Προς το περιεχόμενο

Mobilepoint.gr


dkoufo1
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το κατάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

15 ώρες πριν, mpampisaloniki είπε

Σκέφτομαι να γράψω βιβλίο με τίτλο "Πώς να γίνεις επιχειρηματίας μέσα σε έναν μήνα"

Πρώτο βήμα κάνεις λίγες οικονομίες και μαζεύεις περίπου 600€ που χρειάζονται για το άνοιγμα μιας ΙΚΕ.

Δεύτερο βήμα στήνεις μια ιστοσελίδα στα γρήγορα (αλλά 500-600€),μπορεί και λίγο παραπάνω για να είσαι πιο ωραίος ρε παιδί μου,τεχνολογικά προϊόντα θα πουλάς δεν είσαι ο κυρ Γιώργης ο ψιλικατζής...

Τρίτο βήμα ανεβάζεις όλα τα προϊόντα από nokia 3210 μέχρι iphone11 pro και samsung galaxy s20 ultra σε διαθεσιμότητα 4-10 ημέρες η ακόμα και 30,δεν έχει σημασία,αυτό που έχει σημασία είναι να έχεις τιμές χώμα κάτω της χοντρικής για να δελεάσεις όσο γίνεται περισσότερους.Κατόπιν βάζεις τα πάντα με προπληρωμή,γιατί λες φιλαράκο θα σου φέρω προϊόν 200€ κάτω ,θες και αντικαταβολή;χαλάρωνε και πλήρωνε...

Τέταρτο βήμα περιμένεις σαν το Τζων στο Τενεσί και πετάς καπάκια στο βαρέλι  μέχρι να γίνει το ουίσκυ.1-2 μήνες είναι αρκετό.

Πέμπτο βήμα και τελευταίο.Εχεις μαζέψει πολύ μπακίρι,πρώτη σου σκέψη είναι να πας στις παρθένους νήσους και μετά να έρθεις πίσω να γίνεις κανονικός επιχειρηματίας,λεφτά υπαρχουν...λες μας χτύπησε κρούσμα προσβολής από σαρκοφάγες προνύμφες νότιου ειρηνικού και κλείνεις την παράγκα αφού έχεις αδειάσει όλους τους λογαριασμούς.Για να μην έχεις θέματα με μηνύσεις βάζεις τα χρήματα σε αυτούς που πλήρωσαν με κατάθεση και στους αλλού λες βρείτε τα με την τράπεζά σας, θέλω να τα δώσω αλλά δεν με αφήνουν,να σας τα φάνε θέλουν αυτοί...

Αφού έχεις γυρίσει από τις παρθένους νήσους με χρωματάκι πιπίλα σέξυ Βραζιλιάνας και πρισμένης  κοιλιάς από τους αστακούς και τις σαμπάνιες ,ανοίγεις νέα εταιρεία με ότι γουστάρεις ,λεφτά υπάρχουν αδερφέ.

Οποιαδήποτε ομοιότητα με οποιοδήποτε κατάστημα η όνομα κλπ είναι τελείως τυχαία.

 

Το πιο τραγικό είναι ότι πολλοί εδώ μέσα πιστεύουν ΑΚΟΜΑ ότι δεν είναι απάτη και οτι θέλει να επιστρέψει τα λεφτά αλλά είναι οι τράπεζες που φταίνε και δεν τα επιστρέφουν, γιατί τους "απαντάει στο βάιμπερ" κ "αν ήταν απατεώνας δεν θα απανταγε καθόλου"!!! Άσε που έστειλε και μια τηλεόραση σε εναν! 

 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

11 λεπτά πριν, JohnGTA είπε

Όχι φίλε μου, μια χαρά τα είπε ο προλαλήσαντας.

