Προς το περιεχόμενο

Mobilepoint.gr


dkoufo1
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το κατάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

28 λεπτά πριν, @_@ είπε

@mariannaK91
Θα πρότεινα αρχικά αν δεν έχεις κάνει αμφισβήτηση συναλλαγής στην τράπεζα σου, να την κάνεις άμεσα. Είναι ο μόνος σίγουρος να πάρουμε τα χρήματα όσοι πληρώσαμε με κάρτα, έστω και με καθυστέρηση. Όσο για το "μέχρι την Παρασκευή" το ακούμε από το κατάστημα και από τον συγκεκριμένο κύριο σχεδόν μήνα τώρα, τόσο για τα προιόντα που υποτίθεται ερχόντουσαν από Παρασκευή σε Παρασκευή και τώρα για τα χρήματα που μπαίνουν "μέχρι την Παρασκευή"... Μακάρι να γίνει και να τελειώσει όλη αυτή η τραγικότητα, αλλά θεωρώ έχει χαθεί κάθε αξιοπιστία προς την συγκεκριμένη επιχείρηση εβδομάδες τώρα και ειδικότερα την στιγμή που απλά ένα βράδυ άδειασε το μαγαζί. Τη ερχόμενη Δευτέρα 25/5  που το "ύποπτο κρούσμα" δε θα είναι πλέον ύποπτο και θα έχουν περάσει οι 14 μέρες και θα πρέπει το μαγαζί να ανοίξει κανονικά, είμαι περίεργος να δω τι συμφορά θα τους βρει τους καημένους... 

Όλα τα έκανα! και αμφισβήτηση συναλλαγής, mail με καταγγελια στο συνήγορο του καταναλωτή και mail στο ΕΚΠΟΙΖΩ. Τώρα μένει να πάω στην αστυνομία και να μεσολαβήσει δικηγόρος. Θα τα κάνω αλλά θα περιμένω μέχρι την παρασκεύη!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Μόλις έκλεισα τηλέφωνο με Αλεξόπουλο, τον οποίο πολλοί έχετε καλέσει από ότι έχω δει. Ισχύει το κλασικό μέχρι την Παρασκευή κλπ κλπ. Του είπα συγγνώμη αλλά το άμεσο τρόπο επιστροφής (μέσω κάρτας) που ακριβώς τον είδατε, ενώ στην Εθνική μου είπανε 2 μήνες. Και μου είπε όχι όχι με την αμφισβήτηση, αλλά με την ΑΛΦΑ (δική τους τράπεζα) ότι θα λήξει το θέμα. Αρλούμπες προφανώς και είναι λες και τα διαβάζει από βιβλιαράκι με απαντήσεις. Ευελπιστούμε στην μελλοντική επιστροφή κάποια στιγμή των χρημάτων από τη δική μας τράπεζα, γιατί μέσω αυτών δεν πρόκειται.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, Martz είπε

Εμενα μου την ακυρωσαν πριν μια βδομαδα περιπου, ενω εστειλαν αποδεικτικο για την επιστροφη χρηματων. Τα χρηματα δε μπηκαν ποτε. Η τραπεζα μου ειναι ξενη. Δεν ξερω σε τι ενεργειες πρεπει να προβω. 1010 ευρω μου πηραν οι απατεωνες! 

Και εγω απο ρεβολουτ εκανα την αγορα... στην δικη μου περιπτωση 550 ευρω και εχω κανει το chargeback form που ηθελαν ( για την αμφισβητηση ) εχω μιλησει σε live chat μαζι τους και εχω κανει και καταγγελια στον συνηγορο του καταναλωτη... σιγουρα θα υπαρχει δυνατοτητα και στην δικη σου τραπεζα ψαξτο οσο πιο νωρις τοσο το καλυτερο. θελω να πιστευω οτι λεφτα δεν θα χαθουν αν τουλαχιστον κανουμε οτι περναει απο το χειρ μας. αυτοι εχουν αποδειχθει ψευτες απατεωνες και αντιεπαγγελματιες οποτε δεν υπαρχει περιοθωριο να ασχοληθουμε με τα λεγομενα τους περεταιρω

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σας. Σήμερα το δικό μου μαρτύριο έλαβε τέλος, το πρωί πείρα τα χρήματα που είχα κατάθεση πίσω .Σας εύχομαι να βρείτε την άκρη και εσείς. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, Αχιλλέας Λαμπράκης είπε

