Προς το περιεχόμενο

Mobilepoint.gr


dkoufo1
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το κατάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, theavenger2 είπε

Φίλε δεν θέλω να σε απογοητεύσω... μέσω κάρτας τουλάχιστον και ειδικά απο refund επιστροφή δεν θα δείτε.... Από ότι φαίνεται του έχουν κλείσει τις πληρωμές με κάρτες .... δεν δουλεύει πλέον η συνδεση με την τράπεζα.... Αυτό δείχνει ότι κατά πάσα πιθανότητα η τράπεζα έχει καταγγείλει τη σύμβαση συνεργασίας. Επομένως ο μόνος τρόπος να δειτε επιστροφή στην κάρτα ειναι με αμφισβήτηση μέσω της εκδότριας τράπεζας της κάρτας... όπως έχουν πει και αλλοι περίπου 60 μέρες και λίγο παραπάνω αλλά εγγυημενη επιστροφή αν δεν έχεις παραλάβει το δέμα.

γιατι υπαρχει περιπτωση μετα την ακυρωση να αρχισουν να στελνουν τα προιοντα? 

1 λεπτό πριν, Polyurethanos είπε

Έκανα την σύνδεση στο μυαλό μου. Γιατί σήμερα έκανα καταγγελία στην προστασία του καταναλωτή και έβαλα κατάστημα: MOBILEPOINT.GR ενώ η επωνυμία στο ΓΕΜΗ είναι ΣΟΦΙΑ ΜΑΡΣΕΛΛΟΥ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΗ. Και αναρωτιέμαι αν παίζει ρόλο; αν δηλαδθοι καταγγελίες θα έχουν αντίκρισμα εκεί που πρέπει 

δεν θεωρω οτι παιζει ρολο, εκανες τη καταγγελια στην επιχειρηση και εβαλες κ το σαιτ. ειναι πολυ ευκολο να τους βρουν. σας απαντησαν μηπως καποιος απο τις καταγγελιες? εμενα οχι

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

4 λεπτά πριν, theavenger2 είπε

Φίλε δεν θέλω να σε απογοητεύσω... μέσω κάρτας τουλάχιστον και ειδικά απο refund επιστροφή δεν θα δείτε.... Από ότι φαίνεται του έχουν κλείσει τις πληρωμές με κάρτες .... δεν δουλεύει πλέον η συνδεση με την τράπεζα.... Αυτό δείχνει ότι κατά πάσα πιθανότητα η τράπεζα έχει καταγγείλει τη σύμβαση συνεργασίας. Επομένως ο μόνος τρόπος να δειτε επιστροφή στην κάρτα ειναι με αμφισβήτηση μέσω της εκδότριας τράπεζας της κάρτας... όπως έχουν πει και αλλοι περίπου 60 μέρες και λίγο παραπάνω αλλά εγγυημενη επιστροφή αν δεν έχεις παραλάβει το δέμα.

Κ εσυ ολα αυτα που τα ξερεις φιλε μου?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, Polyurethanos είπε

Τώρα μου τα έσκασε. Παίζει ρόλο που εμείς κάνουμε καταγγελίες και αμφισβητησεις εναντίον της MOBILEPOINT.GR ενώ η επωνυμία του μαγαζιού σύμφωνα με το ΓΕΜΗ (βάσει ΑΦΜ) είναι ΣΟΦΙΑ ΜΑΡΣΕΛΛΟΥ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΗ;;; 

