Προς το περιεχόμενο

Mobilepoint.gr


dkoufo1
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το κατάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, Odysster είπε

αν όντως υπάρχουν τα χρήματα στο λογαριασμό, που πιστεύω πως υπάρχουν, τότε μας δουλεύει η τράπεζα γιατί ξέρει ότι είναι χρήματα που πρέπει να επιστραφούν. Κοινώς μας χρησιμοποιεί για να πιέσει τη Mobilepoint να κανονίσει τυχόν οφειλές της. Όπως και να χει μας δουλεύουν και οι 2. Η mobilepoint γιατί λέει τη μισή αλήθεια και η τράπεζα που μας χρησιμοποιεί.

έτσι φαίνεται. Όμως θα έχει να κάνει με τη VISA οπότε θα υποχωρήσει...η τράπεζα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

9 λεπτά πριν, mariannaK91 είπε

αμφισβητηση συναλλαγης (1).pdf 344 kB · 3 downloads

Μόλις μου έστειλαν αυτό. Αφορά βέβαια άλλον πελάτη αλλά ίσως το έστειλαν για να δείξουν ότι κάτι γίνεται. Εμένα η τράπεζα μου είπε να περιμένω 45 μερες.

Aγαπητοί πελάτες,

Όπως μπορείτε να δείτε από την επισυναπτόμενη αλληλογραφία, η Τράπεζα σε
όσους πελάτες προχώρησαν σε αμφισβήτηση συναλλαγής λόγω μη παραλαβής της
παραγγελίας τους, μας απευθύνει ερώτημα ως επιχείρηση και εμείς από την
πλευρά μας επιβεβαιώνουμε την μη παραλαβή και ζητάμε εκ νέου την
επιστροφή των χρημάτων και αντιλογισμό της παραγγελίας. Με αυτόν τον
τρόπο οι πελάτες αυτοί θα λάβουν υποχρεωτικά τα χρήματα τους πίσω στην
χρεωστική ή πιστωτική τους κάρτα εντός λίγων ημερών.

Σας παρακαλούμε θερμά και σε συνέχεια των όσων σας έχουμε ήδη πει, να
ακολουθήσετε την ίδια διαδικασία (αμφισβήτηση συναλλαγής στις πιστωτικές
ή χρεωστικές κάρτες μέσω των οποίων έγιναν οι πληρωμές) προκειμένου και
εσείς να λάβετε πίσω τα χρήματα σας, όπως ορίζουν οι Γενικοί Όροι
Συναλλαγών και οι διεθνείς κανόνες των συμβάσεων VISA και Mastercard.

Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και τη συνεργασία και ζητούμε
συγγνώμη για μία ακόμη φορά για την ταλαιπωρία σας.

ΥΓ. Για ευνόητους λόγους προστασίας προσωπικών δεδομένων έχουμε
διαγράψει από τη σχετική αλληλογραφία με την Τράπεζα τα στοιχεία
προσδιορισμού της εν λόγω συναλλαγής (αριθμό αναφοράς, στοιχεία κάρτας κλπ).

Εμένα πάντως δεν ήρθε κάποιο μειλ από αυτους σήμερα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Odysster είπε

αυτό το έλαβα κι εγώ πριν από λίγο

''Με αυτόν τον
τρόπο οι πελάτες αυτοί θα λάβουν υποχρεωτικά τα χρήματα τους πίσω στην
χρεωστική ή πιστωτική τους κάρτα εντός λίγων ημερών.''

 

Ποιους εννοει? - τους πελατες που εκαναν αμφισβητηση οπως ζητουσαν απο την εταιρια ή ακομα και οσοι κανανε μονοι τους χωρις οδηγιες απο αυτους? Ελπιζω να εννοει και τις 2 περιπτωσεις....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έλαβα και εγώ αυτό το email με την αμφισβήτηση. Εγώ πάντως συνεχίζω και προβληματίζομαι γιατί η όλη φάση με τα χρήματα γίνεται μέσω Λαμίας.  Και γιατί σε όλα του τα email κατηγορεί τρίτους ενώ εξαρχής αυτοί έχουν κάνει την βλακεία;  Και μόνο το ότι ήταν εξαφανισμενοι, δεχόντουσαν τόσες παραγγελίες ενώ ήδη βρισκόντουσαν σε αδυναμία να ανταποκριθούν έχοντας θέμα με προμηθευτές κτλ κτλ για μένα από ένα σημείο και μετά δεν τα λες συμπτώσεις όλα αυτά. Η τράπεζα θα τα δώσει τα λεφτά και προσωπικά τα email του τα θεωρώ πολύ παραπλανητικά προσπαθώντας να ρίξει αλλου τις ευθύνες. Βέβαια ένας θεός ξέρει πως και τι με όσους έχουν πάρει τα χρήματα αφού είχαν πληρώσει με κατάθεση...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, aggelosagg είπε

Να ρωτήσω όποιον γνωρίζει?

