Προς το περιεχόμενο

Mobilepoint.gr


dkoufo1
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το κατάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 19/5/2020 στις 4:18 ΜΜ, SPYRER_007 είπε

Εγω παντως βλεπω οτι ολες οι τραπεζες επιστρεφουν πλην της αλφα μπανκ.Υπαρχει σοβαρο ενδεχομενο να εχει τιποτα ανοικτους λογαριασμους και η τραπεζα να εχει προχωρησει σε δεσμεύση λογαριασμων για να φυλάξει την παρτη της αδιαφορώντας οπως εινα φυσικο για τους υπολοιπους.Απο το μαγαζι μπορει και να περνάτε τα λεφτα πισω απο την τραπεζα με τιποτα

αυτο πιστευω και εγω οτι χρωσταει στην τραπεζα και τα δεσμευει αυτα τα χρηματα, γι αυτο εκανε χρηση και του εξωδικου

Στις 16/5/2020 στις 12:05 ΠΜ, AnastasiouD1982 είπε

Φιλε εγω ειμαι στην 5η εργασιμη σημερα κ δεν ειδα τιποτα.

και εγω στην ιδια μοιρα ειμαι παραγγελια 16/4 iphon 11 915 ευρω, μεχρι σημερα τιποτα, αυριο θα επικοινωνησω με το συνηγορο του ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ και με το ηλεκτρονικο εγκλημα, αλλα οπου τους φοβερισεις με δικηγορους τα στελνουν μου φαινεται κατι τετοιο θα κανω γιατι ειναι πολλα τα χρηματα

46 λεπτά πριν, albabis είπε

καλησπέρα από άλο ένα θύμα του mobilepoint.Αυτό που θέλω να γράψω,πέραν του ότι η αγορά έγινε με τραπεζική συναλλαγή (μεταφορά) και είναι δύσκολο να πάρω τα χρήματα πίσω,είναι η δυσφήμιση,όλων συνολικά των e-shop.Εγώ ποτέ δεν αγοράζω με απευθείας πληρωμή,αλλά μόνο με αντικαταβολή.Αυτή την φορά,την πάτησε συγγενικό μου πρόσωπο και έβαλε τα 600€,να τα γλεντήσει η κυρά Σοφία.ΤΟ skroutz.gr ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΕΙ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΤΟΥ?τίποτα.Οι όροι χρήσης του είναι για να διασφαλιστεί το ίδιο και καλά κάνει,ΑΛΛΑ κάπως θα έπρεπε να σκέφτεται και τους επισκέπτες.Εκτός και αν δεν μας θέλει,οπότε...Στο ebay είχα πέσει θύμα ενός απατεώνα,για έναν προτζεκτορα και μου επέστρεψαν τα χρήματα μέχρι δραχμής.Άλλος τρόπος λειτουργίας θα μου πείτε.Οκ ναι .Το ίδιο και από aliexpress και alibaba.Έχω κάνει παραγγελία από alibaba 12500€ γιατί όταν έχουν επιβεβαιωμένο έναν προμηθευτή,αναλαμβάνουν και την ευθύνη.Σε εμάς,αν τους πεις τίποτα,θα σου πούνε κοίτα τους όρους χρήσης.Πλέον είμαι πολύ επιφυλακτικός και δεν ξέρω,αν θα ξαναβλέπω από σελίδες σαν το skroutz και το bestprice,για προϊόντα,εφόσον δεν έχω κάποιου είδους εξασφάλιση.

και δεν θα το προχωρησεις??? εγω θα το αναφερω στο Συνηγορο του Καταναλωτη, στο Οικονομικο  εγκλημα και σε καποιο αλλο που εχω σημειωσει εχω σκασει 915 ευρω

Στις 12/5/2020 στις 1:42 ΜΜ, Odysster είπε

Στο παραστατικό που έστειλαν εμένα στο τέλος γράφει 

Notes: 32108561317
Operation ref: 32108561317
Op type: refund
Op user: [email protected] (5346051)
Op date: 2020-05-09 21:27

τώρα τι σημαίνει αυτό δε γνωρίζω

θεωρω οτι εχει κανει ακυρωση μεσω pos γιατι εχει τραπεζικα στοιχεια, reference κλπ. μαλλον με την τραπεζα εχει οφειλες και του τα παρακρατουν τα χρηματα για δικες τους οφειλες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Απορρώ με την τύχη μερικων χωρίς απαραίτητα να αμφισβητώ.... Έχω πάρει πάνω απο 50 φορές έχω στείλει 4 μέιλ με αναφορά σε ΔΗΕ ΚΕΠΚΑ αστυνομία δικηγόρο κλπ 22/4 η καταθεση 200 ευρώ. Καμία επαφή 

