Προς το περιεχόμενο

Mobilepoint.gr


dkoufo1
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το κατάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Kαλημέρα παιδιά! Είχα κάνει παραγγελία 5/5/2020 μετά τα πράγματα κύλισαν όπως φαντάζεστε. Εν τέλη χθες πήρα τα χρήματά μου πίσω μετά από πολλά τηλέφωνα και mail! Όποιος θέλει να μου στείλει μήνυμα να βοηθήσω όπως μπορω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

34 λεπτά πριν, pateris99 είπε

Kαλημέρα παιδιά! Είχα κάνει παραγγελία 5/5/2020 μετά τα πράγματα κύλισαν όπως φαντάζεστε. Εν τέλη χθες πήρα τα χρήματά μου πίσω μετά από πολλά τηλέφωνα και mail! Όποιος θέλει να μου στείλει μήνυμα να βοηθήσω όπως μπορω

Με κατάθεση ειχες κανει την παραγγελία ?η καρτα ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απ΄ όσα έχω διαβάσει εδώ μέσα (μπορεί να μου έχει ξεφύγει και κάτι φυσικά...) έχουμε λοιπόν τις εξής περιπτώσεις:

1) Πελάτες που πλήρωσαν με μεταφορά (έμβασμα όπως θέλετε πείτε το): φαίνεται ότι είναι κατηγορία πελατών που έχουν πάρει σε μεγάλο ποσοστό τα χρήματα τους πίσω... Τονίζω το "φαίνεται" γιατί άντε βγάλε άκρη τι πραγματικά ισχύει και τι όχι.

2) Πελάτες που πλήρωσαν με πιστωτική, οποιασδήποτε τράπεζας: οι μεγάλοι χαμένοι καθώς απ΄ όσο φαίνεται ελάχιστοι έχουν πάρει τα χρήματα τους πίσω. Και αυτοί που τα έχουν πάρει, το έχουν "πετύχει" με κάποιον μαγικό τρόπο. Επικοινωνώντας απευθείας με τον κυρ. Γιώργη τον κανατά και πείθοντας τον να τους κάνει κατάθεση σε κάποιον τραπεζικό λογαριασμό. Απ΄ όσο θυμάμαι ούτε ένας που έχει πληρώσει με πιστωτική δεν έχει δει πίστωση στην πιστωτική του (επιστροφή των χρημάτων του δλδ.).

Επίσης συμβαίνουν στο παράλληλο σύμπαν της Mobile Point και τα εξής:

1) Επειδή μας αγαπάει, μας έχει πει 100 φορές να κάνουμε "αμφισβήτηση συναλλαγής" (σε όσους έχουμε πληρώσει με πιστωτική κάρτα) στην Τράπεζα μας.

ΟΚ, το κάναμε. Και η Τράπεζα μας ακόμα το σκέφτεται μάλλον... Τουλάχιστον στην περίπτωση μου, δεν είχα κανένα σημάδι ζωής...

2) Επειδή την πνίγει το δίκιο της (την Mobile Point) έχει στείλει εξώδικο σε Alphabank και σε cardlink (η παντελώς...άσχετη με το θέμα) ώστε να κινητοποιηθεί και να μας δώσει τα λεφτά μας πίσω.

3) Επειδή είναι σοβαροί επαγγελματίες (για την Mobile Point πάντα μιλάω) μας στέλνει και παράδειγμα πελάτη για τον οποίο ρωτάει η Alphabank και επιβεβαιώνει η Mobile Point ότι δεν ολοκληρώθηκε η συναλλαγή, οπότε και παίρνει τα χρήματα του πίσω.

4) Επειδή η επιχειρηματική της δραστηριότητα πηγαίνει "πετώντας" απ΄όσο φαίνεται κλείνει (;) το κατάστημα στη Γλυφάδα και έχει ανοίξει ένα στο Χολαργό. Ισχύει αυτό όντως;

5) Επειδή τα logistics τους πετάνε, αυτή τη στιγμή συνεχίζει να δέχεται παραγγελίες και δηλώνει ότι τις εξυπηρετεί κιόλας.

