Προς το περιεχόμενο

Mobilepoint.gr


dkoufo1
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το κατάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

8 λεπτά πριν, Odysster είπε

Για να ακυρωθεί μία παραγγελία είτε πρέπει να το ζητήσει ο πελάτης είτε η εταιρεία να δηλώσει αδυναμία όπως έγινε στην προκειμένη περίπτωση. 

Μόλις μου ήρθε κι εμένα το εξώδικο προς alpha και cardlink με το οποίο τους ζητάει η mobilepoint να προχωρήσουν στις επιστροφές χρημάτων τις οποίες δεν εκτελούν εντός 2 ημερών από την 18/5/2020. Σε διαφορετική περίπτωση θα κινηθούν νομικά εναντίον τους. Άρα μέχρι αύριο θα πρέπει να κάνουν τις επιστροφές.

Γιατί όμως η alpha δεν εκτελεί τις επιστροφές; Κάτι παίζει εκεί.....

Αν έχουν γίνει εκατοντάδες αιτήσεις chargeback μόνο το χρέος προς την visa μπορεί να είναι δεκάδες χιλιάδες ευρώ (χρεώσεις επεξεργασίας για αιτήσεις και πρόστιμα).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Odysster είπε

Για να ακυρωθεί μία παραγγελία είτε πρέπει να το ζητήσει ο πελάτης είτε η εταιρεία να δηλώσει αδυναμία όπως έγινε στην προκειμένη περίπτωση. 

Μόλις μου ήρθε κι εμένα το εξώδικο προς alpha και cardlink με το οποίο τους ζητάει η mobilepoint να προχωρήσουν στις επιστροφές χρημάτων τις οποίες δεν εκτελούν εντός 2 ημερών από την 18/5/2020. Σε διαφορετική περίπτωση θα κινηθούν νομικά εναντίον τους. Άρα μέχρι αύριο θα πρέπει να κάνουν τις επιστροφές.

Γιατί όμως η alpha δεν εκτελεί τις επιστροφές; Κάτι παίζει εκεί.....

Έχω την εντύπωση ότι σε κάθε περίπτωση ο πελάτης αποφασίζει τι θα γίνει. Ακόμα και σε περίπτωση αδυναμίας έχει την επιλογή να επιλέξει άλλο προϊόν ή να ακυρώσει.

Επεξ/σία από sotirisHD
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Odysster είπε

Για να ακυρωθεί μία παραγγελία είτε πρέπει να το ζητήσει ο πελάτης είτε η εταιρεία να δηλώσει αδυναμία όπως έγινε στην προκειμένη περίπτωση. 

Μόλις μου ήρθε κι εμένα το εξώδικο προς alpha και cardlink με το οποίο τους ζητάει η mobilepoint να προχωρήσουν στις επιστροφές χρημάτων τις οποίες δεν εκτελούν εντός 2 ημερών από την 18/5/2020. Σε διαφορετική περίπτωση θα κινηθούν νομικά εναντίον τους. Άρα μέχρι αύριο θα πρέπει να κάνουν τις επιστροφές.

Γιατί όμως η alpha δεν εκτελεί τις επιστροφές; Κάτι παίζει εκεί.....

1) "τις οποιες δεν εκτελουν εντος 2 ημερων απο την 18/05/20"

Επειδη δεν ξερω τι ακριβως γραφει, ερωτηση: Η 18/05 ειναι η ημερομηνια του εξωδικου ή αναφέρεται στην ημερομηνία επιστροφών?

Εαν ειναι η ημερομηνια που ζητησε τις επιστροφες το καταστημα τοτε μιλαμε για ΧΤΕΣ και αρα δεν εχει κανενα νοημα το εξωδικο.

Απο αυτα που διαβαζω εδω μεσα δεν θα μου εκανε και καμια εντυπωση εαν το εξωδικο δεν εχει παει στην πραγματικοτητα ποτε στην Alpha Bank και ειναι μουσαντενιο!

 

2) Ειναι εντελως μα παντελως απιθανο μια τραπεζα να κανει παρακρατηση χρηματων επιστροφων απο καταστημα σε πελατες και μαλιστα σε τοσο πολλους χωρις πραγματικο υπαρκτο σοβαρο λογο.

Το πιθανοτερο σεναριο που μπορω να φανταστω ειναι να υπαρχουν μεν εντολές επιστροφής των χρημάτων απο το καταστημα προς τους καταναλωτές αλλα να μην υπαρχει αντικρισμα στους λογαριασμους του MobilePoint οποτε δεν μπορει καμια τραπεζα να επιστρεψει τιποτε.

Γι αυτο και ζητανε να κανει ο πελατης αιτημα υπαναχώρησης και αμφισβητησης της συναλλαγης ωστε να μπορει να παρει τα χρηματά του πίσω μεσω της διαδικασιας προστασιας του από την τραπεζα/κάρτα του και όχι απο το καταστημα.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

το εξώδικο έχει υπογραφή και σφραγίδα στρογγυλή δικαστικού επιμελητή καθώς και σφραγίδα της alpha και του υπαλλήλου που την παρέλαβε. Δεν παίζει να είναι πλαστό. Θα πρόκειται περί πλαστογραφίας δημοσίου εγγράφου.

Η 18/05 ειναι η ημερομηνια του εξωδικου

Επεξ/σία από Odysster
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, SeNNinhA είπε

1) "τις οποιες δεν εκτελουν εντος 2 ημερων απο την 18/05/20"

Επειδη δεν ξερω τι ακριβως γραφει, ερωτηση: Η 18/05 ειναι η ημερομηνια του εξωδικου ή αναφέρεται στην ημερομηνία επιστροφών

Είναι η ημερομηνία του εξωδικου. 

