Προς το περιεχόμενο

Mobilepoint.gr


dkoufo1
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το κατάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα

Επικοινώνησα με την τράπεζα και δυστυχώς δεν μπορώ να κάνω αμφισβήτηση καθώς η εταιρία δεν ολοκλήρωσε την συναλλαγή κι η συναλλαγή ακόμα εκρεμμεί. Δεν έχει καν ακυρωθεί από την εταιρία. Σε αυτή την περίπτωση θα τα είχα πάρει πίσω. 

Είναι προφανές οτι δεν μπήκε καν στο κόπο η εταιρεία να ελέγξει τα στοιχεία της παρραγελίας μου αλλά όλές αυτές τις ημέρες και έστειλνε τυποιποιημένα ομαδικά μηνύματα. Με συγχωρείτε αλλά αυτό λέγεται θράσος και 0 σεβασμό προς το πελάτη!! 

Οπότε τα χρήματα είναι δευσμέμενα, αλλά δεν μπορώ να κάνω τίποτα. Έχω στείλει email στην εταιρία αλλά δεν έλαβα απάντηση. 'Αλλο ένα στοιχείο κατα της εταιρίας για περαιτέρω ενέργειες αφού αρνείται να συνεργαστεί και να απαντήσει. 😉

 

 

Επεξ/σία από HaraBug
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

2 ώρες πριν, Odysster είπε

Καλημέρα

Αν λάβουμε υπόψιν μας ότι η εταιρεία επιστρέφει χρήματα με μεταφορά σε λογαριασμούς αλλά όχι στις κάρτες τότε θα πρέπει να υπάρχει πρόβλημα με την alpha. Αν επίσης λάβουμε υπόψιν μας ότι δεν έχουν επιστραφεί χρήματα σε καμία κάρτα τότε το πρόβλημα το δημιουργεί η τράπεζα. Να έχει αδειάσει η εταιρεία λογαριασμό στην alpha με εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ και να μην υπάρχουν καθόλου διαθέσιμα δεν το νομίζω, δεν θα τους άφηναν και θα είχαν επιστραφεί έστω σε κάποιες κάρτες μερικά χρήματα. Το θέμα είναι αν μπορούμε με κάποιο τρόπο να μάθουμε από την alpha τι συμβαίνει. Αν κάποιος έχει κάποια άκρη στην τράπεζα ας κάνει ένα κόπο να ξέρουμε τι συμβαίνει ακριβώς.

Eάν θέλει να είναι λογιστικά σωστή η εταιρεία δεν μπορεί να επιστρέψει πληρωμή που έγινε με κάρτα με κατάθεση σε λογαριασμό. 

Καλημέρα σου! 
Προσωπικα αυτό που προτείνεις για τις άκρες κτλ στην τράπεζα δεν το θεωρώ και τόσο καλή ιδέα καθώς μην ξεχνάς πως μιλάμε και για προσωπικά δεδομένα σε περίπτωση πχ που ο λογαριασμος του είναι άδειος θα βρει τον μπελά του και αυτός που το ανέφερε εδώ μέσα καθώς και ο υπάλληλος που του το είπε επειδή υπάρχει συγκεκριμένο τμήμα στην τράπεζα που ασχολείται με αυτά τα ζητήματα. Εγώ ξέρω πως η τράπεζα τα επιστρέφει στον πελάτη καθώς οι κάρτες τον προστατεύουν και αν ο έμπορος δεν έχει λεφτά τα δίνει η τράπεζα και μετά αυτός τα χρωστάει. Ίσως και αυτοί το ψάχνουν γιατί μπορεί μετά αυτός να μην τα επιστρέψει ποτε άρα να θέλουν να καλυφθούν πρώτα νομικά η δεν ξέρω τι...γενικά η κατάσταση είναι ένα μπλέξιμο και πιο πολύ εκνευρίζομαι με το θράσος του μαγαζιού με αυτά που αναφέρει στα διαφορα emails. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
1 ώρα πριν, nzeppos είπε

