Προς το περιεχόμενο

Mobilepoint.gr


dkoufo1
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το κατάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πιστεύω είτε έχουν μπλοκάρει οι τράπεζες τους λογαριασμούς τους,είτε έχουν αποσύρει τα χρήματα.Όπως και να έχει δεν μπορούν να πιστώσουν χρήματα,όπως ήταν και τελείως ανίκανοι να φέρουν εις πέρας οποιαδήποτε παραγγελία σωστά.Το μόνο σίγουρο είναι ότι είναι πολύ θρασείς που αντί να ζητήσουν μια τεράστια συγνώμη δημοσίως προς όλους τους πελάτες που εξαπατήθηκαν και να αποσύρουν τα προϊόντα από το σάιτ ,αυτοί συνεχίζουν το ίδιο βιολί με ένα ανοιχτό σάιτ και σίγουρα ακόμα δέχονται παραγγελίες από υποψήφια θύματα.

Επεξ/σία από mpampisaloniki
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Εκανα την παραγγελία μου στις 24/04/20 απο το καταστημα mobilepoint.gr το οποιο το βρήκα μέσω skroutz . Πριν μια βδομαδα , επειτα απο πολλα μηνυματα που εχω στειλει ( και τηλ αλλα η γραμμη τους δεν λειτουργει ποτε , παιρνω 20 τηλεφωνα την ημερα ) μου εστειλαν email ότι μου στείλανε τα χρήματα και εχει περασει μια βδομαδα και δεν εχω λαβει τα χρηματα . Τους εχω ζητησει παρα πολλες φορες να μου στειλουν το αποδεικτικο της συναλλαγης της επιστροφης χρηματων και δεν μου στελνουν !!! Εχω επικοινωνησει ηδη με την τραπεζα μου και δεν φαινεται καμια τραπεζικη κινηση απο μερια τους !! Απο οτι διαβαζω , εχουμε πολλα ατομα παρομοιο προβλημα !! Ξερει κανενας , τι μπορουμε να κανουμε σε τετοιες περιπτωσεις ;;

Επίσης το καταστημα το βρήκα μεσω skroutz και τωρα δεν το βρισκω στο skroutz και αυτο με εκανε να θορυβηθω παραπανω!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, sofiatsin είπε

Εκανα την παραγγελία μου στις 24/04/20 απο το καταστημα mobilepoint.gr το οποιο το βρήκα μέσω skroutz . Πριν μια βδομαδα , επειτα απο πολλα μηνυματα που εχω στειλει ( και τηλ αλλα η γραμμη τους δεν λειτουργει ποτε , παιρνω 20 τηλεφωνα την ημερα ) μου εστειλαν email ότι μου στείλανε τα χρήματα και εχει περασει μια βδομαδα και δεν εχω λαβει τα χρηματα . Τους εχω ζητησει παρα πολλες φορες να μου στειλουν το αποδεικτικο της συναλλαγης της επιστροφης χρηματων και δεν μου στελνουν !!! Εχω επικοινωνησει ηδη με την τραπεζα μου και δεν φαινεται καμια τραπεζικη κινηση απο μερια τους !! Απο οτι διαβαζω , εχουμε πολλα ατομα παρομοιο προβλημα !! Ξερει κανενας , τι μπορουμε να κανουμε σε τετοιες περιπτωσεις ;;

Επίσης το καταστημα το βρήκα μεσω skroutz και τωρα δεν το βρισκω στο skroutz και αυτο με εκανε να θορυβηθω παραπανω!

Να διαβάσεις το νήμα έχουν ειπωθεί όλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Απάντηση τους μόλις τώρα, μετά οπό αρκετά mail από μέρους μου:

Αντιλαμβανόμαστε την αναστάτωση που σας έχουμε προκαλέσει με την καθυστέρηση στην επιστροφή των χρημάτων σας, πλην όμως αναγκαζόμαστε να απευθύνουμε προς εσάς την παρούσα επιστολή και να ζητήσουμε τη συνδρομή σας για την ολοκλήρωση της διαδικασίας της επιστροφής των χρημάτων σας, εξηγώντας σας με ειλικρίνεια το τί έχει συμβεί μέχρι σήμερα.

Η επιχείρηση μας αμέσως μόλις έλαβε την εντολή ακύρωσης της παραγγελίας από μέρους σας προέβη στην έκδοση πιστωτικού δελτίου (το οποίο και σας έχουμε επισυνάψει σε προγενέστερη επικοινωνία μας). Η έκδοση του εγγράφου αυτού εκ μέρους της επιχείρησης μας, σύμφωνα με τη σύμβαση της επιχείρησης μας με την ALPHA BANK, η οποία μας παρείχε το e pos, αποτελεί το πρώτο βήμα και απαραίτητη προϋπόθεση για την επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη μας, ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΥΤΟΝΟΗΤΗ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ ότι ο πελάτης έχει αιτηθεί και ο ίδιος την ακύρωση της παραγγελίας του και έχει επικοινωνήσει τον λόγο της ακύρωσης στην Τράπεζα του.