Η όλη εικόνα μου βγάζει ψυχεδέλεια: κανένα pattern, καμία λογική, τυχαίες ενέργειες που άλλοτε πιάνουν άλλοτε οχι κλπ. Η θεωρία του χάους στα καλύτερα της 

Πραγματικά, εάν δεν μου είχαν σπάσει τα νεύρα, θα διασκέδαζα πάρα πολύ με την κατάσταση. 

Επίσης έχω θαυμάσει και τις Τράπεζες (Alpha-Eurobank) στις οποίες έχω απευθυνθεί γραπτώς και ακόμα περιμένω οποιαδήποτε απάντηση. Όχι ότι είχα και ποτέ εμπιστοσύνη στην ταχύτητα "αντίδρασης" των Τραπεζών, αλλά πάντα είναι συγκλονιστικό να βλέπεις πως σε αντιμετωπίζουν τέτοια "θηρία".

Συνεχίζουμε ακάθεκτοι !

Υ.Γ1: Όντως υπάρχει κατάστημα στο Χολαργό; Λειτουργεί; Αν είναι να πάμε από εκεί ρε παιδιά, να γνωρίζουμε και τον κυρ. Γιώργη και την κα.Σοφία και να τους δώσουμε και βραβείο επιχειρηματικότητας !!!

Υ.Γ2: Συγχωρείστε μου το ότι κάνω πλάκα. Απλά έχω εκνευριστεί τόσο πολύ με αυτή την κατάσταση και την ολιγωρία όλων (και των Τραπεζών) που είπα να "διασκεδάσω" λίγο την κατάσταση. Κατά τ΄ άλλα και εγώ στην αναμονή είμαι και στο "ψήσιμο" μία ομαδικής αγωγής με κάποιους άλλους που μαζευτήκαμε στο insomnia. Κυρ. Γιώργη διαβάζεις;

 

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, alex19871987 είπε

Μακάρι να τους ρίξει ένα πρόστιμο βαρβατο.αλλα και να τους ριξει παίζει να το γλιτώσουν??

Ότι πρόστιμο και να τους ρίξει δεν θα πληρώσει τίποτα η εταιρεία γιατί είναι ΙΚΕ... και τους ιδιοκτήτες της (η και τους μετόχους της) δεν τους ακουμπάει ο νόμος γιατί είναι ΙΚΕ...για τα μάτια του κόσμου είναι αυτά τα "πρόστιμα"…!!!

Επεξ/σία από mpampisaloniki
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, mpampisaloniki είπε

Ότι πρόστιμο και να τους ρίξει δεν θα πληρώσει τίποτα η εταιρεία γιατί είναι ΙΚΕ... και τους ιδιοκτήτες της (η και τους μετόχους της) δεν τους ακουμπάει ο νόμος γιατί είναι ΙΚΕ...για τα μάτια του κόσμου είναι αυτά τα "πρόστιμα"…!!!

Εξαιρετικά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, Angelos1970 είπε

3) Επειδή είναι σοβαροί επαγγελματίες (για την Mobile Point πάντα μιλάω) μας στέλνει και παράδειγμα πελάτη για τον οποίο ρωτάει η Alphabank και επιβεβαιώνει η Mobile Point ότι δεν ολοκληρώθηκε η συναλλαγή, οπότε και παίρνει τα χρήματα του πίσω.

Αυτή η επιστολή που δείχνουν είναι τυπική ενημέρωση ότι έγινε αμφισβήτηση συναλλαγής από πελάτη σε χρέωση κάρτας. Το κάνουν όλες οι τράπεζες για κάθε αμφισβήτηση συναλλαγής πελάτη ανεξάρτητα από όλες τις άλλες πτυχές του προβλήματος για να είναι καλυμμένες στις συμβατικές υποχρεώσεις τους ότι τήρησαν τα πάντα μέχρι κεραίας και ότι τηρήθηκε το δικαίωμα του εμπόρου για ένσταση στην υπόθεση που άνοιξε η τράπεζα. 