Κανένα απολύτως εφόσον η εταιρεία που εισέπραξε ειναι αυτή που αναφέρεις. Από τα στοιχεία δε που ειναι αναρτημένα στο site φαίνεται ότι δεν εχετε κάνει παραγγελία στην ΙΚΕ αλλά στην ατομική. Ακόμα όμως και αν τελικά η τράπεζα συνεργαζόνταν με την ΙΚΕ σε περίπτωση αμφισβήτησης επίσης δεν παίζει κανένα ρόλο. Η τράπεζα θα σας τα δώσει και θα τα απαιτήσει από τον συνεργάτη της που έκανε την χρέωση στην κάρτα σας όποιος και να ειναι αυτός. Στην περίπτωση του λογαριασμού τώρα αν και δεν εχουμε αμφισβήτηση αν θέλετε να προσφύγετε κάποιοι βάζετε το όνομα του δικαιούχου (λογικά αν κάνατε από την ίδια τράπεζα με την δική του έμβασμα θα σας το εμφάνισε στο αποδεικτικό). Αν τώρα κάνατε διατραπεζική συναλλαγή πχ από  Eurobank  σε Alpha, και πχ το ΙΒΑΝ ανοικε στον Νίκο και αυτός σας ελεγε ότι τον λένε Κώστα, αν βάλατε το όνομνα Κώστας στο δικαιούχο και τελικά ήταν ο Νίκος ο πραγματικός , το έμβασμα δεν θα γίνονταν και θα επέστρεφε πίσω σε εσάς. Αν έγινε τότε ο δικαιούχος που σας δήλωσε ειναι ο σωστός.

 

2 λεπτά πριν, AnastasiouD1982 είπε

Κ εσυ ολα αυτα που τα ξερεις φιλε μου?

Γιατί όπως σου ειπα φαίνεται ότι πλέον δεν μεταφέρεσε σε περιβάλλον τράπεζας. Οταν πας να κάνεις παραγγελία και επιλέξεις κάρτα , δεν σε πάει στο περιβάλλον της τράπεζας σου βγάζει error. Αυτό σημαίνει ότι πλέον η τράπεζα έκοψε το εργαλείο χρέωσης καρτών και επομένως έχει προχωρήσει σε καταγγελία της συνεργασίας με το σύστημα χρέωσης καρτών.

Εχει συμβεί στο παρελθόν και με άλλα καταστήματα που έγινε κάτι αντίστοιχο .... Για αυτό τα ξέρω :-)

Οπότε αν εχεις πληρώσει με κάρτα κάνε αμφισβήτηση. Άλλωστε αυτό το περίμενε το refund που λένει κάποιοι ειναι παπάτζα.... Αν τελικά γινει το refund πριν ολοκληρωθεί το αίτημα αμφισβήτησης , τοτε το αίτημα αμφισβήτησης δεν προχωράει. Εχει κλείσει η συναλλαγή με το refund. Αν όχι τότε προχωράει και γίνεται αντιλογισμός...

 

Επεξ/σία από theavenger2
  • Like 2
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κανεις ουτε πηρε χρηματα, ουτε θα παρει. Η απατη φωναζει απο 100 χιλιομετρα.

Καλο θα ειναι να γινει μηνυση αμεσα, εκτος των ενεργειων με τραπεζες κλπ., και να ζητησετε απο το ινσομνια να κρατησει τις ΙΡ και τα στοιχεια απο διαφορους που λενε οτι παρελλαβαν η πληρωθηκαν, καθως ειναι φανερο οτι ειναι η τρολ η συνεργατες του απατεωνα. Σε καθε απο τις 2 περιπτωσεις εχουν ποινικες ευθυνες και οι ιδιοι για παραπλανηση με τις φωτοσοπιες αποδειξεων και συνεργεια σε απατη.

Ας ανακοινωσει καποιος οτι θα στραφει νομικα εναντιων και αυτων των αλητων που παιζουν με την αγωνια των αλλων, θα δουμε ποσοι θα λενε μετα δημοσια οτι πληρωθηκαν.

Η να πει το φορουμ οτι εχει τα στοιχεια και αν ζητηθουν απο την εισαγγελικη ερευνα, θα δοθουν.