Με απλά λόγια ένας πελάτης ο οποίος έχει ακυρώσει ή υπαναχωρήσει από μία σύμβαση που έχει καταρτιστεί εξ αποστάσεως μέσω διαδικτύου οφείλει σε περίπτωση χρέωσης του (όπως γίνεται στην περίπτωση μας) είτε να προβεί σε αμφισβήτηση της συναλλαγής επειδή δεν του παραδόθηκαν τα προϊόντα είτε να υπαναχωρήσει εντός 14 ημερών από την παραγγελία, όπως ορίζει η σχετική νομοθεσία περί καταναλωτών.

Επίσης στο σημείο αυτό θα πρέπει να σας γνωστοποιήσουμε για την πληρέστερη ενημέρωση σας ότι η επιχείρηση μας οφείλει βάσει νομοθεσίας και βάσει της σύμβασης που έχει υπογράψει με την Τράπεζα ALPHA BANK να επιστρέψει τα χρήματα σε έναν πελάτη με τον ίδιο τρόπο που παρέλαβε τα χρήματα, δηλαδή στην περίπτωση σας μέσω της συσκευής e pos.

Η ALPHA BANK κι ενώ η επιχείρηση μας προέβη σε αντιλογισμό της παραγγελίας σας αμεσότατα αρνείται να εκκαθαρίσει μέχρι σήμερα τις μεταξύ μας συναλλαγές παρά το γεγονός ότι οφείλει να το πράξει την αμέσως επόμενη εργάσιμη ημέρα από την έκδοση του πιστωτικού δελτίου από την επιχείρηση μας και στη συνέχεια να χρεώσει την επιχείρηση μας με το ποσό της ακύρωσης, ως προβλέπει σχετικά η σύμβαση, με αποτέλεσμα να μας έχει προκληθεί όλη αυτή η αναστάτωση και να μην επιστρέφονται ακόμη τα χρήματα σας. Η επιχείρηση μας όλες αυτές τις ημέρες είναι σε συνεννόηση με την Τράπεζα και προσπαθεί να επιλύσει το πρόβλημα το συντομότερο δυνατό.

Από την πλευρά σας ως καταναλωτές, σύμφωνα με τους Γενικούς Όρους Συναλλαγών που διέπουν τη σχέση σας με την Τράπεζα που σας έχει εκδώσει την πιστωτική ή χρεωστική κάρτα σας, σε περίπτωση που προβείτε σε αμφισβήτηση της συναλλαγής εντός 30 ημερών από την ακύρωση ή μη εκτέλεση αυτής για τον λόγο ότι δεν σας έχουν παραδοθεί ακόμη τα εμπορεύματα που παραγγείλατε και η επιχείρηση που δεν παρέδωσε τα εμπορεύματα συμφωνεί (όπως συμβαίνει εν προκειμένω που η επιχείρηση μας έχει εκδώσει το σχετικό πιστωτικό δελτίο και το έχει στείλει στην Τράπεζα), Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΧΡΕΩΣΕΙ ΣΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΠΟΥ ΔΙΑΤΗΡΕΙ Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΜΑΣ ΣΕ ΑΥΤΗ.

Για τον λόγο αυτό ζητούμε την κατανόηση και τη συνεργασία σας, καλώντας σας και από την πλευρά σας να προβείτε σε αμφισβήτηση της συναλλαγής εντός 30 ημερών για να μας βοηθήσετε να μπορέσουμε και εμείς από την πλευρά μας να ολοκληρώσουμε τη μεταξύ μας σχέση επιστρέφοντας σας τα χρήματα σας.

 

 

Συνεχίζουν να κοροϊδεύουν οι κύριοι...τώρα τους φταίει η τράπεζα...όποιος δεν έχει πράξει τα δέοντα και περιμένει ακόμα αυτούς, είναι άξιος της μοίρας του.

Επεξ/σία από kostasSC
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, kostasSC είπε

Απάντηση τους μόλις τώρα, μετά οπό αρκετά mail από μέρους μου:

Αντιλαμβανόμαστε την αναστάτωση που σας έχουμε προκαλέσει με την καθυστέρηση στην επιστροφή των χρημάτων σας, πλην όμως αναγκαζόμαστε να απευθύνουμε προς εσάς την παρούσα επιστολή και να ζητήσουμε τη συνδρομή σας για την ολοκλήρωση της διαδικασίας της επιστροφής των χρημάτων σας, εξηγώντας σας με ειλικρίνεια το τί έχει συμβεί μέχρι σήμερα.

Η επιχείρηση μας αμέσως μόλις έλαβε την εντολή ακύρωσης της παραγγελίας από μέρους σας προέβη στην έκδοση πιστωτικού δελτίου (το οποίο και σας έχουμε επισυνάψει σε προγενέστερη επικοινωνία μας). Η έκδοση του εγγράφου αυτού εκ μέρους της επιχείρησης μας, σύμφωνα με τη σύμβαση της επιχείρησης μας με την ALPHA BANK, η οποία μας παρείχε το e pos, αποτελεί το πρώτο βήμα και απαραίτητη προϋπόθεση για την επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη μας, ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΥΤΟΝΟΗΤΗ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ ότι ο πελάτης έχει αιτηθεί και ο ίδιος την ακύρωση της παραγγελίας του και έχει επικοινωνήσει τον λόγο της ακύρωσης στην Τράπεζα του.