28 λεπτά πριν, Angelos1970 είπε

Επίσης έχω θαυμάσει και τις Τράπεζες (Alpha-Eurobank) στις οποίες έχω απευθυνθεί γραπτώς και ακόμα περιμένω οποιαδήποτε απάντηση. Όχι ότι είχα και ποτέ εμπιστοσύνη στην ταχύτητα "αντίδρασης" των Τραπεζών, αλλά πάντα είναι συγκλονιστικό να βλέπεις πως σε αντιμετωπίζουν τέτοια "θηρία".

Φυσικά με την ίδια λογική των τραπεζών δεν θα απαντήσουν στον πελάτη πριν "τελεσιδικήσει" η εξέταση του αιτήματος του γιατί  δεν έχουν τέτοια ρητή υποχρέωση από την σύμβαση με την VISA όπως η προηγούμενη υποχρέωση που έχουν για την αποστολή ειδοποίησης στον έμπορο και δεν θέλουν να δεσμευτούν προκαταβολικά για την έκβαση ούτε θα ενημερώσουν επίσημα ποιο είναι το πρόβλημα.

Επεξ/σία από patclo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
20 λεπτά πριν, Angelos1970 είπε

Απ΄ όσα έχω διαβάσει εδώ μέσα (μπορεί να μου έχει ξεφύγει και κάτι φυσικά...) έχουμε λοιπόν τις εξής περιπτώσεις:

1) Πελάτες που πλήρωσαν με μεταφορά (έμβασμα όπως θέλετε πείτε το): φαίνεται ότι είναι κατηγορία πελατών που έχουν πάρει σε μεγάλο ποσοστό τα χρήματα τους πίσω... Τονίζω το "φαίνεται" γιατί άντε βγάλε άκρη τι πραγματικά ισχύει και τι όχι.

2) Πελάτες που πλήρωσαν με πιστωτική, οποιασδήποτε τράπεζας: οι μεγάλοι χαμένοι καθώς απ΄ όσο φαίνεται ελάχιστοι έχουν πάρει τα χρήματα τους πίσω. Και αυτοί που τα έχουν πάρει, το έχουν "πετύχει" με κάποιον μαγικό τρόπο. Επικοινωνώντας απευθείας με τον κυρ. Γιώργη τον κανατά και πείθοντας τον να τους κάνει κατάθεση σε κάποιον τραπεζικό λογαριασμό. Απ΄ όσο θυμάμαι ούτε ένας που έχει πληρώσει με πιστωτική δεν έχει δει πίστωση στην πιστωτική του (επιστροφή των χρημάτων του δλδ.).

Επίσης συμβαίνουν στο παράλληλο σύμπαν της Mobile Point και τα εξής:

1) Επειδή μας αγαπάει, μας έχει πει 100 φορές να κάνουμε "αμφισβήτηση συναλλαγής" (σε όσους έχουμε πληρώσει με πιστωτική κάρτα) στην Τράπεζα μας.

ΟΚ, το κάναμε. Και η Τράπεζα μας ακόμα το σκέφτεται μάλλον... Τουλάχιστον στην περίπτωση μου, δεν είχα κανένα σημάδι ζωής...

2) Επειδή την πνίγει το δίκιο της (την Mobile Point) έχει στείλει εξώδικο σε Alphabank και σε cardlink (η παντελώς...άσχετη με το θέμα) ώστε να κινητοποιηθεί και να μας δώσει τα λεφτά μας πίσω.

3) Επειδή είναι σοβαροί επαγγελματίες (για την Mobile Point πάντα μιλάω) μας στέλνει και παράδειγμα πελάτη για τον οποίο ρωτάει η Alphabank και επιβεβαιώνει η Mobile Point ότι δεν ολοκληρώθηκε η συναλλαγή, οπότε και παίρνει τα χρήματα του πίσω.

