Προς το περιεχόμενο

Mobilepoint.gr


dkoufo1
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το κατάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

πριν λίγο μου έστειλαν αυτό:

Αμφισβητηση συναλλαγης

profile_mask2.png

info

Συνημμένα4:45 μ.μ. (πριν από 4 λεπτά)
 
 
cleardot.gif
cleardot.gif
προς εγώ
cleardot.gif
αγαπητοί πελάτες,

 Όπως μπορείτε να δείτε από την επισυναπτόμενη αλληλογραφία, η Τράπεζα σε όσους πελάτες προχώρησαν σε αμφισβήτηση συναλλαγής λόγω μη παραλαβής της παραγγελίας τους, μας απευθύνει ερώτημα ως επιχείρηση και εμείς από την πλευρά μας επιβεβαιώνουμε την μη παραλαβή και ζητάμε εκ νέου την επιστροφή των χρημάτων και αντιλογισμό της παραγγελίας. Με αυτόν τον τρόπο οι πελάτες αυτοί θα λάβουν υποχρεωτικά τα χρήματα τους πίσω στην χρεωστική ή πιστωτική τους κάρτα εντός λίγων ημερών.

 Σας παρακαλούμε θερμά και σε συνέχεια των όσων σας έχουμε ήδη πει, να ακολουθήσετε την ίδια διαδικασία (αμφισβήτηση συναλλαγής στις πιστωτικές ή χρεωστικές κάρτες μέσω των οποίων έγιναν οι πληρωμές) προκειμένου και εσείς να λάβετε πίσω τα χρήματα σας, όπως ορίζουν οι Γενικοί Όροι Συναλλαγών και οι διεθνείς κανόνες των συμβάσεων VISA και Mastercard.

 Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και τη συνεργασία και ζητούμε συγγνώμη για μία ακόμη φορά για την ταλαιπωρία σας.

 ΥΓ. Για ευνόητους λόγους προστασίας προσωπικών δεδομένων έχουμε διαγράψει από τη σχετική αλληλογραφία με την Τράπεζα τα στοιχεία προσδιορισμού της εν λόγω συναλλαγής (αριθμό αναφοράς, στοιχεία κάρτας κλπ).

4 λεπτά πριν, dkoroneos είπε

πριν λίγο μου έστειλαν αυτό:

Αμφισβητηση συναλλαγης

profile_mask2.png

info

Συνημμένα4:45 μ.μ. (πριν από 4 λεπτά)
 
 
cleardot.gif
cleardot.gif
προς εγώ
cleardot.gif
αγαπητοί πελάτες,

 Όπως μπορείτε να δείτε από την επισυναπτόμενη αλληλογραφία, η Τράπεζα σε όσους πελάτες προχώρησαν σε αμφισβήτηση συναλλαγής λόγω μη παραλαβής της παραγγελίας τους, μας απευθύνει ερώτημα ως επιχείρηση και εμείς από την πλευρά μας επιβεβαιώνουμε την μη παραλαβή και ζητάμε εκ νέου την επιστροφή των χρημάτων και αντιλογισμό της παραγγελίας. Με αυτόν τον τρόπο οι πελάτες αυτοί θα λάβουν υποχρεωτικά τα χρήματα τους πίσω στην χρεωστική ή πιστωτική τους κάρτα εντός λίγων ημερών.

 Σας παρακαλούμε θερμά και σε συνέχεια των όσων σας έχουμε ήδη πει, να ακολουθήσετε την ίδια διαδικασία (αμφισβήτηση συναλλαγής στις πιστωτικές ή χρεωστικές κάρτες μέσω των οποίων έγιναν οι πληρωμές) προκειμένου και εσείς να λάβετε πίσω τα χρήματα σας, όπως ορίζουν οι Γενικοί Όροι Συναλλαγών και οι διεθνείς κανόνες των συμβάσεων VISA και Mastercard.

 Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και τη συνεργασία και ζητούμε συγγνώμη για μία ακόμη φορά για την ταλαιπωρία σας.

 ΥΓ. Για ευνόητους λόγους προστασίας προσωπικών δεδομένων έχουμε διαγράψει από τη σχετική αλληλογραφία με την Τράπεζα τα στοιχεία προσδιορισμού της εν λόγω συναλλαγής (αριθμό αναφοράς, στοιχεία κάρτας κλπ).