Με απλά λόγια ένας πελάτης ο οποίος έχει ακυρώσει ή υπαναχωρήσει από μία σύμβαση που έχει καταρτιστεί εξ αποστάσεως μέσω διαδικτύου οφείλει σε περίπτωση χρέωσης του (όπως γίνεται στην περίπτωση μας) είτε να προβεί σε αμφισβήτηση της συναλλαγής επειδή δεν του παραδόθηκαν τα προϊόντα είτε να υπαναχωρήσει εντός 14 ημερών από την παραγγελία, όπως ορίζει η σχετική νομοθεσία περί καταναλωτών.

Επίσης στο σημείο αυτό θα πρέπει να σας γνωστοποιήσουμε για την πληρέστερη ενημέρωση σας ότι η επιχείρηση μας οφείλει βάσει νομοθεσίας και βάσει της σύμβασης που έχει υπογράψει με την Τράπεζα ALPHA BANK να επιστρέψει τα χρήματα σε έναν πελάτη με τον ίδιο τρόπο που παρέλαβε τα χρήματα, δηλαδή στην περίπτωση σας μέσω της συσκευής e pos.

Η ALPHA BANK κι ενώ η επιχείρηση μας προέβη σε αντιλογισμό της παραγγελίας σας αμεσότατα αρνείται να εκκαθαρίσει μέχρι σήμερα τις μεταξύ μας συναλλαγές παρά το γεγονός ότι οφείλει να το πράξει την αμέσως επόμενη εργάσιμη ημέρα από την έκδοση του πιστωτικού δελτίου από την επιχείρηση μας και στη συνέχεια να χρεώσει την επιχείρηση μας με το ποσό της ακύρωσης, ως προβλέπει σχετικά η σύμβαση, με αποτέλεσμα να μας έχει προκληθεί όλη αυτή η αναστάτωση και να μην επιστρέφονται ακόμη τα χρήματα σας. Η επιχείρηση μας όλες αυτές τις ημέρες είναι σε συνεννόηση με την Τράπεζα και προσπαθεί να επιλύσει το πρόβλημα το συντομότερο δυνατό.

Από την πλευρά σας ως καταναλωτές, σύμφωνα με τους Γενικούς Όρους Συναλλαγών που διέπουν τη σχέση σας με την Τράπεζα που σας έχει εκδώσει την πιστωτική ή χρεωστική κάρτα σας, σε περίπτωση που προβείτε σε αμφισβήτηση της συναλλαγής εντός 30 ημερών από την ακύρωση ή μη εκτέλεση αυτής για τον λόγο ότι δεν σας έχουν παραδοθεί ακόμη τα εμπορεύματα που παραγγείλατε και η επιχείρηση που δεν παρέδωσε τα εμπορεύματα συμφωνεί (όπως συμβαίνει εν προκειμένω που η επιχείρηση μας έχει εκδώσει το σχετικό πιστωτικό δελτίο και το έχει στείλει στην Τράπεζα), Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΧΡΕΩΣΕΙ ΣΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΠΟΥ ΔΙΑΤΗΡΕΙ Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΜΑΣ ΣΕ ΑΥΤΗ.

Για τον λόγο αυτό ζητούμε την κατανόηση και τη συνεργασία σας, καλώντας σας και από την πλευρά σας να προβείτε σε αμφισβήτηση της συναλλαγής εντός 30 ημερών για να μας βοηθήσετε να μπορέσουμε και εμείς από την πλευρά μας να ολοκληρώσουμε τη μεταξύ μας σχέση επιστρέφοντας σας τα χρήματα σας.

Αυτό σημαίνει ότι τα χρήματα υπάρχουν το οποίο είναι κάτι. Δε μπορώ να καταλάβω όμως γιατί η τράπεζα δεν τους επιστρέφει τα χρήματα. Όπως και να έχει, μακάρι να είναι έτσι γιατί αυτό σημαίνει ότι δε θα χάσουμε τα χρήματά μας.

Εγώ για καλό και για κακό την Πέμπτη προχώρησα σε αμφισβήτηση συναλλαγής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειναι απαραδεκτο αυτο που κανετε ! Πρωτα απο ολα θα επρεπε να ενημερωσετε τον καθενα μας για το τι συμβαινει και οχι να σας παιρνουμε 100 τηλ ολη μερα και 100 μηνυματα να σας στελνουμε και να μην εχουμε καμια απαντηση .

Για την  αμφισβητηση συναλλαγης απαιτουνται 40 μερες περιπου για να παρουμε πισω τα χρηματα μας . Δηλαδη , μαζι με το χρονικο διαστημα που περιμενουμε , θα χρειαστουν τρεις μηνες για να παρουμε τα χρηματα μας πισω . Χρεος σας ειναι να βρειτε τροπο να επιλυσετε το ζητημα που ισχυριζεστε οτι προεκυψε με την τραπεζα σας και να μην μπαινουμε εμεις σε ολη αυτην την διαδικασια .

