Προς το περιεχόμενο

Mobilepoint.gr


dkoufo1
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το κατάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Πώς γίνεται από τις 60 αξιολογήσεις και το 1,3 πριν λίγες ημέρες, τώρα να έχει 8 αξιολογήσεις και 4,9 ? Βέβαια αυτό είναι το λιγότερο για όσους παλεύουν να πάρουν τα χρήματά τους πίσω, αλλά οι νέοι υποψήφιοι αγοραστές? 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά ο άνθρωπος είναι απάτη.... Αντε να δούμε πότε θα βγάλουμε άκρη... το τηλ. της cardlink είναι για τους εμπόρους όχι για εμάς, τους πήρα τηλέφωνο και μου είπα ότι πρέπει να μιλήσω με την τράπεζα μου (Alpha) η οποία μου λέει ότι δεν έχει γίνει καμία κίνηση ακύρωσης της παραγγελίας από την πλευρά της mobile

Επεξ/σία από vassilios75
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, vassilios75 είπε

Παιδιά ο άνθρωπος είναι απάτη.... Αντε να δούμε πότε θα βγάλουμε άκρη... το τηλ. της cardlink είναι για τους εμπόρους όχι για εμάς, τους πήρα τηλέφωνο και μου είπα ότι πρέπει να μιλήσω με την τράπεζα μου (Alpha) η οποία μου λέει ότι δεν έχει γίνει καμία κίνηση ακύρωσης της παραγγελίας από την πλευρά της mobile

Καλό είναι πάντως αυτά σας λένε οι τράπεζες να σας τα παρέχουν και γραπτώς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, sotirisHD είπε

Καλό είναι πάντως αυτά σας λένε οι τράπεζες να σας τα παρέχουν και γραπτώς.

Εχω στείλει αίτημα στην Alpha Bank να μου το στείλει γραπτώς, ότι δεν υπάρχει καμία κίνηση από μέρους της mobile για ακύρωση, έτσι και αλλιώς μου το έχει ζητήσει και η αστυνομία..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα

 

Στα email δεν απαντάνε, τα τηλέφωνα είναι κατεβασμένα. Μήπως γνωρίζει κάποιος αν το κατάστημα είναι ανοιχτό; 

Επεξ/σία από HaraBug
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια καλησπέρα,

Έπεσα τυχαια σε αυτο το θεμα και θα μοιραστώ την εμπειρία μου σχετικά. Κι εγώ είχα παραγγείλει ένα προϊόν στις 21/4 το οποίο είχε παράδοση σε 14 ημέρες. Γύρω στις αρχές Μαΐου τους πήρα να μου πουν τι ακριβώς έχει γίνει, και μου είπαν ότι υπάρχει μια μικρή καθυστέρηση αλλά μάλλον θα πάρει περισσότερο χρόνο από το συνηθισμένο. Αμέσως μου προσέφεραν να μου κάνουν επιστροφή χρημάτων, αλλά τους είπα ότι θα περιμένω μέχρι να τελειώσουν οι 14 μέρες. Όταν τελείωσαν τους ξαναπήρα και μου είπαν να περιμένω άλλη μια βδομάδα. Τους είπα να ακυρώσουν την παραγγελία και να μου επιστρέψουν τα χρήματα, όπως και έκαναν την επόμενη ημέρα. Ευτυχώς ρε παιδιά δεν είχα κανένα πρόβλημα, και ίσα ίσα και οι ίδιοι μου προσέφεραν από μόνοι τους πριν περάσει το προβλεπόμενο διάστημα να μου κάνουν επιστροφή. Ελπίζω όλοι να πάρετε τα χρήματά σας πίσω. 

