Προς το περιεχόμενο

LED πισω φωτα πορειας


PPlus

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, bezan είπε

εν το μεταξύ αυτό το μπροστά είναι πολύ κακό, μα πάρα πολύ κακό στον απέναντι που έρχεται, δηλαδή εγώ και όπως φαντάζομαι και πολλοί άλλοι. ένας βλέπει καλύτερα και 5 χειρότερα )))))

Δυστυχώς κάποιοι σκέφτονται μόνο τον εαυτό τους και το χειρότερο δεν σέβονται τους γύρω τους

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, PPlus είπε

Οχι ηταν κανονικες οι λαμπες και απλα οι led δεν λειτουργουν σωστα και αποτι φινεται λογο των χαμηλων watt παιζει να μην φωτιζουν οπως θα επρεπε αφου τα φλας μεσα μου τα αναβοσβηνει λες και ειναι καμμενα

Οχι σωστα τα εβαλα

Ναι γιατι οι φλασιερες για να λειτουργησουν βασιζονται στα watt των λαμπων που αναβουν. Η δοκιμαζεις με αντιστοιχες λαμπες με συμβατοτητα canbus η αλλαζεις φλασιερα με μια που να λειτουργει με led. 

Για τα πισω βγαλε μερικες φωτογραφιες αν μπορεις διπλα διπλα led με την απλη.. να δουμε τα ντουι κλπ αν θες.. μηπως ρε παιδι μου σου εχει ξεφυγει καμια λεπτομερια! Εχω δει και  τετοιες κινεζολαμπες που οπως ειναι οι 2 πολοι κατω, στον ενα που αναβει το φρενο παει κατευθειαν συρματακι πανω και για τα πορειας απο το διπλα πολο εχει μια αντισταση σε γεφυρα για να κοβει την ταση ωστε να αναβουν λιγοτερο. Μαντεψε ποση ωρα κρατησαν οι μουφοαντιστασεις! Με το ζορι 3 λεπτα.. Ισως και αυτες που εβαλες να ειναι σαν αυτες! Γενικα σωστες λυσεις για τετοια εφαρμοφη εχω δει απο τη philips. Ακριβες αλλα λειτουργουν σωστα.. 

1 ώρα πριν, ziaba είπε

Δυστυχώς κάποιοι σκέφτονται μόνο τον εαυτό τους και το χειρότερο δεν σέβονται τους γύρω τους

Το κακο ειναι οτι εχω πετυχει διαφορα καινουργια μοντελα που ερχονται απο το εργοστασιο με projectors, led φωτα κλπ και μια χαρα στραβωνουν και αυτα! Η ακομα και με τις απλες αλογονου.. π.χ. Εχω αλλαξει και εγω τις απλες μου λαμπες με led οταν πρωτοπηρα το αμαξι που εχω τωρα.. στην αρχη ειχα βαλει καποιες "φθηνες" και εβλεπα οτι ενοχλω.. Αλλαξα σε πολυ καλυτερης ποιοτητας επωνυμες πλεων στο χωρο και τα αποτελεσματα ηταν το ιδιο.. λεω δε μπορει! Ας βαλω παλι αλογονου.. Παλι εδειχνε πως ενοχουσα! Τα φαναρια καθε φορα ρυθμισμενα με μηχάνημα να εχουν σωστη δεσμη.. Τελικα ομως δεν εφτεγε καμια λαμπα αλλα το μεγεθος και το σχημα του καθρευτη μεσα στο φαναρι.. Στρογγυλος με περιπου 15cm διαμετρο. Ακομα και τερμα κατω τη ρυθμηση, οταν ερχεται ο αλλος απο απεναντι βλεπει ενα καθρευτη 15cm που συγκεντρωνει ολο το φως της λαμπας οποτε λογικο και να ενοχλει λιγο στο ματι. Εβαλα και "1ο" σταδιο μεμβρανη φιμε, δεν αλλαξε σχεδον τιποτα απο το φως μου προς το δρομο αλλα χτυπαει λιγοτερο στο ματι του διερχομενου! Φυσικα με ολο αυτο παραπανω, σε καμια περιπτωση δεν ειμαι φαν των κινεζοxenon που φεγγουν στο γαμο του καραγκιοζη, για αυτο κιολας εψαξα να βρω μια λυση μιας και ετσι βγαινει απο το εργοστασιο το αυτοκινητο.. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Στις 14/5/2020 στις 8:28 ΜΜ, nick#18 είπε

Ναι γιατι οι φλασιερες για να λειτουργησουν βασιζονται στα watt των λαμπων που αναβουν. Η δοκιμαζεις με αντιστοιχες λαμπες με συμβατοτητα canbus η αλλαζεις φλασιερα με μια που να λειτουργει με led. 

