Προς το περιεχόμενο

Mobilepoint.gr


dkoufo1
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το κατάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

34 λεπτά πριν, Marianna31 είπε

Εγώ μόλις παρέλαβα το κινητό μου. Ελπίζω  και σε σας να πάνε όλα καλά

Ενώ σου είπαν ότι η παραγγελία ακυρώθηκε; ή δεν είπαν τίποτα και απλά το έστειλαν;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

44 λεπτά πριν, Marianna31 είπε

Εγώ μόλις παρέλαβα το κινητό μου. Ελπίζω  και σε σας να πάνε όλα καλά

Σας ειχανε ακυρωσει τη παραγγελια και σας το εστειλαν;ειχατε πληρωσει μεσα χρεωστικης;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τη Δευτέρα μου στείλανε μέιλ ότι η παραγγελία μου είναι complete. Εχθές το βράδυ είδα το μήνυμα της speedex  να περάσω από το κατάστημα τους να παραλάβω σήμερα. Είχα παραγγείλει ένα κινητό 22 Απριλίου με κατάθεση στην τράπεζα και σήμερα το παρέλαβα.Ελπίζω να πάνε όλα καλά και σε εσάς τους υπόλοιπους

Επεξ/σία από Marianna31
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, Natasatso είπε

Καλησπερα...εχω παθει κι εγω τα ιδια...εκανα αμφισβητηση συναλληγης...διαβασα απο καποιον που ειπε πως η τραπεζα του ,του ειπε πως πιθανο να εχει χασει τα χρηματα του..πως γινεται αυτο;πως γινεται να χασουμε τα χρηματα μας οταν κανουμε αμφισβητηση συναλλαγης και το καταστημα ειναι υποπτο;;;;γνωριζω οτι οταν υπαρχει αυτη η περιπτωση τα χρηματα επιστρεφονται...μου εχει συμβει και με καταστημα εξωτερικου και τα χρηματα επιστραφηκαν..εχθες ελαβα και ενα mail με το δηθεν εξωδικο το οποιο εχει στειλει και η συγκεκριμένη εταιρια προς τη τραπεζα τους..εσεις εχετε καποιο νεοτερο απ τη τραπεζα σας;

Παιδιά καλησπέρα διαβάζω την τελευταία βδομάδα τα σχόλια σχεδόν όλων. 250 ευρώ ένα κινητό είχα παραγγείλει με κατάθεση λογαριασμού από Εθνικη. Πριν 9 μέρες περίπου έστειλα email, μετά από 2 μέρες μου απάντησαν ότι και σε όλους....Τις τελευταίες 5 μέρες έχω στείλει περίπου 8 email για δικηγόρους και λοιπα... Μέχρι που τους απείλησα! Προχθές ημέρα Δευτέρα έκανα αμφισβήτηση συναλλαγής και χθες καταγγελία σε συνήγορο του πολίτη. Δεν χρειάστηκαν όπως φαίνεται γιατί μόλις μου μπήκαν τα χρήματα παιδιά! Ανακουφιστηκα σκέφτηκα όλους εσάς και μπήκα να γραψω κατευθείαν. Μου έστειλαν email με το αποδεικτικό Απο Εθνική στο λογαριασμό μου Εθνικής.Αιτιολογία έχουν γράψει αντιλογισμος. Μακάρι να τα πάρετε όλοι πίσω! Σας το εύχομαι! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνοψίζοντας, έπειτα απο 13 μέρες που δεν απαντούσαν mail, μου απάντησαν μόνο όταν έβαλα στο θέμα του email "καταγγελια συνηγορο καταναλωτή, ΕΚΠΟΙΖΩ αρ παραγγελίας"

Ότι λόγο φόρτου δεν θα πραγματοποιηθεί η παραγγελία και πωςωθα μου επιστρέψουν το ολικό ποσό στο λογαριασμο(η πληρωμή είχε γίνει με κατάθεση).

