Προς το περιεχόμενο

Mobilepoint.gr


dkoufo1
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το κατάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εχει σκεφτεί κανείς το ενδεχόμενο να έχουν Φαει αυτοί πιστόλι απο τον ίδιο τον προμηθευτή τους και για αυτο να έχει γίνει όλο αυτό?

Επεξ/σία από gianfil86
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

10 λεπτά πριν, sotirisHD είπε

Θέλει μια προσοχή ως προς τα περιστατικά. Από μια γρήγορη ματιά που έριξα στον 2251/1994 δεν προβλέπεται υπαναχώρηση του καταστήματος (με την επιφύλαξη της γρήγορης ματιάς). Υπαναχώρηση του πελάτη προβλέπεται για τους λόγους που αναφέρονται στην επιστολή τους και όχι μόνο. Ψάχτε το λίγο παραπάνω πριν κάνετε οτιδήποτε.

https://www.lawspot.gr/nomikes-plirofories/nomothesia/nomos-2251-1994

Τον πελάτη τον αφορά να τον καλύψουν οι όροι της visa ή ότι αλλο σημα έχει η κάρτα του για chargeback. Μια απο τις βασικές περιπτώσεις chargeback είναι η μη παραλαβή εμπορεύματος. Παραδείγματος χαρη ειμαι ο ταδε αγορασα το ταδε προιον και πληρωσα με καρτα 14/4. Το καταστημα μου υποσχεθηκε οτι θα μου το παραδοσει εως 3/5. Δεν παρελαβα ποτε οτιδηποτε και δεν μπορεσα να συνενοηθω με το καταστημα παρα τις προσπαθειες μου για την κατάσταση της παραγγελίας μου γιατι κανενας δεν απαντα στο τηλεφωνικο κεντρο. Για την visa εισαι κατωχυρωμενος γιατι πρωτον δεν παρελαβες, δευτερον επιχειρησες να επιλυσεις το προβλημα με τον εμπορο, τριτον με το που αντιληφθηκες το προβλημα ενημερωσες κατευθειαν τον εκδοτη της καρτας σου. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, patclo είπε

Τον πελάτη τον αφορά να τον καλύψουν οι όροι της visa ή ότι αλλο σημα έχει η κάρτα του για chargeback. Μια απο τις βασικές περιπτώσεις chargeback είναι η μη παραλαβή εμπορεύματος. Παραδείγματος χαρη ειμαι ο ταδε αγορασα το ταδε προιον και πληρωσα με καρτα 14/4. Το καταστημα μου υποσχεθηκε οτι θα μου το παραδοσει εως 3/5. Δεν παρελαβα ποτε οτιδηποτε και δεν μπορεσα να συνενοηθω με το καταστημα παρα τις προσπαθειες μου για την κατάσταση της παραγγελίας μου γιατι κανενας δεν απαντα στο τηλεφωνικο κεντρο. Για την visa εισαι κατωχυρωμενος γιατι πρωτον δεν παρελαβες, δευτερον επιχειρησες να επιλυσεις το προβλημα με τον εμπορο, τριτον με το που αντιληφθηκες το προβλημα ενημερωσες κατευθειαν τον εκδοτη της καρτας σου. 

΄Σε αυτό που γράφεις έχεις δίκιο αλλά εγώ μιλάω για άλλο πράγμα. Έχουν σταλεί επιστροφές σε κάρτες οι οποίες έχουν κολλήσει. Η εταιρία έχει στείλει κάποια αποδεικτικά και συστήνει να γίνει αμφισβήτηση με την επισύναψη των αποδεικτικών για να αναγκαστεί η τράπεζα να επισπεύσει την εκκαθάριση. Μάλιστα έχει δώσει και ένα σχετικό κείμενο για την ίδια περίπτωση. Απ ότι φαίνεται το κατάστημα δεν δικαιούται να ακυρώσει από μόνο του. Αν κάποιος λοιπόν δηλώσει στην τράπεζα ότι το κατάστημα ακύρωσε μόνο του και μου έστειλε αυτό το αποδεικτικό μπορεί αυτό να έχει ως αποτέλεσμα να μπλέξει με την εκτέλεση της επιστροφής του. Όπως και να χει επειδή όπως λες και συ θα πρέπει να δοθεί μεγάλη έμφαση στο τυπικό μέρος καλό είναι πριν κάνει κάτι κάποιος να το ψάξει εκτενώς.