Για τα πισω βγαλε μερικες φωτογραφιες αν μπορεις διπλα διπλα led με την απλη.. να δουμε τα ντουι κλπ αν θες.. μηπως ρε παιδι μου σου εχει ξεφυγει καμια λεπτομερια! Εχω δει και  τετοιες κινεζολαμπες που οπως ειναι οι 2 πολοι κατω, στον ενα που αναβει το φρενο παει κατευθειαν συρματακι πανω και για τα πορειας απο το διπλα πολο εχει μια αντισταση σε γεφυρα για να κοβει την ταση ωστε να αναβουν λιγοτερο. Μαντεψε ποση ωρα κρατησαν οι μουφοαντιστασεις! Με το ζορι 3 λεπτα.. Ισως και αυτες που εβαλες να ειναι σαν αυτες! Γενικα σωστες λυσεις για τετοια εφαρμοφη εχω δει απο τη philips. Ακριβες αλλα λειτουργουν σωστα.. 

Το κακο ειναι οτι εχω πετυχει διαφορα καινουργια μοντελα που ερχονται απο το εργοστασιο με projectors, led φωτα κλπ και μια χαρα στραβωνουν και αυτα! Η ακομα και με τις απλες αλογονου.. π.χ. Εχω αλλαξει και εγω τις απλες μου λαμπες με led οταν πρωτοπηρα το αμαξι που εχω τωρα.. στην αρχη ειχα βαλει καποιες "φθηνες" και εβλεπα οτι ενοχλω.. Αλλαξα σε πολυ καλυτερης ποιοτητας επωνυμες πλεων στο χωρο και τα αποτελεσματα ηταν το ιδιο.. λεω δε μπορει! Ας βαλω παλι αλογονου.. Παλι εδειχνε πως ενοχουσα! Τα φαναρια καθε φορα ρυθμισμενα με μηχάνημα να εχουν σωστη δεσμη.. Τελικα ομως δεν εφτεγε καμια λαμπα αλλα το μεγεθος και το σχημα του καθρευτη μεσα στο φαναρι.. Στρογγυλος με περιπου 15cm διαμετρο. Ακομα και τερμα κατω τη ρυθμηση, οταν ερχεται ο αλλος απο απεναντι βλεπει ενα καθρευτη 15cm που συγκεντρωνει ολο το φως της λαμπας οποτε λογικο και να ενοχλει λιγο στο ματι. Εβαλα και "1ο" σταδιο μεμβρανη φιμε, δεν αλλαξε σχεδον τιποτα απο το φως μου προς το δρομο αλλα χτυπαει λιγοτερο στο ματι του διερχομενου! Φυσικα με ολο αυτο παραπανω, σε καμια περιπτωση δεν ειμαι φαν των κινεζοxenon που φεγγουν στο γαμο του καραγκιοζη, για αυτο κιολας εψαξα να βρω μια λυση μιας και ετσι βγαινει απο το εργοστασιο το αυτοκινητο.. 

Να και ενας που ασχοληθηκε και εκανε οτι μπορει για να ειναι πιο σωστο το αυτοκινητο!

respect

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 14/05/2020 at 20:28, nick#18 said:

Το κακο ειναι οτι εχω πετυχει διαφορα καινουργια μοντελα που ερχονται απο το εργοστασιο με projectors, led φωτα κλπ και μια χαρα στραβωνουν και αυτα! Η ακομα και με τις απλες αλογονου..

Τα εργοστασιακά έχουν πάρει έγκριση τύπου, και δεν είναι το απλό που θα πεις οτι πιστεύεις πως στραβώνουν. 
Έχουν μελετηθεί, κατασκευαστεί, δοκιμασθεί, πιστοποιηθεί.
Από τις μεγαλύτερες εταιρείες, εξειδικευμένα εργαστήρια, όργανα ακριβείας, εγκεκριμένα εξαρτήματα.