Λένε θα τα πάρω σε 4 εργάσιμες.

Ελπίζω να ισχύει.

Καλή υπομονή σε όλους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρηγγειλα μια τηλεοραση LG 400ευρω. Σημερα πηγα στην τραπεζα να τους ζητησω να μου επιστραφουν τα λεφτα γιατι εχουν περασει οι 30 μερες αναμονης και το καταστημα δεν απανταει στις κλησεις ουτε στα email μου. Αλλα δεν μπορουν να κανουν κατι γιατι λενε ηταν απο μεταφορα (εμβασμα).Μου ειπαν να παω στην αστυνομια για να ληθει το θεμα. Αλλα απο οτι βλεπω μερικοι εχουνε παραλαβει την παραγγελια τους εδω μεσα. Να περιμενω μπας και ερθει και η δικια μου?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Niktaf είπε

Παιδιά καλησπέρα διαβάζω την τελευταία βδομάδα τα σχόλια σχεδόν όλων. 250 ευρώ ένα κινητό είχα παραγγείλει με κατάθεση λογαριασμού από Εθνικη. Πριν 9 μέρες περίπου έστειλα email, μετά από 2 μέρες μου απάντησαν ότι και σε όλους....Τις τελευταίες 5 μέρες έχω στείλει περίπου 8 email για δικηγόρους και λοιπα... Μέχρι που τους απείλησα! Προχθές ημέρα Δευτέρα έκανα αμφισβήτηση συναλλαγής και χθες καταγγελία σε συνήγορο του πολίτη. Δεν χρειάστηκαν όπως φαίνεται γιατί μόλις μου μπήκαν τα χρήματα παιδιά! Ανακουφιστηκα σκέφτηκα όλους εσάς και μπήκα να γραψω κατευθείαν. Μου έστειλαν email με το αποδεικτικό Απο Εθνική στο λογαριασμό μου Εθνικής.Αιτιολογία έχουν γράψει αντιλογισμος. Μακάρι να τα πάρετε όλοι πίσω! Σας το εύχομαι! 

Σας εστειλαν τα χρηματα αφου κανατε καταγγελια στο συνηγορο του πολιτη;;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, Niktaf είπε

Παιδιά καλησπέρα διαβάζω την τελευταία βδομάδα τα σχόλια σχεδόν όλων. 250 ευρώ ένα κινητό είχα παραγγείλει με κατάθεση λογαριασμού από Εθνικη. Πριν 9 μέρες περίπου έστειλα email, μετά από 2 μέρες μου απάντησαν ότι και σε όλους....Τις τελευταίες 5 μέρες έχω στείλει περίπου 8 email για δικηγόρους και λοιπα... Μέχρι που τους απείλησα! Προχθές ημέρα Δευτέρα έκανα αμφισβήτηση συναλλαγής και χθες καταγγελία σε συνήγορο του πολίτη. Δεν χρειάστηκαν όπως φαίνεται γιατί μόλις μου μπήκαν τα χρήματα παιδιά! Ανακουφιστηκα σκέφτηκα όλους εσάς και μπήκα να γραψω κατευθείαν. Μου έστειλαν email με το αποδεικτικό Απο Εθνική στο λογαριασμό μου Εθνικής.Αιτιολογία έχουν γράψει αντιλογισμος. Μακάρι να τα πάρετε όλοι πίσω! Σας το εύχομαι! 

Λες να τους απειλησω και γω μπας και δω φως στο τουνελ?