Όταν κάποιος είναι διατεθειμένος να εμπιστευτεί ένα χ ποσό σε ένα αμφίβολο κατάστημα τότε πρέπει να είναι προετοιμασμένος να τα χάσει. Και καλώς ή κακώς, οτιδήποτε δεν είναι public, plaisio, germanos είναι αμφίβολο σε κάποιο ποσοστό. Το κακό δεν είναι ότι χάσατε χρήματα, όλοι μας το πάθαμε. Το κακό είναι ότι όλο λέτε για καταγγελίες και αυτά όμως δεν έχει γίνει τίποτα. Και δεν πρόκειται να γίνει τίποτα. Γιατί απλούστατα ένας δικηγόρος θα ζητήσει ένα 200€ μόνο και μόνο για να διαβάσει την υπόθεση αυτή, και τότε έλα πες με ποιός θα τα δώσει.

Οπότε τα λεφτά δεχτείτε ότι χάθηκαν και προχωράτε με την ζωή σας. Πιο σημαντικά πράγματα έχουμε εδώ στο φορουμ να ασχοληθούμε.

Το συγκεκριμένο thread αφορά στην περίπτωση της mobile point. Οπότε εφόσον έχετε να ασχοληθείτε με σημαντικότερα πράγματα στο forum, πραγματικά δεν αντιλαμβάνομαι γιατί αισθάνεστε την ανάγκη να συμμετέχετε σε αυτό το "νήμα".

Μπορείτε να ασχοληθείτε με τα υπόλοιπα σημαντικά και να αφήσετε και το thread πιο "καθαρό" μήπως όσοι έχουμε βρεθεί μπλεγμένοι, καταφέρουμε να συντονιστούμε στοιχειωδώς.

 

 

 

  • Like 5
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά είτε απατεώνες είτε οχι η αντιμετώπιση πρέπει να ειναι η ίδια: Αμφισβητηση και καταγγελία. Δεν εχει νοημα να συζηταμε κατα ποσο ειναι απατεωνες ή οχι, έχουν μια κατακριτέα αντιμετώπιση προς τους καταναλωτές και είτε θα μάθουν από τα λάθη τους (αν είναι τίμιοι) είτε θα συνεχίσουν να κάνουν τα ίδια και τα ίδια..

Όσον αφορά την αμφισβήτηση, προσπαθώ μέσω Alpha από την Πέμπτη τηλεφωνικά και είναι και αυτοί γιούχου. Κάθε μερα μου λενε ότι θα σας στείλουμε αυριο τη φόρμα και και και.. Δε ξέρω με ποιον να απελπιστώ περισσότερο 😒

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, tartaki είπε

Καλά είτε απατεώνες είτε οχι η αντιμετώπιση πρέπει να ειναι η ίδια: Αμφισβητηση και καταγγελία. Δεν εχει νοημα να συζηταμε κατα ποσο ειναι απατεωνες ή οχι, έχουν μια κατακριτέα αντιμετώπιση προς τους καταναλωτές και είτε θα μάθουν από τα λάθη τους (αν είναι τίμιοι) είτε θα συνεχίσουν να κάνουν τα ίδια και τα ίδια..

Όσον αφορά την αμφισβήτηση, προσπαθώ μέσω Alpha από την Πέμπτη τηλεφωνικά και είναι και αυτοί γιούχου. Κάθε μερα μου λενε ότι θα σας στείλουμε αυριο τη φόρμα και και και.. Δε ξέρω με ποιον να απελπιστώ περισσότερο 😒

Να πας απο την τράπεζα να κανεις την αμφισβήτηση 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, Carvelis είπε

Το πιο τραγικό είναι ότι πολλοί εδώ μέσα πιστεύουν ΑΚΟΜΑ ότι δεν είναι απάτη και οτι θέλει να επιστρέψει τα λεφτά αλλά είναι οι τράπεζες που φταίνε και δεν τα επιστρέφουν, γιατί τους "απαντάει στο βάιμπερ" κ "αν ήταν απατεώνας δεν θα απανταγε καθόλου"!!! Άσε που έστειλε και μια τηλεόραση σε εναν! 

