Προς το περιεχόμενο

Mobilepoint.gr


dkoufo1
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το κατάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις τώρα, akridas47 είπε

να ρωτησα κατι αλλο? σχετικα με την υποθεση της a-mobiles που εχει περασει και αρκετος καιρος (4-5 μηνες)  πηρε καποιος πισω τα χρηματα?

Όσοι έκαναν κατάθεση με κάρτα τα πήρανε,αλλά πέρασες καιρός,κάποιοι ελάχιστοι είπαν δεν τα πήρανε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Angelos1970 είπε

Νομίζω ότι "χάνεις" τελείως την εικόνα και είσαι και δεικτικός ως προς όλους εμάς τους "φουκαράδες".

Εάν δεν το έχεις αντιληφθεί, την προηγούμενη περίοδο όλα τα "Φυσικά" καταστήματα ήταν κλειστά και αρκετοί από εμάς χρειαστήκαμε εκτάκτως ηλεκτρονικό εξοπλισμό. Για τα γνωστά καταστήματα (PUBLIC, ΓΕΡΜΑΝΟΣ, ΠΛΑΙΣΙΟ κλπ.) ήταν ήδη γνωστό ότι υπήρχαν μεγάλες καθυστερήσεις. Γι΄αυτό αρκετοί κοίταξαν και για άλλες εναλλακτικές.

Εκεί προέκυψε και το "mobile point" το οποίο εμφανιζόταν με πολύ καλές κριτικές, είχε "φυσικό" κατάστημα κλπ.

Οπότε πριν αρχίσεις να τα "χώνεις" σε εμάς τους "φουκαράδες", σκέψου και λίγο παραπάνω. Γιατί πιο ενοχλητικό και από το θέμα της mobile point, είναι οι υπόλοιποι που έχετε αναλάβει ρόλο "δημοσίου κατήγορου" ως προς εμάς, που έχουμε βρεθεί μπλεγμένοι. Γνωρίζετε δε και το λόγο ο οποίος μας "οδήγησε" στην (όποια) mobile point. Είναι τα 30-40€. Δεν μπορεί να είναι (για παράδειγμα) το ότι δε λειτουργούσε τίποτα νορμάλ το τελευταίο δίμηνο-τρίμηνο. Σκέφτεστε και πριν από εμάς, για εμάς...

Επίσης ξέρεις ότι δεν έχουμε κάνει και καμία ενέργεια. Είσαι ακόμα και τώρα μέσα στο μυαλό μας δηλαδή.

Και τέλος η κατάσταση σου προκαλεί και γέλιο. Εύγε. Να συμβαίνουν τέτοια γεγονότα συχνότερα λοιπόν για να γελάς...

Μιλάς σε κάποιον που κατέβηκα 3 φορές στην Αθήνα και πλήρωσα εισιτήρια και διαμονή για να παρευρεθώ στο δικαστήριο εναντίον του Αργυριάδη και τις τρεις φορές γνώρισα έναν διαφορετικό εξαπατημένο ποτέ τον ίδιο όλοι κάνανε καταγγελίες και τελικά δεν ήρθε κανεις στο δικαστήριο. Για αυτό έχω κάθε δικαίωμα να μιλάω και αν πονάει η αλήθεια είναι προσωπικό σου πρόβλημα, όταν θα σηκωθείς από την καρέκλα και θα κανεις αυτό που πρέπει θα σου πω μπράβο μέχρι τότε καληνύχτα Ελλάδα 

Με την ευκαιρία όσους πελάτες είχα και κινητά τους έδωσα και υπολογιστές και ότι αξεσουάρ ζήτησαν. Ξέρεις γτ ήρθαν σε εμένα? Επειδή δεν εμπιστεύονται κανέναν άλλο και συνεχίζεται στο ινσομνια και στο οποιοδήποτε φόρουμ να μας πείσετε για τα σκρουτζομαγαζα μια χαρά καταστήματα υπάρχουν στη γειτονιά σου να σε εξυπηρετησουν τα υπόλοιπα είναι δικαιολογίες που έγραψες.