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είμαι ομοιοπαθής. 695 Ευρώ laptop και έχω κάνει τραπεζική μεταφορά. Βέβαια οι 10 εργάσιμες κλείνουν σήμερα οπότε δεν υπάρχει μεγάλη καθυστέρηση και αν σήκωναν το τηλέφωνο δεν θα είχα λόγο να μην περιμένω. Πάντως για το θέμα της επιστροφής στην κάρτα πριν από 20 μέρες είχα ακυρώσει από άλλο κατάστημα αγορά και μου επιστράφηκαν σε 5 εργάσιμες. Και μάλιστα ήταν χρεωστική όχι πιστωτική. Alpha Bank ήταν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, ionasfot είπε

Είμαι ομοιοπαθής. 695 Ευρώ laptop και έχω κάνει τραπεζική μεταφορά. Βέβαια οι 10 εργάσιμες κλείνουν σήμερα οπότε δεν υπάρχει μεγάλη καθυστέρηση και αν σήκωναν το τηλέφωνο δεν θα είχα λόγο να μην περιμένω. Πάντως για το θέμα της επιστροφής στην κάρτα πριν από 20 μέρες είχα ακυρώσει από άλλο κατάστημα αγορά και μου επιστράφηκαν σε 5 εργάσιμες. Και μάλιστα ήταν χρεωστική όχι πιστωτική. Alpha Bank ήταν.

Στείλε email και ζήτα ακύρωση και επιστροφή χρημάτων. Μην περιμένεις να περάσουν οι 10 εργάσιμες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, ionasfot είπε

Είμαι ομοιοπαθής. 695 Ευρώ laptop και έχω κάνει τραπεζική μεταφορά. Βέβαια οι 10 εργάσιμες κλείνουν σήμερα οπότε δεν υπάρχει μεγάλη καθυστέρηση και αν σήκωναν το τηλέφωνο δεν θα είχα λόγο να μην περιμένω. Πάντως για το θέμα της επιστροφής στην κάρτα πριν από 20 μέρες είχα ακυρώσει από άλλο κατάστημα αγορά και μου επιστράφηκαν σε 5 εργάσιμες. Και μάλιστα ήταν χρεωστική όχι πιστωτική. Alpha Bank ήταν.

πως ειχες κανει την ακυρωση? με αμφισβητηση?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Pinelopilag είπε

πως ειχες κανει την ακυρωση? με αμφισβητηση?

Όχι. Μιλάω για φυσιολογικές καταστάσεις. Μου είπαν το ακυρώσαμε και πέρασαν μέρες. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Konstantina1234 είπε

Κατα ποσο σίγουροι είστε οτι αν κανουμε αμφισβήτηση συναλλαγής θα πάρουμε πισω τα χρηματα μας; 

Περισσοτερο απο το να μην κανεις.Αυτο αρκει νομιζω.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Konstantina1234 είπε

Κατα ποσο σίγουροι είστε οτι αν κανουμε αμφισβήτηση συναλλαγής θα πάρουμε πισω τα χρηματα μας; 

Άμα την κάνεις άμεσα λογικά θα τα πάρεις.. όσο περιμένεις να στα βάλει το μαγαζί πίσω χάνεις χρόνο και ίσως θα χάσεις και τα λεφτά σου. Αύριο το πρωί στη τράπεζα 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, sotirisHD είπε

Στείλε email και ζήτα ακύρωση και επιστροφή χρημάτων. Μην περιμένεις να περάσουν οι 10 εργάσιμες.

Το έκανα ήδη από χθες. Καμμία απάντηση...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, ionasfot είπε

Το έκανα ήδη από χθες. Καμμία απάντηση...

Κι άλλοι δεν πήραν απάντηση αλλά τους τα επέστρεψαν. Αν δουν ότι δεν μπορούν να εκτελέσουν την παραγγελία σου θα στα επιστρέψουν. Τουλάχιστον αυτό ισχύει μέχρι τώρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, ionasfot είπε

Το έκανα ήδη από χθες. Καμμία απάντηση...

και γιατι δεν παιρνεις τηλεφωνο στο κινητο να τους πιεσεις? τους εχω παρει κ θα ξαναπαρω παλι και θα τους βρισω σοβαρα. ειναι απατεωνες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...