Μόλις έκλεισα τηλέφωνο με Αλεξόπουλο, τον οποίο πολλοί έχετε καλέσει από ότι έχω δει. Ισχύει το κλασικό μέχρι την Παρασκευή κλπ κλπ. Του είπα συγγνώμη αλλά το άμεσο τρόπο επιστροφής (μέσω κάρτας) που ακριβώς τον είδατε, ενώ στην Εθνική μου είπανε 2 μήνες. Και μου είπε όχι όχι με την αμφισβήτηση, αλλά με την ΑΛΦΑ (δική τους τράπεζα) ότι θα λήξει το θέμα. Αρλούμπες προφανώς και είναι λες και τα διαβάζει από βιβλιαράκι με απαντήσεις. Ευελπιστούμε στην μελλοντική επιστροφή κάποια στιγμή των χρημάτων από τη δική μας τράπεζα, γιατί μέσω αυτών δεν πρόκειται.

Καλησπέρα. Μόλις μίλησα κι εγώ και μου είπαν ακριβώς τα ίδια. Με ρώτησαν δήθεν να τους πω τον αριθμό της συναλλαγής, τάχα μου, τάχα μου έψαχνε να τον βρει και μετά είπε το ίδιο ποίημα που λέει σε όλους.  Μέχρι την Παρασκευή και μπλα μπλα μπλα.....  Μένει να δούμε τι θα γίνει μέχρι την Παρασκευή. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, koukoudma21 είπε

Καλησπέρα σας. Σήμερα το δικό μου μαρτύριο έλαβε τέλος, το πρωί πείρα τα χρήματα που είχα κατάθεση πίσω .Σας εύχομαι να βρείτε την άκρη και εσείς. 

Αντε μπράβο! σε ποια τράπεζα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα,

σημερα 20/05/2020 ελαβα το τελικο ποσο των 660  για ενα iphone 11 + τζαμακι που ειχα παραγγειλει στισ 08/04/2020. Οικογενειακωσ ειχαμε απελπιστει οτι δεν θα λαβουμε τα χρηματα μασ πισω και ο πατερας μου επεμενε με πολλα απειλιτικα ιμειλ προσ την εταιρεια. Ευχομαι να παρετε ολοι τα χρηματα τας πισω και το παθημα να μας γινει μαθημα! Οι επομενες παραγγελιες που κανουμε πλεον θα ειναι παντα με αντικαταβολη ακομα και για μικροποσα. ΠΡΗΞΤΕ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΙΜΕΙΛ ΚΑΙ ΑΠΕΙΛΙΣΤΕ ΤΟΥΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΑ! 

  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, mariannaK91 είπε

Αντε μπράβο! σε ποια τράπεζα;

Στην Εθνική Τράπεζα, δεν ξέρω πώς να ανεβάσω την απόδειξη που μου στείλανε,γνωρίζει κανείς πως μπωρο να το κάνω?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όσοι τους επέστρεψαν με εισαγωγικά φτιάξανε λογαριασμό για αυτό το θρεντ και μόνο.

Ρε θα τρελαθούμε παντελώς;

Δηλαδή ο άλλος είδε ότι έχει θέμα η επιστροφή χρημάτων και αντί να παγώσει το σάιτ μέχρι να επιστραφούν σε όσους δεν τα έχουν πάρει συνεχίζει κανονικά να δέχεται παραγγελίες και να τις ακυρώνει;

Δεν πιστεύω τίποτα και έχω στεναχωρηθεί παρά πολύ, δεν μιλιέμαι πραγματικά. Αύριο θα πάω για αμφισβήτηση συναλλαγής σε υποκατάστημα εθνικής που δουλεύει γνωστοί μου μήπως ένα στο εκατομμύριο όντως μπορεί να ξεμπλοκάρει και επιστραφούν τα λεφτά.

Δηλαδή με κάρτα που πλήρωσα εγώ υπάρχει μία στις εκατό για δικαίωση και για όποιον έκανε μεταφορά/κατάθεση 100% τα κλαίει;

Δεν ξέρω ρε παιδιά και το έχω παραγγείλει 14 μέρες σήμερα κατάλαβα ότι όντως έχει περάσει τόσος καιρός και αγοραμσα ένα λάπτοπ για την αδερφή μου που έχει γενέθλια αύριο.

