Προς το περιεχόμενο

Mobilepoint.gr


dkoufo1
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το κατάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
4 ώρες πριν, SeNNinhA είπε

Η προφανης εξηγηση σε ολες τις παραπανω ανακρίβειες ειναι μια:

....Ειμαι ο κυριος Γιωργος....!

Μπορει να μην εισαι αυτος, σιγουρα ομως η παρουσια σου εδω, θα ηταν τουλαχιστον βολικη για εκεινον. Λες οτι κανεις δε θα παρει ουτε ευρω πισω για να χαμηλωνεις τις προσδοκιες των εξαπατημενων. Ακομα κι οταν εχεις αποδειξεις για επιστροφες τις αμφισβητεις χωρις συζητηση για να μειωσεις τις προσδοκιες των υπολοιπων. Οταν πια τα στοιχεια ειναι ακραδαντα περι επιστροφων και δεν σε παιρνει να το συνεχισεις, λες οτι κανεις δεν εχει κανει καταγγελια, αποθαρρυνοντας και παλι οσους το σκεφτονται. Καταγγελιες φυσικα εχουν γινει. Οπως κι επιστροφες. Εσυ παλι διαρκως αποθαρρυνεις τους παντες. Ο κυρ Γιωργος σιγουρα σε ευχαριστει για τον οικειοθελη σου ρολο εδω μεσα...

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

27 λεπτά πριν, BackFromHell είπε

Μπορει να μην εισαι αυτος, σιγουρα ομως η παρουσια σου εδω, θα ηταν τουλαχιστον βολικη για εκεινον. Λες οτι κανεις δε θα παρει ουτε ευρω πισω για να χαμηλωνεις τις προσδοκιες των εξαπατημενων. Ακομα κι οταν εχεις αποδειξεις για επιστροφες τις αμφισβητεις χωρις συζητηση για να μειωσεις τις προσδοκιες των υπολοιπων. Οταν πια τα στοιχεια ειναι ακραδαντα περι επιστροφων και δεν σε παιρνει να το συνεχισεις, λες οτι κανεις δεν εχει κανει καταγγελια, αποθαρρυνοντας και παλι οσους το σκεφτονται. Καταγγελιες φυσικα εχουν γινει. Οπως κι επιστροφες. Εσυ παλι διαρκως αποθαρρυνεις τους παντες. Ο κυρ Γιωργος σιγουρα σε ευχαριστει για τον οικειοθελη σου ρολο εδω μεσα...

Σε κατανοηση κειμενου εχεις βαθμολογια πενταχρονου αλλα αυτο δεν ειναι δικο μου προβλημα οποτε ας σταματησω να σου απανταω επι προσωπικου για να παραμεινει το θεμα ανοιχτο τουλαχιστον για τους αλλους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
2 λεπτά πριν, SeNNinhA είπε

Σε κατανοηση κειμενου εχεις βαθμολογια πενταχρονου αλλα αυτο δεν ειναι δικο μου προβλημα οποτε ας σταματησω να σου απανταω επι προσωπικου για να παραμεινει το θεμα ανοιχτο τουλαχιστον για τους αλλους.

Ασε ποιος κατανοει τι και φτιαξε μας καμια στατιστικη σαν τις προχθεσινες σου, εσυ που κατανοεις καλυτερα :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 λεπτό πριν, BackFromHell είπε

Ασε ποιος κατανοει τι και φτιαξε μας καμια στατιστικη σαν τις προχθεσινες σου, εσυ που κατανοεις καλυτερα :lol:

Εαν θελεις προσωπικες επιθεσεις στειλε πμ να σου απαντησω οτι θελεις ακομη και σε επιπεδο νηπιαγωγειου. Αλλιως μην χαλας το θεμα επαναλαμβανω. 

Επεξ/σία από SeNNinhA
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χωρίς να έχω προβεί σε καμία κίνηση και περιμένοντας απλά την παραγγελία μου, μου έστειλαν μέιλ  το Σάββατο το μεσημέρι ότι θα μου επιστραφούν τα χρήματα. Κυριακή απόγευμα μπήκαν στο λογαριασμό μου. Η παραγγελία μου είχε αναμονή 30 εργάσιμες. Και περίμενα 25 εργάσιμες για να γίνει όλο αυτό. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, osav είπε

Χωρίς να έχω προβεί σε καμία κίνηση και περιμένοντας απλά την παραγγελία μου, μου έστειλαν μέιλ  το Σάββατο το μεσημέρι ότι θα μου επιστραφούν τα χρήματα. Κυριακή απόγευμα μπήκαν στο λογαριασμό μου. Η παραγγελία μου είχε αναμονή 30 εργάσιμες. Και περίμενα 25 εργάσιμες για να γίνει όλο αυτό. 