Έτυχε να το δω τώρα, δεν ξέρω αν έχει ανέβει ξανά εδώ:

http://www.palo.gr/epixeirhmatika-nea/mobilepoint-gr-akoma-ena-kanoni-ekatomyriwn-apo-skroytzomagazo/24818046/

από το ΓΕΜΗ https://www.businessregistry.gr/publicity/show/143051201000

για το mxstore.gr όλο το ιστορικό

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, HaraBug είπε

Καλησπέρα

Επικοινώνησα με την τράπεζα και δυστυχώς δεν μπορώ να κάνω αμφισβήτηση καθώς η εταιρία δεν ολοκλήρωσε την συναλλαγή κι η συναλλαγή ακόμα εκρεμμεί. Δεν έχει καν ακυρωθεί από την εταιρία. Σε αυτή την περίπτωση θα τα είχα πάρει πίσω. 

Είναι προφανές οτι δεν μπήκε καν στο κόπο η εταιρεία να ελέγξει τα στοιχεία της παρραγελίας μου αλλά όλές αυτές τις ημέρες και έστειλνε τυποιποιημένα ομαδικά μηνύματα. Με συγχωρείτε αλλά αυτό λέγεται θράσος και 0 σεβασμό προς το πελάτη!! 

Οπότε τα χρήματα είναι δευσμέμενα, αλλά δεν μπορώ να κάνω τίποτα. Έχω στείλει email στην εταιρία αλλά δεν έλαβα απάντηση. 'Αλλο ένα στοιχείο κατα της εταιρίας για περαιτέρω ενέργειες αφού αρνείται να συνεργαστεί και να απαντήσει. 😉

Σε δική μου περίπτωση διαφορετική βέβαια καθώς το ποσό δεσμεύτηκε αλλά η συναλλαγή δεν ολοκληρώθηκε λόγω προβλήματος επικοινωνίας του pos, από την τράπεζα μου είχαν πει ότι αν μέσα σε ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα δεν εισπραχθεί ακυρώνεται αυτοδίκαια αλλά παίρνει πολύ χρόνο. Καταχώρησαν όμως αίτημα και το ποσό αποδεσμεύτηκε σε κανα δυο μέρες αν θυμάμαι καλά. Μίλα ξανά με την τράπεζα μήπως και...

Επεξ/σία από sotirisHD
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα σας. Να γραψω και εγω την εμπειρία μου. Παρήγγειλα ένα κινητο samsung και πλήρωσα 526 ευρω με κατάθεση στο λογαριασμό Εθνικής στις 9/4. Έγραφε ως χρόνο παράδοσης 30 ημέρες. Την προηγουμενη Παρασκευή 8/5 επικοινώνησα και μου είπαν ότι μέχρι 15/5 θα έχει αποσταλεί. Δεν μπήκα στη διαδικασία να ακυρώσω γιατί δεν είχα παρει πρέφα τι συμβαίνει. Την περασμένη Παρασκευή είδα το μήνυμα στην ιστοσελίδα τους και έστειλα email να με ενημερώσουν εάν έστειλαν το προϊόν αλλιώς να μου επιστρέψουν το ποσό σε λογαριασμό που τους έδωσα. Είδα μετά το συγκεκριμένο νήμα και σκέφτηκα ότι μάλλον την πάτησα. Το Σάββατο 16/5 ωστόσο έλαβα μήνυμα ότι η παραγγελία ειναι complete. Δεν είχα καταλαβει εάν την έστειλαν ή την ακύρωσαν. Περιττό να πω ότι δεν απαντούν σε κανένα τηλέφωνο. Σήμερα κατάφερα και επικοινώνησα με τον κύριο και με διαβεβαίωσε ότι εφόσον μου ήρθε complete έχει αποσταλεί. Τελικά πριν λίγο μου ήρθε email με τον αριθμό αποστολής speedex. Ελπίζω να παραλάβω κανονικά και είμαι αισιόδοξος με βάση τις μαρτυρίες άλλων μελών προηγουμένως. Θα ήθελα να ευχαριστήσω ολα τα μέλη που έγραψαν την εμπειρία τους αλλά ιδιαίτερα τους warden & katseras7. Θα ενημερώσω για την εξέλιξη (εάν παρέλαβα σωστά δηλαδή). Να σημειωσω οτι στη speedex γραφει ότι η αποστολή έγινε το Σάββατο 16/5 (την ημέρα δηλαδή που ήρθε το email complete),