Ακόμα και η τηλεόραση που έστειλε ήταν με καμένα πίξελ ,σε έναν άλλο έστειλε άλλο κινητό,μιλάμε για ότι να ναι περίπτωση...οποίος πιστεύει ότι δεν είναι απάτη ας περιμένει δικό του θέμα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, JohnGTA είπε

Όχι φίλε μου, μια χαρά τα είπε ο προλαλήσαντας.

Όταν κάποιος είναι διατεθειμένος να εμπιστευτεί ένα χ ποσό σε ένα αμφίβολο κατάστημα τότε πρέπει να είναι προετοιμασμένος να τα χάσει. Και καλώς ή κακώς, οτιδήποτε δεν είναι public, plaisio, germanos είναι αμφίβολο σε κάποιο ποσοστό. Το κακό δεν είναι ότι χάσατε χρήματα, όλοι μας το πάθαμε. Το κακό είναι ότι όλο λέτε για καταγγελίες και αυτά όμως δεν έχει γίνει τίποτα. Και δεν πρόκειται να γίνει τίποτα. Γιατί απλούστατα ένας δικηγόρος θα ζητήσει ένα 200€ μόνο και μόνο για να διαβάσει την υπόθεση αυτή, και τότε έλα πες με ποιός θα τα δώσει.

Οπότε τα λεφτά δεχτείτε ότι χάθηκαν και προχωράτε με την ζωή σας. Πιο σημαντικά πράγματα έχουμε εδώ στο φορουμ να ασχοληθούμε.

Πρώτον τα λεφτά μας θα τα πάρουμε πίσω έστω και με τα χίλια ζόρια. Όσοι πληρώσαμε με κάρτα θα δικαιωθούμε. Δεύτερον καταγγελίες έχουν γίνει και θα συνεχίσουν να γίνονται οπότε αν δεν ξέρεις γενικότερα καλό θα'ταν να μην μιλάς. Τέλος, αν δεν σ'ενδιαφέρει το νήμα να μην το παρακολουθείς. 

47 λεπτά πριν, tartaki είπε

Καλά είτε απατεώνες είτε οχι η αντιμετώπιση πρέπει να ειναι η ίδια: Αμφισβητηση και καταγγελία. Δεν εχει νοημα να συζηταμε κατα ποσο ειναι απατεωνες ή οχι, έχουν μια κατακριτέα αντιμετώπιση προς τους καταναλωτές και είτε θα μάθουν από τα λάθη τους (αν είναι τίμιοι) είτε θα συνεχίσουν να κάνουν τα ίδια και τα ίδια..

Όσον αφορά την αμφισβήτηση, προσπαθώ μέσω Alpha από την Πέμπτη τηλεφωνικά και είναι και αυτοί γιούχου. Κάθε μερα μου λενε ότι θα σας στείλουμε αυριο τη φόρμα και και και.. Δε ξέρω με ποιον να απελπιστώ περισσότερο 😒

Πάρε πάλι την alpha και απαίτησε να σου στείλουν επιτόπου την φόρμα. Μην κλείσεις το τηλ αν πρώτα δεν βεβαιωθείς ότι στην έχουν στείλει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

53 λεπτά πριν, tartaki είπε

Καλά είτε απατεώνες είτε οχι η αντιμετώπιση πρέπει να ειναι η ίδια: Αμφισβητηση και καταγγελία. Δεν εχει νοημα να συζηταμε κατα ποσο ειναι απατεωνες ή οχι, έχουν μια κατακριτέα αντιμετώπιση προς τους καταναλωτές και είτε θα μάθουν από τα λάθη τους (αν είναι τίμιοι) είτε θα συνεχίσουν να κάνουν τα ίδια και τα ίδια..

