Προς το περιεχόμενο

Mobilepoint.gr


dkoufo1
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το κατάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έχει γίνει επιστροφή σε εμένα. Πιέστε με email. Πλήρωσα με τραπεζική κατάθεση.

Μετά από 2 email με αναφορές για καταγγελία στον συνήγορο του Πολίτη και στην δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος και αφού στο πρώτο email μου ζήτησαν IBAN και τα σχετικά,δεν έγινε επιστροφή εντός τεσσάρων ημερών όπως είπαν. Στο δεύτερο,μου ζήτησαν πάλι τα στοιχεία και μου έδωσαν την διεύθυνση email του λογιστηρίου. Άμεσα έστειλα email και το βράδυ της ίδιας ημέρας 18/5 ήρθε απάντηση και απόδειξη από την eurobank ότι πιστώθηκαν τα χρήματα στον λογαριασμό μου. Έλεγξα στην εφαρμογή της eurobank και ήταν εκεί τα χρήματα.

Καλή τύχη και καλή υπομονή σε όλους.

Πότε ξανά χωρίς αντικαταβολή ή PayPal.

Καλύτερα 10 € παραπάνω και σίγουρα...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

τωρα μολις ελαβα αυτο το μειλ και μαλιστα εχει σε pdf το εξωδικο το οποιο ειναι 3mb και δεν μπορω να το ανεβασω εδω:

 

Αγαπητοί πελάτες

 

σε συνέχεια των προηγουμένων επιστολών μας, σας επισυνάπτουμε την εξώδικη δήλωση που απέστειλε η επιχείρηση μας προς την ALPHA BANK και την εταιρεία διαχείρισης των πιστωτικών καρτών CARDLINK, με την οποία καλούμε την Τράπεζα όπως επιτέλους εκκαθαρίσει τις μεταξύ μας σχέσεις, επιστρέφοντας σας μέσω χρεωστικών ή πιστωτικών καρτών που χρησιμοποιήσατε, τα χρήματα που έχετε ήδη καταβάλλει και τα οποία θα πρέπει να σας επιστραφούν με τον ίδιο τρόπο και στη συνέχεια χρεώνοντας προς την επιχείρηση μας τον λογαριασμό μας με το αντίστοιχο ποσό του αντιλογισμού.

 

Παρακαλούμε για τη συνδρομή σας για μία τελευταία φορά, προκειμένου δια μέσω της αμφισβήτησης της σχετικής συναλλαγής προς την Τράπεζα σας και της αποστολής από μέρους της επιχείρησης μας του πιστωτικού δελτίου ακύρωσης της συναλλαγής σας και αντιλογισμού του ποσού, να λάβετε τα χρήματα σας πίσω.

 

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση ή πληροφορία σχετικά με τα πιστωτικά δελτία αντιλογισμού του ποσού της παραγγελίας σας που έχει εκδώσει η επιχείρηση μας και έχει αποστείλει προς την ALPHA BANK, μπορείτε επίσης να απευθύνεστε στην εταιρεία διαχείρισης καρτών CARDLINK στα τηλέφωνα 2106303000.

 

Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και ευχόμαστε να λάβει σύντομα τέλος η ταλαιπωρία σας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, liner είπε

Εμένα μου στείλανε αυτό :      image.png.0da68cc7bba27fdbeb24c5f6efe03ebd.png

Έχει λάβει κανένας τέτοιο μήνυμα ('complete'). Αν ναι, του ηρθε η παραγγελία ή τα χρηματά του? Επίσης η παραγγελία με ποια εταιρία έρχεται?