Τραπεζική κατάθεση ή κάρτα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, Konstantina1234 είπε

Τραπεζική κατάθεση ή κάρτα;

Κατάθεση στην εθνική είχα κάνει, κατάθεση στην εθνική μου έκαναν. Έστειλα μέιλ με τον αριθμό λογαριασμού,ονοματεπώνυμο και ποια τράπεζα είναι. Ονοματεπώνυμο δεν ζητούσαν Αλλά εγώ το έγραψα. Διάβασα όλα αυτά που έχουν εδώ αναρτημένα και τρελάθηκα. Παρόλα αυτά δεν ήθελα να κάνω καταγγελία μέχρι να περάσει ο προκαθορισμένος καιρός για μην φάω καμιά μήνυση. Αν όμως το είχα πάρει χαμπάρι νωρίτερα θα ακύρωνα την παραγγελία και θα έπαιρνα από αλλού το ψυγείο!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα ,πριν από λίγα λεπτά ο ένας από τους δύο γνωστούς μου παρέλαβε ένα Laptop Huawei Matebook d15 που είχε παραγγείλει από MObilepoint. Ήρθε σφραγισμένο στο κουτί του , το ανοίξαμε και έως τώρα δεν έχει το παραμικρό λειτουργικό πρόβλημα. Έχει γίνει αποστολή με Speedex από την προηγούμενη εβδομάδα όπως έγραψα σε προηγούμενο μήνυμα μου εδώ και ήμουν επιφυλακτικός για το τι θα παραλάβει. Μόλις μου έφυγε ένα τεράστιο βάρος καθώς εγώ του είχα προτείνει το συγκεκριμένο μηχάνημα από το συγκεκριμένο μαγαζί.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Απόσπασμα από ενημερωτικό κείμενο με τίτλο  ''Ακύρωση παραγγελίας εκ μέρους του πελάτη λόγω μεταμελείας'' e-shop μεγάλης εταιρείας.

Σε περίπτωση που ο πελάτης πριν από την εκ μέρους του δήλωση ακύρωσης έχει καταβάλει την αξία της εγκεκριμένης παραγγελίας του και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ την έχει ήδη εισπράξει, τότε η ΕΤΑΙΡΕΙΑ οφείλει μέσα σε προθεσμία δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών να επιστρέψει στον πελάτη την εισπραχθείσα αξία με τον ίδιο τρόπο που αυτός επέσπευσε την καταβολή της (με αντιλογισμό του ποσού σε τραπεζικό λογαριασμό, με καταβολή μετρητών κλπ). Άλλως σε περίπτωση που έχει δοθεί εντολή πληρωμής εκ μέρους του πελάτη αλλά τα χρήματα δεν έχουν εισπραχθεί από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ (όπως πχ. στην περίπτωση εντολής χρέωσης πιστωτικής κάρτας όταν όμως η Τράπεζα δεν έχει ακόμα καταβάλει το τίμημα στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ), τότε η ΕΤΑΙΡΕΙΑ υποχρεούται εντός της προθεσμίας των δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών να επισπεύσει κάθε απαραίτητη ενέργεια και δήλωση προς κάθε αρμόδιο φορέα (Τράπεζα κλπ) για τη γνωστοποίηση της ακύρωσης της παραγγελίας και την υποχρέωση απόδοσης κάθε χρεωθέντος σε βάρος του πελάτη ποσού. Στην περίπτωση αυτή η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θεωρείται ότι έχει εκπληρώσει σύννομα τις υποχρεώσεις της, και η αναίρεση κάθε χρέωσης θα γίνει με βάση τους όρους της σύμβασης που συνδέει τον πελάτη με τον τρίτο αυτό φορέα (Τράπεζα κλπ) και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν φέρει καμία ευθύνη σχετικά με το χρόνο επιστροφής ή αντιλογισμού κάθε σχετικής χρέωσης.