Όσον αφορά την αμφισβήτηση, προσπαθώ μέσω Alpha από την Πέμπτη τηλεφωνικά και είναι και αυτοί γιούχου. Κάθε μερα μου λενε ότι θα σας στείλουμε αυριο τη φόρμα και και και.. Δε ξέρω με ποιον να απελπιστώ περισσότερο 😒

Κοίτα πως θα γίνει για να σου την στείλουν.Παιρνεις τηλ την Δευτέρα και άν σου πούνε πάλι μα μου σου του, θα ζητήσεις ονοματεπώνυμο του υπαλλήλου και θα πεις θα κινηθείς νομικά εναντίον και της τράπεζας και του υπαλλήλου γιατί είναι υποχρέωση τους να στην στείλουν.Καλο βέβαια είναι να τα έχεις αυτά σε email.Μέχρι και λεφτά μπορείς να βγάλεις.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, Mr.Isma είπε

Πρώτον τα λεφτά μας θα τα πάρουμε πίσω έστω και με τα χίλια ζόρια. Όσοι πληρώσαμε με κάρτα θα δικαιωθούμε. Δεύτερον καταγγελίες έχουν γίνει και θα συνεχίσουν να γίνονται οπότε αν δεν ξέρεις γενικότερα καλό θα'ταν να μην μιλάς. Τέλος, αν δεν σ'ενδιαφέρει το νήμα να μην το παρακολουθείς. 

Πάρε πάλι την alpha και απαίτησε να σου στείλουν επιτόπου την φόρμα. Μην κλείσεις το τηλ αν πρώτα δεν βεβαιωθείς ότι στην έχουν στείλει.

Αν και δεν θα έπρεπε να επέμβω στην συζήτηση σας...αλλά θα το κάνω γιατί ένα πράγμα δυστυχώς δεν έχετε καταλάβει όλοι/ες

Ο καθένας από εσάς που την έχετε πατήσει από το συγκεκριμένο κατάστημα (αλλά και από όλα τα προηγούμενα καταστήματα) λειτουργεί ατομικά με τάσεις "Ωχαδερφισμού" που να μπλέκω τώρα με αμφισβητήσεις/καταγγελίες/μηνύσεις κτλ..κάποιος άλλος θα το κάνει και θα δικαιωθώ και εγώ...αυτό φαίνεται και από το παρών θέμα αλλά και από όλα τα προηγούμενα θέματα.

Αν οι αρμόδιες αρχές προστασίας καταναλωτή έδιναν δημόσια τον αριθμό των καταγγελιών που έγιναν για τα καταστήματα που τους επιβλήθηκαν τα πρόστιμα όπως το A-MOBILES.GR που είχε και το υψηλότερο πρόστιμο θα διαπιστώνατε την πικρή αλήθεια.

Αν θέλετε να πάρετε τα χρήματα σας πίσω απαιτεί να διαθέσετε χρόνο να ασχοληθείτε καθώς πρέπει να γίνουν συγκεκριμένες ενέργειες και με την τράπεζα σας ανάλογα τον τρόπο που έχετε πληρώσει και πιθανόν να χρειάζεται να απευθυνθείτε και στις αρμόδιες αρχές προστασίας του καταναλωτή για καταγγελία αλλά και πιθανόν να χρειάζεται να απευθυνθείτε και στις αρμόδιες αστυνομικές/δικαστικές αρχές με την συνδρομή έναντι αμοιβής κάποιου δικηγόρου.

Επεξ/σία από ikorolis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια εμενα μου μπηκαν τα λεφτα σημερα ! ειχα κανει καταθεση σε τραπεζα. (eurobank)! Καλη τυχη και υπομονη, υπαρχει ελπιδα τελικα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
1 ώρα πριν, Angelos1970 είπε

Θέλω να πιστεύω ότι μετά από τόσο ντόρο, όλοι όσοι έχουμε πληρώσει μέσω πιστωτικής κάρτας, έχουμε ήδη κάνει αμφισβήτηση συναλλαγής στην Τράπεζα μας. Λογικά στις περισσότερες τράπεζες, γίνεται και μέσω ηλεκτρονικής επικοινωνίας, δε χρειάζεται δηλαδή να τρέχετε στα Υποκαταστήματα. Αλλά αυτό θα σας το επιβεβαιώσει η Εξυπηρέτηση Πελατών της τράπεζας σας.