Θέλω να είμαι αισιόδοξος ότι ξεκίνησαν οι διαδικασίες για επιστροφές όσων αμφισβήτησαν με κάρτες...

αμφισβητηση συναλλαγης.pdf

Επεξ/σία από dkoroneos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Υπαρχει καποιος απο αλφα που να έχει παρει επιστροφη ειτε απο κατάθεση ειτε απο λογαριασμο???????????????????Το υπερσουπερ νομικο τμημα κανει το κουνελι και δεν απαντα πουθενα.....

Η καρντ λινκ μεσολαβητής ειναι πως θα δεσμευσει χρηματα ετσι και αλλιως.

Επεξ/σία από SPYRER_007
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αφήνω αυτό εδω... Πρόστιμα σε άλλα 4 καταστήματα. Στην επόμενη λίστα θα είναι και το Mobilepoint αν δεν προχωρήσει άμμεσα σε επιστροφες. 

https://www.skai.gr/news/finance/prostima-880000-eyro-se-4-epixeiriseis-gia-paravasi-nomothesias-prostasias-katanaloti

 

 

Επεξ/σία από HaraBug
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σήμερα λήγει η διήμερη διορία του εξωδικου προς την alpha bank οπότε αύριο θα πρέπει να έχουμε νεότερα. Προσωπικά δεν πιστεύω ότι θα γίνει κάτι. Πάμε για την ομαδική καταγγελία

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, HaraBug είπε

Αφήνω αυτό εδω... Πρόστιμα σε άλλα 4 καταστήματα. Στην επόμενη λίστα θα είναι και το Mobilepoint αν δεν προχωρήσει άμμεσα σε επιστροφες. 

https://www.skai.gr/news/finance/prostima-880000-eyro-se-4-epixeiriseis-gia-paravasi-nomothesias-prostasias-katanaloti

Προχωρήσει δεν προχωρήσει θα είναι μέσα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
1 ώρα πριν, dkoroneos είπε

πριν λίγο μου έστειλαν αυτό:

Αμφισβητηση συναλλαγης

profile_mask2.png

info

Συνημμένα4:45 μ.μ. (πριν από 4 λεπτά)
 
 
cleardot.gif
cleardot.gif
προς εγώ
cleardot.gif
αγαπητοί πελάτες,

 Όπως μπορείτε να δείτε από την επισυναπτόμενη αλληλογραφία, η Τράπεζα σε όσους πελάτες προχώρησαν σε αμφισβήτηση συναλλαγής λόγω μη παραλαβής της παραγγελίας τους, μας απευθύνει ερώτημα ως επιχείρηση και εμείς από την πλευρά μας επιβεβαιώνουμε την μη παραλαβή και ζητάμε εκ νέου την επιστροφή των χρημάτων και αντιλογισμό της παραγγελίας. Με αυτόν τον τρόπο οι πελάτες αυτοί θα λάβουν υποχρεωτικά τα χρήματα τους πίσω στην χρεωστική ή πιστωτική τους κάρτα εντός λίγων ημερών.

 Σας παρακαλούμε θερμά και σε συνέχεια των όσων σας έχουμε ήδη πει, να ακολουθήσετε την ίδια διαδικασία (αμφισβήτηση συναλλαγής στις πιστωτικές ή χρεωστικές κάρτες μέσω των οποίων έγιναν οι πληρωμές) προκειμένου και εσείς να λάβετε πίσω τα χρήματα σας, όπως ορίζουν οι Γενικοί Όροι Συναλλαγών και οι διεθνείς κανόνες των συμβάσεων VISA και Mastercard.

 Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και τη συνεργασία και ζητούμε συγγνώμη για μία ακόμη φορά για την ταλαιπωρία σας.

 ΥΓ. Για ευνόητους λόγους προστασίας προσωπικών δεδομένων έχουμε διαγράψει από τη σχετική αλληλογραφία με την Τράπεζα τα στοιχεία προσδιορισμού της εν λόγω συναλλαγής (αριθμό αναφοράς, στοιχεία κάρτας κλπ).

Θέλω να είμαι αισιόδοξος ότι ξεκίνησαν οι διαδικασίες για επιστροφές όσων αμφισβήτησαν με κάρτες...

