Προς το περιεχόμενο

Mobilepoint.gr


dkoufo1
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το κατάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, SeNNinhA είπε

Αυτο που με εντυπωσιαζει παντως ειναι ότι οπως φαινεται απο τους χιλιαδες εξαπατημενους πραγματικη καταγγελια για απατη δεν δειχνει να εχει γινει μιας και το καταστημα εξακολουθει να μενει ανοιχτο.

Μαλλον ξερετε απο που προερχονται τα χρηματα που σας επιστρεφουν ετσι; 

Πώς γνωριζεις οτι δεν εχει υπαρξει καταγγελια; Οπως γνωριζες μεχρι προχθες οτι δεν εχει επιστραφει ουτε 1 ευρω σε κανεναν, αμφισβητουσες και λοιδωρουσες τους παντες, τα screenshots, τις φωτος, την κοινη νοημοσυνη, στηριζομενος μονο σε κατι μαγειρεμενες στατιστικες απο τα lidl που εφτιαχνες μονος σου;

Καταλαβαινουμε οτι εισαι διαρκως καμια 10ρια βηματα πισω απο τις εξελιξεις, επισης καταλαβαινουμε οτι σου αρεσει να παιζεις με τον πονο οσων ταλαιπωρουνται απο αυτην την κατασταση επικαλουμενος ανακριβειες. Αλλα πανω απ'ολα εχουμε καταλαβει οτι η παρουσια σου σε αυτο το τοπικ ειναι ισως η πιο περιττη απο καθε αλλου, αφου οχι μονο δεν εχεις προσθεσει οτιδηποτε χρησιμο στην κουβεντα, αλλα λες διαρκως και πραγματα που δεν ισχυουν και, τυχαιως, μπερδευουν κι αποθαρρυνουν και τα θυματα...

Επεξ/σία από BackFromHell
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, yordanis είπε

Με τα δικά μας λεφτά θα τα πληρώσουν.

Σάββατο δηλαδή. Στείλε screenshot, δεν σε πιστεύω αλλιώς.

Κ εγώ τα έχω πάρει τα λεφτά μου αλλά η δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος μου έστειλε αυτό όταν ζήτησε την βοήθεια τούς 

. Σας ενημερώνουμε ότι λάβαμε το μήνυμα σας.

2. Σας γνωρίζουμε ότι η Υπηρεσία μας επιλαμβάνεται σε αυτεπαγγέλτως και σε κατ’ έγκληση (κατόπιν μήνυσης του παθόντα) διωκόμενα αδικήματα για πράξεις που τελούνται στο διαδίκτυο.

3. Από την προεπισκόπηση των καταγγελλομένων σας δεν προκύπτει κάποιο αυτεπαγγέλτως διωκόμενο αδίκημα. Εφόσον πιθανολογείτε την διάπραξη οποιουδήποτε ποινικού αδικήματος παρακαλούμε όπως απευθυνθείτε στην πλησιέστερη του τόπου κατοικίας σας αστυνομική Υπηρεσία, προκειμένου να υποβάλετε έγκληση, προσκομίζοντας εκτυπωμένα όλα τα απαραίτητα αποδεικτικά στοιχεία.

4. Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία μπορείτε να μας καλέσετε είτε στο 11188 (Γραμμή Cyber Alert)είτε στο 2310388772.

5. Ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με την Υπηρεσία μας.

---
Hellenic Police Headquarters
Cyber Crime Subdivision of Northern Greece
326, Monastiriou str., P.C. 54121
Thessaloniki, Greece
 
t: +302310388772,  PoL: 3083772
f: +302131527666
e: [email protected]
 Ο συνήγορος καταναλωτής  μου ζήτησε την πρ πρώτη σελίδα τής ταυτότητας αλλά μόλις είχα πάρει ήδη τα λεφτά όταν μου ήρθε αυτό το μήνυμα 
Επεξ/σία από bona22
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, gregor38 είπε

Συνεχιστε να επιδιώκετε τα χρηματα σας και θα σας παρει τηλεφωνο,αν παρατηρήσετε θα δειτε οτι επεστρεψε χρήματα μονο σε οσους μίλησαν τηλεφωνικώς απο εκεινον...

