Προς το περιεχόμενο

Mobilepoint.gr


dkoufo1
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το κατάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

7 λεπτά πριν, sotirisHD είπε

Άσε τι κάνουν οι άλλοι και κοίτα τι μπορείς να κάνεις εσύ.

Απαντηση στις αποριες μου δεν υπαρχει προς το παρον οπως βλεπω....

Ειστε πολυ ευγενικοι. Ο κοσμος του Insomnia σας ειναι ευγνωμων σε καθε περιπτωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, SeNNinhA είπε

Απαντηση στις αποριες μου δεν υπαρχει προς το παρον οπως βλεπω....

Ειστε πολυ ευγενικοι. Ο κοσμος του Insomnia σας ειναι ευγνωμων σε καθε περιπτωση.

Δεν χρειάζεσαι απαντήσεις εσύ. Εσύ τα ξέρεις όλα. Κρατάς και τα στατιστικά. Να δούμε ποια θα είναι η κατάταξη της προσφορά σου.

Επεξ/σία από sotirisHD
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, sotirisHD είπε

Δεν χρειάζεσαι απαντήσεις εσύ. Εσύ τα ξέρεις όλα. Κρατάς και τα στατιστικά. Να δούμε ποια θα είναι η κατάταξη στην προσφορά σου.

Εσυ που τις εχεις μπορεις να μας διαφωτισεις περισσοτερο μιας και ο μοναδικος σκοπος εγγραφης σου ηταν να βοηθησεις....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, SeNNinhA είπε

Εσυ που τις εχεις μπορεις να μας διαφωτισεις περισσοτερο μιας και ο μοναδικος σκοπος εγγραφης σου ηταν να βοηθησεις....

Ο σκοπός της εγγραφής μου ήταν να μάθω τι γίνετε γιατί βρέθηκα στην ίδια θέση με τους υπόλοιπους. Το πρόβλημα μου το έχω λύσει από την Τρίτη. -

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσο παλιά μέλη και να είστε δεν νομίζω ότι προσφέρετε κάτι με αυτή την επικριτική στάση απέναντι σε ανθρώπους που αγωνιούν.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Nikkkie είπε

Όσο παλιά μέλη και να είστε δεν νομίζω ότι προσφέρετε κάτι με αυτή την επικριτική στάση απέναντι σε ανθρώπους που αγωνιούν.

Θα μου επιτρεψεις να εχω διαφορετικη αποψη.

Αλλωστε εγω ανεφερα μονο στατιστικα στοιχεια παραπανω.

Ο καθενας ειναι ελευθερος να τα ερμηνευσει κατα την κριση του.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, ikorolis είπε

βασικά δεν έχει νόημα κάποιος να  συνεχίζει να γράφει σε ένα θέμα που αφορά κάποιο κατάστημα

γράφεις πέντε βασικά πράγματα που πρέπει να γνωρίζουν και πρέπει να κάνουν αυτοί που ψώνισαν από το συγκεκριμένο κατάστημα

και αποχωρείς από την συζήτηση

δεν έχει νόημα κανένα να πω α εμένα μου έδωσαν αυτό που παράγγειλα να οι αποδείξεις...ή εγώ ακύρωσα την παραγγελία και μου επέστρεψαν τα χρήματα να οι αποδείξεις

νόημα επίσης θα είχε αν το περιστατικό έγινε λόγω κάποιου λάθους / κακιάς στιγμής έτσι δίνεις το βήμα στον ιδιοκτήτη/επιχειρηματία να δώσει μια επίσημη απάντηση και να καθησυχάσει τους πελάτες του και μέλη της ιστοσελίδας.

αυτή είναι η δική μου άποψη

δεν έχει νόημα ένα θέμα να φτάνει τις 100+ σελίδες με μηνύματα που δεν έχουν αξία καμία

καθώς προσωπικά όσες φωτογραφίες και να ανεβάσει κάποιος από προιόντα ή από παραστατικά δεν θα τον πιστέψω.

ούτε φυσικά πιστεύω τα όσα έχω διαβάσει στο προηγούμενο θέμα a-mobiles.gr - mxstores.gr και το τωρινό όποτε τσάμπα ανεβάζετε φωτογραφίες από προιόντα ή παραστατικά (δεν έχουν κανένα νόημα και αξία.)

όλα τα παραπάνω μετράνε ως αποδείξεις σε δικαστήριο εκεί έχετε την υποχρέωση να τα παρουσιάσετε για να αποδείξετε στον δικαστή ότι είστε αθώοι ή να δείξει αυτός ότι είστε ένοχοι

το (κάθε) insomnia.gr είναι μια δημόσια ιστοσελίδα/κοινότητα δεν είναι δικαστήριο έτσι κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να ανεβάσει το παραμικρό στοιχείο

εδώ γίνεται μια συζήτηση στην οποία τα μέλη που γνωρίζουν κάτι παραπάνω και έχουν γνώσεις και εμπειρία λένε μερικά βασικά πράγματα που πρέπει να κάνει κάποιος προκειμένου να του επιστραφούν τα χρήματα που έχει δώσει και να προχωρήσει σε διάφορες ενέργειες που πρέπει οπωσδήποτε να κάνει προκειμένου να προφυλάξει τον εαυτό του αλλά και τους υπόλοιπους.

