Προς το περιεχόμενο

Mobilepoint.gr


dkoufo1
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το κατάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, gregor38 είπε

Να βαλεις δικηγορο,διαφορετικα θα επιμενει να κανεις αμφισβήτηση.Θα πρεπει να στο ζητησει αυτος για να σου επιστρεψει τα χρηματα.την παραγγελια την εκανα στις 9/4/20

Εσύ είχες προλάβει να κάνεις αμφισβήτηση; (όχι αυτή που προτείνει)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

6 ώρες πριν, mariaarampatzi είπε

Εσύ είχες προλάβει να κάνεις αμφισβήτηση; (όχι αυτή που προτείνει)

Οχι δεν προλαβα,θα πηγαινα την τριτη,να εχει περασει μια εβδομαδα απο το αρχικο μηνυμα με το αρχικο μηνυμα μαζι που λεει οτι απο ΔΙΚΗ τους υπαιτιότητα ακυρωθηκε η συναλλαγη....παιδια επειδη μου εχουν στειλει πολλά μυνηματα και Π.Μ,εγω εδοσα πειτε το και μια ιδεα,οποιος θελει βαζει δικηγορο η κανει οτι καταλαβαινει,εγω εκανα οτι καταλαβαινα και εβγαλα ακρη,δεν παιζουν με αυτα τα πραγματα γιατι μπορει να γυρισει μπουμερανκ αν οντως εχουμε να κανουμε με ''ατακτους'' ανθρώπους....καλη συνεχεια και μακαρι να παρετε ολοι τα λεφτα σας πισω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο που με εντυπωσιαζει παντως ειναι ότι οπως φαινεται απο τους χιλιαδες εξαπατημενους πραγματικη καταγγελια για απατη δεν δειχνει να εχει γινει μιας και το καταστημα εξακολουθει να μενει ανοιχτο.

Μαλλον ξερετε απο που προερχονται τα χρηματα που σας επιστρεφουν ετσι; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, mpampisaloniki είπε

Σκέφτομαι να γράψω βιβλίο με τίτλο "Πώς να γίνεις επιχειρηματίας μέσα σε έναν μήνα"

Πρώτο βήμα κάνεις λίγες οικονομίες και μαζεύεις περίπου 600€ που χρειάζονται για το άνοιγμα μιας ΙΚΕ.

Δεύτερο βήμα στήνεις μια ιστοσελίδα στα γρήγορα (αλλά 500-600€),μπορεί και λίγο παραπάνω για να είσαι πιο ωραίος ρε παιδί μου,τεχνολογικά προϊόντα θα πουλάς δεν είσαι ο κυρ Γιώργης ο ψιλικατζής...

Τρίτο βήμα ανεβάζεις όλα τα προϊόντα από nokia 3210 μέχρι iphone11 pro και samsung galaxy s20 ultra σε διαθεσιμότητα 4-10 ημέρες η ακόμα και 30,δεν έχει σημασία,αυτό που έχει σημασία είναι να έχεις τιμές χώμα κάτω της χοντρικής για να δελεάσεις όσο γίνεται περισσότερους.Κατόπιν βάζεις τα πάντα με προπληρωμή,γιατί λες φιλαράκο θα σου φέρω προϊόν 200€ κάτω ,θες και αντικαταβολή;χαλάρωνε και πλήρωνε...

Τέταρτο βήμα περιμένεις σαν το Τζων στο Τενεσί και πετάς καπάκια στο βαρέλι  μέχρι να γίνει το ουίσκυ.1-2 μήνες είναι αρκετό.

Πέμπτο βήμα και τελευταίο.Εχεις μαζέψει πολύ μπακίρι,πρώτη σου σκέψη είναι να πας στις παρθένους νήσους και μετά να έρθεις πίσω να γίνεις κανονικός επιχειρηματίας,λεφτά υπαρχουν...λες μας χτύπησε κρούσμα προσβολής από σαρκοφάγες προνύμφες νότιου ειρηνικού και κλείνεις την παράγκα αφού έχεις αδειάσει όλους τους λογαριασμούς.Για να μην έχεις θέματα με μηνύσεις βάζεις τα χρήματα σε αυτούς που πλήρωσαν με κατάθεση και στους αλλού λες βρείτε τα με την τράπεζά σας, θέλω να τα δώσω αλλά δεν με αφήνουν,να σας τα φάνε θέλουν αυτοί...

Αφού έχεις γυρίσει από τις παρθένους νήσους με χρωματάκι πιπίλα σέξυ Βραζιλιάνας και πρισμένης  κοιλιάς από τους αστακούς και τις σαμπάνιες ,ανοίγεις νέα εταιρεία με ότι γουστάρεις ,λεφτά υπάρχουν αδερφέ.