Έχω μιλήσει μαζί του και μου είπε υπομονή και υπομονή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
 

Έτσι είναι. Μία καταγγελία όπου κι αν αυτή γίνει θα πρέπει να αποδεικνύει συγκεκριμένες παραβιάσεις συγκεκριμένων νόμων για να έχει βάση και ως εκ τούτου έννομο αποτέλεσμα.

Όλοι οι προφέσορες όμως εδώ μέσα ξέρουν καλύτερα και φωνάζουν διάφορα παραβιάζοντας οι ίδιοι συγκεκριμένους νόμους παρέχοντας και τα αποδεικτικά στοιχεία.

Τόσο τους κόβει.

Για να μην παρεξηγηθώ κάνω την εξής προσθήκη: Δεν αναφέρομαι σε όσους δημοσιοποιούν αποδεικτικά των συναλλαγών τους με σκοπό να ενημερώσουν.

Επεξ/σία από sotirisHD
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
1 ώρα πριν, yordanis είπε

Με τα δικά μας λεφτά θα τα πληρώσουν.

Σάββατο δηλαδή. Στείλε screenshot, δεν σε πιστεύω αλλιώς.

όποιος/ια κρύβεται πίσω από την συγκεκριμένη επιχείρηση αν είναι "απατεώνας" δεν θα πληρώσει τα πρόστιμα ούτε με τα δικά σας χρήματα ούτε με τα δικά τους χρήματα

απλά επειδή ξέρουν με τι ρυθμούς κινούνται οι αρμόδιες αρχές προστασίας καταναλωτή αλλά και οι αρμόδιες αστυνομικές/δικαστικές/φορολογικές/τραπεζικές αρχές στην χώρα μας

κερδίζουν απλά τον απαραίτητο χρόνο για να εξαφανιστούν

αυτοί που θα μείνουν πίσω είναι οι λεγόμενοι "αχυράνθρωποι" οι οποίοι θα επωμιστούν τα πρόστιμα και τις κατηγορίες (άλλωστε έχουν πληρωθεί καλά για τις υπηρεσίες τους)

έτσι έγινε με το a-mobiles.gr και όλα τα υπόλοιπα

εκτός αν έχετε την εντύπωση ότι αυτοί που γράφει το ΓΕΜΗ ή ΕΦΟΡΙΑ ή το ΕΦΚΑ είναι οι πραγματικοί ιδιοκτήτες/επιχειρηματίες/αφεντικά αυτών των επιχειρήσεων

ήδη αυτή την στιγμή που μιλάμε εδώ και γίνεται αυτός ο ντόρος ετοιμάζεται το νέο κατάστημα που θα πρωταγωνιστεί σε λίγο καιρό ως θέμα συζήτησης στην παρούσα ιστοσελίδα ή και σε άλλες

γνωστή ιστορία - γνωστό σενάριο - γνωστό αποτέλεσμα.

από μένα είναι το τελευταίο μήνυμα στο παρών θέμα αλλά και σε όλα τα παρόμοια που θα ανοίξουν στο μέλλον

ότι είχα να πω από τις ενέργειες που πρέπει να κάνετε για να πάρετε τα χρήματα σας πίσω (καθώς αυτός πρέπει να είναι ο πρωταρχικός σκοπός σας) και μετά οι καταγγελίες κτλ..

τα είπα

καλή συνέχεια - καλή τύχη - σας εύχομαι τα καλύτερα.

1 λεπτό πριν, sotirisHD είπε

Έτσι είναι. Μία καταγγελία όπου κι αν αυτή γίνει θα πρέπει να αποδεικνύει συγκεκριμένες παραβιάσεις συγκεκριμένων νόμων για να έχει βάση και ως εκ τούτου έννομο αποτέλεσμα.

Όλοι οι προφέσορες όμως εδώ μέσα ξέρουν καλύτερα και φωνάζουν διάφορα παραβιάζοντας οι ίδιοι συγκεκριμένους νόμους παρέχοντας και τα αποδεικτικά στοιχεία.

Τόσο τους κόβει.

