Προς το περιεχόμενο

Mobilepoint.gr


Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το καστάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

μετα απο 3 email που ειχα στειλει τις 3 τελευταιες μερες,σημερα το πρωι εστειλα ενα μαιλ με δηθεν αναφορα οτι εχω κανει καταγγελια σε αστυνιμια,ΣΔΟΕ,υπηρεσια ηλεκτρονικου εγκληματος  και οτι θα εχουν συνεπειες,τελικα μετα απο καμια ωρα μου κατεθεσαν στον λογαριασμο μου ΠΕΙΡΑΙΩΣ το ποσο των 519 ευρω που ειχα καταθεσει.Μαλλον θελουν απειλες για να επιστρεψουν τα χρηματα μας.Καλη συνεχεια και μακαρι να αποζημιωθουν ολοι οι παθοντες... 

Επεξ/σία από ATITHASOS2
  • Haha 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 1,9k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

επειδη εχουν ανοιχθει κατα καιρους πολλα τετοια θεματα απο ανθρωπους που εξαπατηθηκαν κατα τετοιο τροπο και που εν τελη υστερα απο πιεση πηραν τα χρηματα τους πισω ,εχω αρχισει να πιστευω το εξης .

Σκέφτομαι να γράψω βιβλίο με τίτλο "Πώς να γίνεις επιχειρηματίας μέσα σε έναν μήνα" Πρώτο βήμα κάνεις λίγες οικονομίες και μαζεύεις περίπου 600€ που χρειάζονται για το άνοιγμα μιας ΙΚΕ. Δεύτ

Ποιος σου είπε ότι έχουμε παραγγείλει από κατόπιν παραγγελίας όλοι? Πολλοί εδώ μέσα είναι 1-3 και 4-10 εργάσιμες. Με 200 κριτικές μαγαζί του Σκρουτζ ήταν. Είμαστε σε χώρα που πολλοί από μας κοιτάνε κα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Εγω παιδια ειχα παραγγιλει ενα λαπτοπ asus tuf gaming fx505 (DU) στα 900 ευρω και μετα απο ενα μην τωρα δηλαδη ενω ζητησα επιστροφη χρηματων  μου εστειλαν ενα λαπτοπ Asus tuf gaming fx505 (DY) δλδ αλλο μοντελο απο αυτο που εκανα παραγγελια η τιμη του στο σκρουτζ ειναι στα 720 ευρω και αυτοι το πηραν απο τα public 800 ευρω μιλαμε για κοροιδία  τους εστειλα μειλ για να μου δωσουν αυτο που πληρωσα και επειδη μιλησαμε στο τηλεφωνο στην αρχη πριν γινει ολο το φιασκο μου ειχε πει οτι εχω κανει παραγγελια το DU εχω και σε βιντεο που το πληρωνω οπως εχω και σε βιντεο που το ανοιγω. Εχω στειλει μειλ απο χθες που το παρελαβα και δεν απαντανε τι μπορω να κανω για να παρω ειτε τα χρηματα μου πισω ειτε να παρω το λαπτοπ που ζητησα;;;; Προφανως θα αρχισω για μυνησεις και καταγγελιες

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
5 ώρες πριν, Stergios1977 είπε

Έστειλα χθες μία επιστολή στο email τους [email protected] και τους εξήγησα ότι η παράδοση ήταν για 4-10 μέρες, πέρασαν 26 ημέρες και δεν πήρα τίποτα. Τους ενημέρωσα ότι ακυρώνω τις παραγγελίες και ζήτω τα χρήματά μου σε λογαριασμό στην Πειραιώς με το ΙΒΑΝ. Μου έστειλαν μια τυποποιημένη απάντηση που μου ζητούσε το ΙΒΑΝ και να τα στείλω στο email [email protected] Έστειλα την επιστολή και στο email του λογιστηρίου και σήμερα έλαβα τα χρήματα στο λογαριασμό μου στην Πειραιώς. ΥΓ. Επισύναψα στα email μου σκαναρισμένες τις παραγγελίες και τα αποδεικτικά πληρωμής όπου εμπεριέχονται και οι κωδικοί συναλλαγής.

Μαλλουν ειστε απο τους τυχερους...εχω κανει παραγγελια 22 Απριλιου....την ακυρωσα και εχω κανει αμφισβητηση συναλλαγης..εδω και 2 εβδομαδες περιμενω να μου μπουνε τα χρηματα και τιποτα...τους εχω στειλει mail οχι ενα οχι δυο....εχω στειλει και στο λογιστηριο αυτα που στειλατε κι εσεις και τιποτα....τι να πω..ο Θεος Βοηθος...

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
31 minutes ago, Natasatso said:

Μαλλουν ειστε απο τους τυχερους...εχω κανει παραγγελια 22 Απριλιου....την ακυρωσα και εχω κανει αμφισβητηση συναλλαγης..εδω και 2 εβδομαδες περιμενω να μου μπουνε τα χρηματα και τιποτα...τους εχω στειλει mail οχι ενα οχι δυο....εχω στειλει και στο λογιστηριο αυτα που στειλατε κι εσεις και τιποτα....τι να πω..ο Θεος Βοηθος...

Με έμβασμα ή κάρτα; 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
5 ώρες πριν, Stergios1977 είπε

Πιστεύω να μην απευθύνεσαι σε μένα διότι είμαι δικηγόρος από Σέρρες και ότι γράφω είναι ακριβές. Πέρασα 2-3 μέρες μαρτύριο για να καταφέρω να πάρω τα χρήματα που τους κατέθεσα για τις δύο παραγγελίες μου. Δεν απαντούσαν στο τηλέφωνο και όταν διάβασα τα σχόλια στο insomnia μετά από google search για mobilepoint.gr έπεσα από τα σύννεφα. Είμαι στη διάθεση οποιουδήποτε να του στείλω τα αποδεικτικά που έλαβα και τις επιστολές που τους έστειλα. Δεν το πίστευα ούτε ο ίδιος ότι τόσο γρήγορα μου τα επέστρεψαν.