  • Like 2
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Nantiakarel είπε

αυτο πιστευω και εγω οτι χρωσταει στην τραπεζα και τα δεσμευει αυτα τα χρηματα, γι αυτο εκανε χρηση και του εξωδικου

και εγω στην ιδια μοιρα ειμαι παραγγελια 16/4 iphon 11 915 ευρω, μεχρι σημερα τιποτα, αυριο θα επικοινωνησω με το συνηγορο του ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ και με το ηλεκτρονικο εγκλημα, αλλα οπου τους φοβερισεις με δικηγορους τα στελνουν μου φαινεται κατι τετοιο θα κανω γιατι ειναι πολλα τα χρηματα

και δεν θα το προχωρησεις??? εγω θα το αναφερω στο Συνηγορο του Καταναλωτη, στο Οικονομικο  εγκλημα και σε καποιο αλλο που εχω σημειωσει εχω σκασει 915 ευρω

θεωρω οτι εχει κανει ακυρωση μεσω pos γιατι εχει τραπεζικα στοιχεια, reference κλπ. μαλλον με την τραπεζα εχει οφειλες και του τα παρακρατουν τα χρηματα για δικες τους οφειλες

Για να πάρω πίσω 600,πρέπει να ξοδέψω άλλα τόσα σε δικηγόρους.Μόνο με την τράπεζα θα κάνω καταγγελία και τέλος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η μεγάλη πλάκα θα είναι όταν θα έρθει η στιγμή που θα ζητήσουν οι αρχές από το insomnia προσωπικά δεδομένα IP's και email καταχώρησης λογαριασμών...

Γιατί σύντομα....κάποιος με τις κατάλληλες νομικές γνώσεις και προσβάσεις θα το πράξει.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 12/5/2020 στις 3:53 ΜΜ, giorgoskotsalos είπε

Σταματηστε να σπερνετε πανικο! Σε οσους ηρθε μηνυμα ακυρωσης υπομονη 1 εβδομαδα τουλαχιστον και γραφετε μετα οτι θελετε! Για τους υπολοιπους υπομονη μεχρι παρασκευη η υπομονη για ακυρωση!

δυστυχως το εχω λαβει απο 12/5 την ακυρωση και ακομα με μέιλ επιμενουν οτι τα χρηματα τα παρακρατει η τραπεζα, και απο λεφτα τιποτα

9 λεπτά πριν, albabis είπε

Για να πάρω πίσω 600,πρέπει να ξοδέψω άλλα τόσα σε δικηγόρους.Μόνο με την τράπεζα θα κάνω καταγγελία και τέλος.

Ο συνηγορος του καταναλωτη ειναι δωρεαν και η διωξη οικονομικη εγκληματος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, greekfragma είπε

Η μεγάλη πλάκα θα είναι όταν θα έρθει η στιγμή που θα ζητήσουν οι αρχές από το insomnia προσωπικά δεδομένα IP's και email καταχώρησης λογαριασμών...

Γιατί σύντομα....κάποιος με τις κατάλληλες νομικές γνώσεις και προσβάσεις θα το πράξει.

πολυ θα το ήθελα και εγώ αυτό ειλικρινά. Ανάθεμα αν έχει πάρει ένας τα λεφτά του πίσω! 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, akridas47 είπε

πολυ θα το ήθελα και εγώ αυτό ειλικρινά. Ανάθεμα αν έχει πάρει ένας τα λεφτά του πίσω! 

Θα εκπλαγείς από το ποιοί θα έχουν πρόβλημα αν αυτο συμβεί. Δεν θα είναι αυτοί που πήραν τα χρήματα τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, Nantiakarel είπε

δυστυχως το εχω λαβει απο 12/5 την ακυρωση και ακομα με μέιλ επιμενουν οτι τα χρηματα τα παρακρατει η τραπεζα, και απο λεφτα τιποτα

Ο συνηγορος του καταναλωτη ειναι δωρεαν και η διωξη οικονομικη εγκληματος

δεν διαφωνώ,θα το δώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, sotirisHD είπε

Θα εκπλαγείς από το ποιοί θα έχουν πρόβλημα αν αυτο συμβεί. Δεν θα είναι αυτοί που πήραν τα χρήματα τους.