Μην ανησυχείς φίλε Σωτήρη

Δεν ξέρω τι λένε οι "καθηγητές" ή "εγώ"

Αυτό που ξέρω σίγουρα είναι :

ότι η επιχείρηση ήδη έκανε το μοιραίο λάθος να τα βάλει με την τράπεζα (ALPHA BANK)

Οι μαζικές αμφισβητήσεις συναλλαγών θα κινήσουν υποψίες και στην τράπεζα (ALPHA BANK) αλλά και στις άλλες τράπεζες στην χώρα μας όπως είναι η ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ , ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ - EUROBANK

όταν αρχίσουν να πέφτουν βροχή οι καταγγελίες στις αρμόδιες αρχές προστασίας καταναλωτή αλλά και στις αρμόδιες αστυνομικές/δικαστικές αρχές

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, yordanis είπε

Έχω μιλήσει μαζί του και μου είπε υπομονή και υπομονή.

Πάρε από άλλο τηλέφωνο και πες του ότι είσαι ο δικηγόρος τάδε,(πες ένα όνομα τυχαίο) και ότι έχεις εντολή απο τον πελάτη σου να προβείς σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες με μηνύσεις κλπ αν δεν μπούνε τα χρήματα άμεσα.Λογικά αν είσαι πιστευτός θα σου ζητήσει τράπεζα και iban και θα στα βάλει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παθών και εγώ, πλήρωσα μέσω χρεωστικής κάρτας και μου έχουν έρθει τα προαναφερθέντα email, έχω προβεί στη διαδικασία της αμφισβήτησης και προτείνω να κάνουμε μια ομαδική αγωγή κατά της εταιρείας Mobilepoint, όσοι ενδιαφέρεστε στείλ'τε ένα μήνυμα στο λογαριασμό μου άμεσα. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σας, 

Έχω κάνει αμφισβήτηση συναλλαγής μέσω καταστήματος.

Έχω και την φόρμα από την τράπεζα για αίτηση μέσω e-mail,

Χρειάζεται,να ξανά κάνω αίτηση?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, BackFromHell είπε

Πώς γνωριζεις οτι δεν εχει υπαρξει καταγγελια; Οπως γνωριζες μεχρι προχθες οτι δεν εχει επιστραφει ουτε 1 ευρω σε κανεναν, αμφισβητουσες και λοιδωρουσες τους παντες, τα screenshots, τις φωτος, την κοινη νοημοσυνη, στηριζομενος μονο σε κατι μαγειρεμενες στατιστικες απο τα lidl που εφτιαχνες μονος σου;

Καταλαβαινουμε οτι εισαι διαρκως καμια 10ρια βηματα πισω απο τις εξελιξεις, επισης καταλαβαινουμε οτι σου αρεσει να παιζεις με τον πονο οσων ταλαιπωρουνται απο αυτην την κατασταση επικαλουμενος ανακριβειες. Αλλα πανω απ'ολα εχουμε καταλαβει οτι η παρουσια σου σε αυτο το τοπικ ειναι ισως η πιο περιττη απο καθε αλλου, αφου οχι μονο δεν εχεις προσθεσει οτιδηποτε χρησιμο στην κουβεντα, αλλα λες διαρκως και πραγματα που δεν ισχυουν και, τυχαιως, μπερδευουν κι αποθαρρυνουν και τα θυματα...

Η προφανης εξηγηση σε ολες τις παραπανω ανακρίβειες ειναι μια:

....Ειμαι ο κυριος Γιωργος....!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 14/5/2020 στις 10:11 ΜΜ, bona22 είπε

Δεν ξέρω αν σας δίνω κουράγιο αλλά εγώ είμαι από την αρχή εδώ κ τα πήρα! (Με κατάθεση στην τράπεζα είχα πληρώσει) τώρα σας καταλαβαίνω κ εσάς γιατί ήμουν στην θέση σας γι'αυτό κ σας παρακολουθώ κ όλας! Όσο αφορά τα τηλέφωνά ούτε εγώ κατάφερα να μιλήσω κ ποτέ!

 

 

 

 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, akridas47 είπε

μολις τωρα ελαβα καινουριο μειλ απο mobilepoint  το οποιο λεει:

Η παραγγελία σας με αριθμό #16152 έχει ενημερωθεί στην ακόλουθει κατάσταση: Canceled

Τα σχόλια της παραγγελίας είναι:


Αντιλαμβανόμαστε την αναστάτωση που σας έχουμε προκαλέσει με την καθυστέρηση στην επιστροφή των χρημάτων σας, πλην όμως αναγκαζόμαστε να απευθύνουμε προς εσάς την παρούσα επιστολή και να ζητήσουμε τη συνδρομή σας για την ολοκλήρωση της διαδικασίας της επιστροφής των χρημάτων σας, εξηγώντας σας με ειλικρίνεια το τί έχει συμβεί μέχρι σήμερα.