Και μένα μου το έστειλαν το μεσημέρι, ακολούθησε tracking number της speedex το οποίο εμφανίστηκε στο σύστημα της το ίδιο βράδυ. Την επομένη μέρα από την αγωνία μου, πήγα και το πήρα από την speedex Αλίμου που είναι και το μαγαζί που στέλνουν τις παραγγελίες (μένω Ελληνικο). Βλ.  προηγούμενα   post.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, nikos50s είπε

Κύριοι

Είχα παραγγείλει κι εγώ ένα κινητό από την εν λόγω εταιρεία στις 28 Απριλίου... Με την παρέλευση 10ημερου επικοινώνησα (με κόπο, είναι γεγονος, γιατί το τηλ. Κέντρο ήταν κατειλημμένο επί 2 ημέρες που προσπαθούσα), αλλά με επιμονή μίλησα με κάποια γυναίκα. Η αλήθεια είναι ότι δεν ρώτησα τα στοιχεία της, δεδομένου ότι επρόκειτο ( για μένα) για μια συνηθισμένη κίνηση που αποσκοπούσε σε διερεύνηση της εξέλιξης της παραγγελίας. Σημειωτέον, προπλήρωσα με web banking Πειραιώς, όπως μου ζητήθηκε όταν διενεργήθηκε η ηλεκτρονική παραγγελία, στο λογαριασμό της μας Μαρσέλου. Μου εξήγησε η κυρία που προανέφερα ότι οι ημέρες του 10ημερου ήταν εργάσιμες και όχι ημερολογιακές. Ανέμενα με υπομονή μέχρι την 13 Μαΐου, οπότε και η προθεσμία που μου είχε δοθεί εξέπνευσε και κινητό δεν παραδοθηκε. Τυχαία η σύζυγός μου θορυβημένη απο την δυσμενή εξέλιξη της μη παράδοσης της παραγγελίας άρχισε να ψάχνει στο Ίντερνετ, οπότε και "πέσαμε" πάνω στο forum...

Εννοείται ότι μας έλουσε κρύος ιδρώτας από τα όσα διαβάσαμε... Την ίδια μέρα έστειλα email στο λογαριασμό της εταιρείας με κείμενο που ζητούσα την ενημερωσή τους για την πορεία της παραγγελίας. Ως δια μαγείας την επαύριο έλαβα απάντηση ότι η παραγγελία ήταν σε κατάσταση completed. Μετά από μια μέρα ήρθε και νέο email με αριθμό speedex voucher. Ο υπάλληλος της speedex, όταν επικοινώνησα για να επιδιώξω ταυτοποίηση του αριθμού, με διαβεβαίωσε ότι ο αριθμός είναι σύμφωνος με την αριθμοδότηση των πακέτων που διακινεί η εταιρεία, αλλά δεν φαίνεται στο σύστημα αφού δεν είχε παρέλθει επαρκής χρόνος από την παραλαβή του πακέτου από το διανομέα και επίσης από το βράδυ της ίδιας μέρας θα ιχνηλατείται η παραγγελία από το online σύστημα τους. Με πληροφόρησε, όμως, ότι πουτου κορονοϊού οι παραγγελίες έχουν συσωρευθει. Όντως το πρωί της επαύριο το δέμα φάνηκε στο σύστημα και την μεθεπόμενη φάνηκε ότι αφίχθηκε στη Λάρισα. Λόγω τοπικής αργίας την Παρασκευή - Άγιος Αχίλλειος - δεν έγιναν διανομέα και προφανώς το Σάββατο δεν πρόλαβε το πακέτο να διευθετηθεί. Σήμερα Δευτέρα, το σύστημα της speedex ανέφερε το πακέτο με το κινητό ως παραδομένο σε διανομέα για παράδοση και, ναι, πριν μία ώρα περίπου το κινητό παραδόθηκε... Παραστατικά της speedex και Απόδειξη Λιανικής από την εταιρεία κανονικότατα... Μόνο παράπονο, πλέον, ότι το μοντέλο είναι ανώτερης κλασης από το παραγγελθέν... Επειδή διάβασα ότι οι δημοσιεύσεις αξιολογούνται κατά κάποιο τρόπο και η αλήθεια τους εξαρτάται από το πότε κάποιος έγινε μέλος ή από το αν η αλήθεια των γραφομένων του αρέσει ή όχι, τονίζω ότι έγινα μέλος στο forum προ ολίγων λεπτών γιατί θεωρώ ότι η αλήθεια πρέπει να διατυμπανίζεται προς κάθε κατεύθυνση... Και, αναρωτιέμαι, αν η εταιρεία δεν είναι απάτη (για μένα αποδείχτηκε ότι δεν ειναι και μάλιστα περίτρανα), ποιο forum θα είναι σε θέση να επανορθώσει το άδικο και την κατασυκοφάντηση;;;

Ευχαριστώ για το χρόνο και το χώρο...

