Προς το περιεχόμενο

Mobilepoint.gr


dkoufo1
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το κατάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
51 λεπτά πριν, BadassDffeD είπε

Καλησπερα παλι, 

υστερα απο υπερβολικες πιεσεις και πολλα e-mail μου εστειλαν αυτο εδω.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Αγαπητοί πελάτες

σε συνέχεια των προηγουμένων επιστολών μας, σας επισυνάπτουμε την 

εξώδικη δήλωση που απέστειλε η επιχείρηση μας προς την ALPHA BANK και 

την εταιρεία διαχείρισης των πιστωτικών καρτών CARDLINK, με την οποία 

καλούμε την Τράπεζα όπως επιτέλους εκκαθαρίσει τις μεταξύ μας σχέσεις, 

επιστρέφοντας σας μέσω χρεωστικών ή πιστωτικών καρτών που 

χρησιμοποιήσατε, τα χρήματα που έχετε ήδη καταβάλλει και τα οποία θα 

πρέπει να σας επιστραφούν με τον ίδιο τρόπο και στη συνέχεια χρεώνοντας 

προς την επιχείρηση μας τον λογαριασμό μας με το αντίστοιχο ποσό του 

αντιλογισμού.

 


Παρακαλούμε για τη συνδρομή σας για μία τελευταία φορά, προκειμένου δια 

μέσω της αμφισβήτησης της σχετικής συναλλαγής προς την Τράπεζα σας και 

της αποστολής από μέρους της επιχείρησης μας του πιστωτικού δελτίου 

ακύρωσης της συναλλαγής σας και αντιλογισμού του ποσού, να λάβετε τα 

χρήματα σας πίσω.

 


Για οποιαδήποτε διευκρίνιση ή πληροφορία σχετικά με τα πιστωτικά δελτία 

αντιλογισμού του ποσού της παραγγελίας σας που έχει εκδώσει η επιχείρηση 

μας και έχει αποστείλει προς την ALPHA BANK, μπορείτε επίσης να 

απευθύνεστε στην εταιρεία διαχείρισης καρτών CARDLINK στα τηλέφωνα 

2106303000.

Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και ευχόμαστε να λάβει σύντομα τέλος 

η ταλαιπωρία σας.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Δεν μπορω να επισυναψω το εξωδικο γιατι ειναι 4mb και χωραει μεχρι 2 εδω... μπορει κανεις να εξηγησει τι σημαινει αυτο για τα λεφτα μας?... 

Ευχαριστω..

Edit: Απο MobilePoint μου το εστειλαν αυτο

Καταρχήν ότι αφορά την "εξώδικη δήλωση" θα πρότεινα να την στείλετε οι ίδιοι στην ΕΚΠΟΙΖΩ πρώτα και μετά στην ALPHA BANK (υπόψη νομικής υπηρεσίας) και στην CARDLINK για να βεβαιωθείτε ότι είναι ενήμεροι και δεν είναι απλά "καπνός" και να λάβουν γνώση...

Αυτό θα έκανα εγώ στην θέση σας

Επίσης θα σας πρότεινα να είστε πάρα πολύ επιφυλακτικοί και εννοείται να μην πιστεύετε ότι σας λένε

Λυπάμαι που θα το πω...

Αλλά είναι καθαρά δική τους ανικανότητα και αδυναμία

να συνεννοηθούν με τον όποιο προμηθευτή τους και να καλύψουν τον αυξημένο κατά λεγόμενα τους αριθμό παραγγελιών που αυτοί δημιούργησαν με τις χαμηλές τιμές (τι περίμεναν δηλαδή οι πελάτες να μην "τσιμπήσουν"...)

όταν είδαν ότι το σχέδιο τους απέτυχε παταγωδώς

σκέφτηκαν να θολώσουν τα νερά

να καλέσουν τους πελάτες που οι ίδιοι τους έχουν συμπεριφερθεί με τον χειρότερο τρόπο παρακρατώντας τους τα δικά τους χρήματα

έτσι σκέφτηκαν να ρίξουν την ευθύνη στην τράπεζα δηλαδή στην ALPHA BANK (η οποία σημειωτέον έχει το καλύτερο νομικό τμήμα)

δεν θα σχολιάσω το γεγονός ότι ρίχνουν ευθύνη και στην CARDLINK

πάντως σίγουρα ως επιχείρηση θέλουν να αυτοκτονήσουν και να οδηγηθούν στο οριστικό κλείσιμο και στην πτώχευση

γιατί αν επιμείνουν στην εξώδικη δήλωση τους κατά την τράπεζα δηλαδή κατά της ALPHA BANK

το αποτέλεσμα θα τους δυσαρεστήσει ...έχουν φάει γκολ από τα αποδυτήρια...

