Προς το περιεχόμενο

Mobilepoint.gr


dkoufo1
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το κατάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Ηρθε και σε αλλους ενα mail που εδινε οδηγιες για αμφισβήτηση συναλλαγης; πρεπει να κανουμε κατι εμεις; Εκτόςαπο την αμφισβήτηση στην τράπεζαπου εχω ηδη κανει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Επειδή μάλλον δεν το καταλάβατε, από δω και κάτω όποιος δημοσιεύει προσωπικα στοιχεία και χαρακτηρισμούς θα δέχεται και την ανάλογη ποινή. 
 

Δεν είμαστε ούτε δικαστές, ούτε αστυνομικοί, ούτε δικηγόροι, ούτε ...τιμωροί! 
 

Αν συνεχίσετε μαζικά να αγνοείτε τους κανόνες, ξεχνάτε οριστικά το topic. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Update

Μετά από πολλά e mail και τηλέφωνα μίλησα επιτελους σήμερα με τον εργαζομενο του οποίου έχει σωθεί εδώ το τηλ. Του,στο mobilepoint και μου είπε ότι θα τακτοποιηθούν όλες οι δυνατές παραγγελιες και ότι όσες δεν ολοκληρωθούν θα επιστραφούν τα χρήματα όλων μέσα στις επόμενες ημέρες.. αρκεί να στείλετε ένα mail που να αναγράφεται ο κωδικος παραγγελίας σας, η ακύρωση της και ονοματεπώνυμο και το iban της τράπεζας σας..

Το δικό μου το δέμα μόλις μίλησα μαζί του μου ήρθε ενα ανορθογραφο σχεδον μεηλ (το οποίο δε σας κρύβω ότι με αγχωσε) λέγοντας ότι η παραγγελία μου ολοκληρώθηκε. Και μετά από μια ώρα μου ήρθε ενα δεύτερο μέηλ με τον κωδικό αποστολής και το όνομα της μεταφορικής.. Μέχρι πριν λίγες ώρες δε μπορούσα να το εντοπίσω Αλλά πριν λίγο φάνηκε ότι βρίσκεται στη μεταφορική και ότι βρίσκεται ουσιαστικά και οδόν για Κρήτη.. Μόλις το πάρω στα χέρια μου ενημερώνω.. συγγνώμη για το κατεβατό.. Καλή τύχη σε όλους.. 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 ώρες πριν, kostpap είπε

Εάν η επιχείρηση αποδειχθεί απάτη, οι μόνοι που δεν πρόκειται να χάσουν χρήματα είναι όσοι πλήρωσαν με κάρτες.

Γιατί; πως θα μας επιστραφούν;;; ρωτάω από άγνοια 

Επεξ/σία από Giota97vis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Giota97vis είπε

Γιατί; πως θα μας επιστραφούν;;; ρωτάω από άγνοια 

Αυτο δεν στο λεω με σιγουριά ας με διορθώσει κάποιος  , οι χρεωστικές και πιστωτικές έχουν μια δικλείδα ασφάλειας (μεσω mastercard visa) αν εχω καταλάβει καλα ,που σε περιπτωση απατης κανεις αμφισβήτηση και η τραπεζα σου μιλαει με του εμπόρου (αν δεν βρει τον ιδιο) και μετα η τραπεζα του εμπορου αν δεν τον βρει ή ειναι αδειος ο λογαριασμός του , εχει την ευθυνη να γυρισει πισω τα χρηματα ( ολα αυτα μου τα ειπαν απο την τραπεζα μου στα λεω με επιφύλαξη) αυτο ομως παίρνει χρόνο και βαση καποιων κριτηρίων (δεν τα γνωρίζω) αποφασίζουν τελικα αν θα παρεις τα χρηματα σου πίσω.  Ελπίζω να βοηθησα , οποιαδήποτε διορθωση δεκτή γιατι ο τροπος που τα πα ειναι λιγο μπακαλιστικος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είδε κανείς την νεα ανακοίνωση στο σάιτ; 