Η επιχείρηση μας, αμέσως μετά την ακύρωση της παραγγελίας, προέβη στην έκδοση πιστωτικού δελτίου (το οποίο και σας έχουμε επισυνάψει σε προγενέστερη επικοινωνία μας). Η έκδοση του εγγράφου αυτού εκ μέρους της επιχείρησης μας, σύμφωνα με τη σύμβαση της επιχείρησης μας με την ALPHA BANK, η οποία μας παρείχε το e pos, αποτελεί το πρώτο βήμα και απαραίτητη προϋπόθεση για την επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη μας, ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΥΤΟΝΟΗΤΗ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ ότι και ο ίδιος ο πελάτης αποδέχεται ή έχει αιτηθεί και ο ίδιος την ακύρωση της παραγγελίας του και έχει επικοιν ωνήσει τον λόγο της ακύρωσης στην Τράπεζα του (λ.χ μη παράδοση των εμπορευμάτων που παρήγγειλε).

Με απλά λόγια ένας πελάτης ο οποίος έχει ακυρώσει ή του έχει ακυρωθεί ή υπαναχωρήσει από μία σύμβαση που έχει καταρτιστεί εξ αποστάσεως μέσω διαδικτύου οφείλει σε περίπτωση χρέωσης του (όπως γίνεται στην περίπτωση μας) είτε να προβεί σε αμφισβήτηση της συναλλαγής επειδή δεν του παραδόθηκαν τα προϊόντα του είτε να υπαναχωρήσει εντός 14 ημερών, όπως ορίζει η σχετική νομοθεσία περί καταναλωτών.

Επίσης στο σημείο αυτό θα πρέπει να σας γνωστοποιήσουμε για την πληρέστερη ενημέρωση σας ότι η επιχείρηση μας οφείλει βάσει νομοθεσίας και βάσει της σύμβασης που έχει υπογράψει με την Τράπεζα ALPHA BANK να επιστρέψει τα χρήματα σε έναν πελάτη με τον ίδιο τρόπο που παρέλαβε τα χρήματα, δηλαδή στην περίπτωση σας μέσω της συσκευής e pos.

Η ALPHA BANK κι ενώ η επιχείρηση μας προέβη σε αντιλογισμό της παραγγελίας σας αμεσότατα, αρνείται να εκκαθαρίσει μέχρι σήμερα τις μεταξύ μας συναλλαγές, παρά το γεγονός ότι οφείλει να το πράξει την αμέσως επόμενη εργάσιμη ημέρα από την έκδοση του πιστωτικού δελτίου από την επιχείρηση μας και στη συνέχεια να χρεώσει την επιχείρηση μας με το ποσό της ακύρωσης, ως προβλέπει σχετικά η σύμβαση. Αποτέλεσμα της ως άνω συμπεριφοράς της είναι να έχει προκληθεί όλη αυτή η αναστάτωση στις μεταξύ μας σχέσεις και να μην έχουν επιστραφεί μέχρι σήμερα τα χρήμ ατα σας, αν και το έχουμε επανειλημμένα ζητήσει. Η επιχείρηση μας όλες αυτές τις ημέρες είναι σε συνεννόηση με την Τράπεζα και προσπαθεί να επιλύσει το πρόβλημα το συντομότερο δυνατό.

Από την πλευρά σας ως καταναλωτές, σύμφωνα με τους Γενικούς Όρους Συναλλαγών που διέπουν τη σχέση σας με την Τράπεζα που σας έχει εκδώσει την πιστωτική ή χρεωστική κάρτα σας, σε περίπτωση που προβείτε σε αμφισβήτηση της συναλλαγής εντός 30 ημερών από την ακύρωση ή μη εκτέλεση αυτής για τον λόγο ότι δεν σας έχουν παραδοθεί ακόμη τα εμπορεύματα που παραγγείλατε και η επιχείρηση που δεν παρέδωσε τα εμπορεύματα συμφωνεί (όπως συμβαίνει εν προκειμένω που η επιχείρηση μας έχει εκδώσει το σχετικό πιστωτικό δελτίο και το έχει στείλει στην Τράπεζα), Î — ΤΡΑΠΕΖΑ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΧΡΕΩΣΕΙ ΣΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΠΟΥ ΔΙΑΤΗΡΕΙ Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΜΑΣ ΣΕ ΑΥΤΗ.

