Προς το περιεχόμενο

Εντυπωσιακό tech demo της Unreal Engine 5 στο PlayStation 5


trib

Προτεινόμενες αναρτήσεις

15 λεπτά πριν, Retromaniac είπε

Ποια μέθοδο;

Δεν γνωρίζω ακριβώς τα τεχνικά. Νομίζω έχει σχέση με κλασικά lightmaps και voxels. 

Απλώς είπαν ξεκάθαρα ότι δεν κάνουν χρήση ray tracing.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 279
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, Le Perv είπε

Σωστος.
Αν και τη λυση την εχει βρει η Sony.
Θα δειξει γραφικα, αλλα με 20-25 frames/sec

To vide-ακι αυτο νομιζω οτι τρεχει στα 30 frames

Συγγνώμη αλλά εγώ ξέρω ότι έτσι είναι το game play. Και στο πρώτο βίντεο σου δείχνει ξεκάθαρα ότι είναι το παιχνίδι και παίζουν και όχι κάποιο video render. Μπορεί και να κάνω λάθος... Παντος από specs το xbox - x δείχνει πιο δυνατό. Θα τα δούμε μόλις βγουν...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, D.Luffy είπε

Δεν γνωρίζω ακριβώς τα τεχνικά. Νομίζω έχει σχέση με κλασικά lightmaps και voxels. 

Απλώς είπαν ξεκάθαρα ότι δεν κάνουν χρήση ray tracing.

Όχι το λέει ξεκάθαρα, καθόλου light maps. Που είπαν ότι δεν είναι day tracing. Ρωτάω για να δω τι παίζει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, Retromaniac είπε

Όχι το λέει ξεκάθαρα, καθόλου light maps. Που είπαν ότι δεν είναι day tracing. Ρωτάω για να δω τι παίζει...

Ναι όντως, ούτε lightmaps αλλά ούτε και ray tracing.

Το εξηγεί εδώ (κάπως) ο Alex:

 

Επεξ/σία από D.Luffy
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, lexotamilf είπε

Από cinematic videos έχουμε χορτάσει και τα παραδείγματα είναι αμέτρητα. Στο real game play κλαίνε.

real gameplay ήταν σε μια φάση ζητούσε να πατήσεις Χ για να βάλει εκείνη την μπλε σφαίρα στον μύλο 

33 λεπτά πριν, Voodooman είπε

Τι έγινε, πάλι πεθαίνει το gaming στα PCs;

Το ξέρεις ότι η unreal engine τρέχει σε PC και βγάζει games για PC ε; Στο PC απλά θα είναι ακόμη καλύτερα τα γραφικά. 

  • Like 2
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, gurgurant είπε

Είτε αρέσει είτε όχι, παρόλο που και εγώ πισι έχω, οι κονσόλες αρχίσουν και παίρνουν τα πάνω τους πολύ περισσότερο τώρα.Ουτος η άλλως το κοινό στις κονσόλες είναι πολύ μεγαλύτερο από τα πισι οπότε φυσικά και ήρθε η ώρα να εξελίξουν αυτό πρώτα. 

Still... 4k30 :P 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
31 λεπτά πριν, chrisxpap είπε

Still... 4k30 :P 

Console peasants :P 

1 ώρα πριν, drakoulis είπε

Ρε παιδιά καλό είναι αλλά δεν εντυπωσιάστηκα κιόλας, τα ίδια γραφικά τα έχουμε δει και σε unreal 4 πχ αυτό εδώ 

άλλο είναι αυτό, το βίντεο δείχνει φωτορεαλιστικά textures δηλαδή σαν το "δέρμα" πάνω στα γραφικά το άρθρο που σχολιάζουμε εδώ δείχνει για αλλαγές στην γεωμετρία και την δραματική αύξηση στην λεπτομέρεια της σε συνδυασμό με άλλες τεχνολογίες που βοηθάνε στο immersion (ο χαρακτήρας να μπορεί να κινείται φυσικά στην γεωμετρία πχ εκεί που σκαρφαλώνει να μην φαίνεται λες και σέρνεται σε μια επίπεδη επιφάνεια κτλ τα ζώα κτλ καθώς και ο φωτισμός) 

 

μεταφορικά μιλώντας η γεωμετρία είναι ο σκελετός και τα textures είναι το δέρμα.