νομίζουν ότι έχουν να κάνουν με κανένα νομικό τμήμα τράπεζας που έχει βοηθούς δικηγόρους (ειδικευόμενους) γιατί αν νομίζουν κάτι τέτοιο θα διαπιστώσουν ότι έχουν να κάνουν με το κορυφαίο νομικό τμήμα τράπεζας για να τα βάλεις μαζί του πρέπει να έχεις στοιχεία υπέρ σου και να ξέρεις καλά την νομοθεσία (και προσωπικά γνωρίζω μόνο το νομικό τμήμα της ΕΚΠΟΙΖΩ να έχει καταφέρει να κερδίσει υποθέσεις ενάντιων της ALPHA BANK.) το γνωρίζω από προσωπική εμπειρία καθώς με την βοήθεια του έχω κερδίσει υπόθεση κατά της τράπεζας ALPHA BANK.

Επεξ/σία από ikorolis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το θεμα ειναι οτι το νομικο τμημα της καθε τραπεζας κοιταει πρωτα το συμφερων της τράπεζας και μετα το δικο σας.Βαλτε δικηγορο να μαθετε αν υπαρχει δεσμευση λογαριασμων απο την αλφα βανκ η σας δουλευει ψιλο γαζί το μαγαζι .Τουλαχιστον  να ξέρετε που βρίσκεσται και αν υπαρχει κατι να πάρετε...........

Επεξ/σία από SPYRER_007
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
1 λεπτό πριν, SPYRER_007 είπε

Το θεμα ειναι οτι το νομικο τμημα της καθε τραπεζας κοιταει πρωτα το συμφερων της τράπεζας και μετα το δικο σας.Βαλτε δικηγορο να μαθετε αν υπαρχει δεσμευση λογαριασμων απο την αλφα βανκ η σας δουλευει ψιλο γαζί το μαγαζι .Τουλαχιστον  να ξέρετε που βρίσκεσται.

έχεις δίκιο σε αυτά που λες αγαπητέ μου φίλε

αλλά η συμβουλή - συνδρομή δικηγόρου ξέρεις κοστίζει

δεν νομίζω ότι ούτε το 1/3 από αυτούς που συμμετέχουν σε αυτό το θέμα να μπορούν να πληρώσουν δικηγόρο (ούτε καν βοηθό δικηγόρου)

οι μόνοι τυχεροί είναι αυτοί που έχουν φίλο/η δικηγόρο.

η φτηνή λύση είναι η συνδρομή της ΕΚΠΟΙΖΩ αυτή είναι η δική μου άποψη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ φοβάμαι πως δε θα υπάρχει κάτι. Είναι τελείως γελοίο να κατηγορούν την τράπεζα για τις δικές τους βλακείες... Ελπίζω οι καταγγελίες μας τουλάχιστον να πιάσουν τόπο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Theochrys είπε

Καλησπέρα παιδιά, εδώ και μέρες διαβάζω και είχα αγχωθεί πολύ καθώς είχα παραγγείλει ένα Samsung s10e και είχα πληρώσει 420 ευρώ. Μετά από πολλά μέιλ σήμερα πήρα τα λεφτά πίσω. Είχα πλήρωσει με Ν26 είναι κάτι σαν την Revolut (online τράπεζα). Είχα δει εδώ κάποιους που σχολιασαν ότι απείλησαν με δικηγόρους και το ίδιο έκανα και εγώ. Έστειλα ένα μέιλ που τους είπα ότι ξεκίνησα μήνυση και τους ζητούσα να επικοινωνήσουν με τον δικηγόρο μου. Την Κυριακή το μεσημέρι έλαβα μέιλ να στείλω στο logistirio@mobilepoint το Iban της τράπεζας. Έστειλα τα πάντα Δευτέρα 11:17 το πρωί μου έστειλαν αποδεικτικό από εθνική ότι έδωσαν εντολή επιστροφής μάλιστα 421 ευρω καθώς 1 ευρώ κρατούσε η τράπεζα. Και σήμερα ακριβώς στις 11:30 σε ένα 24ωρο μπήκαν τα χρήματα και ησύχασα. Δεν ξέρω τι να πω και να συμβούλεψω. Ίσως όντως οι προμηθευτές δεν στέλνουν εμπόρευμα και βρέθηκαν και πολλές παραγγελίες. Εγώ είχα παραγγείλει γιατί πριν την παραγγελία μου υπήρχαν 200και σχόλια θετικά για την επιχείρηση. Τι να πω. Μου έγινε μάθημα όλο αυτό. Ποτέ ξανά. Ελπίζω να πάρετε τα χρήματα σας πίσω ή το προϊόν σας. Καλή τύχη. 