Για τον λόγο αυτό ζητούμε την κατανόηση και τη συνεργασία σας, καλώντας σας και από την πλευρά σας να προβείτε σε αμφισβήτηση της συναλλαγής εντός 30 ημερών για να μας βοηθήσετε να μπορέσουμε και εμείς από την πλευρά μας να ολοκληρώσουμε τη μεταξύ μας σχέση επιστρέφοντας σας τα χρήματα σας.


ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΜΗΝ ΛΑΒΕΤΕ ΥΠΟΨΙΝ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ MAIL

Ευχαριστούμε για την προτίμηση σας,
Ομάδα Mobilepoint.gr

Ήρθε και σε μένα σήμερα αυτό το email με την διαφορά ότι σε μένα έγραφε στην κατάσταση Processed.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γεια σας, είμαι κ εγώ ένα από τους πατημενους της mobile point.πληρωσα όπως όλοι κ το μόνο που έκανα είναι αμφισβήτηση συναλλαγής κ περιμένω,μου στείλανε μνμ ότι επιστρεψανε τα χρήματα πριν δύο μέρες αλλά όσο τα βλέπετε εσείς τόσο τα βλέπω κ γω.

26 λεπτά πριν, Kozi0 είπε

Ήρθε και σε μένα σήμερα αυτό το email με την διαφορά ότι σε μένα έγραφε στην κατάσταση Processed.

Εγώ από περιέργεια διαβάζοντας ειδήσεις με τα κανόνια των e shop's τούς έστειλα μνμ την τέταρτη ημέρα από τις δέκα που έπρεπε να περάσουν για να παραλάβω το κινητό με τα στοιχεία της παραγγελίας κ μου απάντησαν ότι είναι αδύνατο να εκτελεστεί η παραγγελία κ ότι μου έχουν επιστραφεί τα χρήματα στη κάρτα.απο τότε ούτε αποδεικτικό επιστροφής ούτε τίποτα δεν έχω δει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, marili74 είπε

Καλησπέρα και από μένα, από την Παρασκευή παρακολουθώ όλες τις συζητήσεις που έχουν γίνει. Θύμα και εγώ. Έστειλα σχετικές καταγγελίες στη δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος και στην προστασία καταναλωτή, ενημέρωσα στη συνέχεια την εταιρεία. Χθες το πρωί ολα αυτά. Χθες μεσημέρι μου έστειλε η εταιρία μειλ ότι θέλει iban και τράπεζα για να να επιστρέψει τα χρήματα. Τα έστειλα σχεδόν αμέσως. Σήμερα το μεσημέρι ελαβα μήνυμα από την εταιρεία με επισυναπτομενο αρχείο της καταθεσης. Μπήκα στο e banking. Τα χρήματα έχουν επιστραφεί. Δεν το πίστευα. Ελπίζω να σας τα επιστρέψουν σε όλους.Ενεργηστε άμεσα. 

Με τι τροπο ειχες πληρ σει οταν εκανες την παραγγελια? Καταθεση η καρτα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα παιδιά διαβάζω καιρό αυτό το θέμα. Αρχικά όπως έχουν πει και άλλοι από εδώ και πέρα αγορά μόνο με PayPal και με αντικαταβολή αλλιώς από κοντά παίρνεις προϊόν το ανοίγεις εκεί και πληρώνεις με κάρτα ή cash.Τωρα παιδιά αφού κάποιους μίλησε και είπε θα στείλει δεν το βλέπω για απάτη.. Αν ήταν απάτη δεν θα βρίσκατε κανέναν να μιλήσετε! Είναι μια αρχή αλλά φυσικά θέλει τρέξιμο... Και δεν νομίζω να αποζημιωθειτε για το άγχος όταν τα πάρετε!! 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...