Επεξ/σία από dancer
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν λιγο μίλησα τηλεφωνικώς με τον λεγόμενο υπάλληλο του καταστήματος και ειπε συγκεκριμένα  《Υπομονή μέχρι αύριο το μεσημέρι ευελπιστώ να εχουν μπει τα χρηματα σας για οσους έχουν κάνει αγορες μέσω καρτας》 

 

Προσωπικά θα περιμένω αλλα δυο 24ωρα και στη συνέχεια θα επικοινωνήσει μαζί του η δικηγόρος μου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Konstantina1234 είπε

Πριν λιγο μίλησα τηλεφωνικώς με τον λεγόμενο υπάλληλο του καταστήματος και ειπε συγκεκριμένα  《Υπομονή μέχρι αύριο το μεσημέρι ευελπιστώ να εχουν μπει τα χρηματα σας για οσους έχουν κάνει αγορες μέσω καρτας》 

Προσωπικά θα περιμένω αλλα δυο 24ωρα και στη συνέχεια θα επικοινωνήσει μαζί του η δικηγόρος μου

Τα ίδια έλεγε κ την προηγούμενη εβδομάδα. Μακαρι. Κάνε αμφισβήτηση αύριο. Δε χάνεις κάτι 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Carvelis είπε

Το πιο τραγικό είναι ότι πολλοί εδώ μέσα πιστεύουν ΑΚΟΜΑ ότι δεν είναι απάτη και οτι θέλει να επιστρέψει τα λεφτά αλλά είναι οι τράπεζες που φταίνε και δεν τα επιστρέφουν, γιατί τους "απαντάει στο βάιμπερ" κ "αν ήταν απατεώνας δεν θα απανταγε καθόλου"!!! Άσε που έστειλε και μια τηλεόραση σε εναν! 

Σε προκαλώ αν είσαι από Αθήνα να έρθεις να τη δεις,όπως και το τιμολόγιο ,αν και το έχω ανεβάσει.Αν δεν έρθεις, τότε είσαι μέσα απλά για να το παίζεις καμπόσος και να αμφισβητείς όσους πήραν λεφτά πίσω ή εμένα.

Επεξ/σία από Spawn13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μολις τωρα ελαβα καινουριο μειλ απο mobilepoint  το οποιο λεει:

 

 

Η παραγγελία σας με αριθμό #16152 έχει ενημερωθεί στην ακόλουθει κατάσταση: Canceled

 

Τα σχόλια της παραγγελίας είναι:


Αντιλαμβανόμαστε την αναστάτωση που σας έχουμε προκαλέσει με την καθυστέρηση στην επιστροφή των χρημάτων σας, πλην όμως αναγκαζόμαστε να απευθύνουμε προς εσάς την παρούσα επιστολή και να ζητήσουμε τη συνδρομή σας για την ολοκλήρωση της διαδικασίας της επιστροφής των χρημάτων σας, εξηγώντας σας με ειλικρίνεια το τί έχει συμβεί μέχρι σήμερα.

Η επιχείρηση μας, αμέσως μετά την ακύρωση της παραγγελίας, προέβη στην έκδοση πιστωτικού δελτίου (το οποίο και σας έχουμε επισυνάψει σε προγενέστερη επικοινωνία μας). Η έκδοση του εγγράφου αυτού εκ μέρους της επιχείρησης μας, σύμφωνα με τη σύμβαση της επιχείρησης μας με την ALPHA BANK, η οποία μας παρείχε το e pos, αποτελεί το πρώτο βήμα και απαραίτητη προϋπόθεση για την επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη μας, ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΥΤΟΝΟΗΤΗ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ ότι και ο ίδιος ο πελάτης αποδέχεται ή έχει αιτηθεί και ο ίδιος την ακύρωση της παραγγελίας του και έχει επικοιν ωνήσει τον λόγο της ακύρωσης στην Τράπεζα του (λ.χ μη παράδοση των εμπορευμάτων που παρήγγειλε).