17 λεπτά πριν, kostasSC είπε

Απάντηση τους μόλις τώρα, μετά οπό αρκετά mail από μέρους μου:

Αντιλαμβανόμαστε την αναστάτωση που σας έχουμε προκαλέσει με την καθυστέρηση στην επιστροφή των χρημάτων σας, πλην όμως αναγκαζόμαστε να απευθύνουμε προς εσάς την παρούσα επιστολή και να ζητήσουμε τη συνδρομή σας για την ολοκλήρωση της διαδικασίας της επιστροφής των χρημάτων σας, εξηγώντας σας με ειλικρίνεια το τί έχει συμβεί μέχρι σήμερα.

Η επιχείρηση μας αμέσως μόλις έλαβε την εντολή ακύρωσης της παραγγελίας από μέρους σας προέβη στην έκδοση πιστωτικού δελτίου (το οποίο και σας έχουμε επισυνάψει σε προγενέστερη επικοινωνία μας). Η έκδοση του εγγράφου αυτού εκ μέρους της επιχείρησης μας, σύμφωνα με τη σύμβαση της επιχείρησης μας με την ALPHA BANK, η οποία μας παρείχε το e pos, αποτελεί το πρώτο βήμα και απαραίτητη προϋπόθεση για την επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη μας, ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΥΤΟΝΟΗΤΗ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ ότι ο πελάτης έχει αιτηθεί και ο ίδιος την ακύρωση της παραγγελίας του και έχει επικοινωνήσει τον λόγο της ακύρωσης στην Τράπεζα του.

Με απλά λόγια ένας πελάτης ο οποίος έχει ακυρώσει ή υπαναχωρήσει από μία σύμβαση που έχει καταρτιστεί εξ αποστάσεως μέσω διαδικτύου οφείλει σε περίπτωση χρέωσης του (όπως γίνεται στην περίπτωση μας) είτε να προβεί σε αμφισβήτηση της συναλλαγής επειδή δεν του παραδόθηκαν τα προϊόντα είτε να υπαναχωρήσει εντός 14 ημερών από την παραγγελία, όπως ορίζει η σχετική νομοθεσία περί καταναλωτών.

Επίσης στο σημείο αυτό θα πρέπει να σας γνωστοποιήσουμε για την πληρέστερη ενημέρωση σας ότι η επιχείρηση μας οφείλει βάσει νομοθεσίας και βάσει της σύμβασης που έχει υπογράψει με την Τράπεζα ALPHA BANK να επιστρέψει τα χρήματα σε έναν πελάτη με τον ίδιο τρόπο που παρέλαβε τα χρήματα, δηλαδή στην περίπτωση σας μέσω της συσκευής e pos.

Η ALPHA BANK κι ενώ η επιχείρηση μας προέβη σε αντιλογισμό της παραγγελίας σας αμεσότατα αρνείται να εκκαθαρίσει μέχρι σήμερα τις μεταξύ μας συναλλαγές παρά το γεγονός ότι οφείλει να το πράξει την αμέσως επόμενη εργάσιμη ημέρα από την έκδοση του πιστωτικού δελτίου από την επιχείρηση μας και στη συνέχεια να χρεώσει την επιχείρηση μας με το ποσό της ακύρωσης, ως προβλέπει σχετικά η σύμβαση, με αποτέλεσμα να μας έχει προκληθεί όλη αυτή η αναστάτωση και να μην επιστρέφονται ακόμη τα χρήματα σας. Η επιχείρηση μας όλες αυτές τις ημέρες είναι σε συνεννόηση με την Τράπεζα και προσπαθεί να επιλύσει το πρόβλημα το συντομότερο δυνατό.

Από την πλευρά σας ως καταναλωτές, σύμφωνα με τους Γενικούς Όρους Συναλλαγών που διέπουν τη σχέση σας με την Τράπεζα που σας έχει εκδώσει την πιστωτική ή χρεωστική κάρτα σας, σε περίπτωση που προβείτε σε αμφισβήτηση της συναλλαγής εντός 30 ημερών από την ακύρωση ή μη εκτέλεση αυτής για τον λόγο ότι δεν σας έχουν παραδοθεί ακόμη τα εμπορεύματα που παραγγείλατε και η επιχείρηση που δεν παρέδωσε τα εμπορεύματα συμφωνεί (όπως συμβαίνει εν προκειμένω που η επιχείρηση μας έχει εκδώσει το σχετικό πιστωτικό δελτίο και το έχει στείλει στην Τράπεζα), Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΧΡΕΩΣΕΙ ΣΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΠΟΥ ΔΙΑΤΗΡΕΙ Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΜΑΣ ΣΕ ΑΥΤΗ.