Ίσως να συμβαίνει κάτι τέτοιο. Εγώ από χθες ετοίμασα εξώδικο, είμαι δικηγόρος στο επάγγελμα, καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή και καταγγελία στο ηλεκτρονικό έγκλημα. Επίσης προετοίμαζα και την μήνυση. Όμως σήμερα έλαβα στις 11 μέιλ με τα αποδεικτικά επιστροφής των χρημάτων στην Πειραιώς. Ήλεγξα τον λογαριασμό μου και όλα οκ. Γνώμη μου από δικηγορική εμπειρία  να στείλεις email στο [email protected] με σκαναρισμένα τα αποδεικτικά καταβολής.

E‘γώ στέλνω mail sto [email protected] και δεν το στέλνει το πετάει, ατπεαψδεν ισχύει το mail

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σήμερα εμφανίστε ένα νέο processed χωρίς λοιπές πληροφορίες, στην καρτέλα παραγγελίας μου μετά από 40 μέρες. Μας διαβάζουν μάλλον

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, anamenos είπε

Με έμβασμα ή κάρτα; 

Μεσω καρτας ...δεν εκανα καταθεση ..τραβηχτηκαν τα χρηματα κατευθειαν μολις εκανα την αγορα...αν το εξηγω σωστα...

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 ώρες πριν, Nantiakarel είπε

E‘γώ στέλνω mail sto [email protected] και δεν το στέλνει το πετάει, ατπεαψδεν ισχύει το mail

Εχουν κλεισει τα παντα και φτιαχνουν screenshots στο Photoshop και ψευτικους λογαριασμους εδω.

"Δικηγορε" προσεχε μην χρειαστεις πραγματικο δικηγορο.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
9 ώρες πριν, Angelos1970 είπε

Επίσης έχω θαυμάσει και τις Τράπεζες (Alpha-Eurobank) στις οποίες έχω απευθυνθεί γραπτώς και ακόμα περιμένω οποιαδήποτε απάντηση

Εχω ακριβως την ιδια απορία. Μετα απο πολύ πιεση στην Αλφα, μου εστειλαν το εντυπο της αμφισβήτησης, το ελαβαν (οπως μου ρθε σε αυτοματοποιημενο μειλ) και υστερα ουτε φωνη ουτε ακροαση.. πριν απο αυτό υποτιθεται ειχαν βαλει ενα μειλ σχετικο που τους ειχα στειλει στα επειγοντα (παλι τιποτα). Δεν εχω ιδεα αν εχει γινει η αμφισβητηση κ τι πρεπει να περιμενω γενικα και ειλικρινα εχω βαρεθει απο τη μια να μιλαω με την τραπεζα κ απο την αλλη να στελνω μειλ χωρις ανταποκριση στο mobile point..

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
23 λεπτά πριν, zeyno είπε

και μένα μου το έστειλαν... αντε να δούμε μπας και γίνει τιποτα και δούμε ασπρη μέρα... βέβαια η τράπεζα Alpha μου είπε θέλει 45 μέρες για την αμφισβήτηση

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αποκτά ενδιαφέρον πλέον....

Νόμιζαν οτι θα ξεμπλέξουν εύκολα με αμφισβητήσεις... Αμ δε... 

"Η ΕΚΠΟΙΖΩ προέβη σε καταγγελία προς την Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή,  για ένα ακόμα ηλεκτρονικό κατάστημα, για το οποίο έχει λάβει τις τελευταίες μέρες πλήθος καταγγελιών και ζητά την επιβολή διοικητικών κυρώσεων και την επιστροφή των ποσών που παράνομα παρακρατεί από τους καταναλωτές."

 

 

 

 

  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, HaraBug είπε

Αποκτά ενδιαφέρον πλέον....

Νόμιζαν οτι θα ξεμπλέξουν εύκολα με αμφισβητήσεις... Αμ δε... 

"Η ΕΚΠΟΙΖΩ προέβη σε καταγγελία προς την Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή,  για ένα ακόμα ηλεκτρονικό κατάστημα, για το οποίο έχει λάβει τις τελευταίες μέρες πλήθος καταγγελιών και ζητά την επιβολή διοικητικών κυρώσεων και την επιστροφή των ποσών που παράνομα παρακρατεί από τους καταναλωτές."

Το κράτος και οι φορείς του πρέπει επιτέλους να δείξουν ότι είναι μαζί με τους πολίτες όχι μόνο στις εκλογές. Λοιπόν να επιστραφούν σε όλους μας τα λεφτα και να λήξει με παραδειγματικη τιμωρία όλων είτε λέγονται μαγαζιά είτε σκρουτζ είτε Best price. Να τελειώνει το καλαμπούρακι με όλους αυτούς που δεν προστατεύουν κανέναν μας τελικά. 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, akatsim είπε

Εχουν κλεισει τα παντα και φτιαχνουν screenshots στο Photoshop και ψευτικους λογαριασμους εδω.

"Δικηγορε" προσεχε μην χρειαστεις πραγματικο δικηγορο.

Βουλωμένο γράμμα διαβάζεις.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η μόνη λύση έως τώρα είναι e-mail στο λογιστήριο χωρίς να σας το ζητήσουν με τον κωδικό παραγγελία κ το iban εγώ είχα κάνει κατάθεση μέσω εθνικής κ πήρα τα λεφτά πίσω σήμερα

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Το θέμα έχει κλειδωθεί
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.