Σήμερα στην Πειραιώς, μου είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι επειδή η συναλλαγή είναι του τύπου:

Μεταφορά προς τρίτους εντός τράπεζας/μέσω Winbank

Τους ζήτησα να προσπαθήσουν τουλάχιστον να επικοινωνήσουν με την κάτοχο του λογαριασμού , για να φανεί έστω ότι ασχολούνται ... ούτε αυτό μπορούν να κάνουν.

Ισχύει και για τις άλλες τράπεζες αυτό? Δηλαδή μόνο στις αγορές με κάρτα μπορούν να παίξουν κάποιο ρόλο?

όταν λέμε κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό "τρίτου"

αυτό γίνεται είτε στον γκισέ της τράπεζας σου ή της τράπεζας του

ή με ηλεκτρονικό τρόπο μέσω του web banking της τράπεζας σου στέλνεις έμβασμα/κατάθεση/μεταφορά πες το όπως θες

και στους δύο τρόπους για να πάρεις τα χρήματα σου πίσω θα πρέπει ο "τρίτος" να δώσει εντολή για επιστροφή ή ακύρωση της συναλλαγής στην τράπεζα του

αλλιώς για να τα πάρεις μόνο μέσω δικαστηρίων

4 ώρες πριν, greekfragma είπε

Η μεγάλη πλάκα θα είναι όταν θα έρθει η στιγμή που θα ζητήσουν οι αρχές από το insomnia προσωπικά δεδομένα IP's και email καταχώρησης λογαριασμών...

Γιατί σύντομα....κάποιος με τις κατάλληλες νομικές γνώσεις και προσβάσεις θα το πράξει.

Από πληροφορία που έφτασε "ανεπιβεβαίωτη"  στα αυτιά μου

αυτή η πληροφορία λέει ότι έχουν ενημερωθεί οι αρμόδιες αστυνομικές/δικαστικές αρχές ώστε να ζητήσουν ότι στοιχεία κριθούν απαραίτητα  (όχι μόνο για το παρών θέμα αλλά και παλιότερα θέματα) από το insomnia.gr.

Αν τελικά προχωρήσει και γίνει έρευνα θα δείξει πολλά πράγματα

Η πλάκα είναι ότι κάθε μέρα που περνάει ξεφυτρώνουν νέα πρόστιμα σε καταστήματα από τις αρμόδιες αρχές προστασίας του καταναλωτή (για να καταλάβετε και το μέγεθος της απάτης και γιατί το κάνουν) γιατί τα χρήματα είναι πολλά...

και εννοείται ότι καταρρίπτεται κάθε δικαιολογία της επιχείρησης

ούτε η CARDLINK έχει ευθύνη όπως διαβάσατε

ούτε η τράπεζα ALPHA BANK

η αμφισβήτηση συναλλαγής με κάρτα γίνεται στην δική σας τράπεζα είτε online είτε τηλεφωνικά είτε σε έντυπη μορφή

η τράπεζα που συνεργάζεται η επιχείρηση δεν έχει καμία δουλειά με εσάς

αν τώρα κάνατε κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό "τρίτου" δηλαδή στο Mobilepoint.gr τότε αυτός θα πρέπει να δώσει εντολή ακύρωσης/επιστροφής των δικών σας χρημάτων στην τράπεζα με την οποία συνεργάζεται

αλλά αν την έχει "φεσώσει" με χρέη τότε δεν γίνεται κάτι

και ο μόνος τρόπος να πάρετε τα δικά σας χρήματα είναι μέσω δικαστηρίων αλλά αυτό κοστίζει...και πιθανόν να  σας συμφέρει "ομαδική κίνηση" ή ζητήσετε νομική βοήθεια από την ΕΚΠΟΙΖΩ.