Επεξ/σία από sotirisHD
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα

 

Δυστυχώς την πάτησα και εγώ.

Αγόρασα ένα κινητό στις 09/05  και στις 12/05 έλαβα email με ένα συννημένο refund.

Η ιδιαιτερότητα στην δική μου περίπτωση είναι οτι δεν πρόλαβαν να πάρουν το ποσό και έτσι το ποσό φαίνεται ακόμα στο λογιστικό υπόλοιπο μου. 

Γνωρίζετε αν σε αυτή την περίπτωση πρέπει να κάνω αμφιβήτηση συναλλαγής ή το ποσό θα επιστρέψει αυτόματα εφόσον τα χρήματα είναι μόνο δευσμευμένα και η συναλλαγή δεν ολοκληρώθηκε από την δική τους πλευρά; 

Επίσης μου κάνει εντύπωση γιατί από οτι γνωρίζω από οικογενειακό πρόσωπο, σε περίπτωση ακύρωσης της συναλλαγής , το ποσό επιστρέφει αυτόματα στον πελάτη και δεν χρειάζεται να κάνει οποιαδήποτε ενέργεια που έρχεται σε αντίθεση με όσα γράφει ο κύριος αυτός στα email του τα οποία είναι ίδια copy-paste σε όλους μας το οποίο δεν δείχνει καθόλου  σεβασμό στους πελάτες που ταλαιπωρούνται εξαιτιας τους! 

 

Επίσης το κείμενο που μας ζητάει να γράψουμε αναφέρει οτι η συνναλαγή ακυρώθηκε εκ μέρους ΜΑΣ. Να γράψουμε ψέματα δηλαδή; Και ποιος ωφελείται από αυτό. Εμείς πάντως όχι. 

Τέλος άλλαξαν την ανακοίνωση στο site... ω ναι, δέχονται νέες παραγγελίες.... για να την πατήσουν και άλλοι.... Κρίμα ειλικρινά γιατί κάποιοι δεν βρισκουν τα χρήματα στο δρόμο. 

Επεξ/σία από HaraBug
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, HaraBug είπε

Καλησπέρα

Δυστυχώς την πάτησα και εγώ.

Αγόρασα ένα κινητό στις 09/05  και στις 12/05 έλαβα email με ένα συννημένο refund.

Η ιδιαιτερότητα στην δική μου περίπτωση είναι οτι δεν πρόλαβαν να πάρουν το ποσό και έτσι το ποσό φαίνεται ακόμα στο λογιστικό υπόλοιπο μου. 

Γνωρίζετε αν σε αυτή την περίπτωση πρέπει να κάνω αμφιβήτηση συναλλαγής ή το ποσό θα επιστρέψει αυτόματα εφόσον τα χρήματα είναι μόνο δευσμευμένα και η συναλλαγή δεν ολοκληρώθηκε από την δική τους πλευρά; 

Επίσης μου κάνει εντύπωση γιατί από οτι γνωρίζω από οικογενειακό πρόσωπο, σε περίπτωση ακύρωσης της συναλλαγής , το ποσό επιστρέφει αυτόματα στον πελάτη και δεν χρειάζεται να κάνει οποιαδήποτε ενέργεια που έρχεται σε αντίθεση με όσα γράφει ο κύριος αυτός στα email του τα οποία είναι ίδια copy-paste σε όλους μας το οποίο δεν δείχνει καθόλου  σεβασμό στους πελάτες που ταλαιπωρούνται εξαιτιας τους! 