Σε κάθε περίπτωση πάντως (ειτε θετικής είτε αρνητικής εξέλιξης) δεν θα ξαναπαραγγείλω με προπληρωμή παρά μόνο με αντικαταβολή από οποιοδήποτε κατάστημα. Να σημειωσω ότι το συγκεκριμένο καταστημα είχε πολλές θετικές αξιολογήσεις στο σκρουτζ οι οποίες βέβαια δεν εμφανίζονται πια καθώς το μαγαζί δεν εμφανίζεται στην πλατφόρμα.

Επεξ/σία από Michael39
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, ElenaKont είπε

Καλημέρα σου! 
Προσωπικα αυτό που προτείνεις για τις άκρες κτλ στην τράπεζα δεν το θεωρώ και τόσο καλή ιδέα καθώς μην ξεχνάς πως μιλάμε και για προσωπικά δεδομένα σε περίπτωση πχ που ο λογαριασμος του είναι άδειος θα βρει τον μπελά του και αυτός που το ανέφερε εδώ μέσα καθώς και ο υπάλληλος που του το είπε επειδή υπάρχει συγκεκριμένο τμήμα στην τράπεζα που ασχολείται με αυτά τα ζητήματα. Εγώ ξέρω πως η τράπεζα τα επιστρέφει στον πελάτη καθώς οι κάρτες τον προστατεύουν και αν ο έμπορος δεν έχει λεφτά τα δίνει η τράπεζα και μετά αυτός τα χρωστάει. Ίσως και αυτοί το ψάχνουν γιατί μπορεί μετά αυτός να μην τα επιστρέψει ποτε άρα να θέλουν να καλυφθούν πρώτα νομικά η δεν ξέρω τι...γενικά η κατάσταση είναι ένα μπλέξιμο και πιο πολύ εκνευρίζομαι με το θράσος του μαγαζιού με αυτά που αναφέρει στα διαφορα emails. 

Δεν προτείνω να γίνει κάτι παράνομο. Απλά να μάθουμε το λόγο της μη επιστροφής των χρημάτων σε περίπτωση που αυτό είναι εφικτό. Άκρη σημαίνει να υπάρχει κάποιος που θα εξυπηρετήσει γιατί στο τηλεφωνικό κέντρο δεν πρόκειται να δούμε φως. Ίσως να μη διατύπωσα κι εγώ σωστα΄....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Odysster είπε

Δεν προτείνω να γίνει κάτι παράνομο. Απλά να μάθουμε το λόγο της μη επιστροφής των χρημάτων σε περίπτωση που αυτό είναι εφικτό. Άκρη σημαίνει να υπάρχει κάποιος που θα εξυπηρετήσει γιατί στο τηλεφωνικό κέντρο δεν πρόκειται να δούμε φως. Ίσως να μη διατύπωσα κι εγώ σωστα΄....

Εννοείται πως δεν σε κατηγόρησα και συγγνώμη αν φάνηκα απότομη γιατί και ο γραπτός λόγος παρεξηγείται καμία φορά. Θεωρώ πως είναι γενικά δύσκολο κάτι τέτοιο και παίζει να μην μάθουμε και ποτε τι έγινε και τι όχι, ποιος φταίει και ποιος όχι. Πάντως αυτοί είναι ότι να ναι  και ελπίζω να τελειώσουμε όσο το δυνατόν νωρίτερα κάνοντας τις απαραίτητες ενέργειες. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω περιμενω ακομα ενα ipad mini που εχω παραγγείλει 30/4 με έκδοσή τιμολογίου 4-10 μερες που τελειωναν θεωρητικα παρασκευη η δευτερα σημερα. Μεσολαβησε ομως και η πρωτομαγια και τωρα το θεμα αυτο και δεν ξερω τι να πω. Δε μου εχει γινει ακυρωση παραγγελιας ουτε εχει ερθει καποιο μεηλ, ειναι ακομα processed. Αμα δεν δω καποια κίνηση μεχρι την τεταρτη θα ζητησω ακυρωση και εννοειται μετα αμφισβήτηση κτλ.