 

4 ώρες πριν, sotirisHD είπε

Θα εκπλαγείς από το ποιοί θα έχουν πρόβλημα αν αυτο συμβεί. Δεν θα είναι αυτοί που πήραν τα χρήματα τους.

τι εννοείς?

Επεξ/σία από ikorolis
διορθώσεις
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 λεπτά πριν, ikorolis είπε

αν τώρα κάνατε κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό "τρίτου" δηλαδή στο Mobilepoint.gr τότε αυτός θα πρέπει να δώσει εντολή ακύρωσης/επιστροφής των δικών σας χρημάτων στην τράπεζα με την οποία συνεργάζεται

αλλά αν την έχει "φεσώσει" με χρέη τότε δεν γίνεται κάτι

και ο μόνος τρόπος να πάρετε τα δικά σας χρήματα είναι μέσω δικαστηρίων αλλά αυτό κοστίζει...και πιθανόν να  σας συμφέρει "ομαδική κίνηση" ή ζητήσετε νομική βοήθεια από την ΕΚΠΟΙΖΩ.

τι εννοείς?

Τι εννοείς όταν λες τι εννοώ;

Αυτό το οποίο μου ζητάς να εξηγήσω δεν είναι μια δημόσια τοποθέτησή μου αλλά απάντηση σε ένα συγκεκριμένο μέλος.

Ακόμα κι αν είχα την πρόθεση να εξηγήσω στο κάθε μέλος ξεχωριστά τι εννοώ, φαντάζεσαι τι καθυστερήσεις θα υπάρξουν.

 

Όσο για τις μεταφορές μεταξύ λογαριασμών, η τράπεζα δεν έχει καμία δουλειά ούτε εμπλέκεται πουθενά.

Αρκεί ο τρίτος να έχει τα χρήματα και την πρόθεση να δώσει την εντολή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
1 ώρα πριν, sotirisHD είπε

Τι εννοείς όταν λες τι εννοώ;

Αυτό το οποίο μου ζητάς να εξηγήσω δεν είναι μια δημόσια τοποθέτησή μου αλλά απάντηση σε ένα συγκεκριμένο μέλος.

Ακόμα κι αν είχα την πρόθεση να εξηγήσω στο κάθε μέλος ξεχωριστά τι εννοώ, φαντάζεσαι τι καθυστερήσεις θα υπάρξουν.

Όσο για τις μεταφορές μεταξύ λογαριασμών, η τράπεζα δεν έχει καμία δουλειά ούτε εμπλέκεται πουθενά.

Αρκεί ο τρίτος να έχει τα χρήματα και την πρόθεση να δώσει την εντολή.

για το πρώτο σκέλος έχεις δίκιο δεν έπρεπε να ρωτήσω

θα μάθουμε σύντομα τα νέα

για το δεύτερο που λες αυτό είπα και εγώ δεν είπα κάτι το διαφορετικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, ikorolis είπε

για το πρώτο σκέλος έχεις δίκιο δεν έπρεπε να ρωτήσω

θα μάθουμε σύντομα τα νέα

για το δεύτερο που λες αυτό είπα και εγώ δεν είπα κάτι το διαφορετικό.

Όχι Ηλία μου δεν είπες αυτό. Είπες ότι αν η εταιρία έχει χρέη προς την τράπεζα τότε δεν γίνεται τίποτα.

Μόνο που η εταιρία έχει λογαριασμούς σε τέσσερις τράπεζες αν θυμάμαι καλά.

Επίσης το ότι κάποιος έχει χρέος προς την τράπεζα δεν συνεπάγεται δέσμευση λογαριασμών.

Αν ήταν έτσι το μεγαλύτερο ποσοστό των ιδιωτών που έχουν συνάψει δάνεια πάσης φύσεως με κάποια τράπεζα

και αντίστοιχα και οι ανάλογες επιχειρήσεις δεν θα μπορούσαν να κάνουν καμία συναλλαγή.

 

Επεξ/σία από sotirisHD
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, sotirisHD είπε

Όχι Ηλία μου δεν είπες αυτό. Είπες ότι αν η εταιρία έχει χρέη προς την τράπεζα τότε δεν γίνεται τίποτα.

Μόνο που η εταιρία έχει λογαριασμούς σε τέσσερις τράπεζες αν θυμάμαι καλά.