 

Επεξ/σία από sotirisHD
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στο  τηλέφωνο που δώσατε απαντάει μια αλλοδαπή που της το πούλησαν ετσι μαζί με το νούμερο.Την ενοχλούνε συνέχεια λέει .Και εγώ έχω παραγγελία από 19/4 και καμία επαφή με το κατάστημα .

Επεξ/σία από Marianna31
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, Marianna31 είπε

Στο  που δώσατε απαντάει μια αλλοδαπή που της το πούλησαν ετσι μαζί με το νούμερο.Την ενοχλούνε συνέχεια λέει .Και εγώ έχω παραγγελία από 19/4 και καμία επαφή με το κατάστημα .

Δεν δινουμε τηλέφωνα δημοσίως ειπαμε θα ξανα κλείσει το νημα

Επεξ/σία από Konstantina1234
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, sotirisHD είπε

Απόσπασμα από ενημερωτικό κείμενο με τίτλο  ''Ακύρωση παραγγελίας εκ μέρους του πελάτη λόγω μεταμελείας'' e-shop μεγάλης εταιρείας.

Σε περίπτωση που ο πελάτης πριν από την εκ μέρους του δήλωση ακύρωσης έχει καταβάλει την αξία της εγκεκριμένης παραγγελίας του και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ την έχει ήδη εισπράξει, τότε η ΕΤΑΙΡΕΙΑ οφείλει μέσα σε προθεσμία δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών να επιστρέψει στον πελάτη την εισπραχθείσα αξία με τον ίδιο τρόπο που αυτός επέσπευσε την καταβολή της (με αντιλογισμό του ποσού σε τραπεζικό λογαριασμό, με καταβολή μετρητών κλπ). Άλλως σε περίπτωση που έχει δοθεί εντολή πληρωμής εκ μέρους του πελάτη αλλά τα χρήματα δεν έχουν εισπραχθεί από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ (όπως πχ. στην περίπτωση εντολής χρέωσης πιστωτικής κάρτας όταν όμως η Τράπεζα δεν έχει ακόμα καταβάλει το τίμημα στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ), τότε η ΕΤΑΙΡΕΙΑ υποχρεούται εντός της προθεσμίας των δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών να επισπεύσει κάθε απαραίτητη ενέργεια και δήλωση προς κάθε αρμόδιο φορέα (Τράπεζα κλπ) για τη γνωστοποίηση της ακύρωσης της παραγγελίας και την υποχρέωση απόδοσης κάθε χρεωθέντος σε βάρος του πελάτη ποσού. Στην περίπτωση αυτή η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θεωρείται ότι έχει εκπληρώσει σύννομα τις υποχρεώσεις της, και η αναίρεση κάθε χρέωσης θα γίνει με βάση τους όρους της σύμβασης που συνδέει τον πελάτη με τον τρίτο αυτό φορέα (Τράπεζα κλπ) και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν φέρει καμία ευθύνη σχετικά με το χρόνο επιστροφής ή αντιλογισμού κάθε σχετικής χρέωσης.

Πολύ σωστά

το ίδιο κείμενο θα βρείτε σε όλα τα e-shops (μεγάλων εταιρειών) και όχι μόνο.

Επεξ/σία από ikorolis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα. Άλλος ένας παθών και εγώ της εν λόγω εταιρίας . Έχω κάνει αμφισβήτηση συναλλαγής στη τράπεζα αλλά από ό,τι βλέπω δεν βγάζει πουθενά.

Ο δικηγόρος μου μου είπε να βρω κι άλλους που έχουν πάθει το ίδιο για να προχωρίσουμε σε ομαδική καταγγελία . Φαντάζομαι ότι το έχουν σκεφτεί και άλλοι αυτό ,οπότε υπάρχει κάποιο μέρος που συννενοείστε για τα περαιτέρω ;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά εγώ σήμερα έκανα αμφισβήτηση συναλλαγής μετά απο επικοινωνία που είχα απο την mobilepoint με mail. Μου στείλανε τι πρέπει να κάνω και μια φόρμα για αμφισβήτηση συναλλαγή που εξηγεί ότι ποτέ δεν παρέλαβα το κινητό Βέβαια η τράπεζα μου έδωσε δικιά της φόρμα. Θα περιμένω μήπως μπουν τα χρήματα αλλά έκανα και καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή. Αν δεν βγάλουμε άκρη είμαι και γω μέσα για ομαδική καταγγελία

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...