Με απλά λόγια ένας πελάτης ο οποίος έχει ακυρώσει ή του έχει ακυρωθεί ή υπαναχωρήσει από μία σύμβαση που έχει καταρτιστεί εξ αποστάσεως μέσω διαδικτύου οφείλει σε περίπτωση χρέωσης του (όπως γίνεται στην περίπτωση μας) είτε να προβεί σε αμφισβήτηση της συναλλαγής επειδή δεν του παραδόθηκαν τα προϊόντα του είτε να υπαναχωρήσει εντός 14 ημερών, όπως ορίζει η σχετική νομοθεσία περί καταναλωτών.

Επίσης στο σημείο αυτό θα πρέπει να σας γνωστοποιήσουμε για την πληρέστερη ενημέρωση σας ότι η επιχείρηση μας οφείλει βάσει νομοθεσίας και βάσει της σύμβασης που έχει υπογράψει με την Τράπεζα ALPHA BANK να επιστρέψει τα χρήματα σε έναν πελάτη με τον ίδιο τρόπο που παρέλαβε τα χρήματα, δηλαδή στην περίπτωση σας μέσω της συσκευής e pos.

Η ALPHA BANK κι ενώ η επιχείρηση μας προέβη σε αντιλογισμό της παραγγελίας σας αμεσότατα, αρνείται να εκκαθαρίσει μέχρι σήμερα τις μεταξύ μας συναλλαγές, παρά το γεγονός ότι οφείλει να το πράξει την αμέσως επόμενη εργάσιμη ημέρα από την έκδοση του πιστωτικού δελτίου από την επιχείρηση μας και στη συνέχεια να χρεώσει την επιχείρηση μας με το ποσό της ακύρωσης, ως προβλέπει σχετικά η σύμβαση. Αποτέλεσμα της ως άνω συμπεριφοράς της είναι να έχει προκληθεί όλη αυτή η αναστάτωση στις μεταξύ μας σχέσεις και να μην έχουν επιστραφεί μέχρι σήμερα τα χρήμ ατα σας, αν και το έχουμε επανειλημμένα ζητήσει. Η επιχείρηση μας όλες αυτές τις ημέρες είναι σε συνεννόηση με την Τράπεζα και προσπαθεί να επιλύσει το πρόβλημα το συντομότερο δυνατό.

Από την πλευρά σας ως καταναλωτές, σύμφωνα με τους Γενικούς Όρους Συναλλαγών που διέπουν τη σχέση σας με την Τράπεζα που σας έχει εκδώσει την πιστωτική ή χρεωστική κάρτα σας, σε περίπτωση που προβείτε σε αμφισβήτηση της συναλλαγής εντός 30 ημερών από την ακύρωση ή μη εκτέλεση αυτής για τον λόγο ότι δεν σας έχουν παραδοθεί ακόμη τα εμπορεύματα που παραγγείλατε και η επιχείρηση που δεν παρέδωσε τα εμπορεύματα συμφωνεί (όπως συμβαίνει εν προκειμένω που η επιχείρηση μας έχει εκδώσει το σχετικό πιστωτικό δελτίο και το έχει στείλει στην Τράπεζα), Î — ΤΡΑΠΕΖΑ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΧΡΕΩΣΕΙ ΣΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΠΟΥ ΔΙΑΤΗΡΕΙ Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΜΑΣ ΣΕ ΑΥΤΗ.

Για τον λόγο αυτό ζητούμε την κατανόηση και τη συνεργασία σας, καλώντας σας και από την πλευρά σας να προβείτε σε αμφισβήτηση της συναλλαγής εντός 30 ημερών για να μας βοηθήσετε να μπορέσουμε και εμείς από την πλευρά μας να ολοκληρώσουμε τη μεταξύ μας σχέση επιστρέφοντας σας τα χρήματα σας.


ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΜΗΝ ΛΑΒΕΤΕ ΥΠΟΨΙΝ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ MAIL

 

Ευχαριστούμε για την προτίμηση σας,
Ομάδα Mobilepoint.gr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
1 ώρα πριν, Mr.Isma είπε

Φίλε μου ακριβώς της ίδια άποψης είμαι και γω. Αν διαβάσεις τα προηγούμενα σχόλιά μου θα καταλάβεις την λογική μου. Πρέπει ναι μεν να ενεργήσουμε ατομικά αλλά ως σύνολο. Όσο μεγαλύτερη η πίεση που θα ασκήσουμε στο κατάστημα (της κακιάς ώρας) τόσο πιο εύκολο και πιθανό θα είναι να δικαιωθούμε. Προσωπικά δεν μου αρκεί μόνο να πάρουμε όλοι πίσω τα χρήματά μας αλλά να τιμωρηθούν οι υπεύθυνοι αυτής της απάτης.

Αυτό που πρέπει να σας ενδιαφέρει όλους/ες είναι να πάρετε τα χρήματα σας πίσω (αυτή θα είναι η δικαίωση σας καθώς είναι δικά σας χρήματα και την περίοδο αυτή που διανύουμε τα πράγματα είναι δύσκολα για όλους/ες και δεν περισσεύουν χρήματα για να τα "χαρίζουμε")

Το αν θα πιάσουν οι καταγγελίες στις αρμόδιες αρχές και αν θα τιμωρηθούν ή όχι οι ένοχοι είναι άλλη ιστορία η οποία σηκώνει μεγάλη συζήτηση...και δεν θέλω ούτε να σας απογοητεύσω ούτε να σας στεναχωρήσω (καθώς όσοι ξέρουν την αγορά γνωρίζουν και την απάντηση στο ερώτημα σου αν θα τιμωρηθούν)

26 λεπτά πριν, akridas47 είπε

μολις τωρα ελαβα καινουριο μειλ απο mobilepoint  το οποιο λεει:

Η παραγγελία σας με αριθμό #16152 έχει ενημερωθεί στην ακόλουθει κατάσταση: Canceled

Τα σχόλια της παραγγελίας είναι:


Αντιλαμβανόμαστε την αναστάτωση που σας έχουμε προκαλέσει με την καθυστέρηση στην επιστροφή των χρημάτων σας, πλην όμως αναγκαζόμαστε να απευθύνουμε προς εσάς την παρούσα επιστολή και να ζητήσουμε τη συνδρομή σας για την ολοκλήρωση της διαδικασίας της επιστροφής των χρημάτων σας, εξηγώντας σας με ειλικρίνεια το τί έχει συμβεί μέχρι σήμερα.

Η επιχείρηση μας, αμέσως μετά την ακύρωση της παραγγελίας, προέβη στην έκδοση πιστωτικού δελτίου (το οποίο και σας έχουμε επισυνάψει σε προγενέστερη επικοινωνία μας). Η έκδοση του εγγράφου αυτού εκ μέρους της επιχείρησης μας, σύμφωνα με τη σύμβαση της επιχείρησης μας με την ALPHA BANK, η οποία μας παρείχε το e pos, αποτελεί το πρώτο βήμα και απαραίτητη προϋπόθεση για την επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη μας, ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΥΤΟΝΟΗΤΗ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ ότι και ο ίδιος ο πελάτης αποδέχεται ή έχει αιτηθεί και ο ίδιος την ακύρωση της παραγγελίας του και έχει επικοιν ωνήσει τον λόγο της ακύρωσης στην Τράπεζα του (λ.χ μη παράδοση των εμπορευμάτων που παρήγγειλε).