Επίσης το ότι κάποιος έχει χρέος προς την τράπεζα δεν συνεπάγεται δέσμευση λογαριασμών.

Αν ήταν έτσι το μεγαλύτερο ποσοστό των ιδιωτών που έχουν συνάψει δάνεια πάσης φύσεως με κάποια τράπεζα

και αντίστοιχα και οι ανάλογες επιχειρήσεις δεν θα μπορούσαν να κάνουν καμία συναλλαγή.

Σωτήρη μάλλον δεν κατάλαβες τι έγραψα και δεν θέλω να επαναλαμβάνω πράγματα που γίνονται κουραστικά για άλλους και με κράζουν με το δίκιο τους.

είπα

αν έχεις πληρώσει με κάρτα κάνεις αμφισβήτηση συναλλαγής στην δική σου τράπεζα (με τον όποιο τρόπο) και τα χρήματα επιστρέφονται από την τράπεζα σου

αν έχεις πληρώσει με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό είτε στον γκισέ είτε ηλεκτρονικά

για να γίνει αμφισβήτηση συναλλαγής θα πρέπει ο κάτοχος του τραπεζικού λογαριασμού ο "τρίτος" δηλαδή να δώσει την εντολή για ακύρωση της συναλλαγής και επιστροφή των χρημάτων

αλλιώς μέσω δικαστηρίου

άλλος τρόπος να τα πάρεις δεν υπάρχει

παίζει το σενάριο "δέσμευσης τραπεζικών λογαριασμών.

"νομίζω" ότι έχει μόνο στην ALPHA BANK λογαριασμό η συγκεκριμένη επιχείρηση.

Επεξ/σία από ikorolis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, ikorolis είπε

Σωτήρη μάλλον δεν κατάλαβες τι έγραψα και δεν θέλω να επαναλαμβάνω πράγματα που γίνονται κουραστικά για άλλους και με κράζουν με το δίκιο τους.

είπα

αν έχεις πληρώσει με κάρτα κάνεις αμφισβήτηση συναλλαγής στην δική σου τράπεζα (με τον όποιο τρόπο) και τα χρήματα επιστρέφονται από την τράπεζα σου

αν έχεις πληρώσει με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό είτε στον γκισέ είτε ηλεκτρονικά

για να γίνει αμφισβήτηση συναλλαγής θα πρέπει ο κάτοχος του τραπεζικού λογαριασμού ο "τρίτος" δηλαδή να δώσει την εντολή για ακύρωση της συναλλαγής και επιστροφή των χρημάτων

αλλιώς μέσω δικαστηρίου

άλλος τρόπος να τα πάρεις δεν υπάρχει

παίζει το σενάριο "δέσμευσης τραπεζικών λογαριασμών.

"νομίζω" ότι έχει μόνο στην ALPHA BANK λογαριασμό η συγκεκριμένη επιχείρηση.

Αν δεν κάνεις τον κόπο ούτε να διαβάσεις τι έχεις γράψει δεν φταίω εγώ.

Υπάρχει και στο δικό σου κείμενο υπάρχει και στη δική μου παράθεση.

Το ότι δεν ξέρεις πόσους λογαριασμούς έχουν είναι λογικό αφού εσύ δεν έκανες αγορά από εκεί

και προφανώς δεν το έψαξες γιατί δεν σε αφορούσε.

Το σίγουρο είναι ότι αυτό που προέχει είναι να ξεμπλέξουν οι άνθρωποι που έχουν πληρώσει με κάρτες.

Τα υπόλοιπα είναι κουβέντες καφενείου και μπορούμε να τις κάνουμε αργότερα.

Σχόλιο 2020-05-21 021502.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Μόλις τώρα, sotirisHD είπε

Αν δεν κάνεις τον κόπο ούτε να διαβάσεις τι έχεις γράψει δεν φταίω εγώ.

Υπάρχει και στο δικό σου κείμενο υπάρχει και στη δική μου παράθεση.

Το ότι δεν ξέρεις πόσους λογαριασμούς έχουν είναι λογικό αφού εσύ δεν έκανες αγορά από εκεί

και προφανώς δεν το έψαξες γιατί δεν σε αφορούσε.

Το σίγουρο είναι ότι αυτό που προέχει είναι να ξεμπλέξουν οι άνθρωποι που έχουν πληρώσει με κάρτες.