Επίσης το κείμενο που μας ζητάει να γράψουμε αναφέρει οτι η συνναλαγή ακυρώθηκε εκ μέρους ΜΑΣ. Να γράψουμε ψέματα δηλαδή; Και ποιος ωφελείται από αυτό. Εμείς πάντως όχι. 

Τέλος άλλαξαν την ανακοίνωση στο site... ω ναι, δέχονται νέες παραγγελίες.... για να την πατήσουν και άλλοι.... Κρίμα ειλικρινά γιατί κάποιοι δεν βρισκουν τα χρήματα στο δρόμο. 

 

Μιλήστε άμεσα με την τράπεζά σας!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, Carvelis είπε

Μιλήστε άμεσα με την τράπεζά σας!!!

Αν χρειαστεί να κάνω αυτό τότε πιστεψέ με θα προχωρήσω ακόμα παραπάνω.

Παραθέτω απόσματα από το Site... Δηλαδή ακυρώνουν τους δικούς τους όρους χρήσης..... χμμμ.... 

Ο καταναλωτής ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών μόνο ως αποτέλεσμα της διαχείρισης των αγαθών άλλης πλην εκείνης που είναι αναγκαία για τη δια πίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών. To mobilepoint,gr υποχρεούται να επιστρέψει τα καταβληθέντα από τον καταναλωτή ποσά χωρίς επιβάρυνση και χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία το προϊόν επιστραφεί στo mobilepoint.gr .........

 

Γράφει κάπου στο site τους ότι πρέπει να κάνω αμφισβήτηση συναλλαγής για να πάρω πίσω τα χρήματα ΜΟΥ?  

Είναι υποχρεωμένοι να τα δώσουν πίσω άσχετα τι γράφουν στα emails τους. 

Επεξ/σία από HaraBug
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, HaraBug είπε

Καλησπέρα

Δυστυχώς την πάτησα και εγώ.

Αγόρασα ένα κινητό στις 09/05  και στις 12/05 έλαβα email με ένα συννημένο refund.

Η ιδιαιτερότητα στην δική μου περίπτωση είναι οτι δεν πρόλαβαν να πάρουν το ποσό και έτσι το ποσό φαίνεται ακόμα στο λογιστικό υπόλοιπο μου. 

Γνωρίζετε αν σε αυτή την περίπτωση πρέπει να κάνω αμφιβήτηση συναλλαγής ή το ποσό θα επιστρέψει αυτόματα εφόσον τα χρήματα είναι μόνο δευσμευμένα και η συναλλαγή δεν ολοκληρώθηκε από την δική τους πλευρά; 

Επίσης μου κάνει εντύπωση γιατί από οτι γνωρίζω από οικογενειακό πρόσωπο, σε περίπτωση ακύρωσης της συναλλαγής , το ποσό επιστρέφει αυτόματα στον πελάτη και δεν χρειάζεται να κάνει οποιαδήποτε ενέργεια που έρχεται σε αντίθεση με όσα γράφει ο κύριος αυτός στα email του τα οποία είναι ίδια copy-paste σε όλους μας το οποίο δεν δείχνει καθόλου  σεβασμό στους πελάτες που ταλαιπωρούνται εξαιτιας τους! 

Επίσης το κείμενο που μας ζητάει να γράψουμε αναφέρει οτι η συνναλαγή ακυρώθηκε εκ μέρους ΜΑΣ. Να γράψουμε ψέματα δηλαδή; Και ποιος ωφελείται από αυτό. Εμείς πάντως όχι. 

Τέλος άλλαξαν την ανακοίνωση στο site... ω ναι, δέχονται νέες παραγγελίες.... για να την πατήσουν και άλλοι.... Κρίμα ειλικρινά γιατί κάποιοι δεν βρισκουν τα χρήματα στο δρόμο. 