Με απλά λόγια ένας πελάτης ο οποίος έχει ακυρώσει ή του έχει ακυρωθεί ή υπαναχωρήσει από μία σύμβαση που έχει καταρτιστεί εξ αποστάσεως μέσω διαδικτύου οφείλει σε περίπτωση χρέωσης του (όπως γίνεται στην περίπτωση μας) είτε να προβεί σε αμφισβήτηση της συναλλαγής επειδή δεν του παραδόθηκαν τα προϊόντα του είτε να υπαναχωρήσει εντός 14 ημερών, όπως ορίζει η σχετική νομοθεσία περί καταναλωτών.

Επίσης στο σημείο αυτό θα πρέπει να σας γνωστοποιήσουμε για την πληρέστερη ενημέρωση σας ότι η επιχείρηση μας οφείλει βάσει νομοθεσίας και βάσει της σύμβασης που έχει υπογράψει με την Τράπεζα ALPHA BANK να επιστρέψει τα χρήματα σε έναν πελάτη με τον ίδιο τρόπο που παρέλαβε τα χρήματα, δηλαδή στην περίπτωση σας μέσω της συσκευής e pos.

Η ALPHA BANK κι ενώ η επιχείρηση μας προέβη σε αντιλογισμό της παραγγελίας σας αμεσότατα, αρνείται να εκκαθαρίσει μέχρι σήμερα τις μεταξύ μας συναλλαγές, παρά το γεγονός ότι οφείλει να το πράξει την αμέσως επόμενη εργάσιμη ημέρα από την έκδοση του πιστωτικού δελτίου από την επιχείρηση μας και στη συνέχεια να χρεώσει την επιχείρηση μας με το ποσό της ακύρωσης, ως προβλέπει σχετικά η σύμβαση. Αποτέλεσμα της ως άνω συμπεριφοράς της είναι να έχει προκληθεί όλη αυτή η αναστάτωση στις μεταξύ μας σχέσεις και να μην έχουν επιστραφεί μέχρι σήμερα τα χρήμ ατα σας, αν και το έχουμε επανειλημμένα ζητήσει. Η επιχείρηση μας όλες αυτές τις ημέρες είναι σε συνεννόηση με την Τράπεζα και προσπαθεί να επιλύσει το πρόβλημα το συντομότερο δυνατό.

Από την πλευρά σας ως καταναλωτές, σύμφωνα με τους Γενικούς Όρους Συναλλαγών που διέπουν τη σχέση σας με την Τράπεζα που σας έχει εκδώσει την πιστωτική ή χρεωστική κάρτα σας, σε περίπτωση που προβείτε σε αμφισβήτηση της συναλλαγής εντός 30 ημερών από την ακύρωση ή μη εκτέλεση αυτής για τον λόγο ότι δεν σας έχουν παραδοθεί ακόμη τα εμπορεύματα που παραγγείλατε και η επιχείρηση που δεν παρέδωσε τα εμπορεύματα συμφωνεί (όπως συμβαίνει εν προκειμένω που η επιχείρηση μας έχει εκδώσει το σχετικό πιστωτικό δελτίο και το έχει στείλει στην Τράπεζα), Î — ΤΡΑΠΕΖΑ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΧΡΕΩΣΕΙ ΣΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΠΟΥ ΔΙΑΤΗΡΕΙ Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΜΑΣ ΣΕ ΑΥΤΗ.

Για τον λόγο αυτό ζητούμε την κατανόηση και τη συνεργασία σας, καλώντας σας και από την πλευρά σας να προβείτε σε αμφισβήτηση της συναλλαγής εντός 30 ημερών για να μας βοηθήσετε να μπορέσουμε και εμείς από την πλευρά μας να ολοκληρώσουμε τη μεταξύ μας σχέση επιστρέφοντας σας τα χρήματα σας.


ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΜΗΝ ΛΑΒΕΤΕ ΥΠΟΨΙΝ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ MAIL

Ευχαριστούμε για την προτίμηση σας,
Ομάδα Mobilepoint.gr

απλά η επιχείρηση προσπαθεί να ρίξει την ευθύνη για την αμφισβήτηση των συναλλαγών και την επιστροφή των χρημάτων στην τράπεζα και συγκεκριμένα στην ALPHA BANK αυτό θα είναι το μεγαλύτερο και μοιραίο τους λάθος καθώς η συγκεκριμένη τράπεζα έχει αν όχι το κορυφαίο το καλύτερο νομικό τμήμα (με ότι σημαίνει αυτό)

βέβαια αυτό που πρέπει να σας προβληματίζει όλους/ες που έχετε λάβει το συγκεκριμένο email είναι ότι προσπαθεί να σας ρίξει την ευθύνη για την ακύρωση της παραγγελίας - επιστροφή των χρημάτων - αμφισβήτηση της συναλλαγής.

για αυτό είπα και στον φίλο που το ανάφερε πρώτος άμεσα θα πρέπει να επικοινωνήσετε αν όχι με φίλο/η δικηγόρο σίγουρα με τις αρμόδιες αρχές προστασίας καταναλωτή όπως είναι η ΕΚΠΟΙΖΩ - ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ - ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ

όπως επίσης θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την δική σας τράπεζα αλλά και με την ALPHA BANK στην οποία θα σας συμβούλευα να τις κοινοποιήσετε το συγκεκριμένο μήνυμα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

τελικά το mobilepoint.gr θα φτάσει στις σελίδες το a-mobiles.gr από ότι φαίνεται...

άντε να δούμε θα πληρώσει και αυτό τις 100.000 ευρώ πρόστιμο από τις αρμόδιες αρχές.?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, dancer είπε

Μιλάς σε κάποιον που κατέβηκα 3 φορές στην Αθήνα και πλήρωσα εισιτήρια και διαμονή για να παρευρεθώ στο δικαστήριο εναντίον του Αργυριάδη και τις τρεις φορές γνώρισα έναν διαφορετικό εξαπατημένο ποτέ τον ίδιο όλοι κάνανε καταγγελίες και τελικά δεν ήρθε κανεις στο δικαστήριο. Για αυτό έχω κάθε δικαίωμα να μιλάω και αν πονάει η αλήθεια είναι προσωπικό σου πρόβλημα, όταν θα σηκωθείς από την καρέκλα και θα κανεις αυτό που πρέπει θα σου πω μπράβο μέχρι τότε καληνύχτα Ελλάδα 

Με την ευκαιρία όσους πελάτες είχα και κινητά τους έδωσα και υπολογιστές και ότι αξεσουάρ ζήτησαν. Ξέρεις γτ ήρθαν σε εμένα? Επειδή δεν εμπιστεύονται κανέναν άλλο και συνεχίζεται στο ινσομνια και στο οποιοδήποτε φόρουμ να μας πείσετε για τα σκρουτζομαγαζα μια χαρά καταστήματα υπάρχουν στη γειτονιά σου να σε εξυπηρετησουν τα υπόλοιπα είναι δικαιολογίες που έγραψες.

Καλά κάνεις φίλε και υπερασπίζεσαι το κατάστημα σου,μαζί σου είμαι και εγώ το ίδιο θα έκανα,αν δεν υποστηρίξεις το σπίτι σου θα πέσει να σε πλακώσει όπως λέει και ο σοφός λαός.Αλλά έχω μια ένσταση εδω...δεν είναι όλα τα καταστήματα στο σκρουτζ χωρίς φυσικό κατάστημα και δεν είναι όλα απατεώνες.Υπάρχουν χιλιάδες μαγαζιά και λογικό είναι να φυτρώνουν και κάποιοι επιτήδειοι.Εχω κάνει άπειρες αγορές από το Σκρουτζ και πότε δεν είχα θέμα και πάντα έπαιρνα  στην καλύτερη τιμή.Το θέμα είναι να ξέρεις από πού και πώς να ψωνίζεις.Οπως υπάρχουν απατεώνες στο σκρουτζ άλλο τόσο θα υπάρχουν και σε κάποια γειτονιά.Το mobilepoint μαγαζί της γειτονιάς ήταν και αυτό.Εκτός αυτού τις περισσότερες φορές που ήθελα να πάρω κάτι η δεν θα το έβρισκα από συνοικιακό μαγαζί η θα ήταν πολύ πιο ακριβό.Φανταζομαι έτσι σκέφτονται ολοι.Οπότε χωρίς να κατηγορώ το συνοικιακό μαγαζί γιατί θέλω και πρέπει να υπάρχει δυστυχώς η ευτυχώς έχουμε ελεύθερη αγορά και ο καθένας θα κοιτάξει το συμφέρον του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 14/5/2020 στις 10:11 ΜΜ, bona22 είπε