Οποιαδήποτε ομοιότητα με οποιοδήποτε κατάστημα η όνομα κλπ είναι τελείως τυχαία.

που την βρίσκεις την όρεξη ρε φίλε εμείς κλαίμε εδώ και εσύ ........... πάνε σε καμιά παραλία έχει καλό καιρό έξω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτοί που έχουν πληρώσει με κάρτα δηλαδή θέλετε να μου πείτε ότι έχετε πάρει χρήματα πίσω? Εγώ γιατί δεν έχω δει τίποτα? Και κάθε φορά μου λένε διαφορετικές ημερομηνίες ότι μου μετέφεραν τα χρήματα και στο τέλος να κάνω αμφισβήτηση συναλλαγής! 

Επειδή μιλάμε για μεγάλα ποσά εάν κάποιος πραγματικά ξέρει μπορεί να βοηθήσει?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, Efi_fou είπε

Αυτοί που έχουν πληρώσει με κάρτα δηλαδή θέλετε να μου πείτε ότι έχετε πάρει χρήματα πίσω? Εγώ γιατί δεν έχω δει τίποτα? Και κάθε φορά μου λένε διαφορετικές ημερομηνίες ότι μου μετέφεραν τα χρήματα και στο τέλος να κάνω αμφισβήτηση συναλλαγής! 

Επειδή μιλάμε για μεγάλα ποσά εάν κάποιος πραγματικά ξέρει μπορεί να βοηθήσει?

οσοι πληρωσαν με καρτα δεν πηρε κανενας χρηματα πισω...μονο ενας χθες που λεει οτι εβαλε δικηγορο και δεν ξερω κατα ποσο ισχυει....

 

Αμφισβητηση φανταζομαι καναμε ολοι και αν οχι ολοι οι τελευταιοι θα την κανουν αυριο.. ΜΗΝ σταματατε ομως μονο στην αμφισβητηση. ΚΑΝΤΕ και ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ στο αστυνομικο τμημα. ειναι ΔΩΡΕΑΝ δεν πληρωνετε τιποτα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγώ έχω κάνω αμφισβήτηση συναλλαγής αλλά δική μου όχι αυτά που γράφουν αυτοί! Θα πάω και εγώ αύριο για την καταγγελία ! Αν έχει κάποιος νεότερα ας ενημερώσει! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Υπάρχει κάποιος άλλος που είναι η συναλλαγή με την κάρτα σε  κατάσταση επεξεργασίας η μόνο εγώ είμαι

IMG_20200514_131132.jpg

Επεξ/σία από PoliospA
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, dancer είπε

Αχ βρε φουκαρα Έλληνα πλέον δεν μπορείς να ξεχωρίσεις την απάτη και για να γλυτώσεις 2 ψωροευρω περιμένεις ένα και δύο μήνες για να μάθεις τελικά  ότι τα χωράφια είναι παραθαλάσσια πάνω στο βουνό. Το ακριβό κατάστημα της γειτονιάς σας σας κλέβει θεωρείτε που θα σας το φέρει σε μερικές ώρες η την επόμενη μερα. Συνεχίστε να ψάχνετε στο Σκρουτζ και στα καταστήματα χωρίς φυσικό κατάστημα και όταν γίνει η στραβή να κάνετε καταγγελίες από τον καναπέ σας με ένα σουβλάκι και να ρωτάτε το γείτονα που μέχρι χθες δεν τον ξέρατε αν πρέπει να σηκωθείτε από τον καναπέ σας η όχι για να πάρετε τα λεφτά σας πίσω. 

75 σελίδες και πάλι διαβαζούμε τα ίδια με το amobiles συνεχίστε ετσι μπορείτε. Απορώ ποιο θα είναι το επόμενο κατάστημα που θα το κανει αυτό πάντως το επιχειρατικο πλάνο δουλεύει μια χαρά όπως φαίνεται και θα αυξηθούν ακόμα περισσότερο τα κρούσματα πάντως μέχρι να υπάρξει μυνηση από κάποιον από εσάς θα έχουν ανοίξει οι πτήσεις για εξωτερικό και θα ψάχνετε ακόμα αν πρέπει να κάνετε καταγγελία η να περιμένετε την επόμενη Παρασκευή αφού σας είπε ο Γιώργος ότι θα μπουν τα λεφτα στο λογαριασμο σας...

Πάντως τέτοια θέματα πλέον μου προκαλούν γέλιο τέτοιες κωμωδίες δεν βγαίνουν πλέον σε ταινίες

Νομίζω ότι "χάνεις" τελείως την εικόνα και είσαι και δεικτικός ως προς όλους εμάς τους "φουκαράδες".