Και εγώ θα σας συμβούλευα να μιλήσετε άμεσα με τράπεζα! 
Επίσης ισχύει αυτό πως στο email στην ουσία σου λέει πως εμείς σαν πελάτες ακυρώσαμε την παραγγελία ενώ στην ουσία συνέβη το αντίθετο. Προσωπικά τους είχα στείλει email την Δευτέρα για άμεση ενημέρωση της κατάστασης και πως αν δεν λάβω την επιθυμητή ενημέρωση θα προβώ σε ακύρωση και η απάντηση που έλαβα ήταν το γνωστό αυτόματο email που στείλανε σε όλους για ακύρωση της παραγγελίας από μέρος τους επειδή ο όγκος παραγγελιών ήταν τεράστιος και μπλα μπλα και όχι από μέρος μου όπως μας λένε να κάνουμε. Και επίσης αν είχανε θέμα με τους προμηθευτές όπως αναφέρει ένα παιδί πιο πάνω θεωρώ πως το πιο σωστό θα ήταν να σταματήσουν να δέχονται άλλες παραγγελίες μέχρι να λύσουν το πρόβλημα και όχι να δέχονται κανονικά παραγγελίες με αποτέλεσμα να φτάσουμε σε αυτή την κατάσταση. Πάντως αν ρίχνουν την ευθύνη στην τράπεζα είναι πολύ τραγικό όλο αυτό καθώς αν όντως υπήρχαν λεφτά να μας στείλουν και αφού έδωσαν εντολή επιστροφής τα λεφτά θα είχαν μπει αν όντως τα είχαν μέρες τώρα και όχι να πρέπει να προχωρήσουμε όλοι σε αμφισβήτηση. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, HaraBug είπε

Αν χρειαστεί να κάνω αυτό τότε πιστεψέ με θα προχωρήσω ακόμα παραπάνω.

Παραθέτω απόσματα από το Site... Δηλαδή ακυρώνουν τους δικούς τους όρους χρήσης..... χμμμ.... 

Ο καταναλωτής ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών μόνο ως αποτέλεσμα της διαχείρισης των αγαθών άλλης πλην εκείνης που είναι αναγκαία για τη δια πίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών. To mobilepoint,gr υποχρεούται να επιστρέψει τα καταβληθέντα από τον καταναλωτή ποσά χωρίς επιβάρυνση και χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία το προϊόν επιστραφεί στo mobilepoint.gr .........

Γράφει κάπου στο site τους ότι πρέπει να κάνω αμφισβήτηση συναλλαγής για να πάρω πίσω τα χρήματα ΜΟΥ?  

Είναι υποχρεωμένοι να τα δώσουν πίσω άσχετα τι γράφουν στα emails τους. 

 

Για ποιους όρους χρήσης μιλάτε;; Μιλάμε για ΞΕΚΑΘΑΡΗ ΑΠΑΤΗ. Αποδεχτείτε το, μιλήστε ΑΜΕΣΑ με την τράπεζα σας και ναι, να το προχωρήσετε κι εσείς παραπάνω όπως εχουμε κάνει δεκάδες άλλοι εξαπατημένοι καταναλωτές τόσες ημέρες τώρα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σας!!!