Για τον λόγο αυτό ζητούμε την κατανόηση και τη συνεργασία σας, καλώντας σας και από την πλευρά σας να προβείτε σε αμφισβήτηση της συναλλαγής εντός 30 ημερών για να μας βοηθήσετε να μπορέσουμε και εμείς από την πλευρά μας να ολοκληρώσουμε τη μεταξύ μας σχέση επιστρέφοντας σας τα χρήματα σας.

Ειναι απαραδεκτο αυτο που κανετε ! Πρωτα απο ολα θα επρεπε να ενημερωσετε τον καθενα μας για το τι συμβαινει και οχι να σας παιρνουμε 100 τηλ ολη μερα και 100 μηνυματα να σας στελνουμε και να μην εχουμε καμια απαντηση .

Για την  αμφισβητηση συναλλαγης απαιτουνται 40 μερες περιπου για να παρουμε πισω τα χρηματα μας . Δηλαδη , μαζι με το χρονικο διαστημα που περιμενουμε , θα χρειαστουν τρεις μηνες για να παρουμε τα χρηματα μας πισω . Χρεος σας ειναι να βρειτε τροπο να επιλυσετε το ζητημα που ισχυριζεστε οτι προεκυψε με την τραπεζα σας και να μην μπαινουμε εμεις σε ολη αυτην την διαδικασια .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 ώρες πριν, PAPOULIDIS είπε

Πως γινεται ρε φιλε να σου έγινε επιστροφή. Εγώ έκανα 23 Απριλίου και ακόμη τίποτα. Ανέβασε την κίνηση να σε πιστέψουμε. 

 

 

 

 

Επεξ/σία από SMPILOR
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, kostasSC είπε

Απάντηση τους μόλις τώρα, μετά οπό αρκετά mail από μέρους μου:

Αντιλαμβανόμαστε την αναστάτωση που σας έχουμε προκαλέσει με την καθυστέρηση στην επιστροφή των χρημάτων σας, πλην όμως αναγκαζόμαστε να απευθύνουμε προς εσάς την παρούσα επιστολή και να ζητήσουμε τη συνδρομή σας για την ολοκλήρωση της διαδικασίας της επιστροφής των χρημάτων σας, εξηγώντας σας με ειλικρίνεια το τί έχει συμβεί μέχρι σήμερα.

Η επιχείρηση μας αμέσως μόλις έλαβε την εντολή ακύρωσης της παραγγελίας από μέρους σας προέβη στην έκδοση πιστωτικού δελτίου (το οποίο και σας έχουμε επισυνάψει σε προγενέστερη επικοινωνία μας). Η έκδοση του εγγράφου αυτού εκ μέρους της επιχείρησης μας, σύμφωνα με τη σύμβαση της επιχείρησης μας με την ALPHA BANK, η οποία μας παρείχε το e pos, αποτελεί το πρώτο βήμα και απαραίτητη προϋπόθεση για την επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη μας, ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΥΤΟΝΟΗΤΗ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ ότι ο πελάτης έχει αιτηθεί και ο ίδιος την ακύρωση της παραγγελίας του και έχει επικοινωνήσει τον λόγο της ακύρωσης στην Τράπεζα του.

Με απλά λόγια ένας πελάτης ο οποίος έχει ακυρώσει ή υπαναχωρήσει από μία σύμβαση που έχει καταρτιστεί εξ αποστάσεως μέσω διαδικτύου οφείλει σε περίπτωση χρέωσης του (όπως γίνεται στην περίπτωση μας) είτε να προβεί σε αμφισβήτηση της συναλλαγής επειδή δεν του παραδόθηκαν τα προϊόντα είτε να υπαναχωρήσει εντός 14 ημερών από την παραγγελία, όπως ορίζει η σχετική νομοθεσία περί καταναλωτών.

Επίσης στο σημείο αυτό θα πρέπει να σας γνωστοποιήσουμε για την πληρέστερη ενημέρωση σας ότι η επιχείρηση μας οφείλει βάσει νομοθεσίας και βάσει της σύμβασης που έχει υπογράψει με την Τράπεζα ALPHA BANK να επιστρέψει τα χρήματα σε έναν πελάτη με τον ίδιο τρόπο που παρέλαβε τα χρήματα, δηλαδή στην περίπτωση σας μέσω της συσκευής e pos.

Η ALPHA BANK κι ενώ η επιχείρηση μας προέβη σε αντιλογισμό της παραγγελίας σας αμεσότατα αρνείται να εκκαθαρίσει μέχρι σήμερα τις μεταξύ μας συναλλαγές παρά το γεγονός ότι οφείλει να το πράξει την αμέσως επόμενη εργάσιμη ημέρα από την έκδοση του πιστωτικού δελτίου από την επιχείρηση μας και στη συνέχεια να χρεώσει την επιχείρηση μας με το ποσό της ακύρωσης, ως προβλέπει σχετικά η σύμβαση, με αποτέλεσμα να μας έχει προκληθεί όλη αυτή η αναστάτωση και να μην επιστρέφονται ακόμη τα χρήματα σας. Η επιχείρηση μας όλες αυτές τις ημέρες είναι σε συνεννόηση με την Τράπεζα και προσπαθεί να επιλύσει το πρόβλημα το συντομότερο δυνατό.