Ακριβως.κ.ικορολη ειχαμε μια διαφωνια στο προηγουμενο thread που σας βρηκα επικριτικο τουλαχιστον εδω ομως σας βγαζω το καπελο.βλεπω λογαριασμους νεους που πουλανε οτι δηθεν πηραν χρηματα.τα ποστ τους κατευθειαν μετα την εγγραφη τους.εννοειται πως οσοι ειμαστε εδω απο τις πρωτες μερες απλως ενημερωνομαστε εδω μπας και μπηκαν λεφτα σε κανεναν απο εδω.και μπαινεις και βλεπεις ποσα νεα προφιλ να παιρνουν λεφτα και προιοντα.Αν μπορει ο admin να κανει κατι ας το κανει.σκρολλαρω ποσες σελιδες για να δω τι γινεται και τα περισσοτερα ειναι σπαμ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

51 λεπτά πριν, seva123 είπε

Ναι εγω εγινα μέλος πριν 1,5 ωρες μονο και μονο για να σας πω οτι πηρα τα χρηματα μου πισω. Οποιος θελει το πιστευει. Και γω παρακαλουθουσα ολα οσα γαφονταν εδω μεσα για το mobilepoint. Και επειδη ηταν αναπαντεχο η επιστροφη των χρηματων για αυτο εγινα μελος να βοηθησω. Σας παραθετω και την κινηση του λογ/μου μου. Μαλλον πρεπει να κανετε υπομονη εγω γιατι πληρωθηκα στο κατω κατω

Screenshot_20200514-220641.jpg

Screenshot_20200514-220623.jpg

είχε καμιά καλή προσφορά ο μασούτης;

7 λεπτά πριν, SeNNinhA είπε

Θα μου επιτρεψεις να εχω διαφορετικη αποψη.

Αλλωστε εγω ανεφερα μονο στατιστικα στοιχεια παραπανω.

Ο καθενας ειναι ελευθερος να τα ερμηνευσει κατα την κριση του.

σαν την Φιλιώ κι εσύ που όλους τους φιλιώνει και τίποτα δεν λέει,μόνο αυτά που διάβασε-άκουσε

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 12/5/2020 στις 1:36 ΜΜ, Odysster είπε

Από Eurobank μου είπαν ότι είναι θέμα εμπόρου η επιστροφή. Στην κάρτα θα φανεί σε 2-3 ημέρες το αργότερο αφού επιστραφούν. Μήπως να μιλήσουμε με το συνήγορο του καταναλωτή ή κάποια αρχή κρατική τέλος πάντων;

Εχουμε κανει ομαδικη messeger αν θες μπες Λαζαρος Σιωζος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν παραγγείλω το κινητό από mobilepoint είχα παραγγείλει από worldmobile που είχε κι αυτή χαμηλές τιμές. Μετά από λίγη ώρα εμφανίστηκε η mobilepoint με -10€ και δωρεάν έξοδα αποστολής. Οπότε την ακύρωσα (ήταν με αντικαταβολή) και παρήγγειλα από mobilepoint. Τώρα βλέπω τυχαία έχει κατέβει κι αυτή από το skroutz.gr και στην ιστοσελίδα τους όλα τα προϊόντα είναι κατόπιν παραγγελίας 4-10 μέρες 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, Gxatzis είπε

Πάντως εγώ χρόνια μέλος, Περιμένω 1 Εβδομάδα την επιστροφή στην κάρτα τίποτα.

Χρόνια μέλος αλλά δεν ξέρεις να ψωνίζεις με ασφάλεια και πιο μαγαζί να επιλέγεις. Δεν έμαθες τίποτα από τα δύο άλλα κανόνια που έγιναν θέμα εδώ; Δεν έχω τίποτα μαζί σου. Αναπαράγω αυτά που έλεγαν τόσες μέρες τα παλιά μέλη στα καινούρια. Αλλά όταν την πάθει ένας παλιός είναι απλά μια μέρα σαν τις άλλες απ ότι φαίνεται.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Αν βαρεσανε κανόνι λίγο δύσκολο να πάρουμε τα λεφτά μας. Θα χρωστάει δημόσιο, τράπεζες (δανεια), εσπα, υπαλλήλους χίλια δυο....... εμεις μαλλον θα είμαστε οι τελευταίοι που θα δικαιωθούν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, zeyno είπε

Πριν παραγγείλω το κινητό από mobilepoint είχα παραγγείλει από worldmobile που είχε κι αυτή χαμηλές τιμές. Μετά από λίγη ώρα εμφανίστηκε η mobilepoint με -10€ και δωρεάν έξοδα αποστολής. Οπότε την ακύρωσα (ήταν με αντικαταβολή) και παρήγγειλα από mobilepoint. Τώρα βλέπω τυχαία έχει κατέβει κι αυτή από το skroutz.gr και στην ιστοσελίδα τους όλα τα προϊόντα είναι κατόπιν παραγγελίας 4-10 μέρες 

Πως μπορούμε να μπούμε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...