Και κινεζιά να ήταν όλο το αυτοκίνητο, τα φανάρια είναι από τα πρώτα που κοιτάνε για να πάρουν έκγριση τύπου.
Καμία σχέση με τις καγκουριές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, KoreanW είπε

Τα εργοστασιακά έχουν πάρει έγκριση τύπου, και δεν είναι το απλό που θα πεις οτι πιστεύεις πως στραβώνουν. 
Έχουν μελετηθεί, κατασκευαστεί, δοκιμασθεί, πιστοποιηθεί.
Από τις μεγαλύτερες εταιρείες, εξειδικευμένα εργαστήρια, όργανα ακριβείας, εγκεκριμένα εξαρτήματα.

Και κινεζιά να ήταν όλο το αυτοκίνητο, τα φανάρια είναι από τα πρώτα που κοιτάνε για να πάρουν έκγριση τύπου.
Καμία σχέση με τις καγκουριές.

Σαφώς έχουν έγκριση, αλλά αυτό δεν σημαίνει οτι δεν στραβώνουν...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, agnostos13 said:

Σαφώς έχουν έγκριση, αλλά αυτό δεν σημαίνει οτι δεν στραβώνουν...

έγκριση σημαίνει μεταξύ άλλων και έλεγχος πεδίου
για να στραβώνει, πρέπει να εκφεύγει από τις προδιαγραφές για κάποιο λόγο πχ aftermarket παρέμβαση, λάθος ρύθμιση ύψους δέσμης κλπ
δε φταίει το εργοστάσιο ούτε η πιστοποίηση

αν υπάρχει καμία καγκουριά που συγκρίνεται με πιστοποιημένο σύστημα ΟΚ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, KoreanW είπε

έγκριση σημαίνει μεταξύ άλλων και έλεγχος πεδίου
για να στραβώνει, πρέπει να εκφεύγει από τις προδιαγραφές για κάποιο λόγο πχ aftermarket παρέμβαση, λάθος ρύθμιση ύψους δέσμης κλπ
δε φταίει το εργοστάσιο ούτε η πιστοποίηση

αν υπάρχει καμία καγκουριά που συγκρίνεται με πιστοποιημένο σύστημα ΟΚ

Η έγκριση λαμβάνεται με ρύθμιση σε συγκεκριμένες συνθήκες.

Στη καθημερινότητα οι συνθήκες αλλάζουν οπότε αν δεν αλλάζουν αντίστοιχα και οι ρυθμίσεις υπάρχει πρακτικά πρόβλημα.

Γι αυτό και τα εργοστασιακά συστήματα xenon είναι αυτορυθμιζόμενα, ωστέ να προσαρμόζονται στις καθημερινές συνθήκες, αλλά λόγω κόστους φυσικά είναι μειοψηφία (αν και θα έπρεπε να είναι απαραίτητα).

Σε γενικές γραμμές πάντως υπάρχουν και aftermarket με σωστή ρύθμιση που δεν στραβώνουν όπως υπάρχουν και εργοστασιακά με λάθος ρύθμιση που στραβώνουν.

Επεξ/σία από agnostos13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Just now, agnostos13 said:

Η έγκριση λαμβάνεται με ρύθμιση σε συγκεκριμένες συνθήκες.

Στη καθημερινότητα οι συνθήκες αλλάζουν οπότε αν δεν αλλάζουν αντίστοιχα και οι ρυθμίσεις υπάρχει πρακτικά πρόβλημα.

Γι αυτό και τα εργοστασιακά συστήματα xenon είναι αυτορυθμιζόμενα, ωστέ να προσαρμόζονται στις καθημερινές συνθήκες, αλλά λόγω κόστους φυσικά είναι μειοψηφία (αν και θα έπρεπε να είναι απαραίτητα).

Σε γενικές γραμμές πάντως υπάρχουν και aftermarket με σωστή ρύθμιση που δεν στραβώνουν όπως υπάρχουν και εργοστασιακά με λάθος ρύθμιση που στραβώνουν.