Από την πλευρά σας ως καταναλωτές, σύμφωνα με τους Γενικούς Όρους Συναλλαγών που διέπουν τη σχέση σας με την Τράπεζα που σας έχει εκδώσει την πιστωτική ή χρεωστική κάρτα σας, σε περίπτωση που προβείτε σε αμφισβήτηση της συναλλαγής εντός 30 ημερών από την ακύρωση ή μη εκτέλεση αυτής για τον λόγο ότι δεν σας έχουν παραδοθεί ακόμη τα εμπορεύματα που παραγγείλατε και η επιχείρηση που δεν παρέδωσε τα εμπορεύματα συμφωνεί (όπως συμβαίνει εν προκειμένω που η επιχείρηση μας έχει εκδώσει το σχετικό πιστωτικό δελτίο και το έχει στείλει στην Τράπεζα), Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΧΡΕΩΣΕΙ ΣΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΠΟΥ ΔΙΑΤΗΡΕΙ Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΜΑΣ ΣΕ ΑΥΤΗ.

Για τον λόγο αυτό ζητούμε την κατανόηση και τη συνεργασία σας, καλώντας σας και από την πλευρά σας να προβείτε σε αμφισβήτηση της συναλλαγής εντός 30 ημερών για να μας βοηθήσετε να μπορέσουμε και εμείς από την πλευρά μας να ολοκληρώσουμε τη μεταξύ μας σχέση επιστρέφοντας σας τα χρήματα σας.

Επισης , δεν ειναι αυτονοητη η προυποθεση οτι πρεπει να προχωρησουμε εμεις σε ακυρωση της παραγγελιας μας , οπως το παρουσιαζετε σαν αυτονοητο . Εχει ξανασυμβει , εταιρεια απο την οποια εχω αγορασει κατι , λογω ελλειψης αποθεματος του προιοντος να μου επιστρεψει τα χρηματα . Σε αυτην την περιπτωση , μου εστειλαν απευθειας αποδεικτικο συναλλαγης , το οποιο δεν στειλατε ποτε και επισης  δεν χρειαστηκε απο μεριας μου να κανω καμια αμφισβητηση συναλλαγης . Ειναι απαραδεκτο αυτο που συμβαινει!! 

Λοιπον , το οτι απλα θα κανουμε αμφισβητηση συναλλαγης ολοι δεν αρκει , γιατι με την ανοχη μας , συμβαλλουμε και εμεις στο να υπαρχουν τετοιες καταχρηστικες συμπεριφορες  . Δεν ξερω ακομα ολη την διαδικασια που απαιτειται οσον αφορα τις καταγγελιες για ηλεκτρονικη απατη , αλλα ηδη συμβουλευομαι φιλο δικηγορο , για το τι δικαιωματα εχουμε και τι μπορουμε να κανουμε . Και αμα ολοι μαζι προβουμε σε δραση , υπαρχει μεγαλυτερη πιθανοτητα να καταφερουμε κατι και να αποτρεψουμε αυτο να συμβει και σε ποσους αλλους επειτα απο εμας .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
39 λεπτά πριν, kostasSC είπε

Απάντηση τους μόλις τώρα, μετά οπό αρκετά mail από μέρους μου:

Αντιλαμβανόμαστε την αναστάτωση που σας έχουμε προκαλέσει με την καθυστέρηση στην επιστροφή των χρημάτων σας, πλην όμως αναγκαζόμαστε να απευθύνουμε προς εσάς την παρούσα επιστολή και να ζητήσουμε τη συνδρομή σας για την ολοκλήρωση της διαδικασίας της επιστροφής των χρημάτων σας, εξηγώντας σας με ειλικρίνεια το τί έχει συμβεί μέχρι σήμερα.

Η επιχείρηση μας αμέσως μόλις έλαβε την εντολή ακύρωσης της παραγγελίας από μέρους σας προέβη στην έκδοση πιστωτικού δελτίου (το οποίο και σας έχουμε επισυνάψει σε προγενέστερη επικοινωνία μας). Η έκδοση του εγγράφου αυτού εκ μέρους της επιχείρησης μας, σύμφωνα με τη σύμβαση της επιχείρησης μας με την ALPHA BANK, η οποία μας παρείχε το e pos, αποτελεί το πρώτο βήμα και απαραίτητη προϋπόθεση για την επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη μας, ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΥΤΟΝΟΗΤΗ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ ότι ο πελάτης έχει αιτηθεί και ο ίδιος την ακύρωση της παραγγελίας του και έχει επικοινωνήσει τον λόγο της ακύρωσης στην Τράπεζα του.