Εάν δεν το έχεις αντιληφθεί, την προηγούμενη περίοδο όλα τα "Φυσικά" καταστήματα ήταν κλειστά και αρκετοί από εμάς χρειαστήκαμε εκτάκτως ηλεκτρονικό εξοπλισμό. Για τα γνωστά καταστήματα (PUBLIC, ΓΕΡΜΑΝΟΣ, ΠΛΑΙΣΙΟ κλπ.) ήταν ήδη γνωστό ότι υπήρχαν μεγάλες καθυστερήσεις. Γι΄αυτό αρκετοί κοίταξαν και για άλλες εναλλακτικές.

Εκεί προέκυψε και το "mobile point" το οποίο εμφανιζόταν με πολύ καλές κριτικές, είχε "φυσικό" κατάστημα κλπ.

Οπότε πριν αρχίσεις να τα "χώνεις" σε εμάς τους "φουκαράδες", σκέψου και λίγο παραπάνω. Γιατί πιο ενοχλητικό και από το θέμα της mobile point, είναι οι υπόλοιποι που έχετε αναλάβει ρόλο "δημοσίου κατήγορου" ως προς εμάς, που έχουμε βρεθεί μπλεγμένοι. Γνωρίζετε δε και το λόγο ο οποίος μας "οδήγησε" στην (όποια) mobile point. Είναι τα 30-40€. Δεν μπορεί να είναι (για παράδειγμα) το ότι δε λειτουργούσε τίποτα νορμάλ το τελευταίο δίμηνο-τρίμηνο. Σκέφτεστε και πριν από εμάς, για εμάς...

Επίσης ξέρεις ότι δεν έχουμε κάνει και καμία ενέργεια. Είσαι ακόμα και τώρα μέσα στο μυαλό μας δηλαδή.

Και τέλος η κατάσταση σου προκαλεί και γέλιο. Εύγε. Να συμβαίνουν τέτοια γεγονότα συχνότερα λοιπόν για να γελάς...

  • Like 5
  • Thanks 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, akatsim είπε

Εχει κανει καποιος μηνυση σε ΑΤ να μας πει τι του ειπαν οι αστυνομικοι? Την εψαξαν τη κυρια ιδιοκτητρια?

ναι εκανα εγω. εδωσα τα στοιχεια της κυριας το ονομα του καταστηματος το εντυπο αμφισβητησης απο τραπεζα καθως και ο,τι μειλ ειχα ανταλλαξει με αυτους. Τωρα απο κει και περα τι εκαναν και ποσο το εψαξαν δεν ειμαι σε θεση να γνωριζω.. ΕΝΕΡΓΗΣΤΕ παιδες ΜΗΝ μενετε αδρανεις - δεν θα σας δωσει τα λεφτα κανενας αν καθεστε στο σπιτι και δεν κανετε τιποτα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
26 λεπτά πριν, Angelos1970 είπε

Νομίζω ότι "χάνεις" τελείως την εικόνα και είσαι και δεικτικός ως προς όλους εμάς τους "φουκαράδες".

Εάν δεν το έχεις αντιληφθεί, την προηγούμενη περίοδο όλα τα "Φυσικά" καταστήματα ήταν κλειστά και αρκετοί από εμάς χρειαστήκαμε εκτάκτως ηλεκτρονικό εξοπλισμό. Για τα γνωστά καταστήματα (PUBLIC, ΓΕΡΜΑΝΟΣ, ΠΛΑΙΣΙΟ κλπ.) ήταν ήδη γνωστό ότι υπήρχαν μεγάλες καθυστερήσεις. Γι΄αυτό αρκετοί κοίταξαν και για άλλες εναλλακτικές.

Εκεί προέκυψε και το "mobile point" το οποίο εμφανιζόταν με πολύ καλές κριτικές, είχε "φυσικό" κατάστημα κλπ.

Οπότε πριν αρχίσεις να τα "χώνεις" σε εμάς τους "φουκαράδες", σκέψου και λίγο παραπάνω. Γιατί πιο ενοχλητικό και από το θέμα της mobile point, είναι οι υπόλοιποι που έχετε αναλάβει ρόλο "δημοσίου κατήγορου" ως προς εμάς, που έχουμε βρεθεί μπλεγμένοι. Γνωρίζετε δε και το λόγο ο οποίος μας "οδήγησε" στην (όποια) mobile point. Είναι τα 30-40€. Δεν μπορεί να είναι (για παράδειγμα) το ότι δε λειτουργούσε τίποτα νορμάλ το τελευταίο δίμηνο-τρίμηνο. Σκέφτεστε και πριν από εμάς, για εμάς...

Επίσης ξέρεις ότι δεν έχουμε κάνει και καμία ενέργεια. Είσαι ακόμα και τώρα μέσα στο μυαλό μας δηλαδή.