4) Επειδή η επιχειρηματική της δραστηριότητα πηγαίνει "πετώντας" απ΄όσο φαίνεται κλείνει (;) το κατάστημα στη Γλυφάδα και έχει ανοίξει ένα στο Χολαργό. Ισχύει αυτό όντως;

5) Επειδή τα logistics τους πετάνε, αυτή τη στιγμή συνεχίζει να δέχεται παραγγελίες και δηλώνει ότι τις εξυπηρετεί κιόλας.

Η όλη εικόνα μου βγάζει ψυχεδέλεια: κανένα pattern, καμία λογική, τυχαίες ενέργειες που άλλοτε πιάνουν άλλοτε οχι κλπ. Η θεωρία του χάους στα καλύτερα της 

Πραγματικά, εάν δεν μου είχαν σπάσει τα νεύρα, θα διασκέδαζα πάρα πολύ με την κατάσταση. 

Επίσης έχω θαυμάσει και τις Τράπεζες (Alpha-Eurobank) στις οποίες έχω απευθυνθεί γραπτώς και ακόμα περιμένω οποιαδήποτε απάντηση. Όχι ότι είχα και ποτέ εμπιστοσύνη στην ταχύτητα "αντίδρασης" των Τραπεζών, αλλά πάντα είναι συγκλονιστικό να βλέπεις πως σε αντιμετωπίζουν τέτοια "θηρία".

Συνεχίζουμε ακάθεκτοι !

Υ.Γ1: Όντως υπάρχει κατάστημα στο Χολαργό; Λειτουργεί; Αν είναι να πάμε από εκεί ρε παιδιά, να γνωρίζουμε και τον κυρ. Γιώργη και την κα.Σοφία και να τους δώσουμε και βραβείο επιχειρηματικότητας !!!

Υ.Γ2: Συγχωρείστε μου το ότι κάνω πλάκα. Απλά έχω εκνευριστεί τόσο πολύ με αυτή την κατάσταση και την ολιγωρία όλων (και των Τραπεζών) που είπα να "διασκεδάσω" λίγο την κατάσταση. Κατά τ΄ άλλα και εγώ στην αναμονή είμαι και στο "ψήσιμο" μία ομαδικής αγωγής με κάποιους άλλους που μαζευτήκαμε στο insomnia. Κυρ. Γιώργη διαβάζεις;

σύμφωνα με το ΓΕΜΗ υπάρχει Mobilepoint ΙΚΕ με έδρα τον Χολαργό (μπορείς να δεις την διεύθυνση από το ΓΕΜΗ να πας μια βόλτα) αν και τσάμπα θα το κάνεις δεν νομίζω να υπάρχει κανείς ούτε στον Χολαργό ούτε στην Γλυφάδα.

κατά τα άλλα έχεις απόλυτα δίκιο 100%

2 λεπτά πριν, patclo είπε

Αυτή η επιστολή που δείχνουν είναι τυπική ενημέρωση ότι έγινε αμφισβήτηση συναλλαγής από πελάτη σε χρέωση κάρτας. Το κάνουν όλες οι τράπεζες για κάθε αμφισβήτηση συναλλαγής πελάτη ανεξάρτητα από όλες τις άλλες πτυχές του προβλήματος για να είναι καλυμμένες στις συμβατικές υποχρεώσεις τους ότι τήρησαν τα πάντα μέχρι κεραίας. 

Φυσικά με την ίδια λογική των τραπεζών δεν θα απαντήσουν στον πελάτη πριν "τελεσιδικήσει" η εξέταση του αιτήματος του γιατί  δεν έχουν τέτοια ρητή υποχρέωση από την σύμβαση με την VISA όπως η προηγούμενη υποχρέωση που έχουν για την αποστολή ειδοποίησης στον έμπορο και δεν θέλουν να δεσμευτούν προκαταβολικά για την έκβαση ούτε θα ενημερώσουν επίσημα ποιο είναι το πρόβλημα.

να σε ενημερώσω ότι προβλέπεται χρονικό όριο σε αμφισβήτηση συναλλαγής πληρωμής με κάρτα (από τους οργανισμούς VISA/MASTERCARD) δεν γνωρίζω το ακριβώς όριο (αν θυμάμαι καλά είναι οι (14) δεκατέσσερις ημέρες)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, ikorolis είπε

Σωτήρη μάλλον δεν κατάλαβες τι έγραψα και δεν θέλω να επαναλαμβάνω πράγματα που γίνονται κουραστικά για άλλους και με κράζουν με το δίκιο τους.

