Προς το περιεχόμενο

Κάτω από τη βάση στην εξυπηρέτηση οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

«Επιδεινώνονται οι δείκτες ποιότητας των παρεχομένων υπηρεσιών στις τηλεπικοινωνίες. Καθώς οι επιχειρήσεις του κλάδου μειώνουν προσωπικό, αυξάνουν τον αριθμό και την πολυπλοκότητα των προϊόντων τους, οι καταναλωτές βρίσκονται αντιμέτωποι με συνδέσεις που αργούν να τους παραδοθούν, με βλάβες που καθυστερούν να επιδιορθωθούν και τέλος εκφράζουν πολλά παράπονα για το επίπεδο της εξυπηρέτησής τους.

Η επιδείνωση της ποιότητας των υπηρεσιών υφίσταται πολλά χρόνια μέχρι σήμερα και αυτό επιβεβαιώνουν τα στοιχεία που δίνουν οι ίδιοι οι πάροχοι στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ). Ο ΟΤΕ για παράδειγμα στο τέλος του 2012 ήθελε 18 ημέρες για να παραδώσει μια ευρυζωνική σύνδεση στον πελάτη του και στο τέλος της περασμένης χρήσης χρειαζόταν κατά μέσον όρο 44 ημέρες.
[...]»

Αναλυτικότερα στοιχεία στο άρθρο.

https://www.kathimerini.gr/1075564/article/oikonomia/ellhnikh-oikonomia/katw-apo-th-vash-sthn-e3yphrethsh-oi-etaireies-thlepikoinwniwn

Επεξ/σία από kostasgr78
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Να θυμίσουμε ότι τα παραπάνω συμβαίνουν, παρά τα υψηλά κέρδη του κλάδου και τις υψηλότερες τιμές στην Ευρώπη για τις τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...