Δηλαδή ταινία τρόμου. Τι να πω ούτε στον εχθρό μου μα ούτε και σαυτόν πραγματικά.

Επεξ/σία από Choutas
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, koukoudma21 είπε

Στην Εθνική Τράπεζα, δεν ξέρω πώς να ανεβάσω την απόδειξη που μου στείλανε,γνωρίζει κανείς πως μπωρο να το κάνω?

Εντάξει το βρήκα 

 

20200520_155136.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αντιλαμβανόμαστε την ανησυχία σας σχετικά με το θέμα που έχει προκύψει με τις μη εκτελεσθείσες ηλεκτρονικές παραγγελίες του e-shop mobilepoint.gr. Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η Cardlink δεν εμπλέκεται τόσο στις πληρωμές όσο και στις επιστροφές ποσών που προκύπτουν από συναλλαγές με το συγκεκριμένο e-shop.  Η αναφορά της επιχείρησης στην Cardlink σε σχέση με το πρόβλημα που έχει προκύψει είναι παραπλανητική. Ο ρόλος της Cardlink στην πραγματοποίηση συναλλαγών περιορίζεται αποκλειστικά στην μετάδοση των συναλλαγών από την επιχείρηση προς την τράπεζα με την οποία η επιχείρηση έχει υπογράψει σχετική σύμβαση.  Η Cardlink έχει λάβει εξώδικο από την συγκεκριμένη επιχείρηση με την οποία ποτέ δεν είχε άμεση συνεργασία και θα προχωρήσει στις νόμιμες ενέργειες προκειμένου να προστατεύσει την εταιρεία.   

Η συμβουλή μας προς τους καταναλωτές που έχουν επηρεαστεί από το πρόβλημα με τις μη εκτελεσθείσες ηλεκτρονικές παραγγελίες και ζητούν επιστροφή χρημάτων είναι να απευθυνθούν στην εξυπηρέτηση πελατών της τράπεζάς που έχει εκδώσει την κάρτα που χρησιμοποίησαν προκειμένου να ασκήσουν τα δικαιώματά που τους παρέχονται στα πλαίσια διενέργειας συναλλαγών.

Επεξ/σία από Cardlink
https://cardlink.gr/simantiki-anakoinwsh/
  • Like 3
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πολύ χαίρομαι που βλέπω μία απάντηση από την cardlink , έστω και αν αναφέρει ότι δεν είναι υπεύθυνη για κάτι... Kαι ελπίζοντας φυσικά να είναι όντως η cardlink και όχι η Mobile Point μεταμφιεσμένη σε...cardlink 😁

Τουλάχιστον επιβεβαιώνει ότι υπάρχει αυτό το περιβόητο εξώδικο... Εάν όντως είναι η cardlink επαναλαμβάνω.

Αναρωτιέμαι με την Alpha bank τι γίνεται. Δεν έχουν πάρει είδηση τίποτα; Δε θέλουν να πάρουν θέση επισήμως; Το ψάχνουν; Όλα αυτά μαζί;

Για την ιστορία: αμφισβήτηση συναλλαγής έχω κάνει στην τράπεζα μου, e-mail στην mobile point έχω στείλει με κοινοποίηση στην ΕΚΠΟΙΖΩ, e-mail στην Alpha Bank έχω στείλει με κοινοποίηση στην Mobile Point. Περιμένω μέχρι και την Πέμπτη που έχω δώσει προθεσμία στην mobile Point, για να επιστρατεύσω πλέον δικηγόρο.

Απλά μου κάνει εντύπωση που ορισμένοι με ένα τηλεφώνημα στον κυρ. Γιώργη τον κλειδοκράτορα, έχουν πάρει τα χρήματα τους άμεσα... Επίσης μου φαίνεται καταπληκτικό το ότι η "εταιρία" συνεχίζει να επιχειρεί κανονικότατα, παραδίδοντας (κάποιες) παραγγελίες, επιστρέφοντας (σε κάποιους) τα χρήματα τους κλπ.

Προσωπικά, ούτε χρήματα έχω δει πουθενά (κάρτα ή λογαριασμό) ούτε e-mail συγκεκριμένο έχω πάρει από την Mobile Point, πλην των «κονσερβών» που έχουν λάβει οι πάντες...

Επεξ/σία από Angelos1970
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...