Δεν ξέρω αν σας δίνω κουράγιο αλλά εγώ είμαι από την αρχή εδώ κ τα πήρα! (Με κατάθεση στην τράπεζα είχα πληρώσει) τώρα σας καταλαβαίνω κ εσάς γιατί ήμουν στην θέση σας γι'αυτό κ σας παρακολουθώ κ όλας! Όσο αφορά τα τηλέφωνά ούτε εγώ κατάφερα να μιλήσω κ ποτέ!

Καλησπέρα και από μένα, από την Παρασκευή παρακολουθώ όλες τις συζητήσεις που έχουν γίνει. Θύμα και εγώ. Έστειλα σχετικές καταγγελίες στη δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος και στην προστασία καταναλωτή, ενημέρωσα στη συνέχεια την εταιρεία. Χθες το πρωί ολα αυτά. Χθες μεσημέρι μου έστειλε η εταιρία μειλ ότι θέλει iban και τράπεζα για να να επιστρέψει τα χρήματα. Τα έστειλα σχεδόν αμέσως. Σήμερα το μεσημέρι ελαβα μήνυμα από την εταιρεία με επισυναπτομενο αρχείο της καταθεσης. Μπήκα στο e banking. Τα χρήματα έχουν επιστραφεί. Δεν το πίστευα. Ελπίζω να σας τα επιστρέψουν σε όλους.Ενεργηστε άμεσα. 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ikorolis είπε

τελικά το mobilepoint.gr θα φτάσει στις σελίδες το a-mobiles.gr από ότι φαίνεται...

άντε να δούμε θα πληρώσει και αυτό τις 100.000 ευρώ πρόστιμο από τις αρμόδιες αρχές.?

Με τα δικά μας λεφτά θα τα πληρώσουν.

8 λεπτά πριν, marili74 είπε

Καλησπέρα και από μένα, από την Παρασκευή παρακολουθώ όλες τις συζητήσεις που έχουν γίνει. Θύμα και εγώ. Έστειλα σχετικές καταγγελίες στη δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος και στην προστασία καταναλωτή, ενημέρωσα στη συνέχεια την εταιρεία. Χθες το πρωί ολα αυτά. Χθες μεσημέρι μου έστειλε η εταιρία μειλ ότι θέλει iban και τράπεζα για να να επιστρέψει τα χρήματα. Τα έστειλα σχεδόν αμέσως. Σήμερα το μεσημέρι ελαβα μήνυμα από την εταιρεία με επισυναπτομενο αρχείο της καταθεσης. Μπήκα στο e banking. Τα χρήματα έχουν επιστραφεί. Δεν το πίστευα. Ελπίζω να σας τα επιστρέψουν σε όλους.Ενεργηστε άμεσα. 

Σάββατο δηλαδή. Στείλε screenshot, δεν σε πιστεύω αλλιώς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, yordanis είπε

Ναι

Συνεχιστε να επιδιώκετε τα χρηματα σας και θα σας παρει τηλεφωνο,αν παρατηρήσετε θα δειτε οτι επεστρεψε χρήματα μονο σε οσους μίλησαν τηλεφωνικώς απο εκεινον...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...