορμη να το ψαξουν.

Αν κανουμε ολοι μαζικη καταγγελεια η αστυνομια κ η δημοσιες αρχες θα κινηθουν να βγαλουν καποια ακρη.

Αν γινει μονο μια κ δυο καταγγελειες δεν θα τους κανουμε τιποτα.

Κινηθειτε λοιπον κ πηγαινετε ολοι για καταγγελεια.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Tigio13 είπε

Πριν κάποιες σελίδες έγραψα για το mx store. Ο φίλος μου δεν πήρε τίποτα και ούτε πρόκειται. Και έκανε καταγγελίες, αμφισβήτηση, τα πάντα. 

Παιδιά αν ειχε κάνει συναλλαγή με κάρτα χρεωστική η πιστωτική ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ να μην πήρε τα χρήματα του πίσω. ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ και δεν διαπραγματεύεται αυτό. αν όντως είχε κάνει αμφισβήτηση.

Αν τα έκανε με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό τότε ναι .... Θα τα πάρει μόνο αν προσφυγει νομικά και κριθεί από το δικαστήριο οτι πρόκειται περι απάτης και υπάρχει βέβαια το αντίκρυσμα για να απποζημειωθεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, AnastasiouD1982 είπε

Σκοπος ειναι να γινουν μαζικες καταγγελιες στις αρμοδιες αρχες για να καταφερουμε να μην χασουμε τα λεφτα μας.

Πρεπει να κινηθουμε ολοι ομως κ να κανουμε ακριβως το ιδιο.

Εγω ηδη εχω μαζεψει ολα τα δικαιολογητικα που εχω κ θα παω για καταγγελια κ μηνυση στην αστυνομια τις περιοχης μου.

Καντε ολοι το ιδιο δεν εχει κανενα κοστος μου ειπαν απο την διωξη ηλεκτρονικου εγκληματος κ οτι ειναι δωρεαν.

Μήπως θα μπορούσες να με ενημερώσεις σχετικά με τα δικαιολογητικά που έχεις μαζέψει για να κάνω και εγώ το ίδιο; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, AnastasiouD1982 είπε

Μιλησα εγω μαζι του πριν μιση ωρα.

Οταν του ειπα οτι η συζητηση μας ηχογραφειτε εκανες λες κ χαθηκε η γη κατω απο τα ποδια του.

Κατι μου βρωμαει με τον κυρ Γιωργη κ με ολο το θεμα.

Εγω παω για καταγγελια κ μηνυση στην αστυνομια πραξτε ολοι το ιδιο για να τους δωσουμε την αφορμη να το ψαξουν.

Αν κανουμε ολοι μαζικη καταγγελεια η αστυνομια κ η δημοσιες αρχες θα κινηθουν να βγαλουν καποια ακρη.

Αν γινει μονο μια κ δυο καταγγελειες δεν θα τους κανουμε τιποτα.

Κινηθειτε λοιπον κ πηγαινετε ολοι για καταγγελεια.

Του ειπες τπτ για τις καταγγελίες; Πως ειναι δυνατον να το παιζει λες κ δεν συμβαινει τιποτα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την αποδειξη πληρωμεις που εχεις κανει.

Την παραγγελεια που εχεις κανει στο καταστημα.

Το εγγραφο που σου εστειλαν στο μαιλ σου οτι ταχα μου σου εκαναν επιστροφη χρηματων.

Τα στοιχεια τις εταιριας κ τις κυριας που τις ανηκη.

Κ οτι συνομιλια ειχα σε μαιλ απο το καταστημα

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, notist είπε

Όχι δυστυχώς φίλε μου. Αλλά αυτοί γίναν λουηδες. Τουλάχιστον εδώ είναι ο Κυρ Γιώργος χωρίς να κάνω πλάκα. Είναι σοβαρό το θέμα. Και μακάρι να βγω ψεύτης αλλά θα ξανασυμβεί. 

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΟΥΤΕ 1 ΣΤΟ 1.000.000 ΑΝ ΠΛΗΡΩΣΑΝ ΜΕ ΚΑΡΤΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΗΡΑΝ Η ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΟΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥΣ.