αμφισβητηση συναλλαγης.pdf 344 kB · 40 downloads

 

1 ώρα πριν, dkoroneos είπε

πριν λίγο μου έστειλαν αυτό:

Αμφισβητηση συναλλαγης

profile_mask2.png

info

Συνημμένα4:45 μ.μ. (πριν από 4 λεπτά)
 
 
cleardot.gif
cleardot.gif
προς εγώ
cleardot.gif
αγαπητοί πελάτες,

 Όπως μπορείτε να δείτε από την επισυναπτόμενη αλληλογραφία, η Τράπεζα σε όσους πελάτες προχώρησαν σε αμφισβήτηση συναλλαγής λόγω μη παραλαβής της παραγγελίας τους, μας απευθύνει ερώτημα ως επιχείρηση και εμείς από την πλευρά μας επιβεβαιώνουμε την μη παραλαβή και ζητάμε εκ νέου την επιστροφή των χρημάτων και αντιλογισμό της παραγγελίας. Με αυτόν τον τρόπο οι πελάτες αυτοί θα λάβουν υποχρεωτικά τα χρήματα τους πίσω στην χρεωστική ή πιστωτική τους κάρτα εντός λίγων ημερών.

 Σας παρακαλούμε θερμά και σε συνέχεια των όσων σας έχουμε ήδη πει, να ακολουθήσετε την ίδια διαδικασία (αμφισβήτηση συναλλαγής στις πιστωτικές ή χρεωστικές κάρτες μέσω των οποίων έγιναν οι πληρωμές) προκειμένου και εσείς να λάβετε πίσω τα χρήματα σας, όπως ορίζουν οι Γενικοί Όροι Συναλλαγών και οι διεθνείς κανόνες των συμβάσεων VISA και Mastercard.

 Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και τη συνεργασία και ζητούμε συγγνώμη για μία ακόμη φορά για την ταλαιπωρία σας.

 ΥΓ. Για ευνόητους λόγους προστασίας προσωπικών δεδομένων έχουμε διαγράψει από τη σχετική αλληλογραφία με την Τράπεζα τα στοιχεία προσδιορισμού της εν λόγω συναλλαγής (αριθμό αναφοράς, στοιχεία κάρτας κλπ).

Θέλω να είμαι αισιόδοξος ότι ξεκίνησαν οι διαδικασίες για επιστροφές όσων αμφισβήτησαν με κάρτες...

αμφισβητηση συναλλαγης.pdf 344 kB · 40 downloads

Το ίδιο έστειλαν σε όλους μας.Δουλεμα βλεπω και απάτη οπότε μόνο από τις τράπεζες μας να απαιτήσουμε τα χρήματα μας. 

10 λεπτά πριν, ikorolis είπε

Και αυτά τα λεφτά που είναι? Θα τα γυρίσουν στους πελάτες η κλασσικα όλοι δεν ξέρουν τίποτα. Ολα ξεκινάνε από τα ίντερνετικα σαιτ δεν υπάρχουν δικλείδες ασφαλείας όλοι κάνουν οτι κομπίνα θελουν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Angelos1970 είπε

Πολύ χαίρομαι που βλέπω μία απάντηση από την cardlink , έστω και αν αναφέρει ότι δεν είναι υπεύθυνη για κάτι... Kαι ελπίζοντας φυσικά να είναι όντως η cardlink και όχι η Mobile Point μεταμφιεσμένη σε...cardlink 😁

Τουλάχιστον επιβεβαιώνει ότι υπάρχει αυτό το περιβόητο εξώδικο... Εάν όντως είναι η cardlink επαναλαμβάνω.

Αναρωτιέμαι με την Alpha bank τι γίνεται. Δεν έχουν πάρει είδηση τίποτα; Δε θέλουν να πάρουν θέση επισήμως; Το ψάχνουν; Όλα αυτά μαζί;

Για την ιστορία: αμφισβήτηση συναλλαγής έχω κάνει στην τράπεζα μου, e-mail στην mobile point έχω στείλει με κοινοποίηση στην ΕΚΠΟΙΖΩ, e-mail στην Alpha Bank έχω στείλει με κοινοποίηση στην Mobile Point. Περιμένω μέχρι και την Πέμπτη που έχω δώσει προθεσμία στην mobile Point, για να επιστρατεύσω πλέον δικηγόρο.

