Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα, να ενημερώσω ότι για την συγκεκριμένη αγορά έκανα επαγγελματικό λογαριασμό στέλνοντας αρχικά τα στοιχεία που μου ζήτησαν. Αφού λοιπόν έκαναν έλεγχο στα στοιχεία μου και στο ΑΦΜ μου, ρίχνω την παραγγελία μου(πωλητής η ΑΜΑΖΟΝ.de), επιλέγω τρόπο αποστολής, επέλεξα πληρωμή με πιστωτική κάρτα (1250,00€) και στο check out μου κλειδώνουν των λογαριασμό !!!! Μου στέλνουν ειδοποίηση ότι παρατήρησαν περίεργη κίνηση και ότι έπρεπε να επικοινωνήσω μαζί τους και να τους στείλω επιπλέον στοιχεία από την κάρτα μου σε έναν αριθμό ΦΑΞ (ναι ακόμη και το ελληνικό δημόσιο το κατήργησε αλλά η ΑΜΑΖΟΝ ΠΟΤΕ!!!!) καθώς ο λογαριασμός μου ήταν κλειδωμένος! Στέλνω λοιπόν και ταυτόχρονα κάλεσα και στην γραμμή επικοινωνίας και τους είπα ότι τα έστειλα και τους έκραξα καθώς επέλεξαν ΦΑΞ και όχι mail και ότι δεν είναι environmental friendly μια εταιρία σαν και αυτούς η κοπέλα ευγενική μου είπε ότι θα ενημερώσει το αρμόδιο τμήμα σχετικά με την αποστολή και με τα παράπονα μου. Την επομένη μου απάντησε το αρμόδιο τμήμα ότι 1) επέλεξαν ΦΑΞ γιατί είναι το πλέον ασφαλές μέσο για να μην υποκλαπούν !!! και ότι θέλουν και id verification !!!! την οποία να την ανεβάσω στην ασφαλή σελίδα τους μέσα απο τον λογαριασμό μου τον οποίον και είχαν κλειδώσει !!!! Ευτυχώς ο malamis1996 με βοήθησε και μου έστειλε την ηλεκτρονική διεύθυνση που είχε στείλει ο ίδιος...στέλνω λοιπόν και την ταυτότητα μου και μετά απο λίγο ξεκλειδώνει ο λογαριασμός μου και μου γράφει ότι η παραγγελία μου προχωράει κανονικά (απο 7-5-2020). Περιμένω μια μέρα καμία αλλαγή, 2 μέρες τίποτα και σήμερα τους έστειλα mail με ερώτηση γιατί  καθυστερούν και πότε θα το στείλουν...

I know that amazon is focus and prioritizing the health and safety orders first, but never the less I have place an order and at least you could provide me with an estimate of the dispatch and delivery plan. I have placed my order by 7th of May and hypothetical the product was kept for my order therefore I believe that you could provide me with the required information's since the order product is essential for my work.
Finally I would like to thank you in advance since I am sure that you are doing your best.
Regards,"

και μου γράφουν σήμερα....

 

Thank you for your message and for your understanding regarding the current situation. As you have already mentioned, we are currently prioritizing health and safety orders. According to that though, we have also decided to not ship specific items outside of Germany. Unfortunately your ordered item is affected by that and we currently do not know, when we will be able to ship the item to your address in Greece. I am really sorry if that causes any inconvenience as I understand that the item is essential for your work. If you are not able to wait any longer, you are always able to cancel the order of course. I hope this helps and thank you for your kind word at the end of your e-mail. Have a nice day!
We'd appreciate your feedback. Please use the buttons below to vote about your experience today.

και φυσικά η συνέχεια

Dear  ......,  
 I would like to point out one or two issues that does not comply with best of practise or the image of your company. First and most important by the time that I placed my order a roughly estimate of the delivery date was appearing on the order page i.e. between 19-23 May.  Also no informations was given that the specific product will not be dispatch from your warehouse until....I do know when (only GOD knows) ???!!!???
You mention "...we have also decided to not ship specific items outside of Germany" can you please provide me with the list of the items that are prompt into this category ?
In addition, I believe that by saying - admitting that you will not sent a number of products until (.....???...) further notice, you are simple misleading your customers since no prior information even until now (of not delivering outside Germany) appears on your web page or was given. THEREFORE YOU SHOULD TAKE OUT THOSE PRODUCTS until further notice. Sorry for my tone, but I was hoping that at least you could provide me with an estimate of the delivery date. I have no problem of canceling my order as long as you take down your sell advertise of the specific items or clearly state that you do not ship the specific items outside Germany.
Please excuse me for my frustration but I honestly believe that amazon represents a multi billion company and I expect to act and perform like one.
Finally, I would like to inform you that I will probably publish our mail communication to couple of technology forums, which I am a member, since I believe that it is ethical that the customers should be aware of the new policy.  
Regards,

Τι να κάνω να τους ακυρώσω....? Η διαφορά στα χρήματα αγοράς από εδώ σε σχέση με αγορά από εκεί είναι αρκετά μεγάλη ~500,00€ οπότε περιμένω? Επέλεξα κυρίως σαν πωλητή την ΑΜΑΖΟΝ για να έχω 2 χρόνια το κεφάλι μου ήσυχο με την εγγύηση - επιστροφές. Αν επιλέξω άλλο πωλητή από Ιταλία ή Γερμανία που δίνει ακόμη και σήμερα ημερομηνία παράδοσης αλλάζει τίποτα σε σχέση με το θέμα της εγγύησης? Ευχαριστώ.

Δημοσ.

καποιες φορες δημιουργουνται τετοιες καταστασεις,εγινε και σε μενα ,οκ θα το ξεπερασεις και θα εισαι μια χαρα,ολα γινονται για την ασφαλεια (φανταζομαι οτι εχεις διαβασει πολλες παρακρουσεις σε κινεζικα σιτε ) και ναι το φαξ ειναι πιο ασφαλες απο το mail και αυτο γιατι κανεις κακοβουλος δεν ασχολειται με το φαξ

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ιστορίες από κινέζικα μαγαζάκια πολλές αλλά να συγκρίνουμε αμαζον με κάθε πωλητή από Ali ή ακόμη και eBay είναι άτοπο.

Γνωρίζεις αν με το επιλέξω κάποιον άλλο πωλητή μέσα από το αμαζον και όχι το αμαζον με καλύπτει η εγγύηση? Σε περίπτωση επιστροφής το στέλνω στον πωλητή ή στο αμαζον?

 

Screenshot_2020-05-13-09-00-25-001_com.amazon.mShop.android.shopping.jpg

Επεξ/σία από liakoudis
Δημοσ.

αρκει να μην ειναι κινεζος (και μιλαω σοβαρα)  εστειλα sub σε πωλητη στην ελβετια (απο το γερμανικο αμαζον το ειχα αγορασει ) και ολα οκ αγορασε φιλος μια κουκλα μεγαλη απο πωλητη κινεζο και εκτος οτι του ηρθε αλλο πραγμα βρωμουσε και χημικα ,εκει το αμαζον δεν δεχτηκε την επιστροφη και τον ειπε να μιλησει με των πωλητη κατευθειαν ο οποιος ομως τον εγραψε 

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...