λοιπόν
τα εργοστασιακά είναι ρυθμισμένα, κατασκευασμένα και μελετημένα από εξειδικευμένα εργαστήρια-εργοστάσια σε σχέση με το κάθε ένα όχημα χωριστά,
τα aftermarket όχι και κανένας που έβαλε aftermarket δεν πηγε να αποδείξει ότι μπορεί να πάρει έγκριση τύπου για κάθε τοποθέτηση σε όχημα

η υπεκφυγή ότι κάποιος πείραξε τα εργοστασιακά φώτα και χάλασαν, ΄ή δεν χειρίστηκε ως όφειλε τα χειριστήρια των φώτων
δεν αθωώνει τις καγκουριές

η δυναμική ρύθμιση της δέσμης που υπάρχει σε led, αλογόνου, xenon κλπ είναι μια επιπλέον δικλείδα που ασφαλώς υπάρχει μόνο σε ερηοστασιακά φώτα

Επεξ/σία από KoreanW
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, KoreanW είπε

λοιπόν
τα εργοστασιακά είναι ρυθμισμένα, κατασκευασμένα και μελετημένα από εξειδικευμένα εργαστήρια-εργοστάσια σε σχέση με το κάθε ένα όχημα χωριστά,
τα aftermarket όχι και κανένας που έβαλε aftermarket δεν πηγε να αποδείξει ότι μπορεί να πάρει έγκριση τύπου για κάθε τοποθέτηση σε όχημα

η υπεκφυγή ότι κάποιος πείραξε τα εργοστασιακά φώτα και χάλασαν, ΄ή δεν χειρίστηκε ως όφειλε τα χειριστήρια των φώτων
δεν αθωώνει τις καγκουριές

η δυναμική ρύθμιση της δέσμης που υπάρχει σε led, αλογόνου, xenon κλπ είναι μια επιπλέον δικλείδα που ασφαλώς υπάρχει μόνο σε ερηοστασιακά φώτα

Τα εργοστασιακά φώτα έχουν πολλές ρυθμίσεις που τις προσαρμόζει ο χρήστης/συντηρητής ανάλογα με τις συνθήκες.

Ο κατασκευαστής είναι καλυμμένος ως προς αυτό, εφόσον το αναφέρει στο manual και έτσι λαμβάνει τις εγκρίσεις (ρίχνει το μπαλάκι στον χρήστη).

Μόνο τα αυτορυθμιζόμενα φώτα δεν χρειάζονται παρέμβαση το χρήστη/συντηρητή γιατί είναι φτιαγμένα να προσαρμόζονται στις συνθήκες (αλλά είπαμε οτι είναι και πολύ ακριβότερα).

Οπότε κακορυθμισμένα φώτα ακόμα και εργοστασιακά σαφώς και μπορεί να είναι προβληματικά!

Αυτό δεν αναιρεί το γεγονός οτι η κάθε λογής πατέντες μπορεί να είναι προβληματικές επίσης εφόσον δεν έχουν σωστή ρύθμιση.

Όμως αυτό δεν σημαίνει οτι κάποια aftermarket λύση δεν μπορεί να ρυθμιστεί να λειτουργεί σωστά.

Δεν είναι άσπρο-μαύρο αυτά...

ΥΓ. Η έγκριση τύπου κοστίζει αρκετά, ειδικά όταν μιλάμε για universal λύσεις που πρέπει ο κατασκευαστής να αποδείξει οτι λειτουργεί σωστά σε μερικές χιλιάδες μοντέλα.

Επεξ/σία από agnostos13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Just now, agnostos13 said:

Τα εργοστασιακά φώτα έχουν πολλές ρυθμίσεις που τις προσαρμόζει ο χρήστης/συντηρητής ανάλογα με τις συνθήκες.

Ο κατασκευαστής είναι καλυμμένος ως προς αυτό, εφόσον το αναφέρει στο manual και έτσι λαμβάνει τις εγκρίσεις (ρίχνει το μπαλάκι στον χρήστη).

Μόνο τα αυτορυθμιζόμενα φώτα δεν χρειάζονται παρέμβαση το χρήστη/συντηρητή γιατί είναι φτιαγμένα να προσαρμόζονται στις συνθήκες (αλλά είπαμε οτι είναι και πολύ ακριβότερα).

Οπότε κακορυθμισμένα φώτα ακόμα και εργοστασιακά σαφώς και μπορεί να είναι προβληματικά!

Αυτό δεν αναιρεί το γεγονός οτι η κάθε λογής πατέντες μπορεί να είναι προβληματικές επίσης εφόσον δεν έχουν σωστή ρύθμιση.

Όμως αυτό δεν σημαίνει οτι κάποια aftermarket λύση δεν μπορεί να ρυθμιστεί να λειτουργεί σωστά.