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τηλεφώνησα στον κ. Γιώργο Αλεξόπουλο. Επειδή έχω Alpha BAnk του είπα να στείλω το IBAN της Euroban να μου τα επιστρέψουν εκεί και μου είπε ότι η επιστροφή πρέπει να γινει με τον ίδιο τρόπο. Και τον λέω αν η Alpha Bank έχει δεσμεύσει τους λογαριασμού σας εμείς τι θα κάνουμε; Είπε πωσ δεν τίθεται τέτοιο θέμα και πως μέχρι την Παρασκευή το μεσημέρι πρέπει να τα δούμε Αλλιώς θα τον πάρω ξανά

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@mariannaK91
Θα πρότεινα αρχικά αν δεν έχεις κάνει αμφισβήτηση συναλλαγής στην τράπεζα σου, να την κάνεις άμεσα. Είναι ο μόνος σίγουρος να πάρουμε τα χρήματα όσοι πληρώσαμε με κάρτα, έστω και με καθυστέρηση. Όσο για το "μέχρι την Παρασκευή" το ακούμε από το κατάστημα και από τον συγκεκριμένο κύριο σχεδόν μήνα τώρα, τόσο για τα προιόντα που υποτίθεται ερχόντουσαν από Παρασκευή σε Παρασκευή και τώρα για τα χρήματα που μπαίνουν "μέχρι την Παρασκευή"... Μακάρι να γίνει και να τελειώσει όλη αυτή η τραγικότητα, αλλά θεωρώ έχει χαθεί κάθε αξιοπιστία προς την συγκεκριμένη επιχείρηση εβδομάδες τώρα και ειδικότερα την στιγμή που απλά ένα βράδυ άδειασε το μαγαζί. Τη ερχόμενη Δευτέρα 25/5  που το "ύποπτο κρούσμα" δε θα είναι πλέον ύποπτο και θα έχουν περάσει οι 14 μέρες και θα πρέπει το μαγαζί να ανοίξει κανονικά, είμαι περίεργος να δω τι συμφορά θα τους βρει τους καημένους... 

Επεξ/σία από @_@
Αναφορά ονόματος στην παράθεση
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, @_@ είπε

Θα πρότεινα αρχικά αν δεν έχεις κάνει αμφισβήτηση συναλλαγής στην τράπεζα σου, να την κάνεις άμεσα. Είναι ο μόνος σίγουρος να πάρουμε τα χρήματα όσοι πληρώσαμε με κάρτα, έστω και με καθυστέρηση. Όσο για το "μέχρι την Παρασκευή" το ακούμε από το κατάστημα και από τον συγκεκριμένο κύριο σχεδόν μήνα τώρα, τόσο για τα προιόντα που υποτίθεται ερχόντουσαν από Παρασκευή σε Παρασκευή και τώρα για τα χρήματα που μπαίνουν "μέχρι την Παρασκευή"... Μακάρι να γίνει και να τελειώσει όλη αυτή η τραγικότητα, αλλά θεωρώ έχει χαθεί κάθε αξιοπιστία προς την συγκεκριμένη επιχείρηση εβδομάδες τώρα και ειδικότερα την στιγμή που απλά ένα βράδυ άδειασε το μαγαζί. Τη ερχόμενη Δευτέρα 25/5  που το "ύποπτο κρούσμα" δε θα είναι πλέον ύποπτο και θα έχουν περάσει οι 14 μέρες και θα πρέπει το μαγαζί να ανοίξει κανονικά, είμαι περίεργος να δω τι συμφορά θα τους βρει τους καημένους... 

Μπορεί να προκύψει κάποιο νέο κρούσμα από διαφορετικό ιό αυτή τη φορά!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τους πήρα τηλέφωνο στο κινητό, με ρώτησαν το νούμερο παραγγελίας,

ήξεραν οτι είχα στείλει 3 μαιλ [όπου ανέφερα, ότι είχα μιλήσει με τράπεζα, με συνήγορο του πολίτη, με δικηγόρο, και θα επιθυμούσα να μην ξεκινησουμε την νομικη διαδικασία]

τσέκαραν το ΙΒΑΝ που τους σημείωσα

με ρώτησαν αν ακόμα θέλω το προϊόν [τους είπα οτι ήταν για δώρο.. οπότε πάει]

τους ρώτησα πότε θα πιστωθούν τα χρήματα στον λογαριασμό μου

μου είπαν αν όχι σήμερα, τότε αύριο

στο τέλος με ρώτησαν ποια τράπεζα έχω [είπα Πειραιώς], και μου είπαν ξανά μέχρι αύριο.