Σχετικα με το συγκεκριμενο μαγαζι για το οποιο γινεται λογος να σας πω και εγω ημουν πολυ αγχωμενη και νευριασμενη οτι θα χασω τα χρηματα μου. Αυτες τις μερες κοιτουσα τα σχολια εβλεπα οτι χρηματα δεν εμπαιναν και πιστευα θα τα χασω. Ήμουν ετοιμη να κινηθω νομικα καθως και το ποσο που ειχα καταβαλλει ηταν μεγαλο. Τον συγκεκριμενο κυριο τον πηρα τηλεφωνο στο κινητο του δεν απαντησε ειχα στειλει και μειλ στο λογιστηριο με τα στοιχεια μου για να μου γινει επιστροφη αμεσα. Τον πηρε χθες καποια στιγμη και ο συντροφος μου στον οποιο το σηκωσε προφανως τυχαια και τον καθησυχασε οτι θα επιστραφουν τα χρηματα εφοσον το επιθυμουμε και δε θελουμε να περιμενουμε για τη παραγγελια. Οντως σημερα το πρωι μου εστειλαν μειλ με το αποδεικτικο καταθεσης και το πληρες ποσο επιστροφης. Να σημειωσω οτι εγω ειχα κανει καταθεση δεν ειχα πληρωσει με καρτα. Και εξυπηρετηθηκα εντος 2-3 ημερων απο τη στιγμη που αρχιζα τις διαδικασιες για επιστροφη χρηματων. Θεωρω οτι για να εχει κανει ενεργειες να τα δωσει θα τα δωσει σε ολους. Δεν μπορω να πω οτι ειναι απατεωνας δε ξερω τι ακριβως συνεβη με την επιχειρηση του και δε με αφορα βεβαια. Απλα οφειλω να πω πως δεν ειχε σκοπο  οπως τουλαχιστον φαινεται να μας παρει τα χρηματα και να εξαφανιστει, αν ηταν θα το ειχε κανει μερες τωρα. Και σας το λεω εγω που το ποσο που ειχα καταθεσει ηταν αρκετα αξιολογο. Δεν θελω να καθησυχασω κανεναν απλα αναφερω τη δικη μου εμπειρια σε σχεση με αυτο το καταστημα. Ο καθενας λειτουργει για τον εαυτο του και πραττει οπως νομιζει. Η ιστορια αυτη ας μας μαθει να ειμαστε πιο επιφυλακτικοι με αγορες μεσω ιντερνετ και ΜΟΝΟ με αντικαταβολη. Εγω τουλαχιστον αυτο εμαθα για πρωτη κ τελευταια φορα που την πατησα δυστυχως λογω των συνθηκων που επικρατουσαν.

Ευχομαι ολοι οσοι ακομα δεν τα πηρατε να παρετε τα χρηματα σας πισω και το παθημα να γινει σε ολους μαθημα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια εχω ενα σχετικα καλο νεο να σας πω ειδικα σε οσους εχουν πληρωσει με καρτα καλη ωρα οπως ειχα κανει κ εγω.

Ειχα κανει αγορα με καρτα μεσω Alpha bank που το θεωρησα ποιο αμεσω λογο του οτι ελεγε το καταστημα οτι συνεργαζεται με την συγκεκριμενη τραπεζα.

Η καρτα απο την οποια εκανα την αγορα ανοικει στην αρραβωνιαστικια μου που ειναι μονο αυτη πληρης δικαιουχος.

Μου εστειλαν σημερα το πρωι ενα αποδεικτικο συναλλαγης οτι απο τραπεζα Eurobank εκαναν μεταφορα στον λογαριασμο τις αρραβωνιαστικιας μου στην τραπεζα τις Alpha bank απο την οποια ειχαμε κανει την αγορα.

Η μεταφορα εγινε εχθες αλλα ακομα δεν εχει δει στον λογαριασμο τις τα χρηματα.

Πιστευω επειδη ειναι μεταφορα απο 2 διαφορετικες τραπεζες δεν φαινεται αμεσως κ ευελπιστω πως μεχρι την δευτερα θα φανουν.

Δεν θα επισυναψω το αποδεικτικο ακομα που μου εχουν στειλει μεχρι να βεβαιωθω οτι εχουν μπει τα χρηματα στον λογαρισμο.

Μολις εχω νεοτερα απο δευτερα φανταζομαι θα σας ενημερωσω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Eleftheria1012 είπε

Καλησπέρα σας!!!