είπα

αν έχεις πληρώσει με κάρτα κάνεις αμφισβήτηση συναλλαγής στην δική σου τράπεζα (με τον όποιο τρόπο) και τα χρήματα επιστρέφονται από την τράπεζα σου

αν έχεις πληρώσει με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό είτε στον γκισέ είτε ηλεκτρονικά

για να γίνει αμφισβήτηση συναλλαγής θα πρέπει ο κάτοχος του τραπεζικού λογαριασμού ο "τρίτος" δηλαδή να δώσει την εντολή για ακύρωση της συναλλαγής και επιστροφή των χρημάτων

αλλιώς μέσω δικαστηρίου

άλλος τρόπος να τα πάρεις δεν υπάρχει

παίζει το σενάριο "δέσμευσης τραπεζικών λογαριασμών.

"νομίζω" ότι έχει μόνο στην ALPHA BANK λογαριασμό η συγκεκριμένη επιχείρηση.

Στην αμφισβητηση συναλλαγης αποζημειωνει η ΤΡΑΠΕΖΑ η δικη μας, στην καταθεση απο ο,τι βλεπω αποζημειωνει ο ιδιος, γιατι τελικα εχει συμβουλευθει δικηγορους και ειναι καλυμμενος, και υποθετω οτι οι συναλλαγες με καταθεση ειναι λιγοστες, χωρις να ειμαι τελειως σιγουρη επειδη ειμαι πρωην τραπεζικος και εχω δουλεψει το κομματι pos στην τραπεζα, ο ιδιος δεν παιρνει λεφτα στα χερια του αμεσως μετα απο εκκαθαριση του λογαριασμου πιστεωνεται, απλα πρεπει να εχει υπογραψει σαν εγγυηση τα ποσα που προκυπτουν απο τα pos και του τα τραβαει η τραπεζα, επομενως ο λογαριασμος ειναι μηδενικος και δεν μπορουν να εκταμιευθουν οι ακυρωσεις, η γνωμη μου ειναι και υποθεση κανω

Στην αμφισβητηση συναλλαγης αποζημειωνει η ΤΡΑΠΕΖΑ η δικη μας, στην καταθεση απο ο,τι βλεπω αποζημειωνει ο ιδιος, γιατι τελικα εχει συμβουλευθει δικηγορους και ειναι καλυμμενος, και υποθετω οτι οι συναλλαγες με καταθεση ειναι λιγοστες, χωρις να ειμαι τελειως σιγουρη επειδη ειμαι πρωην τραπεζικος και εχω δουλεψει το κομματι pos στην τραπεζα, ο ιδιος δεν παιρνει λεφτα στα χερια του αμεσως μετα απο εκκαθαριση του λογαριασμου πιστεωνεται, απλα πρεπει να εχει υπογραψει σαν εγγυηση τα ποσα που προκυπτουν απο τα pos και του τα τραβαει η τραπεζα, επομενως ο λογαριασμος ειναι μηδενικος και δεν μπορουν να εκταμιευθουν οι ακυρωσεις, η γνωμη μου ειναι και υποθεση κανω. Θεωρω οτι με καποιο τροπο θα τα παρουμε τα λεφτα μας, απλα η τραπεζα τα εχει εξαντλησει λογω συμφωνιας, και γι αυτος ειναι πιεστικος στην τραπεζα και με τα εξωδικα, και γι αυτο μας πιεζει τοσο πολυ να απευθυνθουμε στην τραπεζα μας για να πιεσει η μια τραπεζα την αλλη,