Τι παρηγγειλες και τι παρελαβες αν επιτρεπεται?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και σε εμενα ηρθε το ιδιο μήνυμα παρελαβα ενα Huawei p30 pro σήμερα.Δεν νομιζω οτι καποιος θα χασει λεφτά.παρ όλα αυτά καλη τυχη σε ολους.Τελικα λαθος αποστολή κινητου μου ηρθε 6/128 και οχι 8 /128 οπως παρηγγειλα

Επεξ/σία από panpap1995
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα ,και' γω την πάτησα από τους συγκεκριμένους και περιμένω,εχθές Κυριακή 18/5 μου στείλανε ένα email με οδηγίες με το τι πρέπει να γράψω στην τράπεζά μου ώστε να ζήτησή επιστροφή από αυτούς. Μπλέξαμε και θα τραβήξει πολύ η ιστορία.Εγώ πάντως θα τους κάνω καταγγελία αν δεν δω εξέλιξη.Εν τω μεταξύ έστειλα στην τράπεζά μου αίτηση για ανάκληση πληρωμής και επιστροφή χρημάτων.

Επεξ/σία από minikosgeorgiou
νέα
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, dre854 είπε

Εντάξει τι να πω! ψάχνουν νέα υποψήφια θύματα.

SharedScreenshot.jpg

Ρε παιδια ειλικρινα δεν καταλαβαινω, οταν πατατε πανω βλεπετε την κριτικη σας; Εγω τη βλεπω αλλα παρ ολα αυτα δεν υπαρχουν κριτικες με ενα αστερακι.. Πως σ@@@α τα καταφεραν κ τις εκρυψαν;;;; 

Καλα προφανως κουβεντα να γίνεται... Αυτο είναι το λιγότερο. Προφανως ειναι θετικο το οτι εχουν βγει απο σκρουτζ κ best price, οποτε αντρ να τους ψαξει κανεις... 

Επεξ/σία από tartaki
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, akridas47 είπε

τωρα μολις ελαβα αυτο το μειλ και μαλιστα εχει σε pdf το εξωδικο το οποιο ειναι 3mb και δεν μπορω να το ανεβασω εδω:

Αγαπητοί πελάτες

 

σε συνέχεια των προηγουμένων επιστολών μας, σας επισυνάπτουμε την εξώδικη δήλωση που απέστειλε η επιχείρηση μας προς την ALPHA BANK και την εταιρεία διαχείρισης των πιστωτικών καρτών CARDLINK, με την οποία καλούμε την Τράπεζα όπως επιτέλους εκκαθαρίσει τις μεταξύ μας σχέσεις, επιστρέφοντας σας μέσω χρεωστικών ή πιστωτικών καρτών που χρησιμοποιήσατε, τα χρήματα που έχετε ήδη καταβάλλει και τα οποία θα πρέπει να σας επιστραφούν με τον ίδιο τρόπο και στη συνέχεια χρεώνοντας προς την επιχείρηση μας τον λογαριασμό μας με το αντίστοιχο ποσό του αντιλογισμού.

 

Παρακαλούμε για τη συνδρομή σας για μία τελευταία φορά, προκειμένου δια μέσω της αμφισβήτησης της σχετικής συναλλαγής προς την Τράπεζα σας και της αποστολής από μέρους της επιχείρησης μας του πιστωτικού δελτίου ακύρωσης της συναλλαγής σας και αντιλογισμού του ποσού, να λάβετε τα χρήματα σας πίσω.