Σχετικα με το συγκεκριμενο μαγαζι για το οποιο γινεται λογος να σας πω και εγω ημουν πολυ αγχωμενη και νευριασμενη οτι θα χασω τα χρηματα μου. Αυτες τις μερες κοιτουσα τα σχολια εβλεπα οτι χρηματα δεν εμπαιναν και πιστευα θα τα χασω. Ήμουν ετοιμη να κινηθω νομικα καθως και το ποσο που ειχα καταβαλλει ηταν μεγαλο. Τον συγκεκριμενο κυριο τον πηρα τηλεφωνο στο κινητο του δεν απαντησε ειχα στειλει και μειλ στο λογιστηριο με τα στοιχεια μου για να μου γινει επιστροφη αμεσα. Τον πηρε χθες καποια στιγμη και ο συντροφος μου στον οποιο το σηκωσε προφανως τυχαια και τον καθησυχασε οτι θα επιστραφουν τα χρηματα εφοσον το επιθυμουμε και δε θελουμε να περιμενουμε για τη παραγγελια. Οντως σημερα το πρωι μου εστειλαν μειλ με το αποδεικτικο καταθεσης και το πληρες ποσο επιστροφης. Να σημειωσω οτι εγω ειχα κανει καταθεση δεν ειχα πληρωσει με καρτα. Και εξυπηρετηθηκα εντος 2-3 ημερων απο τη στιγμη που αρχιζα τις διαδικασιες για επιστροφη χρηματων. Θεωρω οτι για να εχει κανει ενεργειες να τα δωσει θα τα δωσει σε ολους. Δεν μπορω να πω οτι ειναι απατεωνας δε ξερω τι ακριβως συνεβη με την επιχειρηση του και δε με αφορα βεβαια. Απλα οφειλω να πω πως δεν ειχε σκοπο  οπως τουλαχιστον φαινεται να μας παρει τα χρηματα και να εξαφανιστει, αν ηταν θα το ειχε κανει μερες τωρα. Και σας το λεω εγω που το ποσο που ειχα καταθεσει ηταν αρκετα αξιολογο. Δεν θελω να καθησυχασω κανεναν απλα αναφερω τη δικη μου εμπειρια σε σχεση με αυτο το καταστημα. Ο καθενας λειτουργει για τον εαυτο του και πραττει οπως νομιζει. Η ιστορια αυτη ας μας μαθει να ειμαστε πιο επιφυλακτικοι με αγορες μεσω ιντερνετ και ΜΟΝΟ με αντικαταβολη. Εγω τουλαχιστον αυτο εμαθα για πρωτη κ τελευταια φορα που την πατησα δυστυχως λογω των συνθηκων που επικρατουσαν.

Ευχομαι ολοι οσοι ακομα δεν τα πηρατε να παρετε τα χρηματα σας πισω και το παθημα να γινει σε ολους μαθημα. 

 

Εντάξει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, AnastasiouD1982 είπε

Μου εστειλαν σημερα το πρωι ενα αποδεικτικο συναλλαγης οτι απο τραπεζα Eurobank εκαναν μεταφορα στον λογαριασμο τις αρραβωνιαστικιας μου στην τραπεζα τις Alpha bank απο την οποια ειχαμε κανει την αγορα.

Και εγω έχω αποδεικτικό από τις 12/05 για Refund αλλά τα χρήματα χάθηκαν στο δρόμο.... 

Επεξ/σία από HaraBug
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, Eleftheria1012 είπε

Καλησπέρα σας!!!