Επίσης σύμφωνα με το νεο μαιλ που λάβαμε,  οσοι έχουμε κανει ήδη αμφισβήτηση συναλλαγής το αφήνουμε ως έχει ή ξανα απο την αρχή με την περιγραφή που μας παραθέτουν αυτοί;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι εγώ έχω κάνει αγορά από το συγκεκριμένο κατάστημα μεσω κατάθεσης και δεν μου απανταγαν για μια εβδομάδα ώσπου μου είπαν να στείλω email το λογαριασμό μου για επιστροφή χρημάτων. Υπάρχει κάποιος μέχρι στιγμή που να του έχουν επιστρέψει τα χρήματα πίσω; Επίσης σε όποιον του επιστρέφουν χρήματα θα βοηθαγε να το γράψει σαν σχόλιο εδώ. Επίσης αν κάναμε όλοι καταγγελία θα βγάζαμε άκρη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Konstantina1234 είπε

Είδε κανείς την νεα ανακοίνωση στο σάιτ; 

Επίσης σύμφωνα με το νεο μαιλ που λάβαμε,  οσοι έχουμε κανει ήδη αμφισβήτηση συναλλαγής το αφήνουμε ως έχει ή ξανα απο την αρχή με την περιγραφή που μας παραθέτουν αυτοί;

Ως έχει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα. Ηρθε και σε μενα το φανταστικο μειλ για αμφισβητηση. Προσοχή γιατί το μειλ αυτο που εστειλαν λεει οτι εμεις ακυρωσαμε την παραγγελια και ζητησαμε τα χρήματα πισω,  ενω ουσιαστικα αυτοι δεν εστειλαν τις παραγγελιες και μας ενημερωσαν οτι αδυνατουν να παραδωσουν και οτι επεστρεψαν τα χρηματα, που δεν τα επεστρεψαν τελικα. Τουλαχιστον σε μενα ετσι εγινε. Δεν ξερψ αν παιζει καποιο ρολο αλλα αν δειτε λενε καντε cοpy paste αρα ισως με καποιο τροπο αυτο τους βολευει. Αυτο που συμβαινει λογικα ειναι οτι η Alpha εχει μπλοκαρει τους λογαριασμους τους και μας λενε καντε κατι να τα παρετε μονοι σας, εμεις δεν μπορουμε. Απλα προσοχή σε αυτα που μας γραφουν μην εκτεθουμε τελικά!!!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γεια σας. Παρακολουθώ εδώ και τρεις μέρες τη συζήτηση επειδή ο φίλος είναι παθών όπως οι περισσότεροι από σας. Ακολούθησα κάποια βήματα που διάβασα εδώ.

Πήρα τηλ.στο κινητό που διάβασα εδώ, μίλησα μ' έναν κύριο Γ...... Α.......ο (όπως μου είπε), ο οποίος με διαβεβάίωσε ότι μέχρι την Παρασκευή ή θα παραδοθούν οι παραγγελίες ή θα επιστραφούν τα χρήματα. Στη συνέχεια, στείλαμε μήνυμα με το οποίο ζητούσαμε την ακύρωση της παραγγελίας και αναφέραμε ότι θα κινηθούμε νομικά (όπως πρότεινε ένα  μέλος εδώ). Μας είπε να στείλουμε το mail με το IBAN στο mail του Λογιστηρίου, πράγμα που κάναμε εννοείται. 

Για να μην κουράζω, η αγορά είχε γίνει μέσω κατάθεσης στην Τράπεζα Πειραιώς και σήμερα τα χρήματα επιστράφηκαν. 

Ελπίζω για όλους να υπάρξει αίσιο τέλος. 