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα σε όλους! Παρήγγειλα στις 23/4 μια τηλεόραση και ένα πλυντήριο. Περίπου 1000 ευρώ. Τα κατέθεσα στο λογαριασμό τους. Έως χθες δεν είχαν έρθει τα προϊόντα. Τους έστειλα email στο [email protected] και στο [email protected] με συνημμένα τις πληρωμές και τις παραγγελίες ζητώντας την ακύρωση των παραγγελιών και την επιστροφή των χρημάτων στο λογαριασμό μου . Σήμερα μου κατέβαλαν τα χρήματα στην Πειραιώς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην αμφισβητηση συναλλαγης αποζημειωνει η ΤΡΑΠΕΖΑ η δικη μας, στην καταθεση απο ο,τι βλεπω αποζημειωνει ο ιδιος, γιατι τελικα εχει συμβουλευθει δικηγορους και ειναι καλυμμενος, και υποθετω οτι οι συναλλαγες με καταθεση ειναι λιγοστες, χωρις να ειμαι τελειως σιγουρη επειδη ειμαι πρωην τραπεζικος και εχω δουλεψει το κομματι pos στην τραπεζα, ο ιδιος δεν παιρνει λεφτα στα χερια του αμεσως μετα απο εκκαθαριση του λογαριασμου πιστεωνεται, απλα πρεπει να εχει υπογραψει σαν εγγυηση τα ποσα που προκυπτουν απο τα pos και του τα τραβαει η τραπεζα, επομενως ο λογαριασμος ειναι μηδενικος και δεν μπορουν να εκταμιευθουν οι ακυρωσεις, η γνωμη μου ειναι και υποθεση κανω.

Τελικα η EUROBANK Τραπεζα καθυστερει πολυ να ενημερωσει τη συναλλαγη σε αμφισβητηση και ως εκ τουτου χανουμε πολυ χρονο και δεν καθυστερει πολυ η πιεση στη Mobilepoint

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 minutes ago, Stergios1977 said:

Καλημέρα σε όλους! Παρήγγειλα στις 23/4 μια τηλεόραση και ένα πλυντήριο. Περίπου 1000 ευρώ. Τα κατέθεσα στο λογαριασμό τους. Έως χθες δεν είχαν έρθει τα προϊόντα. Τους έστειλα email στο [email protected] και στο [email protected] με συνημμένα τις πληρωμές και τις παραγγελίες ζητώντας την ακύρωση των παραγγελιών και την επιστροφή των χρημάτων στο λογαριασμό μου . Σήμερα μου κατέβαλαν τα χρήματα στην Πειραιώς.

Πως τα κατάφερες με ένα mail να τους βρεις, εγώ τους στέλνω εδώ και τρεις μέρες και τηλ. με αναμονή εως και 25 λεπτά και απάντηση καμία. Φυσικά ο χρόνος παράδοσης ήταν ένας μήνας δλδ περίπου στις μέρες που είμαστε τώρα, αλλά με αυτά που ακούω είμαι πολύ σκεπτικός να το ρισκάρω να περιμένω να έρθει στην Κύπρο. Εδώ οι περισσότεροι δεν τα έχουν πάρει σε περιοχές κοντά στο λεκανοπέδιο της Αττικής πόσο μάλλον σε άλλη χώρα. 

Επεξ/σία από anamenos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα σε όλους

Αλλος ένας ομοιοπαθής εδώ. Εχω παραγγείλει ένα λαπτοπ Huawei, έχω πληρώσει από τις 8/4 μέσω web banking Εθνική. Την μοναδική τηλεφωνική κλήση που μου απάντησαν στις 7/5, μου είπε μια κυρία ότι το προϊόν που παρήγγειλα θα έρθει την Τρίτη 12/5.

Από τότε έως σήμερα ούτε φωνή ούτε ακρόαση. Δεν απαντά κανείς στα δύο τηλέφωνα που έχουν διαθέσιμα, ούτε στα e-mail.

Ανήσυχος για το συμβαίνει ανακάλυψα το παρόν νήμα στο insomnia.

Από ό,τι κατάλαβα διαβάζοντας το νήμα, το μεγαλύτερο πρόβλημα με τις επιστροφές χρημάτων εστιάζεται σε όσους έχουν πληρώσει μέσω Αλφα και κάρτας. Από τους υπολοίπους κάποιοι έχουν δει επιστροφές και θα ήθελα να μάθω πως τα έχουν καταφέρει.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου απάντησαν αυτό μόλις τώρα.