Από εκεί και πέρα, για όσους το επιθυμούν, μπορούν να στείλουν στο mobile point και την επισυναπτόμενη Φόρμα "Υπαναχώρησης Αγοράς από Απόσταση" της ΕΚΠΟΙΖΩ.

Τη συμπληρώνετε και τη στέλνετε ηλεκτρονικά (έχω αφήσει τα στοιχεία της εταιρίας) ανάλογα με την περίπτωση σας. Μη ξεχάσετε να κοινοποιήσετε στην επικοινωνία την ΕΚΠΟΙΖΩ και τη Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή. Τα e-mail είναι στη Φόρμα, αλλά τα παραθέτω και εδώ προς διευκόλυνση σας:

[email protected]

[email protected] 

Πιθανόν εάν λάβουν και αρκετά e-mail κοινοποιημένα σε αυτούς τους δύο φορείς, ζοριστούν και λίγο παραπάνω. Ούτε αυτό φυσικά μας εξασφαλίζει την επιστροφή των χρημάτων μας.

Τώρα εάν θέλει κάποιος να βοηθήσει με συγκεκριμένες ενέργειες που έχει κάνει ή/και έχει κινηθεί μέσω δικηγόρου, ας μας πει τι ακριβώς έκανε, με ποιόν επικοινώνησε ο δικηγόρος κλπ.

Ας τα γράψουμε πάλι. Το θέμα είναι πλέον 75 σελίδες, δεν είναι εύκολο να ανατρέξει κάποιος από την αρχή των μηνυμάτων για να δει τι μπορεί να κάνει.

Ας προσπαθήσουμε να αλληλοβοηθηθούμε ουσιαστικά. Έστω και τώρα. Το ζήτημα είναι ακόμα "ανοιχτό". Και απ΄ ότι φαίνεται θα είναι ανοιχτό για αρκετό καιρό ακόμα.

ypanachorisi_agora_apo_apostasi.doc 46 kB · 7 downloads

Καταρχήν τα συγχαρητήρια μου στον πιο πάνω φίλο

όλα σωστά όσα αναφέρει ειδικά η ΕΚΠΟΙΖΩ αλλά και η ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ εδώ να προσθέσω και τον ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ

η μόνη ένσταση μου είναι στο θέμα με την αμφισβήτηση συναλλαγής

καθώς επειδή εξαρτάται από το ποσό της συναλλαγής

Μπορεί η τράπεζα να δεχτεί το εξ αποστάσεως αίτημα δηλαδή ηλεκτρονικά ή δια τηλεφώνου , αλλά μπορεί να ζητήσει την φυσική παρουσία σας στην τράπεζα ώστε να συμπληρώσετε την αίτηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, ikorolis είπε

Αν και δεν θα έπρεπε να επέμβω στην συζήτηση σας...αλλά θα το κάνω γιατί ένα πράγμα δυστυχώς δεν έχετε καταλάβει όλοι/ες

Ο καθένας από εσάς που την έχετε πατήσει από το συγκεκριμένο κατάστημα (αλλά και από όλα τα προηγούμενα καταστήματα) λειτουργεί ατομικά με τάσεις "Ωχαδερφισμού" που να μπλέκω τώρα με αμφισβητήσεις/καταγγελίες/μηνύσεις κτλ..κάποιος άλλος θα το κάνει και θα δικαιωθώ και εγώ...αυτό φαίνεται και από το παρών θέμα αλλά και από όλα τα προηγούμενα θέματα.

Αν οι αρμόδιες αρχές προστασίας καταναλωτή έδιναν δημόσια τον αριθμό των καταγγελιών που έγιναν για τα καταστήματα που τους επιβλήθηκαν τα πρόστιμα όπως το A-MOBILES.GR που είχε και το υψηλότερο πρόστιμο θα διαπιστώνατε την πικρή αλήθεια.