Και τέλος η κατάσταση σου προκαλεί και γέλιο. Εύγε. Να συμβαίνουν τέτοια γεγονότα συχνότερα λοιπόν για να γελάς...

Όχι φίλε μου, μια χαρά τα είπε ο προλαλήσαντας.

Όταν κάποιος είναι διατεθειμένος να εμπιστευτεί ένα χ ποσό σε ένα αμφίβολο κατάστημα τότε πρέπει να είναι προετοιμασμένος να τα χάσει. Και καλώς ή κακώς, οτιδήποτε δεν είναι public, plaisio, germanos είναι αμφίβολο σε κάποιο ποσοστό. Το κακό δεν είναι ότι χάσατε χρήματα, όλοι μας το πάθαμε. Το κακό είναι ότι όλο λέτε για καταγγελίες και αυτά όμως δεν έχει γίνει τίποτα. Και δεν πρόκειται να γίνει τίποτα. Γιατί απλούστατα ένας δικηγόρος θα ζητήσει ένα 200€ μόνο και μόνο για να διαβάσει την υπόθεση αυτή, και τότε έλα πες με ποιός θα τα δώσει.

Οπότε τα λεφτά δεχτείτε ότι χάθηκαν και προχωράτε με την ζωή σας. Πιο σημαντικά πράγματα έχουμε εδώ στο φορουμ να ασχοληθούμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, akridas47 είπε

ναι εκανα εγω. εδωσα τα στοιχεια της κυριας το ονομα του καταστηματος το εντυπο αμφισβητησης απο τραπεζα καθως και ο,τι μειλ ειχα ανταλλαξει με αυτους. Τωρα απο κει και περα τι εκαναν και ποσο το εψαξαν δεν ειμαι σε θεση να γνωριζω.. ΕΝΕΡΓΗΣΤΕ παιδες ΜΗΝ μενετε αδρανεις - δεν θα σας δωσει τα λεφτα κανενας αν καθεστε στο σπιτι και δεν κανετε τιποτα.

Εγω θυμαμαι οταν εκαναν μηνυση σε ενα διαιτητη τον περιμεναν εξω απο το γηπεδο για να τον συλλαβουν. Εδω τιποτα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θέλω να πιστεύω ότι μετά από τόσο ντόρο, όλοι όσοι έχουμε πληρώσει μέσω πιστωτικής κάρτας, έχουμε ήδη κάνει αμφισβήτηση συναλλαγής στην Τράπεζα μας. Λογικά στις περισσότερες τράπεζες, γίνεται και μέσω ηλεκτρονικής επικοινωνίας, δε χρειάζεται δηλαδή να τρέχετε στα Υποκαταστήματα. Αλλά αυτό θα σας το επιβεβαιώσει η Εξυπηρέτηση Πελατών της τράπεζας σας.

Από εκεί και πέρα, για όσους το επιθυμούν, μπορούν να στείλουν στο mobile point και την επισυναπτόμενη Φόρμα "Υπαναχώρησης Αγοράς από Απόσταση" της ΕΚΠΟΙΖΩ.

Τη συμπληρώνετε και τη στέλνετε ηλεκτρονικά (έχω αφήσει τα στοιχεία της εταιρίας) ανάλογα με την περίπτωση σας. Μη ξεχάσετε να κοινοποιήσετε στην επικοινωνία την ΕΚΠΟΙΖΩ και τη Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή. Τα e-mail είναι στη Φόρμα, αλλά τα παραθέτω και εδώ προς διευκόλυνση σας:

[email protected]

[email protected] 

Πιθανόν εάν λάβουν και αρκετά e-mail κοινοποιημένα σε αυτούς τους δύο φορείς, ζοριστούν και λίγο παραπάνω. Ούτε αυτό φυσικά μας εξασφαλίζει την επιστροφή των χρημάτων μας.

Τώρα εάν θέλει κάποιος να βοηθήσει με συγκεκριμένες ενέργειες που έχει κάνει ή/και έχει κινηθεί μέσω δικηγόρου, ας μας πει τι ακριβώς έκανε, με ποιόν επικοινώνησε ο δικηγόρος κλπ.

Ας τα γράψουμε πάλι. Το θέμα είναι πλέον 75 σελίδες, δεν είναι εύκολο να ανατρέξει κάποιος από την αρχή των μηνυμάτων για να δει τι μπορεί να κάνει.

Ας προσπαθήσουμε να αλληλοβοηθηθούμε ουσιαστικά. Έστω και τώρα. Το ζήτημα είναι ακόμα "ανοιχτό". Και απ΄ ότι φαίνεται θα είναι ανοιχτό για αρκετό καιρό ακόμα.

 

ypanachorisi_agora_apo_apostasi.doc

  • Like 4
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...