Μην λέμε πράγματα που απλά δεν στέκουν. Αν πλήρωσαν με έμβασμα/κατάθεση τότε δεν υπάρχει η δυνατότητα αμφισβήτησης. Τα κλαίς εκτός και αν προσφύγεις νομικά και δικαιωθείς.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, notist είπε

Είναι και 3-4 που άλλο είχαν παραγγείλει και άλλο τους έστειλαν,αλλά αυτό είναι λεπτομέρεια. Έστω το πήραν. 

Ναι το ξέρω γι’αυτο ανέφερα τα άκυρα προϊόντα. Το ότι πήραν κάτι προσωπικά δεν ξέρω αν λέει και πολλά γιατί μπορεί να έστειλαν απλά μια δυο παραγγελίες για ξεκάρφωμα. Γενικά πέφτουν παρα πολλές συμπτώσεις μαζί. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Pinelopilag είπε

Του ειπες τπτ για τις καταγγελίες; Πως ειναι δυνατον να το παιζει λες κ δεν συμβαινει τιποτα 

Του ειπα για καταγγελιες κ οτι εχει ξεσηκωθει ολος ο κοσμος εναντιων τους κ οτι δεν θα το αφησουμε ετσι μεχρι να πληρωσουν ολοι οσοι κρυβονται πισω απο ολοι αυτη την υποθεση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Anastasia_aki είπε

Παιδιά μου φάγανε 2.200 οι αλήτες. Μου είπαν ότι έχει γίνει επιστροφή χρημάτων από τις 8/5/20 και δεν έχω δει τίποτα στο λογαριασμό μου προφανώς. Πέρα από αυτό σε επικοινωνία μαζί τους μου στείλανε ένα αποδεικτικό τάχα μου τάχα μου το οποίο μόνο αποδεικτικό δεν είναι ότι μου επιστρέψαν χρήματα. Έχω κάνει ήδη αμφισβήτηση συναλλαγής αλλά μου είπαν στη τράπεζα ότι αυτό μπορεί να πάρει και ένα μήνα μέχρι να λάβω κάποια απάντηση αλλιώς μετά θα πρέπει να πάω στη δικαστική οδό. Περίμενα 30 ημερολογιακές μέρες και 5 μέρες πριν ολοκληρωθούν μου είπαν ότι όλα πάνε καλά με την παραγγελία μου και μετά μου είπαν ότι δεν είναι δυνατόν και θα μου στείλουν τα λεφτά μου πίσω. Επισυνάπτω το μήνυμα που μου στείλανε καθώς και την τάχα απόδειξη ότι βάλανε τα λεφτά στο λογαριασμό μου. 

image0.png

image1.png

Από ότι βλέπω σου έχουν κάνει Refund μέσα του Vpos της Cardlink/Alphabank. Αν δεν υπάρχουν χρήματα στο τραπεζικό τους λογαριασμό στην Alphabank δεν προχωράει το refund. Αν κάνεις αμφισβήτηση το αργότερα σε 2 μήνες αντε και λίγο παραπάνω θα αντιλογιστούν στην κάρτα σου.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είμαι παθών από την εταιρεία a-mobiles.gr. Από την εμπειρία μου, όσοι πληρώσαμε με κάρτες (πιστωτική, χρεωστική ή προπληρωμένη) αποζημιωθηκαμε από τις τράπεζες μέσω της διαδικασίας της αμφισβήτησης της συναλλαγής. Τουλάχιστον εγώ δεν έτυχε να ενημερωθώ για κάποιον που πλήρωσε με κάρτες και να μην αποζημιώθηκε.

Αλλά η αποζημίωση άργησε. Σε εμένα πήρε περίπου 50 μέρες. Σε άλλους αρκετά περισσότερο.

 

Όσοι πληρώσατε με κάρτες, κάντε αμφισβήτηση της συναλλαγής.

Δυστυχώς όσοι πληρώσετε με εμβάσματα ή καταθέσεις στον τραπεζικό λογαριασμό του εμπόρου, η τράπεζα δεν θα μπορέσει να κάνει τίποτα. Μόνο εάν θέλει ο έμπορος θα επιστρέψει τα χρήματα.

  • Like 2
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...