626809436_Screenshot2020-05-19at12_14_11PM.png.a7c8919e8675a11ad70d0ee138a3be8c.png528738714_Screenshot2020-05-19at12_10_47PM.png.22c3beec08e9bcc826a4231d403f5921.png

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα και παλι. Μολις μιλησα με Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ εστειλα οτι αποδεικτικα εχω απο μερους μου και μου ειπαν οτι εχουν επικοινωνησει και αλλοι σχετικα με αυτο που εχει γινει με τη mobilepoint. Επισης μου ειπε οτι επειδη σημερα ανοιξαν ξανα αν σταλει ενας αριθμος καταγγελιων προς αυτους τοτε η διαδικασια θα τρεξει πιο γρηγορα.. Οποιος θελει στελνει μεσω της φορμας καταγγελιων (θα την επισυναψω παρακατω) στο [email protected] και στο [email protected] οπως και στη mobilepoint για να ενημερωθει.

ypanachorisi_agora_apo_apostasi.doc

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, akridas47 είπε

Καλησπερα και παλι. Μολις μιλησα με Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ εστειλα οτι αποδεικτικα εχω απο μερους μου και μου ειπαν οτι εχουν επικοινωνησει και αλλοι σχετικα με αυτο που εχει γινει με τη mobilepoint. Επισης μου ειπε οτι επειδη σημερα ανοιξαν ξανα αν σταλει ενας αριθμος καταγγελιων προς αυτους τοτε η διαδικασια θα τρεξει πιο γρηγορα.. Οποιος θελει στελνει μεσω της φορμας καταγγελιων (θα την επισυναψω παρακατω) στο [email protected] και στο [email protected] οπως και στη mobilepoint για να ενημερωθει.

ypanachorisi_agora_apo_apostasi.doc 24 kB · 8 downloads

Το έντυπο αυτό είναι δήλωση ακύρωσης της παραγγελίας η οποία στέλνεται στο κατάστημα και κοινοποιείται Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ και Γενική Γραμματεία εμπορίου και προστασίας καταναλωτή. Αν έχετε κάνει ήδη γραπτό αίτημα ακύρωσης προς το κατάστημα επικοινωνείτε κατευθείαν με Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ για να τους στείλετε τα σχετικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, kostasyf7 είπε

Αφού το ακύρωσαν οι ίδιοι

Καταχρηστικά. Για να ακυρωθεί μια παραγγελία θα πρέπει τουλάχιστον να συμφωνεί και ο πελάτης ή να το έχει ζητήσει ο ίδιος. Γνώμη μου, επειδή το κυρίως θέμα είναι να επιστραφούν τα χρήματα, να επικοινωνήσετε με Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το αν χρειάζεται να κάνετε αίτημα ακύρωσης για τυπικούς λόγους ή όχι.

Επεξ/σία από sotirisHD
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για να ακυρωθεί μία παραγγελία είτε πρέπει να το ζητήσει ο πελάτης είτε η εταιρεία να δηλώσει αδυναμία όπως έγινε στην προκειμένη περίπτωση. 

Μόλις μου ήρθε κι εμένα το εξώδικο προς alpha και cardlink με το οποίο τους ζητάει η mobilepoint να προχωρήσουν στις επιστροφές χρημάτων τις οποίες δεν εκτελούν εντός 2 ημερών από την 18/5/2020. Σε διαφορετική περίπτωση θα κινηθούν νομικά εναντίον τους. Άρα μέχρι αύριο θα πρέπει να κάνουν τις επιστροφές.

Γιατί όμως η alpha δεν εκτελεί τις επιστροφές; Κάτι παίζει εκεί.....

Επεξ/σία από Odysster
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λενε οτι εκαναν εξωδικο, δεν ειναι σιγουρο οτι το εστειλλαν στη Τραπεζα κιολας.

Επισης λεγεται οτι πληρωνει με μεταφορα πληρωμες που ειχαν γινει με καρτα, αρα cardlink-Alpha bank. Αν η Αλφα ελευθερωσει τις πληρωμες, καποιοι θα παρουν διπλα τα χρηματα τους?

Μουφα μου ακουγεται. Με δεδομενο μαλιστα οτι στις 8 Μαιου εκαναν νεα εταιρεια ΙΚΕ με ιδιο ονομα, μαλλον πιστολιασαν την Αλφα.

Γιατι δεν πεταγεται καποιος απο Αθηνα στη νεα του διευθυνση στο Χολαργο να δει τι υπαρχει εκει? Ψαξτε το λιγο ρε σεις, μην καθεστε πανω απο ενα πληκτρολογιο.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...