Δεν είναι άσπρο-μαύρο αυτά...

ΥΓ. Η έγκριση τύπου κοστίζει αρκετά, ειδικά όταν μιλάμε για universal λύσεις που πρέπει ο κατασκευαστής να αποδείξει οτι λειτουργεί σωστά σε μερικές χιλιάδες μοντέλα.

παραβλέπεις το γεγονός ότι στη μία περίπτωση πρόκειται για λάθος του χρήστη
και το εξισώνεις με το από κατασκευής λάθος

όχι κανένα aftermarket δε θα μπορούσε ποτέ να είναι όχι εφάμιλλο απλώς αλλά και νομότυπο όσο μια εργοστασιακή λύση
γιατί πρώτα πρώτα στο aftermarket δεν υπάρχει η βαθμονόμηση, η παραμετροποίηση, η βελτιστοποίηση κλπ

και μετά μετράνε κι άλλες παράμετροι, όπως η ποιότητα του aftermarket, η ποιότητα της εγκατάστασης κλπ

το να ισοπεδώνουμε μάλιστα τα εργοστασιακά με τα aftermarket,
στην καλύτερη περίπτωση είναι όνειρο θερινής νυκτός

Επεξ/σία από KoreanW
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, KoreanW είπε

παραβλέπεις το γεγονός ότι στη μία περίπτωση πρόκειται για λάθος του χρήστη
και το εξισώνεις με το από κατασκευής λάθος

όχι κανένα aftermarket δε θα μπορούσε ποτέ να είναι όχι εφάμιλλο απλώς αλλά νομότυπο όσο μια εργοστασιακή λύση
γιατί πρώτα πρώτα στο aftermarket δεν υπάρχει η βαθμονόμηση, η παραμετροποίηση, η βελτιστοποίηση κλπ

και μετά μετράνε κι άλλες παράμετροι, όπως η ποιότητα του aftermarket, η ποιότητα της εγκατάστασης κλπ

το να ισοπεδώνουμε μάλιστα τα εργοστασιακά με τα aftermarket,
στην καλύτερη περίπτωση είναι όνειρο θερινής νυκτός

Το βλέπω εκ του αποτελέσματος...

Δηλαδή αν στραβώνει ποσώς με ενδιαφέρει αν είναι εργοστασιακό ή aftermarket!

Επεξ/σία από agnostos13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, agnostos13 said:

Το βλέπω εκ του αποτελέσματος...

Δηλαδή αν στραβώνει ποσώς με ενδιαφέρει αν είναι εργοστασιακό ή aftermarket!

εκ του αποτελέσματος μπορώ να σου πω πολλούς τρόπους να στραβώσεις με τα φώτα
ένας από αυτούς είναι να ανάψεις τους προβολείς αντί τα μεσαία

εδώ δε συζητάμε για τα λάθη του χρήστη όμως
για το υλικό μιλάμε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

46 λεπτά πριν, KoreanW είπε

εκ του αποτελέσματος μπορώ να σου πω πολλούς τρόπους να στραβώσεις με τα φώτα
ένας από αυτούς είναι να ανάψεις τους προβολείς αντί τα μεσαία

εδώ δε συζητάμε για τα λάθη του χρήστη όμως
για το υλικό μιλάμε

Και το υλικό λάθος του χρήστη είναι στην τελική...

Πάντως δεν καταλαβαίνω ποιά η διαφορά του να ρυθμίσω τα εργοστασιακά μου φώτα να φέγγουν στον γάμο του καραγκιόζη (ή να ανάβω τα μεγάλα και να πηγαίνω όπως έγραψες και εσύ) από το να βάλω aftermarket που φέγγουν στο γάμο το καραγκιόζη...και στις δύο περιπτώσεις πρόβλημα δημιουργώ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μια διευκρινηση: υπαρχουν και εργοστασιακα led φωτιστικα που ηταν μουφα παρολο που πηραν εγκριση. Μετα απο λιγα χρονια καταρρέουν. Υπηρχε αστοχια υλικου (πλαστικου) που δεν αντεχε στις αυξομοιωσεις θερμοκρασιας. Η λυση; χρηση aftermarket😄

Οσοι εχουν 307cc θα με καταλαβουν.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Just now, agnostos13 said:

Και το υλικό λάθος του χρήστη είναι στην τελική...