Το έμβασμα το είχα κάνει στην Eurobank Ελλάδος. Ελπίζω να είναι αλήθεια και δεν πειράζει αν δεν παραλάβω την τηλεόραση. 

 

Καλησπέρα σας ,

θα θελαμε να σας ενημερωσουμε οτι λογω μεγαλων καθυστερησεων στην παραδοση εμπορευματος απο τους προμηθευτες μας η παραγγελια σας δεν ειναι δυνατον να ολοκληρωθει σε λογικους χρονους .Για το λογο αυτό και για να αποφυγουμε περαιτερω την ταλαιπωριας σας θα προβουμε σε ολικη επιστροφη της καταθεση σας στον τραπεζικο σας λογαριασμο .Αυτό θα συμβει εντος των επομενων τεσσαρων εργασιμων ημερων κυριως λογω μεγαλου ογκου εργασιων στο λογιστηριο .Ζητουμε την κατανοηση σας και ευελπιστουμε σε μελλοντικη συνεργασια .
θα θελαμε να μας αποστειλετε στο l
ogistirio@mobilepoint.gr το iban και σε ποια τραπεζα ανηκει ο λογαριασμος ωστε να γινει αμεση επιστροφη χρηματων σας.

Με εκτιμηση
Mobilepoint

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 12/5/2020 στις 8:52 ΜΜ, dkoroneos είπε

Προφανώς το μαγαζί έκανε μαζικά τα refunds στις κάρτες στις 9/5 το Σάββατο. Μέσα σε αυτά ήταν και η δικιά μου κάρτα. Μέσω της cardlink διαπίστωσα ότι η εντολή για refund στην κάρτα μου υπάρχει όντως και έχει δρομολογηθεί. Εξαρτάται πια η κάθε τράπεζα πότε θα τρέξει τα batch που φορτίζουν τους λογαριασμούς (π.χ. η Πειραιώς αργεί). Επιπλέον η συναλλαγή vpos λέει EUROBANK PAYMENTS οπότε λογικά όποιος έχει eurobank visa θα τα πάρει γρηγορότερα μαλλον...

Ανακοινωση της cardlink

 

¨Αντιλαμβανόμαστε την ανησυχία σας σχετικά με το θέμα που έχει προκύψει με τις μη εκτελεσθείσες ηλεκτρονικές παραγγελίες του e-shop mobilepoint.gr.

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η Cardlink δεν εμπλέκεται τόσο στις πληρωμές όσο και στις επιστροφές ποσών που προκύπτουν από συναλλαγές  με το συγκεκριμένο e-shop.  Η αναφορά της επιχείρησης στην Cardlink σε σχέση με το πρόβλημα που έχει προκύψει είναι παραπλανητική.

Ο ρόλος της Cardlink στην πραγματοποίηση συναλλαγών περιορίζεται αποκλειστικά στην μετάδοση των συναλλαγών από την επιχείρηση προς την τράπεζα με την οποία η επιχείρηση έχει υπογράψει σχετική σύμβαση.  Η Cardlink έχει λάβει εξώδικο από την συγκεκριμένη επιχείρηση με την οποία ποτέ δεν είχε άμεση συνεργασία και θα προχωρήσει στις νόμιμες ενέργειες προκειμένου να προστατεύσει την εταιρεία.

Η συμβουλή μας προς τους καταναλωτές που έχουν επηρεαστεί από το πρόβλημα με τις μη εκτελεσθείσες ηλεκτρονικές παραγγελίες και ζητούν επιστροφή χρημάτων είναι να απευθυνθούν στην εξυπηρέτηση πελατών της τράπεζάς που έχει εκδώσει την κάρτα που χρησιμοποίησαν προκειμένου να ασκήσουν τα δικαιώματά που τους παρέχονται στα πλαίσια διενέργειας συναλλαγών.

 

 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...