Επεξ/σία από jojoiop
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μια ερωτηση παιδια. στην αμφισβητηση τι ημερομηνια ακύρωσης πρεπει να βάλω; αυτή που λεει πάνω αυτό το word;; την ημερομηνία που εγω τους έστειλα μειλ να ακυρωθει η παραγγελία; την ημερομηνία που εκείνοι μου έστειλαν τον μειλ;; Οποιος μπορει ας με διαφωτισει. Ευχαριστω!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, Helperjohn είπε

μια ερωτηση παιδια. στην αμφισβητηση τι ημερομηνια ακύρωσης πρεπει να βάλω; αυτή που λεει πάνω αυτό το word;; την ημερομηνία που εγω τους έστειλα μειλ να ακυρωθει η παραγγελία; την ημερομηνία που εκείνοι μου έστειλαν τον μειλ;; Οποιος μπορει ας με διαφωτισει. Ευχαριστω!

Αν έγινε μέσω  κάρτας,  δες το ιστορκό τών συναλλαγών σου στο  e-banking  αν εχεις και βάλε την ημερομηνία που γράφει , αλλιως βάλε την ημερομηνία που πλήρωσες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, Helperjohn είπε

μια ερωτηση παιδια. στην αμφισβητηση τι ημερομηνια ακύρωσης πρεπει να βάλω; αυτή που λεει πάνω αυτό το word;; την ημερομηνία που εγω τους έστειλα μειλ να ακυρωθει η παραγγελία; την ημερομηνία που εκείνοι μου έστειλαν τον μειλ;; Οποιος μπορει ας με διαφωτισει. Ευχαριστω!

Θα την βάλει ο υπάλληλος της τράπεζας οπότε μην αγχώνεσαι. Εμένα έβαλε την ημερομηνία που γράφει πάνω το word ότι το παρήγγειλες και έβαλες και τα λεφτά.  Έγω ας πούμε το αγόρασα στις 3/5,οπότε έγραψε αυτήν την ημερομηνία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κύριοι

Είχα παραγγείλει κι εγώ ένα κινητό από την εν λόγω εταιρεία στις 28 Απριλίου... Με την παρέλευση 10ημερου επικοινώνησα (με κόπο, είναι γεγονος, γιατί το τηλ. Κέντρο ήταν κατειλημμένο επί 2 ημέρες που προσπαθούσα), αλλά με επιμονή μίλησα με κάποια γυναίκα. Η αλήθεια είναι ότι δεν ρώτησα τα στοιχεία της, δεδομένου ότι επρόκειτο ( για μένα) για μια συνηθισμένη κίνηση που αποσκοπούσε σε διερεύνηση της εξέλιξης της παραγγελίας. Σημειωτέον, προπλήρωσα με web banking Πειραιώς, όπως μου ζητήθηκε όταν διενεργήθηκε η ηλεκτρονική παραγγελία, στο λογαριασμό της μας Μαρσέλου. Μου εξήγησε η κυρία που προανέφερα ότι οι ημέρες του 10ημερου ήταν εργάσιμες και όχι ημερολογιακές. Ανέμενα με υπομονή μέχρι την 13 Μαΐου, οπότε και η προθεσμία που μου είχε δοθεί εξέπνευσε και κινητό δεν παραδοθηκε. Τυχαία η σύζυγός μου θορυβημένη απο την δυσμενή εξέλιξη της μη παράδοσης της παραγγελίας άρχισε να ψάχνει στο Ίντερνετ, οπότε και "πέσαμε" πάνω στο forum...