Πάντως δεν καταλαβαίνω ποιά η διαφορά του να ρυθμίσω τα εργοστασιακά μου φώτα να φέγγουν στον γάμο του καραγκιόζη (ή να ανάβω τα μεγάλα και να πηγαίνω όπως έγραψες και εσύ) από το να βάλω aftermarket που φέγγουν στο γάμο το καραγκιόζη...και στις δύο περιπτώσεις πρόβλημα δημιουργώ!

επειδή δεν πρόκειται να επανέλθω σε κάτι που επαναλαμβάνομαι επί πόσα ποστ, είναι τελευταία φορά που θα πω τα παρακάτω

τί εννοούμε εδώ aftermarket:
εννοούμε τις ιδιοκατασκευές aftermarket
και δεν τις συγχέουμε με τα aftermarket ανταλλακτικά γενικώς

πώς γίνεται η δουλειά σε μια ιδιοκατασκευή aftermarket:
εκεί που δεν υπήρχε το εργοστασιακό led/xenon,
πάμε και βουτάμε ένα aftermarket kit που ζήτημα είναι αν δεν είναι από το σωρό έως και παράνομο για χρήση στο δρόμο,
στην καλύτερη περίπτωση πάμε στον ηλεκτρολόγο της περιοχής που δεν έχει πρότυπα-μετρήσεις-εμπειρία για τη μάρκα-μοντέλο μας και τον πανάκριβο τεχνικό εξοπλισμό,
ξηλώνει αυτός το φανάρι, τρυπάει, προσαρμόζει, περνάει καλώδια, φυτεύει ασφάλειες, παίζει με τα ρεύματα, ταπώνει με παρεμβύσματα κι αν θέλει, στερεώνει όπως προλαβαίνει και καταλαβαίνει,
βάζει πίσω στο αμάξι την ιδιοκατασκευή,
δοκιμάζει στο μαγαζί,
έτοιμος

αυτό σε κάθε βήμα παραπάνω, λέγεται ορισμός του άρπα κόλλα
προσβάλλει τη λογική το να συζηταμε πως συγκρίνεται με εργοστασιακά συστήματα που έχουν μελετηθεί από υπολογιστές και επιστήμονες σε εργαστηριακό περιβάλλον

να μην αναφερθώ στα παρελκόμενα που συνοδεύουν τα εργοστασιακά συστήματα όπως η δυναμική ρύθμιση της δέσμης

τη διαφορά την εξηγώ σε πόσα ποστ παραπάνω:
πρώτα είναι οι τυπικοί λόγοι,
στο εργοστασιακό βλέπεις το δρόμο επαρκώς και μαζί δε στραβώνεις, γιατί αν υπήρχε περίπτωση να στράβωνες ή δεν έβλεπες σε ένα ελάχιστο,
δε θα δινόταν η έγκριση τύπου από τους οργανισμούς που είναι επιφορτισμένοι να μελετούν το κάθε αποτέλεσμα με επιστημονική εξειδίκευση, ακρίβεια και τεκμηρίωση

μην πάμε να κάνουμε ότι δεν καταλαβαίνουμε τί σημαίνει αυτό, ή ότι η έγκριση τύπου είναι ασήμαντη έννοια, ή ότι όλα αχταρμάς με την κακή χρήση
( και ανάθεμα τί σημαίνει αυτό το "Και το υλικό λάθος του χρήστη είναι στην τελική..." )

στο aftermarket δεν υπάρχει διασφάλιση για το εξάρτημα που θα χρησιμοποιηθεί σε σχέση με έννοιες όπως διάρκεια, ασφάλεια, αξιοπιστία, απόδοση, συμβατότητα κλπ
δεν υπάρχει διασφάλιση και λογοδοσία για την ικανότητα, την κατάρτιση και την εργασία του εγκαταστάτη,
δεν υπάρχει ακρίβεια και έλεγχος ως προς το αποτέλεσμα της ιδιοκατασκευής,
δεν υπάρχει μελέτη και παραμετροποίηση ανά όχημα-μοντέλο γιατί πολύ απλά τα aftermarket είναι one-fits-all περίπτωση με αποτέλεσμα να έχεις ένα αποτέλεσμα που στραβώνεις λίγο αλλά όχι πολύ και βλέπεις καλά αλλά όχι τόσο όσο

Επεξ/σία από KoreanW
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...