 

 

Παρε για παράδειγμα αυτή την γεωμετρία προσώπου με ελάχιστα πολύγωνα 

images?q=tbn:ANd9GcThPSJagJ_ZQei3j4VyuUy

Και το πιο φωοτορεαλιστικό texture να της βάλεις δεν θα μοιάζει με πραγματικό άνθρωπο αλλά κάπως έτσι 

 

maxresdefault.jpg

 

Τα χρώματα στο δέρμα δεν είναι μουντά επειδή το texture δεν είναι φωτορεαλιστικό αλλα κυρίως γιατί ο φωτισμός αντιδράει ανα επιφάνεια πολυγώνου δηλαδή απλοϊκά το κάθε πολύγωνο θα βγάλει ένα ouput για το χρώμα την ένταση κτλ και εδώ έχεις λίγα πολύγωνα και άρα μεγάλα (μερικά κυβικά εκατοστά το καθένα) και φαίνεται έτσι 

 

Αν όμως πάρεις μια γεωμετρία προσώπου με πολλά πολύγωνα θα έχεις κάτι τέτοιο 

 

ava34k9l-900.jpg

 

και αν τώρα σε αυτή βάλεις φωτορεαλιστικό texture το αποτέλεσμα θα είναι κάπως έτσι 

 

ys6vd94f-900.jpg

Και γενικά όσα περισσότερα πολύγωνα τόσο το καλύτερο/πιο ρεαλιστικό και φυσικά με την σειρά τους πρέπει να είναι και αρκετά μεγάλης ανάλυσης και τα textures που θα "φορέσεις" στα πολύγωνα.

Το ίδιο ισχύει και για το περιβάλλουν (πάτωμα, βράχοι κτλ) 

Επεξ/σία από TopicStrarter
  • Like 11
  • Thanks 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Retromaniac είπε

 

 

1 ώρα πριν, Retromaniac είπε

 

 

1 ώρα πριν, Retromaniac είπε

 

 

1 ώρα πριν, Retromaniac είπε

Ποια μέθοδο;

Lumen technology

 

Κόλλησε η μλκ! 😂

Επεξ/σία από Saloufas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, TopicStrarter είπε

real gameplay ήταν σε μια φάση ζητούσε να πατήσεις Χ για να βάλει εκείνη την μπλε σφαίρα στον μύλο 

Το ξέρεις ότι η unreal engine τρέχει σε PC και βγάζει games για PC ε; Στο PC απλά θα είναι ακόμη καλύτερα τα γραφικά. 

Ενοείται εφόσον σε PC έχει φτιαχτεί έτσι και αλλιώς το Demo και το αυτό είναι πάντα η βασική πλατφόρμα που αναπτύσσουν τις μηχανές γραφικών τους,το γεγονός οτι το τρέχει σε Ps5 είναι αισιόδοξο,ας είναι και σε 1440p και "ως" 30fps (έδειχνε σχετικά σταθερό) Το Θέμα είναι να βγούνε Κανονικά Παιχνίδια, που θα παίζεις με τέτοια γραφικά,το οτι είπαν πως πιστεύουν οτι θα "μοιάζουν" και τα παιχνίδια έτσι,είναι ως τώρα ευχολόγια,τα λένε για να παινέψουν το σπίτι τους και της εταιρίες να τα σκάσουν για την μηχανή τους.

 Εαν δεν δούμε πραγματικό gameplay, δεν με πείθουν,διότι και στίς προηγούμενες γενιές,τα Demo τα έσπαγαν,αλλά τα παιχνίδια έμεναν πολύ πίσω,ίσως πλησιάσουν πιο πολύ οι νέες κονσόλες,λόγο δυνατοτήτων Hardware,αρχιτεκτονικής,μνήμης και ταχύτητας SSD κλπ Τέτοια γραφικά θα ήταν όντος next gen,όμως χλωμό το βλέπω,ακόμη και για το πιο δυνατό Series X μπορεί θα μπορεί πχ το Demo να το έτρεχε σε 60fps εφόσον το προσαρμόσουν,αλλά αν θέλουμε να είμαστε ρεαλιστές νομίζω πως,θα πρέπει να γίνει τρελό optimization και να περάσουν ακόμη μερικά χρόνια μέχρι να δούμε τέτοιου είδους γραφικά "ζωντανά"σε Πραγματικό παιχνίδι. 

Επεξ/σία από ELMastas
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάρκετινγκ. Το engine πρέπει να θαυμάσουμε αν αξίζει θαυμασμού και όχι τις ταπεινές κονσόλες. Αυτά βλέπουν οι φίλοι των κονσολών και κάνουν όνειρα. 

Αυτό αξίζει να το δούμε όταν βγει στην τελική του μορφή σε δυνατό υπολογιστή με μια καλή rtx κάρτα του τότε (3000) σε 4Κ 60fps και ΑΑ στο φουλ για να πούμε με απόλυτη σιγουριά εξέλιξη γραφικών στα παιχνίδια και ούτε καν επόμενη γενιά γραφικών.

Επόμενη γενιά θα είναι άλλα ντέμο που έχουμε δει και μάλιστα πολύ ανώτερα από την ue όπως unity για παράδειγμα. 

Το καλό παιχνίδι επίσης δεν είναι μόνο γραφικά και πολύγωνα. Είναι και ο ήχος η μουσική (πολύ καλά τα πήγε εδώ) το gameplay ο ρεαλισμός το σενάριο και χίλιοι δυο παράγοντες. 

Προσωπικά δεν με εντυπωσίασε καθόλου. Σαν να έβλεπα sotr με κάποιο patch από τρίτο για βελτίωση γραφικών. Καλή η προσπάθεια Σόνυ. Συνέχισε έτσι έχει κόσμο που θα την πατήσει. Well done!

  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...