Με απλά λόγια ένας πελάτης ο οποίος έχει ακυρώσει ή υπαναχωρήσει από μία σύμβαση που έχει καταρτιστεί εξ αποστάσεως μέσω διαδικτύου οφείλει σε περίπτωση χρέωσης του (όπως γίνεται στην περίπτωση μας) είτε να προβεί σε αμφισβήτηση της συναλλαγής επειδή δεν του παραδόθηκαν τα προϊόντα είτε να υπαναχωρήσει εντός 14 ημερών από την παραγγελία, όπως ορίζει η σχετική νομοθεσία περί καταναλωτών.

Επίσης στο σημείο αυτό θα πρέπει να σας γνωστοποιήσουμε για την πληρέστερη ενημέρωση σας ότι η επιχείρηση μας οφείλει βάσει νομοθεσίας και βάσει της σύμβασης που έχει υπογράψει με την Τράπεζα ALPHA BANK να επιστρέψει τα χρήματα σε έναν πελάτη με τον ίδιο τρόπο που παρέλαβε τα χρήματα, δηλαδή στην περίπτωση σας μέσω της συσκευής e pos.

Η ALPHA BANK κι ενώ η επιχείρηση μας προέβη σε αντιλογισμό της παραγγελίας σας αμεσότατα αρνείται να εκκαθαρίσει μέχρι σήμερα τις μεταξύ μας συναλλαγές παρά το γεγονός ότι οφείλει να το πράξει την αμέσως επόμενη εργάσιμη ημέρα από την έκδοση του πιστωτικού δελτίου από την επιχείρηση μας και στη συνέχεια να χρεώσει την επιχείρηση μας με το ποσό της ακύρωσης, ως προβλέπει σχετικά η σύμβαση, με αποτέλεσμα να μας έχει προκληθεί όλη αυτή η αναστάτωση και να μην επιστρέφονται ακόμη τα χρήματα σας. Η επιχείρηση μας όλες αυτές τις ημέρες είναι σε συνεννόηση με την Τράπεζα και προσπαθεί να επιλύσει το πρόβλημα το συντομότερο δυνατό.

Από την πλευρά σας ως καταναλωτές, σύμφωνα με τους Γενικούς Όρους Συναλλαγών που διέπουν τη σχέση σας με την Τράπεζα που σας έχει εκδώσει την πιστωτική ή χρεωστική κάρτα σας, σε περίπτωση που προβείτε σε αμφισβήτηση της συναλλαγής εντός 30 ημερών από την ακύρωση ή μη εκτέλεση αυτής για τον λόγο ότι δεν σας έχουν παραδοθεί ακόμη τα εμπορεύματα που παραγγείλατε και η επιχείρηση που δεν παρέδωσε τα εμπορεύματα συμφωνεί (όπως συμβαίνει εν προκειμένω που η επιχείρηση μας έχει εκδώσει το σχετικό πιστωτικό δελτίο και το έχει στείλει στην Τράπεζα), Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΧΡΕΩΣΕΙ ΣΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΠΟΥ ΔΙΑΤΗΡΕΙ Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΜΑΣ ΣΕ ΑΥΤΗ.

Για τον λόγο αυτό ζητούμε την κατανόηση και τη συνεργασία σας, καλώντας σας και από την πλευρά σας να προβείτε σε αμφισβήτηση της συναλλαγής εντός 30 ημερών για να μας βοηθήσετε να μπορέσουμε και εμείς από την πλευρά μας να ολοκληρώσουμε τη μεταξύ μας σχέση επιστρέφοντας σας τα χρήματα σας.

Συνεχίζουν να κοροϊδεύουν οι κύριοι...τώρα τους φταίει η τράπεζα...όποιος δεν έχει πράξει τα δέοντα και περιμένει ακόμα αυτούς, είναι άξιος της μοίρας του.

Εν τω μεταξύ η συγκεκριμένη εταιρεία εκτός από όλη αυτήν την απίστευτη ταλαιπωρία που έχει προκαλέσει σε πάρα πολλούς πελάτες, κατηγορεί ανοιχτά και επώνυμα ολόκληρο κολοσσό όπως είναι η Alphabank ότι πρακτικά φταίει αυτή που δεν γίνονται οι επιστροφές και μάλιστα αρνείται να προβεί σε αυτές τις επιστροφές χρημάτων.
Δεν ξέρω αν έχουν την καλύτερη των προθέσεων οι συγκεκριμένοι τύποι της εταιρείας αυτής ή απλά χρησιμοποιούν δικαιολογίες και προφάσεις για να μαζέψουν τα ασυμμάζευτα, αλλά ρε παιδιά το παραπάνω μήνυμα είναι λόγος να τους τρέξει χοντρά η Alpha για δυσφήμηση. Δηλαδή αν εγώ έπαιρνα ένα τέτοιο email που ευθαρσώς λέει ότι δεν επιστρέφονται τα λεφτά μου εξαιτίας της Αlpha, θα είχα πάρει τηλέφωνο στην τράπεζα ή θα πήγαινα απευθείας σε υποκατάστημα και δεν θα έφευγα μέχρι να μάθω αν είναι αλήθεια αυτό. Γιατί αν όντως ισχύει κάτι τέτοιο, τότε αλλάζουν όλα τα δεδομένα και πρέπει να γίνουν άλλες ενέργειες και σε άλλους φορείς.
Δεν τους έχω για τόσο χαζούς ώστε να ανοίξουν μέτωπο με μία τράπεζα κατηγορώντας την και δυσφημώντας την έτσι ανοιχτά και επώνυμα.