 

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση ή πληροφορία σχετικά με τα πιστωτικά δελτία αντιλογισμού του ποσού της παραγγελίας σας που έχει εκδώσει η επιχείρηση μας και έχει αποστείλει προς την ALPHA BANK, μπορείτε επίσης να απευθύνεστε στην εταιρεία διαχείρισης καρτών CARDLINK στα τηλέφωνα 2106303000.

 

Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και ευχόμαστε να λάβει σύντομα τέλος η ταλαιπωρία σας.

ποιος μας δουλεύει τελικά; Η mobilepoint ή η alpha; Μήπως και οι 2 μαζί;

καλημέρα !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 12/5/2020 στις 2:50 ΜΜ, sexymwro7 είπε

Εγω αυτο που βλεπω ειναι οτι δεκαδες απο δω μεσα εχουν παραγγειλει. Και αυτο ειναι μονο η κορυφη του παγοβουνου, καθως εχουν παραγγειλει σιγουρα και αλλοι οι οποιοι δε μπαινουν καν στο insomnia. Βαλτε αυτες τις παραγγελειες, επι μεσο ορο ενα ποσο πχ 500 ευρω ο καθενας (καθως διαβαζω σχολια οτι εδωσα πχ 300, 400, καποιος εγραφε οτι εδωσε και 2400 ευρω για παραγγελια κινητου και λαπτοπ). Ο ανθρωπος αυτος δηλαδη εχει μαζεψει πιστευω σιγουρα 50 χιλιαδες ευρω (μπορει και παραπανω)...Η υποθεση μυριζει απο μακρια. Ας ελπισουμε οτι σκοπος του στη χειροτερη ηταν να παρει ενα ατοκο δανειο 50 χιλιαδων ευρω για 30-40 μερες και επειτα να τα επιστρεψει και να μη μαζεψε λεφτα για να ριξει κανονι και χαθει απο προσωπου γης.

Αθωο μου παιδι...! Ο τυπος αυτος ειχε κι αλλα τετοια ριχταδικα με ηλεκτρονικες συσκευεςκι εφαγε κατι εκατομμυρια ευρω . Βεβαια, του καταλογιστηκε προστιμο περιπου μισου μυριου ...(το οποιο δεν πληρωσε κι ουτε προκειται). Στο ονομα μιας μπροστινης που εβαλε δαγκωσε παλι , δαγκωσε παλι τον ιδρωτα του κοσμακη για να του καταλογισουν παλι προστιμο και παει λεγοντας. Στο μεταξυ ο τυπος ψαχνει τον μπροστινο για το επομενο ριχταδικο... Ελευθερη αγορα που αυτορρυθμιζεται νεοφιλελεύθερα ...

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημερα σε όλους!

Πηρε το μάτι μου το μαιλ ενός παιδιού που έλαβε από την εταιρεία για εξώδικη δήλωση που άσκησε η εταιρεία προς την τράπεζα έχω την εξής απορία: Αν αυτοί είχαν λεφτά να δώσουν στους πελάτες τους έπειτα από την εντολή επιστροφής που δώσανε, η τράπεζα γιατί να τους εμποδίσει; Εννοώ με όλη αυτή τη διαδικασία μπλέξανε και την τράπεζα στη μέση που με την λογική πρώτα θα το ψάξει το θέμα και μετά θα βάλει τα λεφτά σε εμάς αλλά αν ήταν όλα οκ δεν νομίζω να την ανακατεύανε γιατί αν εξαρχής είχε λεφτά η εταιρία για ποιο λόγο να πει στην τράπεζα να μας τα δώσει αυτή και μετά να τα χρωστάει; Μπλέκει χειρότερα έτσι. Δεν ξέρω αν καταλαβαίνει κάνεις το σκεπτικό μου. Επίσης οκ για κάποιο λόγο υπάρχουν λεφτά και τα επιστρέφει σε όσους έχουν κάνει κατάθεση αλλά όσο και να θέλουν να δείξουν το καθαρό τους πρόσωπο όλον αυτόν τον καιρό η συμπεριφορά τους ήταν απαράδεκτη οποτε δεν ξέρω και τι να πιστέψω πλέον. Ελπίζω να τελειώσει σύντομα όλο αυτό!!  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, ElenaKont είπε

Καλημερα σε όλους!