Ευχαριστώ πολύ τα μέλη γιατί μέσα από τη συζήτηση καταλάβαμε πώς έπρεπε να κινηθούμε!..:)

Επεξ/σία από Chrysach
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, Odysster είπε

Καλησπέρα. Ηρθε και σε μενα το φανταστικο μειλ για αμφισβητηση. Προσοχή γιατί το μειλ αυτο που εστειλαν λεει οτι εμεις ακυρωσαμε την παραγγελια και ζητησαμε τα χρήματα πισω,  ενω ουσιαστικα αυτοι δεν εστειλαν τις παραγγελιες και μας ενημερωσαν οτι αδυνατουν να παραδωσουν και οτι επεστρεψαν τα χρηματα, που δεν τα επεστρεψαν τελικα. Τουλαχιστον σε μενα ετσι εγινε. Δεν ξερψ αν παιζει καποιο ρολο αλλα αν δειτε λενε καντε cοpy paste αρα ισως με καποιο τροπο αυτο τους βολευει. Αυτο που συμβαινει λογικα ειναι οτι η Alpha εχει μπλοκαρει τους λογαριασμους τους και μας λενε καντε κατι να τα παρετε μονοι σας, εμεις δεν μπορουμε. Απλα προσοχή σε αυτα που μας γραφουν μην εκτεθουμε τελικά!!!

Εννοειται οτι δεν θα πρεπει να κανουμε απλα copy paste. Αδυναμια παραδοσης εκ μερους του μαγαζιου, ελλειπης συνεννοηση, ακυρωση από το μαγαζι... Δηλαδη δε το λες και "δεν το ειχαμε - το ακυρωσατε". Το λες σκ@τενια αντιμετώπιση. Οπως κ να έχει, αν διαβασετε το μειλ ουσιαστικα είναι οτι αυτό -λενε- οτι γινεται προκειμενου να παρουμε πιο αμεσα τα λεφτα μας. Δε ξερω πως εχει η διαδικασία αλλά... αν η τραπεζα λεει οτι μπορει κ 60 μερες να κανει η αμφισβητηση, ποτε θα τα παιρναμε; Τα χριστουγεννα;

18 λεπτά πριν, Chrysach είπε

Γεια σας. Παρακολουθώ εδώ και τρεις μέρες τη συζήτηση επειδή ο φίλος είναι παθών όπως οι περισσότεροι από σας. Ακολούθησα κάποια βήματα που διάβασα εδώ.

Πήρα τηλ.στο κινητό που διάβασα εδώ, μίλησα μ' έναν κύριο Γ...... Α.......ο (όπως μου είπε), ο οποίος με διαβεβάίωσε ότι μέχρι την Παρασκευή ή θα παραδοθούν οι παραγγελίες ή θα επιστραφούν τα χρήματα. Στη συνέχεια, στείλαμε μήνυμα με το οποίο ζητούσαμε την ακύρωση της παραγγελίας και αναφέραμε ότι θα κινηθούμε νομικά (όπως πρότεινε ένα  μέλος εδώ). Μας είπε να στείλουμε το mail με το IBAN στο mail του Λογιστηρίου, πράγμα που κάναμε εννοείται. 

Για να μην κουράζω, η αγορά είχε γίνει μέσω κατάθεσης στην Τράπεζα Πειραιώς και σήμερα τα χρήματα επιστράφηκαν. 

Ελπίζω για όλους να υπάρξει αίσιο τέλος. 

Ευχαριστώ πολύ τα μέλη γιατί μέσα από τη συζήτηση καταλάβαμε πώς έπρεπε να κινηθούμε!..:)

Μαν απλά σβήσε το ονομα για να μη δημιουργηθει θέμα... Εννοω του κυρίου που μιλησες

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, Odysster είπε

Καλησπέρα. Ηρθε και σε μενα το φανταστικο μειλ για αμφισβητηση. Προσοχή γιατί το μειλ αυτο που εστειλαν λεει οτι εμεις ακυρωσαμε την παραγγελια και ζητησαμε τα χρήματα πισω,  ενω ουσιαστικα αυτοι δεν εστειλαν τις παραγγελιες και μας ενημερωσαν οτι αδυνατουν να παραδωσουν και οτι επεστρεψαν τα χρηματα, που δεν τα επεστρεψαν τελικα. Τουλαχιστον σε μενα ετσι εγινε. Δεν ξερψ αν παιζει καποιο ρολο αλλα αν δειτε λενε καντε cοpy paste αρα ισως με καποιο τροπο αυτο τους βολευει. Αυτο που συμβαινει λογικα ειναι οτι η Alpha εχει μπλοκαρει τους λογαριασμους τους και μας λενε καντε κατι να τα παρετε μονοι σας, εμεις δεν μπορουμε. Απλα προσοχή σε αυτα που μας γραφουν μην εκτεθουμε τελικά!!!