Επεξ/σία από -WISE-
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο ένας λέει διαβάστε τις νομοθεσίες αλλά ο ίδιος δεν τις έχει διαβάσει και γράφει ότι να ναι.

Ο άλλος λέει διάβασε το νήμα έχουν ειπωθεί όλα αλλά ο ίδιος δεν τα έχει διαβάσει όλα.

Φιλική συμβουλή. ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ!

Η γη δεν κινείται κατά πως εμείς θα θέλαμε. Έχει τους δικούς της κανόνες.

Έτσι και το εμπόριο. Υπάρχουν νομοθεσίες.

Έτσι και οι τραπεζικές λειτουργίες. Υπάρχουν νομοθεσίες.

Λέτε η τράπεζα να έχει κανένα άγχος αν θα τα εκκαθαρίσει σε μια μέρα ή σε ένα μήνα;

Εσείς έχετε το πρόβλημα, εσείς έχετε το άγχος, κάντε ότι είναι απαραίτητο για να πάρετε τα χρήματα σας πίσω το συντομότερο δυνατό αφού πρώτα φροντίσετε να ενημερωθείτε.

Ας εκμεταλλευτούμε ΟΛΟΙ μας το πάθημά μας ή το πάθημα των άλλων για να γίνουμε σοφότεροι και λιγότερο ευάλωτοι στο μέλλον.

Πολύ πολύ φιλικά.

Παθών κι εγώ. Προνομιούχος παθών όμως γιατί είχα κάνει κατάθεση. Μη προνομιούχος παθών όμως γιατί δεν είχα δικαίωμα αμφισβήτησης συναλλαγής.

 

Επεξ/σία από sotirisHD
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα παιδιά.

Σε επικοινωνία που ειχα λιγο πριν με τον ξαδερφο μου που ειναι διευθυντης τράπεζας μου είπε οτι η τράπεζα (Alpha Bank στην περιπτωση μας) δεν ειναι υποχρεωμένη να επιστρεψει χρηματα σε κανεναν. Πρεπει να κυνηγησουμε τον ιδιοκτητη με αμφισβητηση συναλλαγης.

Απλα γιατι αρκετοι ειπαν οτι η Alpha Bank ειναι υποχρεωμενη να μας γυρισει χρηματα.

Πριν λίγο μου ηρθε και εμενα το mail για την ακυρωση συναλλαγης που πρεπει να κανω για να παρω πισω τα χρηματα.

Εστειλα το μειλ στον ξαδερφο να μου πει την γνωμη του.

*Εννοείτε μου ειπε δεν γραφουμε αυτα που θελει αυτος. Γραφουμε τα πραγματικα γεγονοτα στην ακυρωση συναλλαγης και παιρνουμε στην τραπεζα οτι στοιχεια εχουμε για να τα επισυνάψουν. Εαν δεν ζητησατε ακυρωση παραγγελιας μην αντιγράψετε το κειμενο που μας εστειλε !!!!

Επεξ/σία από angelidis23
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, angelidis23 είπε

Καλησπέρα παιδιά.

Σε επικοινωνία που ειχα λιγο πριν με τον ξαδερφο μου που ειναι διευθυντης τράπεζας μου είπε οτι η τράπεζα (Alpha Bank στην περιπτωση μας) δεν ειναι υποχρεωμένη να επιστρεψει χρηματα σε κανεναν. Πρεπει να κυνηγησουμε τον ιδιοκτητη με αμφισβητηση συναλλαγης.

Απλα γιατι αρκετοι ειπαν οτι η Alpha Bank ειναι υποχρεωμενη να μας γυρισει χρηματα.

Πριν λίγο μου ηρθε και εμενα το mail για την ακυρωση συναλλαγης που πρεπει να κανω για να παρω πισω τα χρηματα.

Εστειλα το μειλ στον ξαδερφο να μου πει την γνωμη του.

Οταν εχω νεότερα ενημερώνω.

Για να έχει δικαίωμα η Alpha  να μην επιστρέψει τα χρήματα, σημαίνει ότι ο ιδιοκτήτης χρωστάει χρήματα στην ALPHA και του έχει δεσμεύσει τους λογαριασμούς. Αλλιώς δεν έχει δικαίωμα να μη του τα δώσει

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, BOYNO1979 είπε

Για να έχει δικαίωμα η Alpha  να μην επιστρέψει τα χρήματα, σημαίνει ότι ο ιδιοκτήτης χρωστάει χρήματα στην ALPHA και του έχει δεσμεύσει τους λογαριασμούς. Αλλιώς δεν έχει δικαίωμα να μη του τα δώσει

Εννοώ δεν είναι υποχρεωμένη να τα γυρίσει σε εμάς τους πελάτες η Alpha Bank εαν δεν μας τα επιστρεψει το mobilepoint.

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...