 

Θα σας ενημερώσω για την εξέλιξη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγώ έχω κάνει παραγγελία από αυτούς μια τηλεόραση περί τα μέσα Απριλίου, και μου είχαν πει για ένα μήνα αναμονή.

Το ότι κάποιοι έχουν πάρει τις παραγγελίες τους μου δίνει ελπίδα αλλά δεν ξέρω τι να πιστέψω γιατί δεν απαντάνε ούτε τηλέφωνα ούτε emails. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, Mr.Isma είπε

Μπορεί να προκύψει κάποιο νέο κρούσμα από διαφορετικό ιό αυτή τη φορά!!!

Πάντως το μαγαζί φαίνεται να δέχεται κανονικά παραγγελίες.

Η νέα ανοικοίνωσή τους ...

 

Σας ενημερώνουμε ότι οι παραγγελίες των πελατών μας εκτελούνται κανονικά από το κατάστημα μας και σύντομα θα λάβετε τα προϊόντα σας. Για όσους καταναλωτές έχουν αιτηθεί την ακύρωση αυτών και την επιστροφή των χρημάτων τους:α) Οσους αφορούν ακυρωθείσες παραγγελίες οι οποίες έχουν εξοφληθεί μέσω τραπεζικής κατάθεσης τα χρήματα έχουν επιστραφεί είτε θα επιστραφούν άμεσα στους λογαριασμούς σας και β) όσους αφορούν ακυρωθείσες παραγγελίες που  έχουν εξοφληθεί μέσω κάρτας, θα λάβετε ένα mail με οδηγίες για τον τρόπο της άμεσης πιστώσης των χρημάτων σας στο λογαριασμο σας.Παρακαλούμε για την υπομονή και την συνεργασία σας για να ολοκληρωσουμε την διαδικασία νόμιμα και με σεβασμό στο καταναλωτικό κοινό.

Ευχαριστούμε

Με εκτίμηση

Mobile point

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

55 λεπτά πριν, Niktaf είπε

Παιδιά καλησπέρα διαβάζω την τελευταία βδομάδα τα σχόλια σχεδόν όλων. 250 ευρώ ένα κινητό είχα παραγγείλει με κατάθεση λογαριασμού από Εθνικη. Πριν 9 μέρες περίπου έστειλα email, μετά από 2 μέρες μου απάντησαν ότι και σε όλους....Τις τελευταίες 5 μέρες έχω στείλει περίπου 8 email για δικηγόρους και λοιπα... Μέχρι που τους απείλησα! Προχθές ημέρα Δευτέρα έκανα αμφισβήτηση συναλλαγής και χθες καταγγελία σε συνήγορο του πολίτη. Δεν χρειάστηκαν όπως φαίνεται γιατί μόλις μου μπήκαν τα χρήματα παιδιά! Ανακουφιστηκα σκέφτηκα όλους εσάς και μπήκα να γραψω κατευθείαν. Μου έστειλαν email με το αποδεικτικό Απο Εθνική στο λογαριασμό μου Εθνικής.Αιτιολογία έχουν γράψει αντιλογισμος. Μακάρι να τα πάρετε όλοι πίσω! Σας το εύχομαι! 

Εμενα μου την ακυρωσαν πριν μια βδομαδα περιπου, ενω εστειλαν αποδεικτικο για την επιστροφη χρηματων. Τα χρηματα δε μπηκαν ποτε. Η τραπεζα μου ειναι ξενη. Δεν ξερω σε τι ενεργειες πρεπει να προβω. 1010 ευρω μου πηραν οι απατεωνες! 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...