Τι ακριβώς πρέπει να κάνω σχετικά με τον δικηγόρο; σκέφτομαι να βάλω και εγώ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, tartaki είπε

Πολύ φοβάμαι πως δε θα υπάρχει κάτι. Είναι τελείως γελοίο να κατηγορούν την τράπεζα για τις δικές τους βλακείες... Ελπίζω οι καταγγελίες μας τουλάχιστον να πιάσουν τόπο.

Με υποθέσεις προκοπη δεν γινεται.Μαζευτειται 5-10 που εχασαν σημαντικά ποσα και πηγαίνετε μαζι .Τι νοημα εχει ενα θεμα 80 σελίδων οταν δεν μπορει να υπάρξει μια οργανωμενη κινηση.Με αυτο τον τροπο θα υπαρξει και ένας μπούσουλας για τούς υπολοιπους.Ακομα και αν υπαρχουν καποια χρηματα οσο αργειτε τοσο λιγοστευουν.Η πιστευετε οτι η τραπεζα και η καρντ λινκ θα βγαλουν ετσι απλα μερικα χιλιαρικα απο την τσεπη τούς για να καλύψουν την δικια σας χασουρα.

Επεξ/σία από SPYRER_007
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά υπάλληλος της eurobank που πήρα τηλ και ρώτησα μου είπε ότι με την αμφισβήτηση συναλλαγης συνεπάγεται και ακύρωση της κάρτας. Ίσχυε για εσάς κάτι τέτοιο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γεια σας και πάλι, έστειλα απειρα mail στη εταιρία και καμία απάντηση εδω και 11 μέρες... Εσείς που σας απαντάνε πρόσφατα σε ποιό στέλνετε? Sto info?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 15/5/2020 στις 12:28 ΠΜ, BOYNO1979 είπε

Καλησπέρα σε όλους, σήμερα έλαβα το ιμειλ με το εξώδικο που έστειλε η εταιρεία στην αλφα. Θα μπορούσε κάποιους να μου πει τη διαδικασία αμφισβήτησης; Η παραγγελία μου στη εν λόγω εταιρεία έγινε 29-04 και στις 12/05 έλαβα ιμειλ ακύρωσης με το πιστωτικο δελτίο (αρχείο word). Ευχαριστώ.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Helperjohn είπε

Παιδιά υπάλληλος της eurobank που πήρα τηλ και ρώτησα μου είπε ότι με την αμφισβήτηση συναλλαγης συνεπάγεται και ακύρωση της κάρτας. Ίσχυε για εσάς κάτι τέτοιο;

Ναι ναι εκανα εγω , δεν ειναι αναγκαστικό μου είχαν πει αλλα για δικη σου διασφάλιση (6 ευρώ) η νέα ,εγω το κανα να μαι σίγουρος 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Helperjohn είπε

Παιδιά υπάλληλος της eurobank που πήρα τηλ και ρώτησα μου είπε ότι με την αμφισβήτηση συναλλαγης συνεπάγεται και ακύρωση της κάρτας. Ίσχυε για εσάς κάτι τέτοιο;

δεν συνεπάγεται, σε συμβουλεύουν να το κάνεις για δική σου ασφάλεια, και σε έμενα έτσι έγινε. Βέβαια έχει 6 ευρώ χρέωση η καινούργια!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, Helperjohn είπε

Παιδιά υπάλληλος της eurobank που πήρα τηλ και ρώτησα μου είπε ότι με την αμφισβήτηση συναλλαγης συνεπάγεται και ακύρωση της κάρτας. Ίσχυε για εσάς κάτι τέτοιο;

ναι εκανα και γω ακυρωση μαζι με την αμφισβητηση στη eurobank αλλα δεν πληρωσα τιποτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, Helperjohn είπε

Παιδιά υπάλληλος της eurobank που πήρα τηλ και ρώτησα μου είπε ότι με την αμφισβήτηση συναλλαγης συνεπάγεται και ακύρωση της κάρτας. Ίσχυε για εσάς κάτι τέτοιο;

Ναι... Και σε μένα μου το είπε η Alpha

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισης οπως λεει κ ο φιλος πιο πανω εστειλα το εξωδικο στην alphabank (στο [email protected]) και μολις μιλησα με cardlink οπου η εκπροσωπος μου ειπε οτι γνωριζει για το εξωδικο που εσταλη και το νομικο τμημα εχει αναλαβει την υποθεση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, akridas47 είπε

Επισης οπως λεει κ ο φιλος πιο πανω εστειλα το εξωδικο στην alphabank (στο [email protected]) και μολις μιλησα με cardlink οπου η εκπροσωπος μου ειπε οτι γνωριζει για το εξωδικο που εσταλη και το νομικο τμημα εχει αναλαβει την υποθεση.

εγώ προώθησα και στην ΕΚΠΟΙΖΩ το email και το εξώδικο (στο νομικό της τμήμα)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...