Θα το ανέβαζα μιας και το έλαβα και εγώ σήμερα αν θέλει κάποιος γενικά να το δει αλλά είναι μεγαλύτερο από 2mb

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, Odysster είπε

Για να ακυρωθεί μία παραγγελία είτε πρέπει να το ζητήσει ο πελάτης είτε η εταιρεία να δηλώσει αδυναμία όπως έγινε στην προκειμένη περίπτωση. 

Μόλις μου ήρθε κι εμένα το εξώδικο προς alpha και cardlink με το οποίο τους ζητάει η mobilepoint να προχωρήσουν στις επιστροφές χρημάτων τις οποίες δεν εκτελούν εντός 2 ημερών από την 18/5/2020. Σε διαφορετική περίπτωση θα κινηθούν νομικά εναντίον τους. Άρα μέχρι αύριο θα πρέπει να κάνουν τις επιστροφές.

Γιατί όμως η alpha δεν εκτελεί τις επιστροφές; Κάτι παίζει εκεί.....

Και μένα μου ήρθε το μήνυμα με το εξώδικο αλλα τους απάντησα να μην μας κοροιδεύουν γιατί και άλλες εταιρίες έτυχε να μου κάνουν επιστροφή χρημάτων και έγινε αμέσως χωρίς να κάνω κάτι γιατί τα στοιχεία φαίνονται. Δηλαδή έλεος. Εγω θα περιμένω άλλες 2 μέρες και θα κινηθώ νομικά γιατί δεν γίνεται άλλη κοροϊδία

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, godfather0991 είπε

Μου αρέσει που στο "καινούργιο" μαγαζί έχει βάλει και δυο σκυλιά φωτογραφίες για να πιάσει τους φιλόζωους 😅

Ποιο είναι το όνομα και η διεύθυνση του καινούργιου καταστηματος;;; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, zeyno είπε

Ποιο είναι το όνομα και η διεύθυνση του καινούργιου καταστηματος;;; 

Δεν το βγάζει πια σε μενα. Προφανώς κάποιος έστειλε ειδοποίηση ότι είναι ίδιο με αυτό που υπάρχει ήδη.

Λάθος το βγάζει, αν πατήσεις κολλητά mobilepoint στο google έχει και δεύτερο με το ίδιο τηλέφωνο χωρίς διεύθυνση και με 8 κριτικές.

Επεξ/σία από godfather0991
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, vassilios75 είπε

Εχω στείλει αίτημα στην Alpha Bank να μου το στείλει γραπτώς, ότι δεν υπάρχει καμία κίνηση από μέρους της mobile για ακύρωση, έτσι και αλλιώς μου το έχει ζητήσει και η αστυνομία..

Στην αστυνομία που ακριβώς πήγες; Στην δίωξη ηλ. εγκλήματος ; έκανες κάποια καταγγελία; Πες μας αν μπορείς μπας και εκεί βγάλουμε άκρη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσον αφορά το θέμα με τα σχόλια: Οπως ειπα εγω βλέπω την κριτική μου αλλά δεν υπάρχει στις αξιολογησεις του μαγαζιου. Πήγα να κανω επεξεργασία και μου βγαζει το εξής που εχω στη φώτο. Απλά με νευριάζει γιατί αν πάει κανείς κ κανει το λάθος θα δει καλες κριτικες (οπως και είδαμε κι εμεις)

 

Screenshot_20200519_142413_com.google.android.apps.maps.jpg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
19 λεπτά πριν, tartaki είπε

Όσον αφορά το θέμα με τα σχόλια: Οπως ειπα εγω βλέπω την κριτική μου αλλά δεν υπάρχει στις αξιολογησεις του μαγαζιου. Πήγα να κανω επεξεργασία και μου βγαζει το εξής που εχω στη φώτο. Απλά με νευριάζει γιατί αν πάει κανείς κ κανει το λάθος θα δει καλες κριτικες (οπως και είδαμε κι εμεις)

Screenshot_20200519_142413_com.google.android.apps.maps.jpg

αν κάνεις νέα αξιολόγηση?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, ikorolis είπε

αν κάνεις νέα αξιολόγηση?

Αυτο πηγα να κανω στην ουσία. Όταν πατάω επεξεργασία μου βγάζει να κανω νέα, και δε την πιάνει

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η επιστροφη χρηματων ειναι ψεμα μολις επεστρεψα απο τραπεζα για ν ααμφιβητισω την συναλαγη μου ειπαν περνει μηνες και αν..πληρωσα με χρεωστικη 18/4 21951 η παραγγελια μου .παρακαλω οποιος γνωριζει το ονομα του υπευθυνου της εταιριας να το αποκαλυψει παρακαλω να τον βρουμε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, tartaki είπε

Αυτο πηγα να κανω στην ουσία. Όταν πατάω επεξεργασία μου βγάζει να κανω νέα, και δε την πιάνει

Δίπλα από κάθε κρητική υπάρχει ένα σημαιάκι, το οποίο προφανώς λειτουργεί σαν αναφορά. Αν κάποιος έχει αναφέρει την προηγούμενη ως ''ακατάλληλη'' ίσως να έχεις αποκλειστεί προσωρινά μέχρι να ελεγχθεί.

Επεξ/σία από sotirisHD
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...