Αν θέλετε να πάρετε τα χρήματα σας πίσω απαιτεί να διαθέσετε χρόνο να ασχοληθείτε καθώς πρέπει να γίνουν συγκεκριμένες ενέργειες και με την τράπεζα σας ανάλογα τον τρόπο που έχετε πληρώσει και πιθανόν να χρειάζεται να απευθυνθείτε και στις αρμόδιες αρχές προστασίας του καταναλωτή για καταγγελία αλλά και πιθανόν να χρειάζεται να απευθυνθείτε και στις αρμόδιες αστυνομικές/δικαστικές αρχές με την συνδρομή έναντι αμοιβής κάποιου δικηγόρου.

Φίλε μου ακριβώς της ίδια άποψης είμαι και γω. Αν διαβάσεις τα προηγούμενα σχόλιά μου θα καταλάβεις την λογική μου. Πρέπει ναι μεν να ενεργήσουμε ατομικά αλλά ως σύνολο. Όσο μεγαλύτερη η πίεση που θα ασκήσουμε στο κατάστημα (της κακιάς ώρας) τόσο πιο εύκολο και πιθανό θα είναι να δικαιωθούμε. Προσωπικά δεν μου αρκεί μόνο να πάρουμε όλοι πίσω τα χρήματά μας αλλά να τιμωρηθούν οι υπεύθυνοι αυτής της απάτης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Danae32 είπε

Τι να πω για αυτούς τους ανθρώπους;; ΕΊΝΑΙ ΑΙΣΧΟΣ... ΈΧΩ ΠΑΡΑΓΓΕΊΛΕΙ ΈΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΔΏ ΚΑΙ 3 ΒΔΟΜΑΔΕΣ.Απο αύριο Δευτέρα θα κάνω ακύρωση παραγγελίας αν δεν λάβω τα χρήματα μου πίσω έως την Παρασκευή θα προσπαθήσω να κάνω μήνυση. Η κυρία ΜΑΡΣΕΛΟΥ τώρα θα διασκεδάζει με τα χρήματα μας! Αλλά παιδιά να ξέρετε ότι δεν θα το αφήσουμε να περάσει έτσι... Δεν θα αφήσουμε να μας κλέψουν και ειδικά σε τέτοια περίοδο που τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα! Λυπάμαι σε όσους δεν μπόρεσαν να πάρουν πίσω τα λεφτά τους...... 

Δεν θα περιμένεις μέχρι την Παρασκευή γιατί πολύ απλά ούτε συ θα δεις λεφτά όπως όλοι μας. Πάρε τώρα κιόλας τηλ την τράπεζά σου για να κάνεις αμφισβήτηση συναλλαγής και αύριο το πρωί πάρε τηλ στον συνήγορο του καταναλωτή για καταγγελία και μετά πήγαινε στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής σου να κάνεις μήνυση με τα απαραίτητα στοιχεία.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, Danae32 είπε

Τι να πω για αυτούς τους ανθρώπους;; ΕΊΝΑΙ ΑΙΣΧΟΣ... ΈΧΩ ΠΑΡΑΓΓΕΊΛΕΙ ΈΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΔΏ ΚΑΙ 3 ΒΔΟΜΑΔΕΣ.Απο αύριο Δευτέρα θα κάνω ακύρωση παραγγελίας αν δεν λάβω τα χρήματα μου πίσω έως την Παρασκευή θα προσπαθήσω να κάνω μήνυση. Η κυρία ΜΑΡΣΕΛΟΥ τώρα θα διασκεδάζει με τα χρήματα μας! Αλλά παιδιά να ξέρετε ότι δεν θα το αφήσουμε να περάσει έτσι... Δεν θα αφήσουμε να μας κλέψουν και ειδικά σε τέτοια περίοδο που τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα! Λυπάμαι σε όσους δεν μπόρεσαν να πάρουν πίσω τα λεφτά τους...... 

Πρώτον δεν λέμε ονόματα γιατί θα κλειδώσει ξανά το νήμα ,δεύτερον περίμενε όπως λες ,δεν ξέρεις καμιά φορά ,μπορεί να στο στείλουν...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...