Η πληροφορηση που εχω απο δικο μου ανθρωπο που εργαζεται σε μεγαλη εμπορικη αλυσιδα ειναι οτι οταν μια επιχειρηση κανει μαζικη επιστροφη σε καρτες για λογους προστασιας και της επιχειρησης και των πελατων η τραπεζα μπλοκαρει την κινηση προκειμενου να γινουν οι απαραιτητοι ελεγχοι και οι επιστροφες γινονται σταδιακα. Αυτη η διαδικασια μπορει να κρατησει μεχρι και ενα μηνα. Η αμφισβητηση συναλλαγης με την επισυναψη του αποδεικτικου της επιστροφης που σας εχει δωθει ουσιαστικα επιταχυνει τον ελεγχο. Σε καθε περιπτωση οι επιστροφες γινονται με σειρα προτεραιοτητας. Δεν μπορω να πω με βεβαιοτητα για το κειμενο και την ακριβη μορφη που αυτο θα πρεπει να εχει, οποτε το συγκεκριμενο μπορει να εξυπηρετει σκοπιμοτητες του καταστηματος αλλα ενδεχομενως καποιο κειμενο να ειναι απαραιτητο. Ρωτηστε στις τραπεζες σας για περισσοτερες πληροφοριες.

Τωρα που το σκεφτομαι, φανταζομαι ο ακριβης χρονος ολοκληρωσης λογικα εξαρτατε απο τον ογκο των επιστροφων.

Επεξ/σία από sotirisHD
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, tartaki είπε

Εννοειται οτι δεν θα πρεπει να κανουμε απλα copy paste. Αδυναμια παραδοσης εκ μερους του μαγαζιου, ελλειπης συνεννοηση, ακυρωση από το μαγαζι... Δηλαδη δε το λες και "δεν το ειχαμε - το ακυρωσατε". Το λες σκ@τενια αντιμετώπιση. Οπως κ να έχει, αν διαβασετε το μειλ ουσιαστικα είναι οτι αυτό -λενε- οτι γινεται προκειμενου να παρουμε πιο αμεσα τα λεφτα μας. Δε ξερω πως εχει η διαδικασία αλλά... αν η τραπεζα λεει οτι μπορει κ 60 μερες να κανει η αμφισβητηση, ποτε θα τα παιρναμε; Τα χριστουγεννα;

Καλησπέρα ήμουν και εγώ παθών, είχα κάνει τραπεζική κατάθεση 525€ για αγορά laptop, η παράδοση ήταν για την προηγούμενη βδομάδα, από την ΔΕΥΤΕΡΑ δεν μπορούσα να βρω κανέναν στο σταθερό τηλέφωνο, κάποια στιγμή την Τετάρτη βρήκα στο κινητό μάλλον τον γνωστό υπάλληλο ο οποίος μου είπε ότι αν δεν σταλεί η παραγγελία μέχρι την Παρασκευή θα γίνει επιστροφή χρημάτων, κάθε μέρα έστελνα και δύο φορές Mail για ακύρωση παραγγελίας και επιστροφή χρημάτων και σήμερα μου έκαναν την επιστροφή των χρημάτων στην ΠΕΙΡΑΙΩΣ, εύχομαι σε όλους να πάρετε τα χρήματα σας πίσω 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μέχρι στιγμής έχουμε επιστροφές μονο σε αυτους που πλήρωσαν με τραπεζική κατάθεση...

Οι υπόλοιποι που κάναμε αγορές με καρτα;  Πιστεύετε να τα δούμε τις επόμενες μερες ή θα πάρει χρονο ολη αυτή η διαδικασία; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...