Τα υπόλοιπα είναι κουβέντες καφενείου και μπορούμε να τις κάνουμε αργότερα.

Σχόλιο 2020-05-21 021502.jpg

αυτό προηγείται να πάρουν τα χρήματα τους πίσω

να ξεμπλέξουν

για το τελευταίο έχεις δίκιο δεν είμαι πελάτης - δεν έχω ψωνίσει για αυτό είπα και το "νομίζω"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, sotirisHD είπε

Όχι Ηλία μου δεν είπες αυτό. Είπες ότι αν η εταιρία έχει χρέη προς την τράπεζα τότε δεν γίνεται τίποτα.

Μόνο που η εταιρία έχει λογαριασμούς σε τέσσερις τράπεζες αν θυμάμαι καλά.

Επίσης το ότι κάποιος έχει χρέος προς την τράπεζα δεν συνεπάγεται δέσμευση λογαριασμών.

Αν ήταν έτσι το μεγαλύτερο ποσοστό των ιδιωτών που έχουν συνάψει δάνεια πάσης φύσεως με κάποια τράπεζα

και αντίστοιχα και οι ανάλογες επιχειρήσεις δεν θα μπορούσαν να κάνουν καμία συναλλαγή.

Δεν εχουμε να χωρισουμε τιποτα αλλα αμα κανείς μια ερευνα εδω μεσα θα δεις οτι η αλφα δεν εχει δωσει δραχμη πισω σε αντιθεση με την εθνικη και την γιουρομπανκ.Και βεβαιως η τραπεζα μπορει να δεσμεύσει λογαριασμους  για ψιλου πηδημα ποσο μαλλον οταν εχει μερικα χιλιαρικα σε αμφισβήτηση που απο καπου πρεπει να τα πληρωσει.Ειδηκα οι επαγελματιες βογκάνε απο της τραπεζες και τις αυθαιρεσιες τους.Με αυτα που λεω δεν εχω καμια προθεση να βγαλω λαδι το μαγαζι απλα επισημαίνω κατι που ειναι προφανες και να βαλω αλλη μια έγνοια στο κεφαλι σας.

Αυτα και κακώς ανακατεύτηκα μου φαίνεται

Επεξ/σία από SPYRER_007
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
6 λεπτά πριν, pasxaliskar είπε

τελικα εισαι ασταματητος... χτες λες τελευταιο ποστ σημερα βλεπω αλλα 15.. βαρα αγορι μου ποστ βαρα 

Δεν υπάρχει λόγος να γράψω μηνύματα φίλε μου άλλωστε όπως είπες δεν έχουμε να χωρίσουμε κάτι.

Μπήκα απλά να επιβεβαιώσω την ανεπιβεβαίωτη πληροφορία περί έρευνας που θα γίνει από τις αρχές με στοιχεία από την παρούσα ιστοσελίδα αλλά και από άλλες ιστοσελίδες.

4 ώρες πριν, SPYRER_007 είπε

Δεν εχουμε να χωρισουμε τιποτα αλλα αμα κανείς μια ερευνα εδω μεσα θα δεις οτι η αλφα δεν εχει δωσει δραχμη πισω σε αντιθεση με την εθνικη και την γιουρομπανκ.Και βεβαιως η τραπεζα μπορει να δεσμεύσει λογαριασμους  για ψιλου πηδημα ποσο μαλλον οταν εχει μερικα χιλιαρικα σε αμφισβήτηση που απο καπου πρεπει να τα πληρωσει.Ειδηκα οι επαγελματιες βογκάνε απο της τραπεζες και τις αυθαιρεσιες τους.Με αυτα που λεω δεν εχω καμια προθεση να βγαλω λαδι το μαγαζι απλα επισημαίνω κατι που ειναι προφανες και να βαλω αλλη μια έγνοια στο κεφαλι σας.

Αυτα και κακώς ανακατεύτηκα μου φαίνεται

Σε συναλλαγές με κάρτες όλες οι τράπεζες είναι υποχρεωμένες να επιστρέψουν τα χρήματα όταν γίνει αμφισβήτηση της συναλλαγής είναι απαραίτητη προϋπόθεση από την VISA/MASTERCARD.

Σε συναλλαγές με κατάθεση χρημάτων σε τραπεζικούς λογαριασμούς τρίτων ισχύουν αλλά πράγματα ακόμα και δεσμεύσεις.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...