τι εννοεις?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου ηρθε απο mobilepoint το ανωτερω mail με συνημμενο, αυτο που τονιζει ειναι να παμε στην τραπεζα να χαρακτηρισουμε την συναλλαγη σε αμφισβητηση και αν ανοιξετε το συν/νο θα δειτε οτι η τραπεζα του ρωταει αν εχει ακυρωθει η παραγγελια για επιστροφη των χρηματων, μου φαινεται οτι βρισκομαστε σε καλο δρομο. αρα αυτος πρεπει να ειχε χρεος στην τραπεζα και του δεσμευε τα λεφτα των πελατων του, υποθετω, γιατι στα χερια του αυτος δεν εχει παρει χρηματα, ολα αυτα ειναι στο λογαριασμο του pos και στο τελος γινεται η εκκαθαριση, δουλευα σε τραπεζα και το εχω δουλεψει το κομματι με τους εμπορους με τα pos, συμψηφιζει η τραπεζα τις καταθεσεις και τις ακυρωσεις, αλλα ο πελατης εχει οφειλεςπροφανως στην τραπεζα, του δεσμευει τα χρηματα, αλλα καπου βρηκε ενα παραθυρακι ο mobile και το προσπερασε, η γνωμη μου ειναι, σαν τραπεζικος

2 λεπτά πριν, zeyno είπε

Από ότι βλέπω έκαναν 2 μέρες να απαντήσουν στη τράπεζα 

πρεπει να λειτουργησε το εξωδικο προφανως

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν όντως υπάρχουν τα χρήματα στο λογαριασμό, που πιστεύω πως υπάρχουν, τότε μας δουλεύει η τράπεζα γιατί ξέρει ότι είναι χρήματα που πρέπει να επιστραφούν. Κοινώς μας χρησιμοποιεί για να πιέσει τη Mobilepoint να κανονίσει τυχόν οφειλές της. Όπως και να χει μας δουλεύουν και οι 2. Η mobilepoint γιατί λέει τη μισή αλήθεια και η τράπεζα που μας χρησιμοποιεί.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αμφισβητηση συναλλαγης (1).pdf

Μόλις μου έστειλαν αυτό. Αφορά βέβαια άλλον πελάτη αλλά ίσως το έστειλαν για να δείξουν ότι κάτι γίνεται. Εμένα η τράπεζα μου είπε να περιμένω 45 μερες.

 

Aγαπητοί πελάτες,

Όπως μπορείτε να δείτε από την επισυναπτόμενη αλληλογραφία, η Τράπεζα σε
όσους πελάτες προχώρησαν σε αμφισβήτηση συναλλαγής λόγω μη παραλαβής της
παραγγελίας τους, μας απευθύνει ερώτημα ως επιχείρηση και εμείς από την
πλευρά μας επιβεβαιώνουμε την μη παραλαβή και ζητάμε εκ νέου την
επιστροφή των χρημάτων και αντιλογισμό της παραγγελίας. Με αυτόν τον
τρόπο οι πελάτες αυτοί θα λάβουν υποχρεωτικά τα χρήματα τους πίσω στην
χρεωστική ή πιστωτική τους κάρτα εντός λίγων ημερών.

Σας παρακαλούμε θερμά και σε συνέχεια των όσων σας έχουμε ήδη πει, να
ακολουθήσετε την ίδια διαδικασία (αμφισβήτηση συναλλαγής στις πιστωτικές
ή χρεωστικές κάρτες μέσω των οποίων έγιναν οι πληρωμές) προκειμένου και
εσείς να λάβετε πίσω τα χρήματα σας, όπως ορίζουν οι Γενικοί Όροι
Συναλλαγών και οι διεθνείς κανόνες των συμβάσεων VISA και Mastercard.

Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και τη συνεργασία και ζητούμε
συγγνώμη για μία ακόμη φορά για την ταλαιπωρία σας.

ΥΓ. Για ευνόητους λόγους προστασίας προσωπικών δεδομένων έχουμε
διαγράψει από τη σχετική αλληλογραφία με την Τράπεζα τα στοιχεία
προσδιορισμού της εν λόγω συναλλαγής (αριθμό αναφοράς, στοιχεία κάρτας κλπ).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...