Πηρε το μάτι μου το μαιλ ενός παιδιού που έλαβε από την εταιρεία για εξώδικη δήλωση που άσκησε η εταιρεία προς την τράπεζα έχω την εξής απορία: Αν αυτοί είχαν λεφτά να δώσουν στους πελάτες τους έπειτα από την εντολή επιστροφής που δώσανε, η τράπεζα γιατί να τους εμποδίσει; Εννοώ με όλη αυτή τη διαδικασία μπλέξανε και την τράπεζα στη μέση που με την λογική πρώτα θα το ψάξει το θέμα και μετά θα βάλει τα λεφτά σε εμάς αλλά αν ήταν όλα οκ δεν νομίζω να την ανακατεύανε γιατί αν εξαρχής είχε λεφτά η εταιρία για ποιο λόγο να πει στην τράπεζα να μας τα δώσει αυτή και μετά να τα χρωστάει; Μπλέκει χειρότερα έτσι. Δεν ξέρω αν καταλαβαίνει κάνεις το σκεπτικό μου. Επίσης οκ για κάποιο λόγο υπάρχουν λεφτά και τα επιστρέφει σε όσους έχουν κάνει κατάθεση αλλά όσο και να θέλουν να δείξουν το καθαρό τους πρόσωπο όλον αυτόν τον καιρό η συμπεριφορά τους ήταν απαράδεκτη οποτε δεν ξέρω και τι να πιστέψω πλέον. Ελπίζω να τελειώσει σύντομα όλο αυτό!!  

Τα έχουμε πει πολλές φορές...όταν γίνονται πολλές αμφισβητήσεις και γενικά δημιουργείται θέμα,η τράπεζα παγώνει τους λογαριασμούς για να δούνε τι έχει γίνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, mpampisaloniki είπε

Τα έχουμε πει πολλές φορές...όταν γίνονται πολλές αμφισβητήσεις και γενικά δημιουργείται θέμα,η τράπεζα παγώνει τους λογαριασμούς για να δούνε τι έχει γίνει.

Ναι το ξέρω γι’αυτο είπα κιόλας πως η τράπεζα θα ψάξει πρώτα να δίνει τι γίνεται, εγώ κυρίως αναρωτιέμαι με αυτούς τι παίζει και ψάχνουν να ρίξουν το φταίξιμο αλλου...καρφώνονται μόνοι τους. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Odysster είπε

ποιος μας δουλεύει τελικά; Η mobilepoint ή η alpha; Μήπως και οι 2 μαζί;

καλημέρα !

Από άλλες εταιρίες που επεστρεψα το προιον και μου έκαναν επιστροφή χρημάτων, μου ειπνα ότι εφόσον πληρώνω με κάρτα είναι πολύ απλό να γίνει η επιστροφή χρημάτων. Φαίνονται όλα τα στοιχία και απλά πατάς ένα κουμπί. Το ίδιο μου είπε και η τράπεζα Alpha, ότι κατευθείαν κάνει η επιχείρηση μια επιστροφή. Μου φαίνεται πολυ περίεργο που πρέπει να κάνουμε όλη αυτή την διαδικασια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, tartaki είπε

Ρε παιδια ειλικρινα δεν καταλαβαινω, οταν πατατε πανω βλεπετε την κριτικη σας; Εγω τη βλεπω αλλα παρ ολα αυτα δεν υπαρχουν κριτικες με ενα αστερακι.. Πως σ@@@α τα καταφεραν κ τις εκρυψαν;;;; 

Καλα προφανως κουβεντα να γίνεται... Αυτο είναι το λιγότερο. Προφανως ειναι θετικο το οτι εχουν βγει απο σκρουτζ κ best price, οποτε αντρ να τους ψαξει κανεις... 

δεν νομίζω να το αφήσουμε έτσι.. 

εγώ θα βάλω 2, μπας και υπάρχει κάποιο φίλτερ στι κριτικές με 1 αστέρι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...