Προς το περιεχόμενο

Coding bootcamp


ARTHURLUFFY

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα.

Θέλω να πάρω γνώμη για το αν αξίζει το coding bootcamp, αν έχει κάποιος προσωπική εμπειρία ακόμη καλύτερα. 

Είμαι 31 χρονων. Έχω τελειώσει τεχνικό λύκειο πληροφορικής, έχω πάει σε ένα δημόσιο ΙΕΚ. Τεχνικός Εφαρμογών Πληροφορικής (Πολυμέσα/Web designer-Developer/ Video games) δεν πήρα ποτέ το πτυχίο όμως γιατί δεν έκανα την πρακτική. 

Μου αρέσει ο προγραμματισμός και ξέρω τα βασικά σίγουρα, έχω ασχοληθεί με το unity, έχω φτιάξει αρκετά 2d παιχνίδια, έχω φτιάξει κάμποσα προγράμματα τύπου τριλιζα με σκέτη c++. Έχω φτιάξει μια ιστοσελίδα απλά με χρήση html και css μόνο. Γενικά δλδ δεν είμαι άσχετος από προγραμματισμό. Απο όσο έχω ψάξει στα bootcamp αξίζει γιατί σου βρίσκουν δουλειά τουλάχιστον λόγω γνωριμιών. Και αυτό είναι που με ενδιαφέρει. Να κάνω μια αρχή γιατί χωρίς πτυχίο και χωρίς άριστες γνώσεις δεν πιστεύω ότι μπορώ εύκολα να βρω δουλειά στον τομέα. Αυτό που θέλω είναι να δουλέψω ως προγραμματιστής.

Θα ήθελα γνώμη αν με τα 2.500 ευρώ πχ μπορείς να κάνεις κάτι καλύτερο, ίσως κάποιο πτυχίο της Microsoft ή κάτι άλλο. 

Επίσης ποια bootcamp προτείνετε; Έχω δει το: https://peoplecerteducation.org/bootcamp/

Και θα πάω αύριο να μιλήσω και από κοντά να δω τι παίζει. 

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδη ξερω αρκετα ατομα που το εχουν κανει και εναν που ετοιμαζεται να το κανει μπορω να σου πω καποιες πληροφοριες.

Καταρχην τα επομενα τμηματα ειναι 15 Ιουνη και θα γινουν online , που για μενα ειναι μεγαλο μειονέκτημα, και μόνο part-time. Επίσης ξέρω οτι σε αυτους που τελειωσαν τωρα εχουν παγώσει οι διαδικασιες συνεντευξεων λογω ιου και θα παει απο Σεπτεμβρη.

Ξερω 2 ατομα που ειναι στην ομαδα που δουλευω και εχουν τελειωσει το συγκεκριμενο και βρηκαν δουλεια σε μεγαλη εταιρεια χωρις ακαδημαικο background. Απο αυτην την αποψη αξιζει αλλα θελει και μεγαλη προσωπικη προσπαθεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε