Προς το περιεχόμενο

Mobilepoint.gr


Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το καστάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 1,9k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

επειδη εχουν ανοιχθει κατα καιρους πολλα τετοια θεματα απο ανθρωπους που εξαπατηθηκαν κατα τετοιο τροπο και που εν τελη υστερα απο πιεση πηραν τα χρηματα τους πισω ,εχω αρχισει να πιστευω το εξης .

Σκέφτομαι να γράψω βιβλίο με τίτλο "Πώς να γίνεις επιχειρηματίας μέσα σε έναν μήνα" Πρώτο βήμα κάνεις λίγες οικονομίες και μαζεύεις περίπου 600€ που χρειάζονται για το άνοιγμα μιας ΙΚΕ. Δεύτ

Ποιος σου είπε ότι έχουμε παραγγείλει από κατόπιν παραγγελίας όλοι? Πολλοί εδώ μέσα είναι 1-3 και 4-10 εργάσιμες. Με 200 κριτικές μαγαζί του Σκρουτζ ήταν. Είμαστε σε χώρα που πολλοί από μας κοιτάνε κα

Δημοσιευμένες Εικόνες

24 λεπτά πριν, sotirisHD είπε

Ο ένας λέει διαβάστε τις νομοθεσίες αλλά ο ίδιος δεν τις έχει διαβάσει και γράφει ότι να ναι.

Ο άλλος λέει διάβασε το νήμα έχουν ειπωθεί όλα αλλά ο ίδιος δεν τα έχει διαβάσει όλα.

Φιλική συμβουλή. ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ!

Η γη δεν κινείται κατά πως εμείς θα θέλαμε. Έχει τους δικούς της κανόνες.

Έτσι και το εμπόριο. Υπάρχουν νομοθεσίες.

Έτσι και οι τραπεζικές λειτουργίες. Υπάρχουν νομοθεσίες.

Λέτε η τράπεζα να έχει κανένα άγχος αν θα τα εκκαθαρίσει σε μια μέρα ή σε ένα μήνα;

Εσείς έχετε το πρόβλημα, εσείς έχετε το άγχος, κάντε ότι είναι απαραίτητο για να πάρετε τα χρήματα σας πίσω το συντομότερο δυνατό αφού πρώτα φροντίσετε να ενημερωθείτε.

Ας εκμεταλλευτούμε ΟΛΟΙ μας το πάθημά μας ή το πάθημα των άλλων για να γίνουμε σοφότεροι και λιγότερο ευάλωτοι στο μέλλον.

Πολύ πολύ φιλικά.

Παθών κι εγώ. Προνομιούχος παθών όμως γιατί είχα κάνει κατάθεση. Μη προνομιούχος παθών όμως γιατί δεν είχα δικαίωμα αμφισβήτησης συναλλαγής.

Επειδή εγώ είπα διάβασε το νήμα μπορείς να μου πεις από πού έβγαλες το συμπέρασμα ότι δεν το έχω διαβάσει;Μιας και εγώ το άνοιξα το θέμα με αυτό το μαγαζί στο προηγούμενο νήμα πριν μεταφερθεί εδώ και πολύ πριν κάνεις λογαριασμό στο insomnia και το παρακολουθώ από.την αρχή του ,είμαι πολύ περίεργος να μου πεις πως έβγαλες το συμπέρασμα αυτό,εκτός αν δεν αναφέρουν σε εμένα.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 λεπτά πριν, angelidis23 είπε

Εννοώ δεν είναι υποχρεωμένη να τα γυρίσει σε εμάς τους πελάτες η Alpha Bank εαν δεν μας τα επιστρεψει το mobilepoint.

Ναι, αλλά ο ίδιος "λέει" οτι του τα έχει δεσμευσει η Alpha ενώ ο ίδιος έχει προχωρήσει στη διαδικασία επιστροφής. Δε θα έμπαινε στη διαδικασία να απαντάει είτε σε e-mails  είτε στο τηλ. αν δεν είχε σκοπό να τα επιστρέψει.  Όταν θες να φάς χρήματα με τέτοιο τρόπο, τα μαζεύεις και την κάνεις, όυτε τηλέφωνα ούτε μειλς

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 λεπτά πριν, mpampisaloniki είπε

Επειδή εγώ είπα διάβασε το νήμα μπορείς να μου πεις από πού έβγαλες το συμπέρασμα ότι δεν το έχω διαβάσει;Μιας και εγώ το άνοιξα το θέμα με αυτό το μαγαζί στο προηγούμενο νήμα πριν μεταφερθεί εδώ και πολύ πριν κάνεις λογαριασμό στο insomnia και το παρακολουθώ από.την αρχή του ,είμαι πολύ περίεργος να μου πεις πως έβγαλες το συμπέρασμα αυτό,εκτός αν δεν αναφέρουν σε εμένα.

Σου απαντώ pm.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
  •  

 

17 λεπτά πριν, katseras7 είπε

ΑΓΟΡΑ 2 LAPTOP ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΜΕ 39Α ..

Αριθμός Παραγγελίας #21307
Ημερομηνία Καταχώρησης 2020-04-16 12:20:06

Dell Inspiron 3593 (i7-1065G7/8GB/256GB/GeForce MX230/FHD/W10) (4-10 Ημέρες)          
Σύνολο 1.048,38€

ΕΙΧΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗ 1 ΜΗΝΑ ΠΟΥ ΤΟ ΘΕΩΡΟΥΣΑ ΛΟΓΙΚΟ ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΟ ΘΕΛΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΣΗΜΟΙ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ . ΑΠΛΑ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ  ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ . 

TO ΠΗΡΑ ΓΡΑΜΜΗ ΟΛΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΧΤΕΣ . ΚΑΙ ΕΣΤΕΙΛΑ ΕΝΑ ΜΗΝΥΜΑ ΕΔΩ ΠΟΥ ΔΙΑΓΡΑΦΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ADMIN ΛΟΓΟ ΟΤΙ ΕΙΧΑ ΒΑΛΕΙ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΟΥ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΛΕΦΩΝΟ  KAI FACEBOOK ΓΙΑ ΝΑ ΕΡΧΟΜΟΥΝ ΣΕ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ... 

ΕΔΩΣΑ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ Η ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΜΟΥ ΠΗΡΕ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΣΤΟ VIBER AN ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ .. ΓΙΑΤΙ ΚΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΚΑΝΟΝΙΚΕΣ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΟΥΣΕ . 

ΤΙΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΩΣ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΜΠΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ . . 

ΠΡΟΣ ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΥ ΕΚΠΛΗΞΗ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ . ΚΑΙ ΠΗΡΑ ΕΜΑΙΛ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΟΥ ΓΡΑΨΑΝ ΤΑ ΕΞΗΣ :

Καλημέρα σας

Εγινε η επιστροφή χρημάτων και σας επισυνάπτουμε το αποδεικτικό επιστροφης

Ευχαριστουμε

ΣΕ ΕΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΕΓΙΝΕ ΑΜΕΣΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΟΠΟ. . ΑΠΛΑ ΙΣΩΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕ Η ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ . 

ΕΠΙΣΥΝΑΠΤΩ ΟΛΑ ΤΑ SCREENSHOT ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΑ ΟΣΟ ΜΠΟΡΟΥΣΑ 

Screenshot_3.jpg.ef993526cc9c39fd52e1de1fa8cc46fd.jpgScreenshot_6.jpg.81aa5e234e28f9eb7ef84c8d0ede4b31.jpgScreenshot_7.jpg.ef3c526ca759610167b4f6391459e349.jpgScreenshot_3.jpg.ef993526cc9c39fd52e1de1fa8cc46fd.jpg . . 

Screenshot_4.jpg

Αρχηγέ μου βλέπεις το μέλλον? Εδώ φαίνεται οτι η επιστροφή έγινε σε 2 μέρες από σήμερα. Στις 18/5/2020

 

Επεξ/σία από BOYNO1979
  • Haha 9
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 λεπτά πριν, BOYNO1979 είπε
  •  

Αρχηγέ μου βλέπεις το μέλλον? Εδώ φαίνεται οτι η επιστροφή έγινε σε 2 μέρες από σήμερα. Στις 18/5/2020

κλαίω!! Εδώ σε όλα τα μέιλ που έχει στειλει έχει βάλει επιστροφή στις 9/5 κ οι υποτιθέμενες ακυρώσεις έγιναν μέρες μετά και αυτοί ακόμα λένε ότι δεν είναι απάτη, κάντε υπομονή θα επιστρέψει τα χρήματα!!

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
6 λεπτά πριν, ignat7 είπε

Παιδιά λέει 18/05 επειδή είναι Σάββατο σήμερα και τα λεφτά θα πιστωθούν λογιστικά τη Δευτέρα.

τα λεφτα ειναι ειδη στο λογαριασμο μου . . . για ποιο λογο λεει 18/5 δεν ξερω . 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα, ευτυχώς επιστράφηκαν τα χρήματα, αγορά με κατάθεση μέσω Εθνικής τράπεζας.

Παραγγελία 22/4.

Ακύρωση 14/5, μέσω mail.

Μου ζητήθηκε IBAN για την επιστροφή 14/5

Αντιλογισμός παραγγελίας (επιστροφή) 16/5

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ειναι θεμα της τραπεζας. βασει κανονισμου οταν γινει καταθεση σε μη εργασιμη παρολο που φαινεται στο λογαριασμο σου σαν ημερομηνια λεει την επομενη εργασιμη

  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάντε την αιτηση αμφισβήτησης άμεσα στον εκδότη της κάρτας σας και να είστε προσεκτικοί στα αληθινά περιστατικά και τις ημερομηνίες που θα περιγράψετε για τα οποία να έχετε όσα περισσότερα στοιχεία μπορείτε. Αν δεν υπάρχει επαρκές υπόλοιπο το πιθανότερο είναι ότι θα αναγκαστεί η άλφα να καλύψει το άνοιγμα και σε αυτή την περίπτωση θα θέλετε να είστε όσο πιο τυπικά καλυμμένοι γίνεται σε προθεσμίες και αποδεικτικά. 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, Carvelis είπε

κλαίω!! Εδώ σε όλα τα μέιλ που έχει στειλει έχει βάλει επιστροφή στις 9/5 κ οι υποτιθέμενες ακυρώσεις έγιναν μέρες μετά και αυτοί ακόμα λένε ότι δεν είναι απάτη, κάντε υπομονή θα επιστρέψει τα χρήματα!!

ΟΠΩΣ ΕΙΠΑ .. ΧΤΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕ Η ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ - ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΧΑΝ ΜΠΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ . . ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΜΟΥ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ . . . ΣΕ ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΜΙΑ ΚΑΙ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΟΣΟ ΑΝΩ ΤΟΝ ΧΙΛΙΩΝ ΕΥΡΩ ΜΕ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΑΠΟ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΣΕ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΡΤΑ . . 

Επεξ/σία από katseras7
ΔΙΟΡΘΩΣΗ
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
11 λεπτά πριν, patclo είπε

Κάντε την αιτηση αμφισβήτησης άμεσα στον εκδότη της κάρτας σας και να είστε προσεκτικοί στα αληθινά περιστατικά και τις ημερομηνίες που θα περιγράψετε για τα οποία να έχετε όσα περισσότερα στοιχεία μπορείτε. Αν δεν υπάρχει επαρκές υπόλοιπο το πιθανότερο είναι ότι θα αναγκαστεί η άλφα να καλύψει το άνοιγμα και σε αυτή την περίπτωση θα θέλετε να είστε όσο πιο τυπικά καλυμμένοι γίνεται σε προθεσμίες και αποδεικτικά. 

Θέλει μια προσοχή ως προς τα περιστατικά. Από μια γρήγορη ματιά που έριξα στον 2251/1994 δεν προβλέπεται υπαναχώρηση του καταστήματος (με την επιφύλαξη της γρήγορης ματιάς). Υπαναχώρηση του πελάτη προβλέπεται για τους λόγους που αναφέρονται στην επιστολή τους και όχι μόνο. Ψάχτε το λίγο παραπάνω πριν κάνετε οτιδήποτε.

https://www.lawspot.gr/nomikes-plirofories/nomothesia/nomos-2251-1994

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 ώρες πριν, SeNNinhA είπε

Ειναι φανερο πια ότι μιλάμε για εξαπάτηση. Οι ανθρωποι εριξαν πιστολι στην αγορά (για τον οποιοδηποτε λογο). Το οτι υπαρχουν σποραδικές επικοινωνίες και καποιες επιστροφές χρημάτων στην δική μου λογική λέει ότι:

1) Λεφτά ΔΕΝ υπαρχουν για να γινουν επιστροφές σε όλους (είτε έχουν όλη την καλή διαθεση να τα επιστρέψουν είτε όχι)

2) Εαν υπηρχαν τα χρηματα προς επιστροφή θα ήταν υπόθεση 2-3 ημερών να κανουν μια πλήρη λίστα και να την δώσουν στην τράπεζα/τραπεζες και υποθεση 1-3 ημερων για να μεταφερθουν τα χρηματα στους δικαιούχους απο την τραπεζα. Οποτε είτε χρηματα δεν υπαρχουν είτε διαθεση δεν υπαρχει είτε και τα δυο.

3) Καπου κάπου βρίσκουν λίγο ρευστό και το επιστρέφουν (πολύ πιθανο από άλλο ηλεκτρονικό καταστημα στο οποίο σε λιγο καιρό θα κλαίγονται καποιοι άλλοι ή έστω απο δικά τους έσοδα στην βελτιστη περιπτωση). Αυτο δεν σημαινει οτι θα επιστραφουν τα χρηματα σε ολους.

4) Δεν απαντανε στα τηλεφωνα ακριβως επειδη δεν μπορουν να επιστρεψουν τα χρηματα. Ξεκαθαρο.

5) Φυσικα υπαρχει και η περιπτωση να στελνουν που και που καποια χρηματα πισω ωστε να καθησυχάζεται ο κοσμος και να καθυστερούν τις δικαστικές εξελίξεις.

6) Με τις μερικές σποραδικές επιστροφές χρηματων και τις σποραδικες απαντησεις σε τηλεφωνα εκτός οτι καθυστερουν ενα μεγαλο ογκο καταγγελιων, δημιουργουν και μια εικονα επιχειρηματια που δυσκολευεται μεν αλλα προσπαθει να ανταποκριθει σιγα σιγα στις υποχρεωσεις του, κατι στο οποιο σε ενα σχετικο δικαστηριο μπορει και να τους γλυτώσει εν μερη. Μπορει να γινεται εκ του πονηρου μπορει και οχι.

7) Μπορει να εχουν ολες τις καλες προθεσεις αλλα μπορει και οχι. Δεν το ξερετε μην στηριζεστε σε αυτο.

8 ) Μην στηριζεστε στο τι σας λεει ο καθε υπαλληλος της τραπεζας. Διαβαστε την νομοθεσια και πηγαινετε στον διευθυντη καποιου υποκαταστηματος. Σε περιπτωση που αρνουνται και καθυστερουν να εκτελεσουν τις προβλεπομενες διαδικασιες οι καταγγελια των τραπεζων για παρανομες πρακτικες γίνεται στην Τραπεζα της Ελλαδος και οχι σε αστυνομια.

Προσωπικα δεν θα καθυστερουσα καθολου να κανω επωνυμες καταγγελιες κανονικα και με δικηγορους σε καθε αρμοδια υπηρεσια ειδικα εαν μιλαμε για ποσα 500-800 ευρω που ακουω εδω μεσα.

Σε περιπτωση που παρετε τα χρηματα πισω τις ακυρωνετε, αλλιως δεν θα εχετε χασει χρονο και σειρα.

Ακριβώς όπως τα λες!! 
Χρήμα λογικά δεν υπάρχει η το βρίσκουν σταδιακά και το επιστρέφουν σε όσους κάνανε κατάθεση και όσοι έχουν πληρώσει με κάρτες στην ουσία τους λέει έμμεσα πως θα τα πάρεις τα λεφτά από την τράπεζα και όχι από εμένα...εγώ δεν έχω ξαναπετύχει παρόμοια κατάσταση που να σου λέει ο ιδιοκτήτης κάνε αυτό διότι αν είχε λεφτά θα τα έβαζε αμέσως σε όλους, όχι να έχει δώσει εντολή και να περιμένουμε όλοι μια βδομάδα...γιατί αν είχε λεφτά τα λεφτά θα είχανε μπει και δεν θα τρέχαμε όλοι σε αμφισβήτηση ενώ τώρα στην ουσία μας τα δίνει η τράπεζα και εννοείται μετά αυτός τα χρωστάει σε αυτή και κοινώς έχει μπλέξει...

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Το θέμα έχει κλειδωθεί
  • Το θέμα έχει ενεργοποιηθεί και πάλι
  • κλειδώθηκε και ξεκλειδώθηκε αυτό το θέμα
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.