Απλά μου κάνει εντύπωση που ορισμένοι με ένα τηλεφώνημα στον κυρ. Γιώργη τον κλειδοκράτορα, έχουν πάρει τα χρήματα τους άμεσα... Επίσης μου φαίνεται καταπληκτικό το ότι η "εταιρία" συνεχίζει να επιχειρεί κανονικότατα, παραδίδοντας (κάποιες) παραγγελίες, επιστρέφοντας (σε κάποιους) τα χρήματα τους κλπ.

Προσωπικά, ούτε χρήματα έχω δει πουθενά (κάρτα ή λογαριασμό) ούτε e-mail συγκεκριμένο έχω πάρει από την Mobile Point, πλην των «κονσερβών» που έχουν λάβει οι πάντες...

Είναι όντως η cardlink. Τα ίδια ακριβώς αυτολεξεί μου είπαν όταν τους πήρα και τηλέφωνο 

25 λεπτά πριν, ATITHASOS2 είπε

καλησπερα.παθων και εγω.θα μπορουσε καποιος να μου στειλει σε προσωπικο μμυνημα το τηλ. του περιβοητου Γιωργου?ευχαριστω.

Και σε εμένα αν γίνεται! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, PAPOULIDIS είπε

Το ίδιο έστειλαν σε όλους μας.Δουλεμα βλεπω και απάτη οπότε μόνο από τις τράπεζες μας να απαιτήσουμε τα χρήματα μας. 

Και αυτά τα λεφτά που είναι? Θα τα γυρίσουν στους πελάτες η κλασσικα όλοι δεν ξέρουν τίποτα. Ολα ξεκινάνε από τα ίντερνετικα σαιτ δεν υπάρχουν δικλείδες ασφαλείας όλοι κάνουν οτι κομπίνα θελουν

Σας το εστειλε η mobilepoint αυτο, κατοπιν αμφισβητησης συναλλαγης; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, Martz είπε

Σας το εστειλε η mobilepoint αυτο, κατοπιν αμφισβητησης συναλλαγης; 

Μου το έστειλε η mobilepoint σαν ένα παράδειγμα επιστολής που της έστειλε η alpha για κάποιον που είχε κάνει αμφισβήτηση συναλλαγής και την θετική απάντηση για την αμφισβήτηση που έδωσε η ίδια στην alpha. Ελπίζω να είναι γνήσιο...

Στην ουσία μας προτρέπει να κάνουμε αμφισβήτηση συναλλαγής για να προχωρήσει το πράγμα...(λες και δεν έχουμε κάνει ήδη ντε...)

Επεξ/σία από dkoroneos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, dkoroneos είπε

Μου το έστειλε η mobilepoint σαν ένα παράδειγμα επιστολής που της έστειλε η alpha για κάποιον που είχε κάνει αμφισβήτηση συναλλαγής και την θετική απάντηση για την αμφισβήτηση που έδωσε η ίδια στην alpha. Ελπίζω να είναι γνήσιο...

Στην ουσία μας προτρέπει να κάνουμε αμφισβήτηση συναλλαγής για να προχωρήσει το πράγμα...(λες και δεν έχουμε κάνει ήδη ντε...)

Εγω δεν εχω κανει ακομα, καθως εχω λογαριασμο σε ξενη τραπεζα και δεν ξερω καν αν θα μπει στη διαδικασια να επικοινωνησει με την alpha bank. Προφανως θα ακολουθησω τη νομικη οδο απο δω και περα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάποιος που πλήρωσε με κάρτα (Εθνική Τράπεζα) και να έχει προβεί σε αμφισβήτηση; Πήγα σήμερα πρωί πρωί και μου είπαν 2 μήνες; Έλαβε κάποιος διαφορετική απάντηση;

 

Ευχαριστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Αχιλλέας Λαμπράκης είπε

Κάποιος που πλήρωσε με κάρτα (Εθνική Τράπεζα) και να έχει προβεί σε αμφισβήτηση; Πήγα σήμερα πρωί πρωί και μου είπαν 2 μήνες; Έλαβε κάποιος διαφορετική απάντηση;

Ευχαριστώ.

Το ίδιο μου είπανε και εμένα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...