Εννοείται ότι μας έλουσε κρύος ιδρώτας από τα όσα διαβάσαμε... Την ίδια μέρα έστειλα email στο λογαριασμό της εταιρείας με κείμενο που ζητούσα την ενημερωσή τους για την πορεία της παραγγελίας. Ως δια μαγείας την επαύριο έλαβα απάντηση ότι η παραγγελία ήταν σε κατάσταση completed. Μετά από μια μέρα ήρθε και νέο email με αριθμό speedex voucher. Ο υπάλληλος της speedex, όταν επικοινώνησα για να επιδιώξω ταυτοποίηση του αριθμού, με διαβεβαίωσε ότι ο αριθμός είναι σύμφωνος με την αριθμοδότηση των πακέτων που διακινεί η εταιρεία, αλλά δεν φαίνεται στο σύστημα αφού δεν είχε παρέλθει επαρκής χρόνος από την παραλαβή του πακέτου από το διανομέα και επίσης από το βράδυ της ίδιας μέρας θα ιχνηλατείται η παραγγελία από το online σύστημα τους. Με πληροφόρησε, όμως, ότι πουτου κορονοϊού οι παραγγελίες έχουν συσωρευθει. Όντως το πρωί της επαύριο το δέμα φάνηκε στο σύστημα και την μεθεπόμενη φάνηκε ότι αφίχθηκε στη Λάρισα. Λόγω τοπικής αργίας την Παρασκευή - Άγιος Αχίλλειος - δεν έγιναν διανομέα και προφανώς το Σάββατο δεν πρόλαβε το πακέτο να διευθετηθεί. Σήμερα Δευτέρα, το σύστημα της speedex ανέφερε το πακέτο με το κινητό ως παραδομένο σε διανομέα για παράδοση και, ναι, πριν μία ώρα περίπου το κινητό παραδόθηκε... Παραστατικά της speedex και Απόδειξη Λιανικής από την εταιρεία κανονικότατα... Μόνο παράπονο, πλέον, ότι το μοντέλο είναι ανώτερης κλασης από το παραγγελθέν... Επειδή διάβασα ότι οι δημοσιεύσεις αξιολογούνται κατά κάποιο τρόπο και η αλήθεια τους εξαρτάται από το πότε κάποιος έγινε μέλος ή από το αν η αλήθεια των γραφομένων του αρέσει ή όχι, τονίζω ότι έγινα μέλος στο forum προ ολίγων λεπτών γιατί θεωρώ ότι η αλήθεια πρέπει να διατυμπανίζεται προς κάθε κατεύθυνση... Και, αναρωτιέμαι, αν η εταιρεία δεν είναι απάτη (για μένα αποδείχτηκε ότι δεν ειναι και μάλιστα περίτρανα), ποιο forum θα είναι σε θέση να επανορθώσει το άδικο και την κατασυκοφάντηση;;;

Ευχαριστώ για το χρόνο και το χώρο...

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οπως ανεφερα κ στα προηγουμενα ποστ μου ημουν κ εγω παθων τισ υποθεσεις.

Απλα προς ενημερωσει ολων οσον ειναι παθων τις υποθεσεις σημερα μου επιστραφηκαν τα χρηματα στον λογαριασμο μου.

Ειχα κανει κ εγω αγορα με καρτα ενα κινιτο αξιας 675 ευρω.

θα ανεβασω κ σαν αποδεικτικα τις συναλλαγες εδω παρακατω για να τις δειτε ολοι.

 

 

ACFrOgCHxvM1G30_ZKngxzae0VskfF2ctePGOVQUQZ5NM_zqDHZ9a6WMY2zxEa1NBFDy7j5kH3f-iAn9NcuOW9_r75a-K21bpfG4Zu67xM6oSWWsE580akFgMOT3XfA= (1).pdf Mobilepoint.gr - Ενημέρωση παραγγελίας 27535 - [email protected] - Gmail.pdf

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...