Σχετικα με το συγκεκριμενο μαγαζι για το οποιο γινεται λογος να σας πω και εγω ημουν πολυ αγχωμενη και νευριασμενη οτι θα χασω τα χρηματα μου. Αυτες τις μερες κοιτουσα τα σχολια εβλεπα οτι χρηματα δεν εμπαιναν και πιστευα θα τα χασω. Ήμουν ετοιμη να κινηθω νομικα καθως και το ποσο που ειχα καταβαλλει ηταν μεγαλο. Τον συγκεκριμενο κυριο τον πηρα τηλεφωνο στο κινητο του δεν απαντησε ειχα στειλει και μειλ στο λογιστηριο με τα στοιχεια μου για να μου γινει επιστροφη αμεσα. Τον πηρε χθες καποια στιγμη και ο συντροφος μου στον οποιο το σηκωσε προφανως τυχαια και τον καθησυχασε οτι θα επιστραφουν τα χρηματα εφοσον το επιθυμουμε και δε θελουμε να περιμενουμε για τη παραγγελια. Οντως σημερα το πρωι μου εστειλαν μειλ με το αποδεικτικο καταθεσης και το πληρες ποσο επιστροφης. Να σημειωσω οτι εγω ειχα κανει καταθεση δεν ειχα πληρωσει με καρτα. Και εξυπηρετηθηκα εντος 2-3 ημερων απο τη στιγμη που αρχιζα τις διαδικασιες για επιστροφη χρηματων. Θεωρω οτι για να εχει κανει ενεργειες να τα δωσει θα τα δωσει σε ολους. Δεν μπορω να πω οτι ειναι απατεωνας δε ξερω τι ακριβως συνεβη με την επιχειρηση του και δε με αφορα βεβαια. Απλα οφειλω να πω πως δεν ειχε σκοπο  οπως τουλαχιστον φαινεται να μας παρει τα χρηματα και να εξαφανιστει, αν ηταν θα το ειχε κανει μερες τωρα. Και σας το λεω εγω που το ποσο που ειχα καταθεσει ηταν αρκετα αξιολογο. Δεν θελω να καθησυχασω κανεναν απλα αναφερω τη δικη μου εμπειρια σε σχεση με αυτο το καταστημα. Ο καθενας λειτουργει για τον εαυτο του και πραττει οπως νομιζει. Η ιστορια αυτη ας μας μαθει να ειμαστε πιο επιφυλακτικοι με αγορες μεσω ιντερνετ και ΜΟΝΟ με αντικαταβολη. Εγω τουλαχιστον αυτο εμαθα για πρωτη κ τελευταια φορα που την πατησα δυστυχως λογω των συνθηκων που επικρατουσαν.

Ευχομαι ολοι οσοι ακομα δεν τα πηρατε να παρετε τα χρηματα σας πισω και το παθημα να γινει σε ολους μαθημα. 

Είδες τα  χρήματα στον λογαριασμό σου μέσα η μόνο το email που σου έστειλαν;Τώρα το είδα οκ έκανες κατάθεση,το πρόβλημα είναι με τις κάρτες.

Επεξ/σία από mpampisaloniki
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, HaraBug είπε

Και εγω έχω αποδεικτικό από τις 09/05 αλλά τα χρήματα χάθηκαν στο δρόμο.... 

Οχι αποδεικτικο Word φιλε μου μην μπερδευεσε. τετοιο ειχα παρει κ εγω στην αρχη.

Ειναι αποδεικτικο μεταφορας απο εναν λογαριασμο στον αλλων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, katseras7 είπε

ΟΠΩΣ ΕΙΠΑ .. ΧΤΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕ Η ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ - ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΧΑΝ ΜΠΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ . . ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΜΟΥ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ . . . ΣΕ ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΜΙΑ ΚΑΙ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΟΣΟ ΑΝΩ ΤΟΝ ΧΙΛΙΩΝ ΕΥΡΩ ΜΕ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΑΠΟ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΣΕ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΡΤΑ . . 

Ετσι ειναι στην ιδια περιπτωση ημουν και εγω. Καταθεση ειχα κανει στη Αλφα και πιστωθηκαν σημερα στον λογαριασμο  μου Εθνικη. Σε δυο τρεις μερες απο τοτε που τους ενοχλησα τα ειχα πισω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...